صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه بین‌المللی طراحی و ساخت در صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی ( HD EXPO ) - لاس وگاس ( آمریکا )
نمایشگاه بین‌المللی طراحی و ساخت در صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی ( HD EXPO ) - لاس وگاس ( آمریکا ) - تصویر 1

نمایشگاه بین‌المللی طراحی و ساخت در صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی ( HD EXPO ) - لاس وگاس ( آمریکا )

ایجاد شده: 21/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی طراحی و ساخت در صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی با عنوان HD EXPO در سال 2019 طی روزهای 15 تا 17 ماه می ( 25 تا 27 اردیبهشت‌ماه ) در شهر "لاس وگاس" آمریکا، برگزار می‌شود.

این رویداد، محلی است برای ارتباط طراحان، رهبران تجاری و شرکت‌های تولید و تامین‌کننده تجهیزات در صنعت هتلداری که جدیدترین، نوآورانه‌ترین و بهترین محصولات خود در زمینه لوازم جانبی و طراحی داخلی را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه بین‌المللی HD EXPO عرصه‌ای است تا طراحان داخلی، صاحبان هتل و مدیران برندهای تجاری، منحصربفردترین محصولات همراه با ایده‌های خلاقانه خود را برای اولین بار به اشتراک بگذارند.

برگزاری 30 کنفرانس و سخنرانی با حضور بزرگان صنعت هتلداری دنیا از رویدادهای جانبی این نمایشگاه است که شرکت‌کنندگان از طریق آن به ارائه ایده‌های جدید، ایجاد روابط جدید و تقویت امکانات موجود، می‌پردازند.

در دوره پیشین نمایشگاه بین‌المللی طراحی و ساخت در صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی که در سال 2018 برگزار شد، حدود 900 شرکت از 40 کشور مختلف جهان حضور داشتند و بیش از 10 هزار نفر نیز از این رویداد، بازدید بعمل آورند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...