صفحه اصلی / اخبار داخلی / صنعت گردشگری در خشکسالی کامل به سر می‌برد
صنعت گردشگری در خشکسالی کامل به سر می‌برد - تصویر 1

صنعت گردشگری در خشکسالی کامل به سر می‌برد

ایجاد شده: 29/تیر/1399       آخرین ویرایش: 29/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته در ارتباط با مشکلات صنعت گردشگری و هتلداری در استان، پیگیری‌های زیادی انجام و موضوعات اصلی به استاندار و سایر مدیران ذی‌ربط منتقل شده است.

"جعفر بذری" ابراز داشت: استاندار به صورت کامل در جریان خسارت‌های وارد شده به صنعت گردشگری استان قرار دارد و همکاری‌های خوبی را به عمل آورده است. 

"بذری" ادامه داد: از جمله مهمترین راهکارها که طی چند روز گذشته به تصویب رسیده، عدم دریافت عوارض شهرداری‌های استان از هتل‌ها بوده است که در ستاد استانی کرونا نیز مصوب شد. بر اساس این مصوبه تا زمانی که وضعیت به حالت عادی برنگردد، شهرداری‌ها عوارضی از هتل‌ها دریافت نخواهند کرد.

وی افزود: سایر موارد نیز که نیازمند تصمیم‌گیری در سطح ملی است طی نامه‌ای توسط استاندار به نهادهای متولی از جمله وزارت گردشگری و ستاد ملی کرونا، ارسال شد. 

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل همچنین گفت: هتل‌ها سرمایه ملی هستند و حفظ آنها نیازمند حمایت دولت است. در غیر این صورت صنعت هتلداری بدون شک ورشکسته خواهد شد. از سران سه قوه انتظار داریم تا رفع مشکلات صنعت گردشگری را در اولویت قرار دهند.

"جعفر بذری" در رابطه با اخبار منتشر شده در خصوص تعطیلی مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان به دلیل شیوع مجدد کرونا نیز گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین مراکز آبدرمانی شهرستان سرعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آماده ارائه خدمات به گردشگران و مردم هستند.

وی تاکید کرد: تمامی موارد پروتکل‌ها و موارد بهداشتی از جمله توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی، ضدعفونی، رعایت فاصله زمانی و اجتماعی در ارائه خدمات و ... در این مراکز رعایت می‌شود زیرا سلامت مردم و گردشگران خط قرمز صنعت گردشگری در استان اردبیل است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...