نتایج جستجو...
مجله سرآشپز تایلند ( Chef Magazine Thailand ) + فایل PDF

مجله سرآشپز تایلند ( Chef Magazine Thailand ) + فایل PDF

مجله سرآشپز در تایلند ( Chef Magazine Thailand ) که دفتر آن در بریتانیا قرار دارد بر سبک غذاخوری Michelin-starred تمرکز دارد. این مجله به این دلیل در تایلند راه‌اندازی شده است که تایلند را پایتخت غذای خیابانی جهان می‌دانند.  این مجله شامل مواردی در رابطه با سرآشپزهای ممتاز و محبوب و همچنین افراد مشهوری در این صنعت خواهد بود که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.علاوه بر این، مجله Chef Magazine شامل دستورالعمل‌های مخصوص غذاهای تایلندی و بررسی ویژگی‌های مختص به سرآشپزها در سراسر جهان است.  یکی از ویژگی‌هایی که به طور منظم در این مجله دیده خواهد شد، پرداختن به غذاهای خیابانی بانکوک در تایلند است. این غذاها اگر چه به صورت فزاینده‌ای در سراسر جهان کپی شده است اما تنها در بانکوک، کیفیت اصلی خود را حفظ کرده است. صاحبان امتیاز این مجله در حال ایجاد یک فرایند جهت انتصاب یک هیات تحریریه است که از سرآشپزهای پیشرو در تایلند تشکیل شده تا اطمینان حاصل شود که محتوا، غنی بوده و مختص تایلند و غذاهای بومی آن است.  مجله Chef Magazine Thailand به طور الکترونیکی چاپ و منتشر خواهد شد. نسخه اولیه چاپ این مجله، 3000 کپی در طول 12 ماه اول است که به صورت رایگان خواهد بود و پس از آن، اشتراک این مجله شامل هزینه خواهد بود. جهت دانلود فایل PDF مجله سرآشپز تایلند ( Chef Magazine Thailand ) از طریق لینک زیر اقدام فرمائید. مجله سرآشپز تایلند ( Chef Magazine Thailand ) رمز فایل: iranhotelnews.com

ایجاد شده: 2/تیر/1398       آخرین ویرایش: 8/دی/1401     مجلات و نشریات بین المللی
مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان + فایل PDF

مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان + فایل PDF

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان ( Managing Quality Service in Hospitality ) یک نسخه بین‌المللی از مفهوم خلق بهترین تجربه برای میهمان در صنعت هتلداری را آموزش می‌دهد.  بسیاری از کتاب‌های دیگر در این زمینه به موضوع استراتژی خدمات متمرکز بر میهمان نپرداخته‌اند اما این کتاب به طور کامل به موضوع مدیریت سازمان‌های هتلداری با استفاده از مطالعات آکادمیک و تجربه واقعی در این صنعت می‌پردازد و برای این کار از تجربه شرکت‌هایی مانند والت دیزنی، Marriott، Ritz Carlton، رستوران‌های داردن، خطوط هوایی Southwest و بسیاری دیگر از شرکت‌های مطرح در این حوزه استفاده می‌کند. متن این کتاب در سه بخش شامل استراتژی، کارکنان و سسیتم‌ها نوشته شده است و هر فصل شامل فعالیت‌های هتلداری است که برای دانشجویان و خوانندگان پیشنهاد می‌شود. در این فعالیت‌ها، دانشجویان به بازدید از سازمان‌های هتلداری در اطراف خود تشویق می‌شوند‌ تا با میهمانان، کارکنان و مدیران این سازمان‌ها دیدار داشته و از تجربیات آنها بهره‌مند گردند. از فعالیت‌های دیگری که به دانشجویان پیشنهاد می‌شود، مراجعه به اینترنت برای بازدید از سایت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های هتلداری است. در واقع هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر انواع کسب و کار که در صنعت هتلداری مشغول هستند، مورد مطالعه قرار می‌گیرند تا فرصتی برای بحث در مورد مفاهیم و اصول هتلداری ایجاد شود. بخش‌های "اخلاق در کسب و کار" دانشجویان را تشویق می‌کنند تا مسائل اخلاقی مرتبط با موضوعات کتاب را تجزیه و تحلیل کنند. این کتاب همچنین دارای راهنمای پاسخ به پرسش‌های پایان فصل، سوالات مختلف، بحث در مورد مفاهیم مطرح شده، تمرین‌های اضافی، سوالات چند گزینه‌ای و مطالب اضافی برای کمک به مدرسین در آماده‌سازی سرفصل‌های تدریس نیز می‌باشد. برنامه‌ها و مطالب ارائه شده در این‌ کتاب را می‌توان به عنوان بهترین مطالب قابل تدریس در مورد مدیریت سازمان‌ها و شرکت‌های هتلداری بزرگ و کوچک دانست. جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

ایجاد شده: 2/تیر/1398       آخرین ویرایش: 2/تیر/1398     کتابخانه بین المللی
ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری + خرید آنلاین

ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - اطلاع‌رسانی و آموزش در خصوص سه مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست و همچنین استقرار سیستم HSE در هتل‌ها و به طور کلی در عرصه صنعت گردشگری، الزامی به نظر می‌رسد. کلیه فرایندها و فعالیت‌های روزانه هتل‌ها در خدمت ارتقای بهداشت، حفظ ایمنی و حفاظت محیط زیست، قرار گرفته و با ارتقای سلامت پرسنل و میهمانان خود به ارتقای سلامت جامعه کمک می‌کنند و در مسیر تحقق شعار سازمان جهانی گردشگری که همان گردشگری پایدار است، گام‌های موثری برداشته‌اند. کتاب "ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری" توسط آقایان محسن صلحی ایردموسی، محسن فرهادی و سرکار خانم سمیرا گلرنگ در 168 صفحه و قطع وزیری، منتشر شده است. سرفصل‌های این کتاب عبارت است از؛ بهداشت محیط در هتل  سلامتی شغلی و ایمنی در هتل حفظ محیط زیست در محیط هتل جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 2/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401     کتابخانه داخلی
تشدید بنگاه‌داری مدارس و دستگاه‌های دولتی در صنعت هتلداری

تشدید بنگاه‌داری مدارس و دستگاه‌های دولتی در صنعت هتلداری

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد، بنگاه‌‌داری نهادها و دستگاه‌های دولتی در حوزه اقامت گردشگران وارد فاز جدیدی شده است. پس از اعلام استاندار مازندران مبنی بر ارائه خدمات ویلاهای دولتی حاشیه ساحل خزر به عموم مردم، مدیر آموزش و پرورش آستارا نیز از آماده‌سازی 21 مدرسه و 184 کلاس برای اسکان مسافران فرهنگی این شهرستان در تعطیلات تابستانی، خبر داده است. بررسی‌ها حاکی از آن است که بالغ بر 20 میلیون نفر، واجد شرایط استفاده از امکانات اسکان تابستانی آموزش و پرورش خواهند بود. این موضوع از یک سو به نگرانی فعالان بخش خصوصی در مراکز اقامتی، افزوده و به آن‌ها یادآوری کرده که در این زمینه اختیار کافی ندارند و از سوی دیگر، انگیزه برای سرمایه‌گذاری در حوزه اقامت گردشگران از بین رفته و فرار سرمایه را به دنبال داشته است. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان در این خصوص، اظهار داشت: اگر چه هتل یا مرکز اقامتی به طور رسمی تعطیل نشده ولیکن آنچه هتل‌های استان گیلان با آن مواجه هستند، نوعی فروپاشی از درون است. "حسن مهرور اصلی" در رابطه با وضعیت فعلی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان گیلان، ابراز داشت: این استان دارای 280 هتل و هتل‌آپارتمان است که در سال جاری تنها در تعطیلات خردادماه، شاهد ضریب اشغال 100 درصدی بوده‌اند و این میزان پس از تعطیلات به 10 الی 20 درصد کاهش یافته است. "مهرور اصلی" علت اصلی کاهش ضریب اشغال هتل‌ها را ورود غیر اخلاقی نهادهای دولتی مانند آموزش و پرورش، نهادهای حاکمیتی و نظامی، بانک‌های دولتی و ... به حوزه صنعت هتلداری معرفی کرد و افزود: اعتراض‌های ما به این موضوع موثر نیست و حمایت‌های مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از بخش خصوصی نیز نتوانسته تغییری در این تصمیم ایجاد کند. وی ادامه داد: متاسفانه تیغ مسئولان گردشگری کشور آنگونه که باید بُرنده نیست. معاون گردشگری کشور پیش از تعطیلات نوروز و در جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر گفته بود، شکل اسکان مسافران در مدارس شایسته گردشگران نیست. اگر قرار بود این صحبت‌ها شنیده شود، خبری از بنگاه‌داری آشکار مدارس در تعطیلات تابستان نبود. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان با انتقاد از عدم اجرای قانون خصوصی‌سازی و حمایت از بخش خصوصی در کشور، گفت: برخی از مراکز اقامتی و میهمانسراهای دولتی و نظامی، تابلوی اردوگاه آموزشی و نظایر آن را در ورودی خود نصب می‌کنند تا از زیر قانون شانه خالی کنند اما عمل، بسیاری از اقامتگاه‌های خصوصی را به ورطه نابودی کشانده‌اند. این فعال صنعت گردشگری در ادامه گفت: وزارت آموزش و پرورش، برای هر شب اقامت یک خانواده چهار نفره، هزینه‌ای در حدود 21 هزار تومان دریافت می‌کند. اگر این نهاد مجبور بود مانند بخش خصوصی هزینه‎های متعددی را پرداخت کند، هیچگاه کلاس‌های خود را با چنین رقمی به گردشگران نمی‌داد. "حسن مهرور اصلی" همچنین گفت: تا زمانی که ارگان‌های دولتی از تسهیلات دولتی استفاده کنند و در مقابل، خدمات خود را به صورت آزاد بفروشند، بخش خصوصی در ضعف خواهد بود. جایگاه این صنعت و نقش‌آفرینان آن باید به درستی و به صورت اصولی، تعریف شود. وی افزود: در حال حاضر هر کدام از مراکز اقامتی خصوصی که بتوانند از رانت و رابطه با بخش دولتی استفاده کند، قادر به ادامه راه خود خواهد بود و در غیر این صورت، محکوم به ورشکستگی است. فعالان بخش خصوصی صنعت هتلداری، این شکل از پذیرش را بی‌احترامی به گردشگران می‌دانند و معتقدند، عدم رعایت بهداشت و نبود حداقل نیازهای گردشگران از جمله موضوعاتی است که کیفیت سفرها را با کاهش قابل ملاحظه‌ای مواجه می‌کند. به گفته فعالان و کارشناسان گردشگری به این نکته تاکید دارند که اگر چه استفاده از مدارس در ایام تعطیلات در برخی از مقاصد که با کمبود اقامتگاه مواجه هستند، یک نوآوری در شرایط بحرانی مانند ایام پیک است و شرایط بهتری از کمپ دارد ولیکن کشور بایستی از این شرایط خارج شود زیرا در صورت ادامه این شرایط، گردشگران به اسکان در مدارس عادت داده می‌شوند. پیشنهاد فعالان گردشگری این است که وزارت آموزش و پرورش اگر می‌خواهد به کمک گردشگری کشور بیاید، بهتر است به جای ورود به حوزه اقامت، تعطیلات خود در طول سال را توزیع و ساماندهی کند و به آموزش گردشگری پایدار در مدارس بپردازد.

ایجاد شده: 2/تیر/1398       آخرین ویرایش: 2/تیر/1398     اخبار داخلی
اتحادیه هتلداران خراسان رضوی وجاهت قانونی ندارد

اتحادیه هتلداران خراسان رضوی وجاهت قانونی ندارد

به گزارش هتل‌نیوز ، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تنها مرجع قانونی هتلداران این استان را جامعه حرفه‌ای دانست و گفت: جامعه حرفه‌ای هتلداران جایگزین اتحادیه هتلداران استان شده و دخالت اتتحادیه هتلداران، وجاهت قانونی ندارد. "یوسف بیدخوری" ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: فعالیت هتل‌ها و موسسات گردشگری زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و با توجه به قوانین و ضوابط موجود، بخش‌هایی مانند اتحادیه هتلداران حق هیچگونه دخالتی در فعالیت تاسیسات گردشگری را ندارند.  "بیدخوری" ابراز داشت: تاسیسات و موسسات گردشگری از جمله هتل‌ها و واحدهای اقامتی، نیازی به اخذ مجوز و پروانه کسب از هیچ اتحادیه‌ای ندارند و صرفا پروانه بهره‌برداری این مراکز را سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صادر می‌کند. وی افزود: صدور مجوز نرخ‌گذاری، درجه‌بندی و نظارت بر تاسیسات گردشگری نیز بر عهده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. معاون گردشگری خراسان رضوی با اشاره به تشکیل جامعه حرفه‌ای هتلداران در این استان، گفت: از نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جامعه حرفه‌ای هتلداران تنها نماینده قانونی هتل‌های استان است که چندی قبل انتخابات آن برگزار شد و دارای پروانه بهره‌برداری از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است. وی در ادامه به ماده 100 قانون برنامه ششم توسعه کشور، اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تمامی فرایندهای مربوط به نظارت بر هتل‌ها، صدور پروانه بهره‌برداری، نرخ‌نامه و ... از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام می‌شود که به زودی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با معاونت گردشگری کشور به جامعه حرفه‌ای هتلداران، واگذار خواهد شد. "یوسف بیدخوری" بار دیگر تاکید کرد: اتحادیه هتلداران استان در موارد مذکور، دخالتی ندارد و نیازی به اخذ پروانه کسب جداگانه از اتحادیه هتلداران نیست. بر اساس قانون برنامه ششم توسعه کشور، بخشی از وظایف نظارتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به جامعه حرفه‌ای هتلداران واگذار خواهد شد.

ایجاد شده: 1/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/تیر/1398     اخبار داخلی
نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی؛ هتلداری، رستوران و غذا ( International Hotel Restaurant & Catering Show ) - تایپه ( تایوان )

نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی؛ هتلداری، رستوران و غذا ( International Hotel Restaurant & Catering Show ) - تایپه ( تایوان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی با تمرکز بر حوزه‌های هتلداری، رستوران، پذیرایی و غذا با نام International Hotel Restaurant & Catering Show طی روزهای 19 تا 22 ژوئن 2019 ( 29 خردادماه تا اول تیرماه ) در کشور تایوان، برگزار می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه که بزرگترین رویداد حوزه میهمان‌نوازی در جزیره تایوان به حساب می‌آید، کمک به توسعه کسب و کار، ارائه خدمات مشاوره و اتصال شرکت‌ها به بازارهای بین‌المللی است. از دیگر اهداف این نمایشگاه می‌توان به ایجاد روابط دوستانه با سایر کشورهای جهان، اطلاع‌رسانی به خریدان در خصوص محصولات جدید و در نهایت ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری‌های جدید، اشاره کرد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی در تایوان، راه‌حل‌های نوآورانه و روندهایی برای کسب سود بیشتر را به دست خواهند آورد.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/تیر/1398     رویدادها و نمایشگاه‌ها
ترکیب توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل کرده است

ترکیب توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل کرده است

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز ، اظهار داشت: شورای راهبردی گردشگری سلامت از پنج عضو شامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه، سازمان نظام پزشکی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تشکیل شده است. "امین حقیقت" سطح برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: کشور ایران از یک سو به دلیل سطح بالای علوم پزشکی و تخصصی در حوزه سلامت و از سوی دیگر وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای گردشگری که آن را جزو 10 کشور برتر دنیا از این حیث قرار داده، تبدیل به محور و قطب اصلی گردشگری سلامت در منطقه شده است. به گزارش هتل‌نیوز ، وی افزود: انتخاب اردبیل به عنوان میزبان این رویداد بین‌المللی، هوشمندانه صورت گرفته است زیرا این استان با امکانات بالای خود در زمینه گردشگری به ویژه در حوزه سلامت و تندرستی، می‌تواند نقش عمده‌ای در گردشگری سلامت کشور، ایفا کند. "امین حقیقت" در ادامه گفت: امیدواریم برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه، دستاوردهای خوبی در زمینه توسعه اقتصادی کشور علی‌الخصوص در حوزه گردشگری داشته باشد. "حقیقت" ادامه داد: در زمینه‌های زیرساخت‌های گردشگری سلامت نظیر مراکز اقامتی دارای کمبودهایی هستیم. مراکز اقامتی می‌توانند نقشی خاص و متفاوت را در این حوزه ایفا کنند. نیازمند احداث هتل بیمارستان و همچنین هتل‌ها و مراکز اقامتی هستیم که بتوانند طبقات یا بخش‌هایی از خود را به ارائه خدمات سلامت و تندرستی، اختصاص دهند. دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور، بیان داشت: صنعت هتلداری و اقامت کشور بایستی به سمتی حرکت کند که بتوانیم به صورت تخصصی در حوزه گردشگری سلامت به ارائه خدمات بپردازیم و در این زمینه با رقبای قدرتمند خود نظیر کشورهای ترکیه، تایلند و هندوستان، رقابت کنیم. وی در پایان گفت: گردشگری به عنوان سومین اقتصاد برتر جهان، می‌تواند در برون‌رفت از رکود اقتصادی، مقابله با تحریم و ایران هراسی، نقش عمده‌ای را ایفا کند.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو + گزارش تصویری

افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو + گزارش تصویری

دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) صبح روز سه‌شنبه مورخ 28 خردادماه در اردبیل و با حضور مقامات، مسئولان، میهمانان و مدعوین داخلی و خارجی به طور رسمی افتتاح شد.  بازدید مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از جمله برنامه‌هایی بود که پیش از افتتاح و آغاز بکار رسمی این رویداد بین‌المللی، برگزار و پس از آن حاضرین برای شرکت در مراسم افتتاحیه، عازم دانشگاه محقق اردبیلی شدند. به گزارش هتل‌نیوز ، دبیر کل سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی، استاندار اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، قائم مقام وزیر بهداشت، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل و بیش از 250 نفر از شرکت‌کنندگان، نمایندگان و هیات‌های اعزامی داخلی و خارجی از 17 کشور مختلف جهان از جمله حاضرین در مراسم افتتاحیه بودند. "ایرج حریرچی" قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در خصوص آخرین وضعیت حوزه گردشگری سلامت در کشور، گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت نظیر راه‌اندازی شبکه سلامت از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است. "حریرچی" در رابطه با اهداف ایران در زمینه گردشگری سلامت نیز اظهار داشت: بر اساس سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بایستی به مرکز و قدرت اول منطقه در زمینه گردشگری سلامت تبدیل شویم. مهمترین هدف ما جذب ۲۰ میلیون توریست سلامت تا سال ۲۰۲۵ است. وی در پایان گفت: بر اساس آمار، کشورهای عراق و افغانستان بیشترین توریست سلامت ورودی به کشور و شهرهای مشهد، قم و افغانستان نیز بیشترین میزان جذب توریست سلامت را در اختیار دارند. "حسین پیرموذن" رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از دیگر سخنرانان حاضر در مراسم افتتاحیه بود که در اظهاراتی کوتاه، گفت: در دنیای بد عهدی‌ها، برگزاری این رویداد برای تحکیم روابط موجود، ایجاد روابط جدید، همکاری و همفکری میان کشورهای عضو سازمان بین‌المللی اِکو، فرصت مغتنمی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن بهره جست. "محمد جهانگیری" دبیر علمی کنفرانس و رئیس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت ایران با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری سلامت در میان تمامی دولت‌ها و ملت‌های جهان، ابراز داشت: سلامت، فرهنگ مشترک میان کشورها و ملت‌ها و دغدغه تمامی انسان‌هاست. در واقع هر کشوری که در حوزه گردشگری سلامت پیشرفت می‌کند، دغدغه سلامت کشورهای دیگر را دارد. اظهارات "محمدرضا کرباسی" دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، پایان بخش مراسم افتتاحیه بود. وی ابراز داشت: میهمانان کشورهای عضو اِکو برای بحث درمان به سایر کشورهای غیر عضو این سازمان مراجعه می‌کنند و در نتیجه با هزینه‌های گزاف و مشکلات فرهنگی مواجه می‌شوند. "محمدرضا کرباسی" افزود: خدمات گردشگری سلامت در کشورهای عضو سازمان اِکو به راحتی و با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی در دسترس است. وی در پایان تصریح کرد: برگزاری این همایش برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای علمی به دولتمردان جهت تصمیم‌سازی، فرصت مناسبی است. افتتاح نمایشگاه جانبی تخصصی با موضوع گردشگری سلامت با حضور 73 شرکت‌کننده و همچنین برگزاری نشست تخصصی سرمایه‌گذاری و توسعه مقاصد گردشگری سلامت از دیگر برنامه‌های روز نخست دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) بود. لازم به ذکر است، این رویداد بین‌المللی تا روز پنجشنبه 30 خردادماه در شهر اردبیل برپا خواهد بود. گزارش تصویری اختصاصی هتل‌نیوز از برگزاری روز نخست این رویداد را در ادامه مشاهده می‌فرمائید.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

به گزارش هتل‌نیوز، دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو این سازمان و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز، اظهار داشت: سازمان همکاری‌های اقتصادی که توسط سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه، تاسیس شده است تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف داشته است و کشورهای آسیای میانه از جمله افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان را نیز با خود همراه کرده است. "آدام کولا" با اشاره به فعالیت‌های سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری، ابراز داشت: سازمان اِکو دارای کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه است که یکی از آنها نیز تحت عنوان کمیته گردشگری فعالیت می‌کند. وی تصریح کرد: کمیته گردشگری سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در طول یکسال گذشته با برگزاری 11 جلسه در شهر تاشکند، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برنامه‌های آینده از جمله دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت را بعمل آورده است. "آدام کولا" در خصوص برگزاری دومین همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، گفت: این سازمان فعالیت زیادی در زمینه برگزاری چنین رویدادهایی دارد تا از طریق آن بتواند فرصت‌های موجود در منطقه را جستجو، توسعه و بهبود ببخشد.  دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی، افزود: علاوه بر این کنفرانس و با تصمیم کمیته اجرایی در سال 2020 نیز نشست‌هایی در کشورهای ترکمنستان و ازبکستان، برگزار خواهد شد. "آدام کولا" در رابطه با میزبانی اردبیل از دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو نیز گفت: بسیار خوشحالم که در شهر زیبای اردبیل حضور پیدا کرده‌ایم. این استان و شهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی بسیار موثر باشد. وی در پایان گفت: استان و شهر اردبیل یکی از مناطق در حال رشد در میان کشورهای عضو سازمان اِکو است و مطمئن هستیم که پس از برگزاری این کنفرانس، تقاضا و درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...