صفحه اصلی / اخبار داخلی / مجمع عمومی انتخاباتی ملی تشکلهای گردشگری کشور برگزار شد
مجمع عمومی انتخاباتی ملی تشکلهای گردشگری کشور برگزار شد - تصویر 1

مجمع عمومی انتخاباتی ملی تشکلهای گردشگری کشور برگزار شد

ایجاد شده: 12/آبان/1401       آخرین ویرایش: 12/آبان/1401

به گزارش هتل نیوز، روز چهارشنبه مورخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ جلسه مجمع عمومی تشکل‌های گردشگری کشور و انتخابات قانونی هیات رئیسه در محل هتل فردوسی تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد پس از بررسی و تصویب اساسنامه، انتخابات هیات رئیسه مجمع به انجام رسید.

"جمشید حمزه‌زاده" رئیس مجمع ملی تشکل‌های گردشگری در این نشست گفت ؛ امروز با حضور روسای محترم تشکل های گردشگری اساسنامه مجمع ملی تشکل‌های گردشگری بازنگری و نهایی شد و به امضا همه اعضا رسید.

همچنین او به مسائل جدیدی که در اساسنامه ذکر شده نیز به شرح زیر اشاره کرد ؛

  • ایجاد کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف از جمله اقامت، پذیرایی، مسائل حقوقی و ... که امروزه لازم است پیگیری شود.
  • هدف این کمیسیون ها بر اساس اساسنامه این است که از وجود همه افراد موجود در صنعت گردشگری از جمله روسا و اعضا هیئت مدیره تشکل‌های قبلی و همچنین از حوزه های رسانه و دانشگاه ها استفاده شود تا بتوانیم از بحران های موجود خارج شویم.
  • به زودی جدولی از رویدادها، همایش‌ها،مراسم‌ها و نمایشگاه‌ها با هدف شناساندن امکانات و ظرفیت‌های کشور در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد که برای هرکدام یک ستاد اجرایی مشخص می‌شود.
  • جلب حمایت، هدایت مقامات کشوری و لشکری در نهایت ارکان نظام حاکمیت، در خصوص حل مشکلات و موانع گردشگری و فعالین گردشگری انجام می‌‌شود.
  • تلاش برای گرفتن یک مصوبه قانونی جهت ایجاد صندوق حمایت از فعالین گردشگری و توسعه گردشگری با همکاری تمامی فعالین گردشگری، وزارت گردشگری و حمایت مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود‌.

در این انتخابات آقایان جمشید حمزه زاده با کسب ۱۰ رای، حسن تقی زاده انصاری با کسب ۸ رای، ابراهیم پورفرج با کسب ۸ رای، مسیح الله صفا با کسب ۸ رای،  شاهرخ محمدزاده با کسب ۸ رای به عنوان اعضای اصلی و همچنین آقایان محمد جهانگیری و غلامعلی صادقی لاریجانی با کسب ۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل مجمع انتخاب شدند.

همچنین آقایان حمید پیرو دین نبی با کسب ۶ رای به عنوان بازرس اصلی و مهدی قاسمیان با کسب ۴ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...