صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و رستوران ( The Hotel Show ) - جده ( عربستان سعودی )
نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و رستوران ( The Hotel Show ) - جده ( عربستان سعودی ) - تصویر 1

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و رستوران ( The Hotel Show ) - جده ( عربستان سعودی )

ایجاد شده: 31/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و رستوران عربستان سعودی با عنوان The Hotel Show Saudi Arabia به عنوان یک رویداد برجسته تجاری در حوزه غذا و میهمان‌نوازی طی روزهای 21 تا 23 آوریل سال 2019 ( اول تا سوم اردیبهشت‌ماه 98 ) در مرکز نمایشگاه و رویدادهای شهر "جده" برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتل و رستوران عربستان سعودی، بیش از 100 برند جهانی از 20 کشور مختلف جهان حضور دارند که به نمایش محصولات خود در زمینه فضای داخلی، طراحی، نورپردازی، فناوری، امنیت، آشپزخانه، تجهیزات لباسشویی و .... می‌پردازند و از سوی دیگر بیش از 6500 نفر از اهالی حرفه‌ای صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی شامل صاحبان، مالکان، مدیران، سرمایه‌گذاران، طراحان، معماران، مدیران اجرایی، سرآشپزان و دیگر فعالان این حوزه نیز حضور خواهند داشت.

از دیگر ویژگی و مزایای برجسته Hotel Show Saudi Arabia برگزاری کنفرانس تائید شده CPD به صورت رایگان و سومین مسابقه آشپزی بین هتل‌ها از سوی انجمن سرآشپزهای جهانی و عربستان سعودی در حاشیه نمایشگاه، خواهد بود.

در پایان بایستی گفت، هدف اصلی از برگزاری این رویداد بین‌المللی دستیابی به یک پلتفرم همه‌جانبه در حوزه صنعت میهمان‌نوازی و ارائه دیدی جامع از بازار صنعت غذا و میهمان‌نوازی است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...