نتایج جستجو...
اعلام نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده گردشگری تهران

اعلام نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده گردشگری تهران

به گزارش هتل نیوز، " داود حومینیان " مسئول راه‌اندازی دانشکده گردشگری دانشگاه تهران گفت ؛ پذیرش دانشجو در دانشکده گردشگری از طریق کنکور سراسری و استعداد درخشان در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود. پیش‌بینی چهار گروه آموزشی شامل «گردشگری ورزشی»، «مدیریت گردشگری»، «گردشگری اکوتوریسم» و «گردشگری و اوقات فراغت» در دانشکده گردشگری دانشگاه تهران شده است. مسئول راه‌اندازی دانشکده گردشگری دانشگاه تهران ادامه داد ؛ یازده رشته گرایش که دارای برنامه درسی مصوب هستند در قالب این چهار گروه آموزشی راه‌اندازی می‌شوند. ارائه رشته مطالعات اوقات فراغت در سه گرایش «برنامه‌ریزی فضایی»، «فرهنگ و تمدن» و «مدیریت» در گروه آموزشی گردشگری و اوقات فراغت پیگیری می‌شود. " حومینیان " افزود ؛ مطالعه و برنامه‌ریزی بر روی هفت گرایش رشته هتلداری برای راه‌اندازی در دانشکده گردشگری در حال انجام است. این گرایش‌ها شامل «مدیریت تجربه میهمان در صنعت هتلداری»، «مدیریت منابع انسانی در صنعت هتلداری»، «مدیریت استعدادها در صنعت هتلداری»، «برنامه‌ریزی توسعه فردی ویژه کارکنان هتل‌ها»، «برنامه‌ریزی و آموزش کارکنان در هتل‌ها» و «مدل‌های نوین کسب‌وکار در صنعت هتلداری» می‌شود.

ایجاد شده: 8/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 8/اسفند/1400     اخبار داخلی
دولت برای کسری بودجه سراغ هتلداران آمده است

دولت برای کسری بودجه سراغ هتلداران آمده است

به گزارش هتل نیوز، " امیر سزاوار " رئیس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص تاثیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر صنعت هتلداری گفت؛ بنا بر مصوبه‌ای که معلوم نیست بر اساس چه مستنداتی تصویب شده، باید بخشی از هزینه گاز مصرفی پتروشیمی‌ها را ما پرداخت کنیم. مسئولان استانی در خصوص مطالبه ما اعلام می‌کنند که این موضوع تبدیل به قانون شده و کاری از دستشان بر نمی‌آید. " سزاوار " تاکید کرد ؛ افزایش قیمت واحدهای اقامتی به دلیل رشد قیمت حامل‌های انرژی باعث می‌شود سفرهای خارجی برای مردم ارزان‌تر از سفرهای داخلی تمام شود. چرا وزارت گردشگری از صنعت هتلداری دفاع نمی‌کند؟ رئیس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: موافق ۲ نرخی بودن تعرفه‌ برای گردشگران داخلی و خارجی نیستم اما باید ثبات اقتصادی به وجود آید. چرا تعرفه‌های درمانی توریست‌های خارجی با بیماران داخلی تفاوت دارد اما وقتی صحبت از هتلداری می‌شود، این تفاوت اعمال نمی‌شود؟ نباید از میهمان خارجی نرخ متفاوت دریافت کرد اما باید بین این قضیه و و بازار تعادل برقرار کرد.

ایجاد شده: 1/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 1/اسفند/1400     اخبار داخلی
در صورت عدم همکاری دولت مجبوريم در نرخ هتل‌ها تجديدنظر كنيم

در صورت عدم همکاری دولت مجبوريم در نرخ هتل‌ها تجديدنظر كنيم

به گزارش هتل نیوز، " جمشید حمزه‌زاده " رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران در حاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران گفت ؛ حضور جامعه به عنوان تشكل ملی صنعت هتلداری در نمايشگاه گردشگری و صنايع وابسته، تجربه بسيار خوبيی بود و از آن رضايت داريم. پاويون جامعه حرفه‌ای هتلداران ايران از سوی روسای جوامع استانی مورد استقبال بسيار خوبی قرار گرفت. وی گفت ؛ متاسفانه افزايش بی‌رويه حامل‌های انرژی و خصوصا گاز كه تا شش برابر افزايش پيدا كرده، هزينه‌های هتلداران را به شدت بالا برده است. اگر وضعيت به همين صورت ادامه پيدا كند و دولت در راستای كاهش هزينه‌ها و به طور مشخص هزينه حامل‌های انرژی و خصوصا گاز كمكی نكند، مجبور هستيم دوباره در مورد نرخ تجديد نظر كنيم.  رئیس جامعه حرفه ای هتلداران در پایان تاکید کرد ؛ متاسفانه بسیاری از هتل‌ها به دليل روند صعودی و عجيب هزينه‌ها و از جمله هزينه حامل‌های انرژی به سمت تعطيلی و تغيير كاربری رفته‌اند.

ایجاد شده: 12/بهمن/1400       آخرین ویرایش: 12/بهمن/1400     اخبار داخلی
با استناد به چه مصوبه‌ای تعرفه حامل‌های انرژی افزایش یافته است

با استناد به چه مصوبه‌ای تعرفه حامل‌های انرژی افزایش یافته است

به گزارش هتل نیوز، " کامیار اسکندریون " دبیر جامعه حرفه ای هتلداران ایران گفت: ما حمایت نمی‌خواهیم ای کاش اجازه دهند که صنعت هتلداری و گردشگری راه خودش رو برود،  متأسفانه 80 درصد هتل‌ها پروانه بهره‌برداری را که حق مسلم‌شان است نمی‌توانند دریافت کنند جه برسد به حداقل سوبسیدها! نمی دانم چقدر باید فریاد بزنیم؟ اگر واقعا نمی‌خواهید این صنعت پا بگیرد خیلی راحت تغییر کاربری‌ها را بدهید. وی افزود: چقدر باید دوندگی کنیم؟ واقعا همکاران سراسر کشور مستاصل شده اند، من یک نفر از همکاران را ندیدم که در ۲۲۰۰ هتل و ۴۰۰۰ هزار هتل آپارتمان از شغل خودش رضایت داشته باشد، ما در ابتدایی ترین موضوعات مانده‌ایم و اخیراً هم که تیر خلاص را با افزایش تعرفه‌ حامل‌های انرژی زدند. با استناد به چه چیزی؟ اگر مصوبه مجلس بوده چرا ما خبر نداریم؟ اقای سیادتان در هتل خودش ۱۲۰ پرسنل دارد، یعنی ۱۲۰ خانوار!‍ در مجموعه آقای حمزه زاده نزدیک هزار نفر نان می برند آن وقت ما در ابتدایی ترین موضوعات مانده ایم. اسکندریون با اشاره به اینکه ما یک برنامه مدون برای گردشگری کشور نداریم، گفت: دلیل این امر باور نداشتن صنعت گردشگری است، چرا که اگر این صنعت را باور داشتیم مثل سازمان تامین اجتماعی برایش برنامه می نوشتیم. یکی از ستون‌هایی که می تواند مشکلات را پیگیری و حل کند رسانه است و ما امید داریم رسانه فریاد ما را به گوش مسئولان برساند.

ایجاد شده: 27/دی/1400       آخرین ویرایش: 27/دی/1400     اخبار داخلی
گردشگری در میان مدت و بلند مدت فاقد هرگونه استراتژی است

گردشگری در میان مدت و بلند مدت فاقد هرگونه استراتژی است

به گزارش هتل نیوز، " جمشید حمزه زاده " رئیس جامعه هتل‌داران ایران گفت: از اسفندماه سال ۹۸ تا پایان آذر ماه سال جاری بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان ضرر مالی گریبان صنعت هتلداری در ایران را گرفت. وی افزود: در کشورهای مختلف، دولت‌ها کمک های مختلفی به فعالان گردشگری و هتلداری داشتند، در کشور ما هم در دولت قبل دو بسته حمایتی به عنوان تسهیلات کرونایی ابلاغ شد اما نه تنها اجرا نشد بلکه در عمل ضد حمایت بود. حمزه زاده تصریح کرد: امهال مالیاتی یکی دیگر از موضوعاتی بود که مطرح شد اما وقتی دوستان برای مفاصا حساب به سازمان امور مالیاتی مراجعه کردند با ۱۰ درصد جریمه مواجه شدند، در واقع کسی به دنبال اجرای قانون نبود و متأسفانه در این میان حق ما تضییع شد. رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه وزارت نیرو در بحث حامل‌های انرژی بدترین و بی رحمانه‌ترین برخورد را با فعالان گردشگری و هتلداری کشور داشت، افزود: متأسفانه بسیاری از هتل‌ها به دلیل تأخیر ۵ یا ۱۰ روزه در پرداخت قبض، جریمه و حتی برخی پلمب شدند. وی در ادامه گفت: هیچ کس  از تسهیلات کرونایی استقبال نکرد چون حقوقی که یک هتلدار طی یک سال پرداخت می‌کرد بیشتر از تسهیلات ۱۶ میلیونی بود، به همین جهت شاهد بودیم بخشی از کارکنان با تجربه و متخصص در صنعت هتلداری تعدیل شدند و تعدادی از هتلداران با هزاران زحمت و با قرض و فروش ملک هتل خود را حفظ کردند. در دوران اصلی کرونا ضریب اشغال هتل‌ها زیر 5 درصد بود و این برای هتل بزرگ‌ترین ضرر محسوب می‌شود، در واقع تا ۴۰ درصد ضریب اشغال ضرر است و از بالای ۴۰ درصد تازه هتل به حاشیه سود می‌رسد، خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت کلیه کارکنان هتل‌ها واکسینه شدند و اگر هر کارمندی به هر دلیلی از زدن واکسن امتناع می‌کرد با او قطع همکاری می‌شد، رفته رفته با کاهش آمار کرونا وضعیت سفر در کشور بهتر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پای مسافران به هتل‌ها باز شد. حمزه زاده در خصوص طرح مشکلات با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ما انتظار داشتیم که در دولت فعلی به داد افرادی که در شرایط کرونا متضرر شدند برسند و با شروع فعالیت دولت جدید، مشکلات ما حل شود اما در حال حاضر که چند ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد هیچ اتفاقی نیفتاده، ما تمامی مشکلات را به آقای ضرغامی ابلاغ کردیم. صنعت گردشگری یک صنعت فرابخشی است و ۱۵ سازمان در این مسیر با ما همراه هستند اما متأسفانه تا این لحظه یک قدم مثبت در راستای حل مشکلات برداشته نشده است، ما وضعیت دولت را درک می‌کنیم و مثل سایر کشورها انتظار کمک بلاعوض نداریم اما انتظار داریم تا یک سری کارها که منجر به کاهش بخشی از مشکلات می‌شود را انجام دهند. وی ادامه داد: برای مثال نگاه دولت به مسائل حوزه گردشگری و هتلداری باید تخصصی باشد، در حوزه حامل‌های انرژی سیاست دولت افزایش تعرفه‌هاست اما باید بدانند که هتل با منزل مسکونی تفاوت ۱۰۰ درصدی دارد. در یک هتل ۵ ستاره چه مسافر بیاد چه نیاد تمام برق ها باید روشن بماند، سیستم گرمایش و سرماش باید روشن باشد، ما نمی‌توانیم به مسافر بگوییم در مصرف آب صرفه‌جویی کند، لذا نگاه دولت در بحث حامل‌های انرژی باید تخصصی و متناسب با موضوع باشد، اما متاسفانه به هیچ وجه این موضوع رعایت نمی‌شود و همین عدم نگاه تخصصی وزارت نیرو در بحث حامل های انرژی مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کرده است. رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه به صورت میانگین در چند ماه گذشته تنها در حوزه آب تعرفه ۴ برابر شده است، گفت: چند ماه پیش تعرفه برق هم چند برابر شد و با این اوصاف و هتل‌داران هرچه در می‌آوردند باید یک مبلغی هم از جیب هزینه کنند تا پاسخگوی تعرفه حامل‌های انرژی باشد. وی افزود: من معتقدم گردشگری ما در میان مدت و بلند مدت فاقد هرگونه استراتژی است و ما برنامه جامع ملی برای کشور در حوزه گردشگری نداریم، ضمن اینکه عمده قوانین، آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها به نحوی تدوین شده که نگاه دولتی دارد و منافع دولتی بر منافع فعالان بخش خصوصی ترجیح داده شده است. حمزه زاده تأکید کرد: تا زمانی که این نگاه‌ها به سمت تقویت بخش خصوصی تغییر جهت ندهد، مشکلات ما نه تنها حل نمی‌شود بلکه بیشتر هم خواهد شد.

ایجاد شده: 27/دی/1400       آخرین ویرایش: 27/دی/1400     اخبار داخلی
اعضای هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کردستان انتخاب شدند

اعضای هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کردستان انتخاب شدند

به گزارش هتل نیوز، " آرمان وطن‌دوست " معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار داشت: خوشبختانه فعالان حوزه گردشگری استان از جمله هتل‌داران با ارائه خدمات مناسب به جامعه‌هدف، در تمامی فصول سال توانسته‌اند به‌عنوان عاملی مهم نقش بسزایی در توسعه صنعت‌توریسم داشته باشند. معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان ضمن تقدیر از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی استان اظهار داشت:بی‌تردید با عبور از شرایط کنونی، دوباره شاهد رونق گردشگری در استان خواهیم بود و معتقدیم بهداشت محیطی باید همواره سرلوحه کار فعالان این بخش قرار بگیرد. وی یادآور شد:هم اکنون 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و میهمان‌پذیردراستان کردستان فعالیت دارند. وطن‌دوست بیان داشت:امیدواریم با همکاری دوجانبه، در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و تحکیم زنجیره گردشگری دراستان گام‌های مثبتی برداریم. معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان در ادامه عنوان کرد:با برگزاری انتخابات جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کردستان، اعضای هیأت مدیره این جامعه برای مدت دو سال آینده معرفی شدند. وی افزود:از کل آرای ماخوذه، عبدالحمید حمیدی با حداکثر آرا به عنوان رئیس جامعه هتلداران، مصطفی هدایت مظهری نائب رئیس،  علی اکبر یارویسی خزانه دار ،  همایون آریا بازرس و آقایان هیوا محمودی و عبدالله زارعی بعنوان اعضای علی البدل جامعه انتخاب شدند. وطن‌دوست اظهار داشت: در این جلسه از خانواده مرحوم حاج قادر شیرزادی پیشکسوت صنعت هتلداری استان و مدیرعامل هتل زریوار مریوان ، به پاس خدمات ارزنده و ماندگارشان در توسعه صنعت‌ گردشگری این شهرستان قدردانی شد. گفتنی است؛ انتخابات جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان کردستان با حضور حاجی ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان، آرتیکاس اقبال فرماندار شهرستان مریوان ، مهندس آراس قاسمی پور شهردار مریوان ، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، فریاد حدادیان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی مریوان و مدیران هتل‌های استان در محل هتل جهانگردی شهرستان مریوان برگزار شد.

ایجاد شده: 13/دی/1400       آخرین ویرایش: 13/دی/1400     اخبار داخلی
سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است

سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است

به گزارش هتل نیوز، " مرجان شاه‌ولایتی " مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی در خصوص واکسیناسیون کارکنان هتل‌های مشهد اظهار کرد: پیش از اینکه موضوع واکسیناسیون به صورت سراسری در هتل‌ها آغاز شود، جامعه هتلداران خراسان رضوی با همکاری اداره‌ کل میراث فرهنگی و مرکز بهداشت استان با تجهیز هتل هما ۲ اولین گروهی بودیم که خارج از روال واکیسناسیون پرسنل هتل‌ها را آغاز کردیم. وی افزود: پس از آن تزریق دوز دوم در هتل‌ها آغاز شد. در حال حاضر نیز فرخوان داده‌ایم کسانی که زمان دوز سوم آنان فرا رسیده، حتما برای تزریق آن اقدام کنند. قطعا تمام هتل‌ها پرسنل خود را برای تزریق دوز سوم ملزم خواهند کرد. مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: مهم‌ترین آیتم کنترل بازرسان ما در بازدید و کنترل پروتکل‌ها، واکسیناسیون کارکنان هتل‌هاست. بنابراین موضوع واکسیناسیون در واحدهای هتلی بسیار اهمیت دارد و حتما کنترل می‌شود که تمام پرسنل واکسن خود را تزریق کرده باشند. شاه‌ولایتی با اشاره با آغاز شیوع امیکرون و احتمال اعمال مجدد محدودیت‌ها خاطرنشان کرد: اگر بیشترین تمرکز خود را روی تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌ها قرار دهیم، می‌توانیم بیماری را کنترل کنیم اما اگر محدودیت‌ها مجددا اعمال شود، زندگی مردم به لحاظ اقتصادی فلج خواهد شد. وضعیت اقتصادی زندگی مردم در حدی نیست که توان تحمل تعطیلی مجدد را داشته باشند. آنقدر وضعیت اقتصادی برای مردم شکننده شده که در حال حاضر تمام مردم به سختی کسب و کار خود را اداره می‌کنند. وی اضافه کرد: در ۲ سال اخیر با شیوع کرونا در دنیا صنعت هتلداری بیشترین آسیب‌ها را متحمل شد و بیشترین محدویت‌ها نیز روی واحدهای گردشگری اعمال شده است. اولین چیزی که همیشه محدود شده، سفر بوده است و هتل‌ها نیز همیشه در این زمینه همراهی کرده‌اند. البته با توجه به اینکه امیکرون خطرپذیری پایین‌تری دارد، در صورت رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی جریان زندگی مردم قطع نخواهد شد که به لحاظ اقتصادی بهترین تصمیم ممکن است. مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی در خصوص میزان بازگشایی هتل‌ها تصریح کرد: مطابق آخرین آمار به دست آمده از مجموع ۲۴۰ هتل در مشهد هنوز ۵۸ هتل تعطیل است. یعنی ۲۴ درصد هتل‌های مشهد از اسفند ۹۸ هنوز بازگشایی نشده‌ و بعید می‌دانم این تعداد هتل تا نوروز بازگشایی شود. شاه‌ ولایتی بیان کرد: تجربه ۲ سال گذشته نشان داده که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. تزریق دوز سوم پرسنل‌ هتل‌ها در دستور کار قرار گرفته و بالاترین آمار تزریق واکسن نیز در اختیار هتل‌ها قرار دارد. همچنین به اذعان تمام مراکز نظارتی رعایت پروتکل‌ها در هتل‌ها در بالاترین میزان خود قرار دارد. بنابراین سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است و امن‌ترین فضا برای اقامت محسوب می‌شود. اگر سفر به شکل ایمن انجام شود، مشکلی در انتقال ویروس کرونا ایجاد نخواهد شد.

ایجاد شده: 12/دی/1400       آخرین ویرایش: 12/دی/1400     اخبار داخلی
قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا

قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، از زمانی که به یاد داریم، هتل‌ها همواره وجود داشته‌اند، اما منشأ این بخش اصلی صنعت گردشگری به چه زمانی بر می‌گردد؟ اگرچه ممکن است برای بسیاری از افراد تعجب‌آور باشد اما سه هتل قدیمی جهان در ژاپن واقع شده‌اند و صدها سال است که فعالیت می‌کنند. سایت Tourism Review فهرست ۱۰ هتل قدیمی را معرفی می‌کند که در آن هر کشور تنها حق معرفی یک هتل قدیمی را دارد. هتل "کاوُو دو کوربیو" فرانسه - سال ۱۵۲۸ میلادی این هتل که در قلب استراسبورگ فرانسه و در فاصله کوتاهی از کلیسای جامع واقع شده است، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا است که از ابتدای قرن شانزدهم در حال فعالیت بوده است. هتلی کهیکی از زیباترین مجموعه‌های معماری دوره رنسانس را نیز به خود اختصاص می‌دهد. این هتل دارای ۶۳ اتاق مجلل است که بسیار راحت بوده و تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل "داس رِیز گاتولیکالس" - سال ۱۴۹۹ میلادی این هتل ابتدا به عنوان یک بیمارستان سلطنتی برای پذیرایی و اقامت زائرانی که به کلیسای سانتیاگو دِ کامپوستلا سفر می‌کردند، ساخته شد. امروزه نیز همچنان پذیرای بازدیدکنندگان از تمام نقاط جهان بوده و بیش از ۱۰۰ اتاق دارد. این هتل مجلل در قلب یکی از مهم‌ترین شهرهای اسپانیا قرار دارد. هتل "دامیر" بلژیک- سال ۱۳۹۸ میلادی این هتل که در میدان "گرت مارک" در "کورتریک" واقع شده، دارای تاریخچه چشمگیری است و قدمت آن به قرن چهاردهم برمی‌گردد. امروزه این هتل ۶۵ اتاق مجلل دارد و افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هتل "د دراک" هلند- سال ۱۳۹۷ میلادی این هتل که در سال ۱۳۹۷ تأسیس شد، در مرکز تاریخی "برخن اپ زوم" قرار دارد و قدیمی‌ترین هتل هلند محسوب می‌شود. یک آتش سوزی عظیم، بناهای این شهر را در همان سال از بین برد، اما هتل یادشده در حال حاضر دارای ۶۲ اتاق مجلل بسیار راحت است. هتل "زوم روتن بائرن" آلمان- سال ۱۳۸۷ میلادی تاریخچه این هتل که به عنوان قدیمی‌ترین هتل آلمان شناخته می‌شود، به سال ۱۳۸۷ برمی‌گردد. این مهمانسرا که سال‌ها مرکز اجتماع شهر فرایبورگ بوده، امروزه دارای ۲۵ اتاق و ۲۰ کارمند است و با جذابیت تاریخی خود می‌خواهد نظر عموم افراد را به سوی خود جلب کند. هتل "گاستوف لوون لیختن" اشتاین - سال ۱۳۸۰ میلادی این هتل از سال ۱۳۸۰ خدمات خود را در صنعت هتلداری ارائه می‌دهد و قدیمی‌ترین هتل کشور آلمان محسوب می‌شود. این هتل دارای اتاق‌هایی بسیار امروزی و شیک است و رویدادها و کنفرانس‌ها را پوشش می‌دهد، همچنین برای مهمانان خود تجربه‌ای از غذاهای بی نظیر را فراهم می‌کند. هتل "گاستاگویرت" اتریش- سال ۱۳۸۰ میلادی این هتل در منطقه سالزبورگ اتریش بیش از ۷۰۰ سال قدمت دارد. در حال حاضر این هتل خدمات اقامتی خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد و لقب ارائه بهترین خدمات و امکانات سمینارها و جلسات را در کشور به خود اختصاص می‌دهد. هتل "اینترلاکن" سوئیس- سال ۱۳۲۳ میلادی هتل اینترلاکن در سوئیس نیز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اروپا است که در سال ۱۳۲۳ افتتاح شد و در ابتدا قرار بود مهمانسرای بازدیدکنندگان صومعه محلی باشد. امروزه این در قلب سوئیس دارای ۵۵ اتاق بود و سازماندهی رویدادها را بر عهده دارد. هتل "اَلتِ گاست" ایتالیا- سال ۱۱۴۲ میلادی این هتل از قرن سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرده است. محل این هتل به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق ارتباطی بین امپراتوری مقدس روم و ایتالیا بوده است. امروزه این هتل تعداد زیادی از اتاق‌ها و آپارتمان‌ها را برای یک اقامت بی‌دغدغه به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل اولد بل بریتانیا سال - ۱۱۳۵ میلادی هتل اولد بل، واقع در شهر کوچک هرلی در انگلستان، برای اولین بار تقریباً ۹۰۰ سال پیش در سال ۱۱۳۵ افتتاح شد. در ابتدا این هتل به عنوان مهمانخانه برای بازدیدکنندگان از معبد بندیکتین خدمات ارائه می‌داد، اما در طول زمان، وقتی وینستون چرچیل و دوایت دی. آیزنهاور در طول جنگ جهانی دوم در آنجا اقامت کردند، اهمیت بیشتری پیدا کرد. امروزه این هتل ۴۸ اتاق دارد که تجربه‌ای تاریخی، بی‌نظیر و فراموش نشدنی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

ایجاد شده: 25/آذر/1400       آخرین ویرایش: 25/آذر/1400     اخبار خارجی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...