صفحه اصلی / اخبار خارجی / معرفی بخش‌های جديد نمایشگاه FITUR - مادرید
معرفی بخش‌های جديد نمایشگاه FITUR - مادرید - تصویر 1

معرفی بخش‌های جديد نمایشگاه FITUR - مادرید

ایجاد شده: 1/بهمن/1401       آخرین ویرایش: 1/بهمن/1401

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، نمایشگاه امسال برپایه جهت گیری تجاری مستحکم است که در آن توسعه پایدار در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، محور اصلی پیشنهادات شرکت ها و مقاصد و همچنین بخش ها و فعالیت های نمایشگاه خواهد بود.

نمایشگاه FITUR به پیشرفت در خط تخصصی خود ادامه می‌دهد و به ارتقای بخش‌های مختلف صنعتی که، بر گردشگری تأثیر دارند و یک استراتژی کامل گردشگری را حول فعالیت‌های خود توسعه داده‌اند، کمک می‌کند.

بخش‌های جدید امسال در FITUR شامل:

بخش FITUR SPORTS: نشان خواهد داد که چگونه گردشگری ورزشی محرک رشد پایدار برای صنعت گردشگری است و برجسته کردن پتانسیل این اهرم برای توسعه اجتماعی-اقتصادی، تجزیه و تحلیل چالش های آن، به اشتراک گذاری دانش و ایجاد فرصت های تجاری خواهد بود زیرا به غیر فصلی کردن گردشگری کمک می‌کند.

بخش FITUR CRUISES: که اختصاص یافته به گردشگری آبی است، دامنه خود را برای پوشش در زمینه های B2B و B2C گسترش می دهد‌.

بخش FITURTechy: با همکاری Instituto Tecnológico Hotelero (ITH) سازماندهی شده است و رویدادی در مورد آخرین روندها و فناوری های مرتبط با بخش گردشگری و نوآوری هایی که با مسائل آب و هوایی و پایداری روبرو هستند میپردازد.

بخشFITUR LGBT+ : به موضوعات مختلف با هدف احیای گردشگری و افزایش تنوع مقاصد مختلف تحت ادعای "عشق به سفر" می پردازد.

بخش FITUR Lingua: با همکاری فدراسیون اسپانیایی انجمن های مدارس اسپانیایی برای خارجی ها راه‌اندازی شده که استعداد و آموزش را به عنوان محرک های توسعه گردشگری برجسته می کند.

بخش FITUR Woman:  که بحث خود را بر نقش زنان در دنیای کار در صنعت گردشگری متمرکز خواهد کرد‌.

بخش FITUR Screen: هدف آن تبدیل شدن به پلتفرمی است که صنعت گردشگری و فیلم را به هم متصل می‌کند فیلمبرداری، علاوه بر تاثیر آن بر اقتصاد محلی، یک ابزار قدرتمند ترویج گردشگری است ترویج گردشگری فیلم  باعث مبادلات تجاری بین بازیگران مختلف و تدوین پیشنهادهای آینده برای توسعه این بخش خواهد شد.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...