نتایج جستجو...
ساخت فرودگاه هندورابی، مصوبه هیات دولت و در راستای برنامه‌های توسعه این جزیره بوده است

ساخت فرودگاه هندورابی، مصوبه هیات دولت و در راستای برنامه‌های توسعه این جزیره بوده است

به گزارش هتل‌نیوز ، دبیر جامعه هتلداران ایران اظهار داشت: توسعه جزیره هندورابی در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری همواره یکی از سیاست‌های دولت در سال‌های اخیر بوده است."'کامیار اسکندریون" ضمن اشاره به این موضوع، ابراز داشت: در اولین اقدام جهت تحقق این هدف، مقرر شد زیرساخت‌های لازم جزیره هندورابی جهت جذب گردشگران آماده‌سازی شود."اسکندریون" تاکید کرد: احداث زیرساخت‌هایی مانند فرودگاه، بندرگاه و ... با مصوبه دولت و شورای عالی مناطق آزاد صورت گرفته است.وی تصریح کرد: تیم مدیریت اسبق سازمان منطقه آزاد کیش، هیچ اقدام و هزینه‌ای را بدون مصوبه و اخذ مجوزهای لازم انجام نداده‌اند.دبیر جامعه هتلداران ایران در پایان گفت: اینکه چرا بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان منطقه آزاد کیش، موضوع توسعه جزیره هندورابی دنبال نشده است، باید مورد بررسی قرار گیرد.

ایجاد شده: 13/دی/1399       آخرین ویرایش: 13/دی/1399     اخبار داخلی
کاهش ۸۵ درصدی تردد مسافرت‌های خارجی در ۸ ماهه نخست امسال

کاهش ۸۵ درصدی تردد مسافرت‌های خارجی در ۸ ماهه نخست امسال

به گزارش هتل‌نیوز ، معاون دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران از کاهش 85 درصدی تردد مسافرت‌های خارجی از ابتدای سال تا پایان آبان‌ ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۳۴۴ مسافر به کشور وارد شدند که به اصطلاح مسافر ورودی بودند.وی اظهار داشت: از این تعداد مسافر ورودی، ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۳۷۵ نفر، ایرانی و ۲۶۸ هزار و ۹۶۹ نفر نیز مسافر خارجی بوده‌اند‌. در این مدت همچنین ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۹۱ نفر نیز به عنوان مسافر خروجی از کشور تردد داشته‌اند.وی تصریح کرد: تردد مسافران ورودی طی ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۸۵.۳۵ درصدی مواجه شده است. تردد مسافران خارجی نیز در این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته ۸۵.۱۶ درصد کاهش یافته است.این مقام مسئول در پایان گفت: این کاهش ۸۵ درصدی در تردد مسافر، کاهشی در حدود ۱۳ میلیون نفر در هر دو گروه مسافران ورودی و خروجی را شامل می‌شود.

ایجاد شده: 13/دی/1399       آخرین ویرایش: 13/دی/1399     اخبار داخلی
گردشگری همچنان در انتظار حمایت دستگاه‌های دولتی

گردشگری همچنان در انتظار حمایت دستگاه‌های دولتی

به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان اظهار داشت: گردشگری کشور در وضع بحرانی قرار دارد و متاسفانه اداره‌ها و سازمان‌ها هیچ حمایتی از گردشگری نمی‌کنند. "مهرداد ضیایی‌مهر" ابراز داشت: بعضی از بانک‌های استانی مصوبات گردشگری که در ستاد ملی کرونا تصویب شده است را قبول ندارند و اصرار به پرداخت اقساط از راهنمایان گردشگری دارند. "ضیایی‌مهر" افزود: در این مدت تسهیلات با کارمزد ۱۲ درصد به راهنماها تعلق گرفت و قرار بود سه ماه امهال داشته باشد که مدت امهال با مشکل مواجه شده است. وی تصریح کرد: بعضی از راهنمایان گردشگری به شغل‌هایی روی می‌آورند که شان و تخصص آنها نیست و بیمه تامین اجتماعی هم ندارند که بیمه بیکاری به آنها تعلق بگیرد. رئیس انجام صنفی راهنمایان گردشگری در ادامه گفت: چشم امید بسیاری از راهنمایان سراسر کشور به بیمه در سال بعد بود و با توجه به اینکه ۱۰ درصد بودجه میراث فرهنگی افزایش یافته اما بیمه راهنماها حذف شده است. وی در پایان تاکید کرد: با حذف راهنمایان گردشگری از بودجه سال آینده مشخص شد اهمیتی به گردشگری و راهنمایان گردشگری داده نمی‌شود.

ایجاد شده: 2/دی/1399       آخرین ویرایش: 3/دی/1399     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...