صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی ( Thailand Retail Food & Hospitality Services ) – بانکوک ( تایلند )
نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی ( Thailand Retail Food & Hospitality Services ) – بانکوک ( تایلند ) - تصویر 1

نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی ( Thailand Retail Food & Hospitality Services ) – بانکوک ( تایلند )

ایجاد شده: 22/تیر/1398       آخرین ویرایش: 22/تیر/1398

به گزارش هتل‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی تحت عنوان Thailand Retail Food & Hospitality Services که سیزدهمین دوره آن طی روزهای 11 تا 14 جولای 2019 مصادف با 20 تا 23 تیرماه در شهر "بانکوک" کشور تایلند، برگزار می‌شود، رویداد و محلی برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر میان واردکنندگان و توزیع‌‍‎‌کنندگان تجهیزات مرتبط و ایجاد حس اعتماد بیشتر نزد مشتریان به حساب می‌آید.

در این نمایشگاه، محصولات مرتبط با غذا و نوشیدنی در هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، رستوران، ناهارخوری، کافی‌شاپ، قنادی، نانوایی و کسب و کارهای خرده‌فروشی مرتبط به نمایش گذاشته می‌شود.

در دوره گذشته نمایشگاه غذا، نوشیدنی و خدمات میهمان‌نوازی تایلند که در سال 2018 برگزار شد، تعداد 23905 نفر از این رویداد بین‌المللی بازدید بعمل آوردند. همچنین 150 شرکت‌کننده از 10 کشور مختلف جهان نیز در این دوره حضور داشتند.

با ادغام اقتصاد کشورهای جنوب شرق آسیا با جمعیتی بیش از 650 میلیون نفر، تقاضای بازار در بخش‌های غذا، رستوران و هتل‌ها، روز به روز در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود طی سال 2019 بیش از 54 میلیارد دلار در صنعت گردشگری این منطقه سرمایه‌گذاری شود.

از سوی دیگر با توجه به اولویت و نیازهای مصرف‌کنندگان، بازار غذا و خدمات مربوط به آن در منطقه جنوب شرقی آسیا به سمت غذای سالم و بهره‌وری در حال حرکت است. کیفیت، نوآوری و تکنولوژی در صنایع مربوط به هتل‌های منطقه روند رو به رشدی را سپری می‌کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...