صفحه اصلی / اخبار داخلی / گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است
گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است - تصویر 1

گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است

ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 15/تیر/1398

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بازرس جامعه هتلداران ایران معتقد است که گردشگری استان اردبیل طی یکسال گذشته به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و هیچ برنامه تحولی در این حوزه مشاهده نمی‌شود.

"جعفر بذری" با انتقاد از عملکرد مسئولان گردشگری استان اردبیل، اظهار داشت: در دو رویداد اخیر حوزه گردشگری که در این استان برگزار شد، هیچ دعوتی از فعالان بخش خصوصی به عمل نیامد و نسبت به آنها بی اعتنایی شد.

"بذری" با ابراز تجعب از عدم دعوت از جامعه هتلداران استان برای حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت، بیان داشت: بنده به صورت شخصی و صرفا برای دیدار و گفتگو با معاون گردشگری کشور در نمایشگاه گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو حاضر شدم و هیچ خبری از حضور فعالان گردشگری استان در کنفرانس، نمایشگاه و غرفه‌ها نبود.

مدیرعامل جامعه هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان اردبیل در ادامه با انتقاد از عملکرد افراد و مسئولانی مه قصد دارند تا بخش دولتی را مقابل بخش خصوصی قرار دهند، ابراز داشت: هدف از این کار، لطمه زدن به صنعت گردشگری استان اردبیل است. ما قدر سرمایه‌گذاران موجود را نمی‌دانیم ولیکن شعار جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری را می‌دهیم.

وی افزود: انتظار داریم اگر حمایتی وجود دارد، گزارشی از حمایت‌ها در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت ارائه شود.

بازرس جامعه هتلداران ایران، تلاش اصحاب رسانه به عنوان حامی سرمایه‌گذاران و تلاشگران در انعکاس واقعیت‌ها و رویدادهای رخ داده در استان را قابل قدردانی دانست و گفت: آماده هستیم تا با مسئولان و متولیان حوزه گردشگری و اتاق بازرگانی استان اردبیل در خصوص بی توجهی به فعالان بخش خصوصی اردبیل، مناظره‌ای داشته باشیم تا علت این بی‌ اعتنایی روشن شود.

وی افزود: طی روزهای آینده نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهیم داشت تا اعتراض خود را نسبت به این بی توجهی، اعلام کنیم.

مدیرعامل جامعه هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان اردبیل در پایان گفت: طی یکسال گذشته هیچ حمایت و همراهی در حوزه گردشگری را شاهد نبودیم و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری روز به روز به قهقرا می‌رود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...