نتایج جستجو...
گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است

گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بازرس جامعه هتلداران ایران معتقد است که گردشگری استان اردبیل طی یکسال گذشته به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و هیچ برنامه تحولی در این حوزه مشاهده نمی‌شود. "جعفر بذری" با انتقاد از عملکرد مسئولان گردشگری استان اردبیل، اظهار داشت: در دو رویداد اخیر حوزه گردشگری که در این استان برگزار شد، هیچ دعوتی از فعالان بخش خصوصی به عمل نیامد و نسبت به آنها بی اعتنایی شد. "بذری" با ابراز تجعب از عدم دعوت از جامعه هتلداران استان برای حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت، بیان داشت: بنده به صورت شخصی و صرفا برای دیدار و گفتگو با معاون گردشگری کشور در نمایشگاه گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو حاضر شدم و هیچ خبری از حضور فعالان گردشگری استان در کنفرانس، نمایشگاه و غرفه‌ها نبود. مدیرعامل جامعه هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان اردبیل در ادامه با انتقاد از عملکرد افراد و مسئولانی مه قصد دارند تا بخش دولتی را مقابل بخش خصوصی قرار دهند، ابراز داشت: هدف از این کار، لطمه زدن به صنعت گردشگری استان اردبیل است. ما قدر سرمایه‌گذاران موجود را نمی‌دانیم ولیکن شعار جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری را می‌دهیم. وی افزود: انتظار داریم اگر حمایتی وجود دارد، گزارشی از حمایت‌ها در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت ارائه شود. بازرس جامعه هتلداران ایران، تلاش اصحاب رسانه به عنوان حامی سرمایه‌گذاران و تلاشگران در انعکاس واقعیت‌ها و رویدادهای رخ داده در استان را قابل قدردانی دانست و گفت: آماده هستیم تا با مسئولان و متولیان حوزه گردشگری و اتاق بازرگانی استان اردبیل در خصوص بی توجهی به فعالان بخش خصوصی اردبیل، مناظره‌ای داشته باشیم تا علت این بی‌ اعتنایی روشن شود. وی افزود: طی روزهای آینده نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهیم داشت تا اعتراض خود را نسبت به این بی توجهی، اعلام کنیم. مدیرعامل جامعه هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان اردبیل در پایان گفت: طی یکسال گذشته هیچ حمایت و همراهی در حوزه گردشگری را شاهد نبودیم و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری روز به روز به قهقرا می‌رود.

ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 15/تیر/1398     اخبار داخلی
ترکیب توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل کرده است

ترکیب توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل کرده است

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز ، اظهار داشت: شورای راهبردی گردشگری سلامت از پنج عضو شامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه، سازمان نظام پزشکی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تشکیل شده است. "امین حقیقت" سطح برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: کشور ایران از یک سو به دلیل سطح بالای علوم پزشکی و تخصصی در حوزه سلامت و از سوی دیگر وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای گردشگری که آن را جزو 10 کشور برتر دنیا از این حیث قرار داده، تبدیل به محور و قطب اصلی گردشگری سلامت در منطقه شده است. به گزارش هتل‌نیوز ، وی افزود: انتخاب اردبیل به عنوان میزبان این رویداد بین‌المللی، هوشمندانه صورت گرفته است زیرا این استان با امکانات بالای خود در زمینه گردشگری به ویژه در حوزه سلامت و تندرستی، می‌تواند نقش عمده‌ای در گردشگری سلامت کشور، ایفا کند. "امین حقیقت" در ادامه گفت: امیدواریم برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه، دستاوردهای خوبی در زمینه توسعه اقتصادی کشور علی‌الخصوص در حوزه گردشگری داشته باشد. "حقیقت" ادامه داد: در زمینه‌های زیرساخت‌های گردشگری سلامت نظیر مراکز اقامتی دارای کمبودهایی هستیم. مراکز اقامتی می‌توانند نقشی خاص و متفاوت را در این حوزه ایفا کنند. نیازمند احداث هتل بیمارستان و همچنین هتل‌ها و مراکز اقامتی هستیم که بتوانند طبقات یا بخش‌هایی از خود را به ارائه خدمات سلامت و تندرستی، اختصاص دهند. دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور، بیان داشت: صنعت هتلداری و اقامت کشور بایستی به سمتی حرکت کند که بتوانیم به صورت تخصصی در حوزه گردشگری سلامت به ارائه خدمات بپردازیم و در این زمینه با رقبای قدرتمند خود نظیر کشورهای ترکیه، تایلند و هندوستان، رقابت کنیم. وی در پایان گفت: گردشگری به عنوان سومین اقتصاد برتر جهان، می‌تواند در برون‌رفت از رکود اقتصادی، مقابله با تحریم و ایران هراسی، نقش عمده‌ای را ایفا کند.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو + گزارش تصویری

افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو + گزارش تصویری

دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) صبح روز سه‌شنبه مورخ 28 خردادماه در اردبیل و با حضور مقامات، مسئولان، میهمانان و مدعوین داخلی و خارجی به طور رسمی افتتاح شد.  بازدید مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از جمله برنامه‌هایی بود که پیش از افتتاح و آغاز بکار رسمی این رویداد بین‌المللی، برگزار و پس از آن حاضرین برای شرکت در مراسم افتتاحیه، عازم دانشگاه محقق اردبیلی شدند. به گزارش هتل‌نیوز ، دبیر کل سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی، استاندار اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، قائم مقام وزیر بهداشت، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل و بیش از 250 نفر از شرکت‌کنندگان، نمایندگان و هیات‌های اعزامی داخلی و خارجی از 17 کشور مختلف جهان از جمله حاضرین در مراسم افتتاحیه بودند. "ایرج حریرچی" قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در خصوص آخرین وضعیت حوزه گردشگری سلامت در کشور، گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت نظیر راه‌اندازی شبکه سلامت از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است. "حریرچی" در رابطه با اهداف ایران در زمینه گردشگری سلامت نیز اظهار داشت: بر اساس سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بایستی به مرکز و قدرت اول منطقه در زمینه گردشگری سلامت تبدیل شویم. مهمترین هدف ما جذب ۲۰ میلیون توریست سلامت تا سال ۲۰۲۵ است. وی در پایان گفت: بر اساس آمار، کشورهای عراق و افغانستان بیشترین توریست سلامت ورودی به کشور و شهرهای مشهد، قم و افغانستان نیز بیشترین میزان جذب توریست سلامت را در اختیار دارند. "حسین پیرموذن" رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از دیگر سخنرانان حاضر در مراسم افتتاحیه بود که در اظهاراتی کوتاه، گفت: در دنیای بد عهدی‌ها، برگزاری این رویداد برای تحکیم روابط موجود، ایجاد روابط جدید، همکاری و همفکری میان کشورهای عضو سازمان بین‌المللی اِکو، فرصت مغتنمی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن بهره جست. "محمد جهانگیری" دبیر علمی کنفرانس و رئیس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت ایران با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری سلامت در میان تمامی دولت‌ها و ملت‌های جهان، ابراز داشت: سلامت، فرهنگ مشترک میان کشورها و ملت‌ها و دغدغه تمامی انسان‌هاست. در واقع هر کشوری که در حوزه گردشگری سلامت پیشرفت می‌کند، دغدغه سلامت کشورهای دیگر را دارد. اظهارات "محمدرضا کرباسی" دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، پایان بخش مراسم افتتاحیه بود. وی ابراز داشت: میهمانان کشورهای عضو اِکو برای بحث درمان به سایر کشورهای غیر عضو این سازمان مراجعه می‌کنند و در نتیجه با هزینه‌های گزاف و مشکلات فرهنگی مواجه می‌شوند. "محمدرضا کرباسی" افزود: خدمات گردشگری سلامت در کشورهای عضو سازمان اِکو به راحتی و با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی در دسترس است. وی در پایان تصریح کرد: برگزاری این همایش برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای علمی به دولتمردان جهت تصمیم‌سازی، فرصت مناسبی است. افتتاح نمایشگاه جانبی تخصصی با موضوع گردشگری سلامت با حضور 73 شرکت‌کننده و همچنین برگزاری نشست تخصصی سرمایه‌گذاری و توسعه مقاصد گردشگری سلامت از دیگر برنامه‌های روز نخست دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) بود. لازم به ذکر است، این رویداد بین‌المللی تا روز پنجشنبه 30 خردادماه در شهر اردبیل برپا خواهد بود. گزارش تصویری اختصاصی هتل‌نیوز از برگزاری روز نخست این رویداد را در ادامه مشاهده می‌فرمائید.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

به گزارش هتل‌نیوز، دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو این سازمان و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز، اظهار داشت: سازمان همکاری‌های اقتصادی که توسط سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه، تاسیس شده است تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف داشته است و کشورهای آسیای میانه از جمله افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان را نیز با خود همراه کرده است. "آدام کولا" با اشاره به فعالیت‌های سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری، ابراز داشت: سازمان اِکو دارای کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه است که یکی از آنها نیز تحت عنوان کمیته گردشگری فعالیت می‌کند. وی تصریح کرد: کمیته گردشگری سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در طول یکسال گذشته با برگزاری 11 جلسه در شهر تاشکند، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برنامه‌های آینده از جمله دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت را بعمل آورده است. "آدام کولا" در خصوص برگزاری دومین همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، گفت: این سازمان فعالیت زیادی در زمینه برگزاری چنین رویدادهایی دارد تا از طریق آن بتواند فرصت‌های موجود در منطقه را جستجو، توسعه و بهبود ببخشد.  دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی، افزود: علاوه بر این کنفرانس و با تصمیم کمیته اجرایی در سال 2020 نیز نشست‌هایی در کشورهای ترکمنستان و ازبکستان، برگزار خواهد شد. "آدام کولا" در رابطه با میزبانی اردبیل از دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو نیز گفت: بسیار خوشحالم که در شهر زیبای اردبیل حضور پیدا کرده‌ایم. این استان و شهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی بسیار موثر باشد. وی در پایان گفت: استان و شهر اردبیل یکی از مناطق در حال رشد در میان کشورهای عضو سازمان اِکو است و مطمئن هستیم که پس از برگزاری این کنفرانس، تقاضا و درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
حضور 250 میهمان داخلی و خارجی از 17 کشور جهان در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو

حضور 250 میهمان داخلی و خارجی از 17 کشور جهان در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو

به گزارش هتل‌نیوز ، عضو هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران از حضور 250 نفر میهمان داخلی و خارجی در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این رویداد در مقایسه با دوره قبل با استقبال بی‌نظیر میهمانان خارجی مواجه شده به طوری که سرمایه‌گذاران و میهمانانی در سطوح مختلف از کشورهای یونان، انگلستان، ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، روسیه، عمان، قرقیزستان، آلمان، هندوستان و مالزی، حضور خواهند داشت. "حسین پیرموذن" از این همایش به عنوان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان و معرفی توانمندی‌های اردبیل در بخش گردشگری سلامت، یاد کرد و ابراز داشت: تنها شهرهای اردبیل و سرعین درگیر این رویداد نیستند بلکه تلاش می‌کنیم تا همه نقاط استان را با جذابیت‌های گردشگری و تنوع توریست‌پذیری که دارند به میهمانان داخلی و خارجی معرفی کنیم. "پیرموذن" با اشاره به تدارک تمهیدات لازم در قالب شورای تامین استان و شهرستان برای تامین امنیت، پذیرایی و حضور همراه با آرامش میهمانان، گفت: از ساعت 10 صبح امروز پذیرای میهمانان در فرودگاه اردبیل بوده‌ایم و برای اسکان نیز با رزرو تعدادی از هتل‌ها در سرعین و اردبیل، مشکل خاصی نداریم. رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل در ادامه گفت: قرار است وزرای بهداشت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در آئین افتتاحیه این همایش حضور داشته باشند. اکثر برنامه‌های این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود و پس از افتتاح و در قالب پنل‌های تخصصی از 30 سخنران و استاد دانشگاه خارجی از کشورهای آلمان، یونان، هندوستان و مالزی، بهره خواهیم برد. وی ضمن ابراز امیدواری برای جذب سرمایه‌گذاران طی سه روز برگزاری این رویداد از دستگاه‌های مختلف استان اردبیل درخواست کرد تا با تلاش و جدیت، نسبت به تهیه و معرفی بسته‌های توانمندی‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان، اقدام کنند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل در خصوص برگزاری نمایشگاه نیز گفت: به منظور نمایش توانمندی‌ها بیش از 40 غرفه برای کشورهای مختلف در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه غرفه‌های رایگانی نیز به پارک علم و فناوری، علوم پزشکی و دستگاه قضایی استان، اختصاص داده شده است تا زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها را در قالب بسته‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود ارائه دهند. وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع‌رسانی و تبلیغ این رویداد، تصریح کرد: با تاکید استاندار از مسیر فرودگاه تا داخل شهر، بیلبوردها و استندهایی به این منظور اختصاص داده شده است تا زمینه اطلاع‌رسانی از طریق فضای شهری در کنار تلاش رسانه‌ها و صدا و سیما به انجام برسد. "پیرموذن" افزود: در لابی هتل‌ها برای سفرا، وزرا و میهمانان خارجی، شرایطی را برای معرفی توانمندی‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران تدارک دیده‌ایم که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، زمینه مطلوب برای این سرمایه‌گذاری فراهم آید.

ایجاد شده: 27/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 27/خرداد/1398     اخبار داخلی
نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان )

نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی هندوستان تحت عنوان Express Food & Hospitality Bengaluru طی روزهای 13 تا 15 ژوئن سال جاری ( 23 تا 25 خردادماه ) در شهر "بنگلور" برگزار می‌شود. این نمایشگاه یک رویداد تجاری به شکل B2B است که بر صنعت غذا و میهمان‌نوازی تمرکز دارد و هدف اصلی آن، ایجاد فرصت‌های بزرگ و کسب و کارهای موفق برای شرکت‌ها و متخصصان تجاری در کشور هندوستان است. در نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی هندوستان، شرکت‌هایی از 11 کشور مختلف جهان حضور دارند که به معرفی و ارائه برندهای معتبر در این حوزه خواهند پرداخت. علاوه بر نمایشگاه، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی در هندوستان خواهد بود.

ایجاد شده: 20/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398     رویدادها و نمایشگاه‌ها
اعلام فهرست نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری اولویت‌دار جهت حضور ایران + اسامی و تاریخ برگزاری

اعلام فهرست نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری اولویت‌دار جهت حضور ایران + اسامی و تاریخ برگزاری

به گزارش هتل‎‌نیوز ، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، فهرست نمایشگاه‌های دارای اولویت در بازه زمانی سی‌ام اردیبهشت سال جاری تا مدت مشابه سال آینده جهت شرکت ایران در آنها را اعلام کرد. اسامی این نمایشگاه‌ها به شرح زیر است. نمایشگاه گردشگری و تعطیلات چین ( CMTT )؛ 10 تا 13 خردادماه  نمایشگاه گردشگری کره جنوبی - سئول ( KOTFA )؛ 13 تا 16 خردادماه نمایشگاه گردشگری عراق - اربیل؛ 21 تا 25 خردادماه نمایشگاه گردشگری روسیه؛ 19 تا 21 شهریورماه نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت عمان - مسقط؛ 1 تا 3 مهرماه نمابشگاه بازار سفر فرانسه ( TOPRESA )؛ 9 تا 12 مهرماه نمایشگاه بازار سفر پاکستان - کراچی؛ 16 تا 18 مهرماه نمایشگاه گردشگری ایتالیا ( TTG )؛ 19 تا 23 مهرماه نمایشگاه گردشگری جاتا ژاپن - اوساکا؛ 2 تا 5 آبان‌ماه نمایشگاه گردشگری چین ( CITM )؛ 24 تا 26 آبان‌ماه نمایشگاه گردشگری جنوب آسیا - هندوستان - دهلی نو؛ 18 تا 20 دی‌ماه نمایشگاه گردشگری هندوستان - بمبئی؛ 25 تا 27 دی‌ماه نمایشگاه گردشگری اسپانیا ( FITUR ) - مادرید؛ 2 تا 6 بهمن‌ماه نمایشگاه سفر و گردشگری شرق مدیترانه ( EMITT ) - ترکیه - استانبول؛ 10 تا 13 بهمن‌ماه نمایشگاه گردشگری چین - گوانگجو؛ 1 تا 3 اسفندماه نمایشگاه گردشگری آلمان ( ITB ) - برلین؛ 14 تا 18 اسفندماه نمایشگاه گردشگری روسیه ( MITT )؛ اسفندماه نمایشگاه گردشگری چین ( COTTM ) - پکن؛ 12 تا 15 فروردین‌ماه سال 99 نمایشگاه سفر و گردشگری آذربایجان - باکو؛ 21 تا 23 فروردین‌ماه سال 99 نمایشگاه گردشگری امارات ( ATM ) - دبی؛ 8 تا 11 اردیبهشت‌ماه سال 99 بر اساس اعلام معاونت گردشگری، ایران در نظر دارد تا فهرست نمایشگاه‌های گردشگری خود را تغییر دهد و با کشورهایی که اشتراکات زیادی با ایران دارند، روابط گردشگری خود را بیشتر کند به همین دلیل در این فهرست نمایشگاه‌های کشورهای پاکستان، چین و آذربایجان به عنوان نمایشگاه‌های اولویت‌دار برای حضور ایران در آنها دیده می‌شود.

ایجاد شده: 13/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 13/خرداد/1398     اخبار داخلی
کنفرانس بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری ( International Hospitality Industry Investment Conference ) - نیویورک (  آمریکا )

کنفرانس بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری ( International Hospitality Industry Investment Conference ) - نیویورک ( آمریکا )

به گزارش هتل‌نیوز ، چهل و یکمین دوره کنفرانس بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری تحت عنوان NYU International Hospitality Industry Investment Conference طی روزهای 2 تا 4 ژوئن ( 12 تا 14 خردادماه 98 ) در شهر نیویورک آمریکا، برگزار خواهد شد. این رویداد سه روزه که توسط مرکز مطالعات حرفه‌ای و کارشناسی دانشگاه نیویورک، سازماندهی و برگزار می‌شود، محلی است برای حضور دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و مدیران مرکز هتلداری و میهمان‌نوازی این دانشگاه و همچنین مدیران ارشد، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و اقتصاددانان که در جلسات عمومی و کارگاه‌های تخصصی به بحث، تبادل نظر و ارائه ایده در رابطه با موضوعات جهانی این حوزه مانند سبک زندگی لوکس، مسائل حقوقی، توافق‌نامه‌های بین‌المللی، رزرواسیون‌های جهانی و ... بپردازند.

ایجاد شده: 11/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398     رویدادها و نمایشگاه‌ها
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...