صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor + لینک دانلود

ایجاد شده: 21/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 25/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، با استفاده از اپلیکیشن برنامه‌ریزی سفر با نام Tripadvisor می‌توان به راحتی برای صرفه‌جویی در تمامی امورات مانند هتل، رستوران، تور، جاذبه‌ها و مشاهده آنها روی نقشه، عمل کرد.

اپلیکیشن Tripadvisor در حقیقت ابزاری است برای ذخیره مقاصد و اهداف گردشگری که در طول سفر می‌توان به راحتی به آنها دسترسی داشت. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان بهتر سفر را تجربه کرد.

با استفاده از اپلیکیشن Tripadvisor می‌توان به سرعت توصیه‌های مسافرتی و پیشنهادات آخری را کشف، مقاصد مهم و ضروری را پیدا و ذخیره، مقاصدی مانند هتل و رستوران‌ها از پیش رزرو و در نهایت از نقشه‌ها برای دیدن امکان محبوب مسافران، استفاده کرد.

با استفاده از امکانات ویژه هتلداری اپلیکیشن Tripadvisor نیز می‌توان برای جستجوی پایین‌ترین قیمت در هتل‌ها و استراحتگاه‌ها، اقدام و اطلاعات را برای مقایسه‌های بعدی ذخیره کرد. با وجود میلیون‌ها نظر، عکس، فیلم، مقاله و ایده، می‌توان مطمئن باشید که انتخاب درستی انجام خواهید داد.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری Tripadvisor برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...