اخبار داخلی
اسماعیل کوثری ؛ صالحی امیری می‌تواند فعالیتهای مفیدی در وزارت گردشگری داشته باشد

اسماعیل کوثری ؛ صالحی امیری می‌تواند فعالیتهای مفیدی در وزارت گردشگری داشته باشد

به گزارش ایتنا ؛ " اسماعیل کوثری " نماینده تهران در مجلس  گفت :  در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایشان حاضر شدند و آخرین وزیر پیشنهادی بودند که به این کمیسیون آمدند. وی افزود : در این جلسه؛ هم مباحث تخصصی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هم درباره عملکرد و موضع‌گیری‌های گذشته آقای صالحی امیری صحبت شد.  او گفت : خیلی بیشتر از زمان تعیین شده هم خودشان و هم نمایندگان زمان گذاشتند تا ابهامات رفع شود که تا حد زیادی هم این اتفاق رخ دهد. " کوثری " تاکید کرد : از نظر کمیسیون موضوعات تا حد زیادی رفع ابهام شد و می‌توان گفت به نتیجه مطلوب رسیدند.  این نماینده تهران در مجلس ادامه داد : من از گذشته و سابقه ایشان مطلع بودم، برنامه‌های ایشان را هم شنیدم و مشکلی نداشتم و به نظر می‌توانند فعالیت‌های مفیدی در وزارت گردشگری داشته باشند.

ایجاد شده: 26/مرداد/1403       آخرین ویرایش: 26/مرداد/1403
حمزه‌زاده : وزیر پیشنهادی گردشگری باید نفوذ و ارتباطات گسترده‌ای داشته باشد

حمزه‌زاده : وزیر پیشنهادی گردشگری باید نفوذ و ارتباطات گسترده‌ای داشته باشد

به گزارش ایتنا ؛ "جمشید حمزه‌زاده" رئیس جامعه هتلداران ایران در مصاحبه ای گفت :  هر یک از سه معاونت وزارتخانه به‌منزله سه وزارت مستقل عمل می‌کنند و انتخاب فردی با نفوذ و ارتباطات گسترده در بدنه دولت و حاکمیت برای هدایت این مجموعه ضروری است. وی افزود : سوابق فرهنگی و تعاملات گسترده وزیر پیشنهادی با دولت و حاکمیت، می‌تواند به توسعه و رونق گردشگری کشور کمک کند. او گفت : استفاده از نیروهای باتجربه داخلی وزارتخانه، به جای آوردن افراد جدید از بیرون، می‌تواند به تسریع در اجرای برنامه‌ها و آشنایی بهتر با امور کمک کند. " حمزه زاده " تاکید کرد : بخش خصوصی و تشکل‌ها بازوی وزارتخانه در توسعه گردشگری و رفع موانع هستند و برنامه هفتم توسعه نیز بر تقویت این تشکل‌ها تاکید دارد. رئیس جامعه هتلداران ایران همچنین گفت : وزیر جدید باید به این نکته توجه کند و تشکل‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای را از یکدیگر تمییز دهد، تا ساختاری منسجم و درست شکل گیرد.  او در پایان تاکید کرد : برنامه هفتم توسعه، چارچوب‌های لازم برای تقویت تشکل‌های منطقی را مشخص کرده و لازم است وزیر جدید این نکات را مدنظر قرار دهد.

ایجاد شده: 25/مرداد/1403       آخرین ویرایش: 25/مرداد/1403
همکاری دانشگاه تهران و گروه هتل‌های هما برای ارتقای سطح آموزش در صنعت گردشگری

همکاری دانشگاه تهران و گروه هتل‌های هما برای ارتقای سطح آموزش در صنعت گردشگری

به گزارش ایتنا و به نقل از روابط عمومی گروه هتل های هما ؛ در گامی مهم برای ارتقای سطح علمی و عملی در صنعت هتلداری و گردشگری کشور، دانشگاه تهران و گروه هتل‌های هما تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. بر اساس این تفاهم‌نامه، دو طرف با هدف ارتقای سطح آموزش در صنعت هتلداری و گردشگری، همکاری‌های گسترده‌ای را در زمینه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی آغاز خواهند کرد. مدیرعامل گروه هتل‌های هما، در این مراسم با تاکید بر اهمیت آموزش در صنعت هتلداری، بر لزوم اجرای دوره‌های آموزشی اثربخش با همکاری دانشگاه تهران اشاره کرد. وی همچنین بر این باور است که این همکاری می‌تواند به ارتقای سطح کیفی خدمات در صنعت هتلداری کشور کمک شایانی کند. با اجرای این تفاهم‌نامه، دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران می‌توانند از امکانات و تجربیات عملی گروه هتل‌های هما بهره‌مند شوند و در عین حال، گروه هتل‌های هما نیز از دانش و تخصص دانشگاهیان برای ارتقای سطح خدمات خود استفاده خواهد کرد.

ایجاد شده: 25/مرداد/1403       آخرین ویرایش: 25/مرداد/1403
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...