" علی رحیمپور " مدیرعامل گروه هتلهای رکسان در مصاحبهای اختصاصی با هتل نیوز گفت : ایجاد روابط تعاملی با کشورهای دنیا به ویژه کشورهای منطقه، باید در دستور کار سال آتی قرار گیرد. سیاست تعاملی یا دیپلماسی گردشگری مطابق با آنچه برای توسعه این صنعت تعریف میشود قابل اجرا نیست. نمی توانیم با کشورهای مختلف مشکلات سیاسی داشته باشیم بعد از آنها بخواهیم به ایران بیایند. وی افزود : باید با حضور در رویدادها و جشنوارههای بینالمللی سعی کنیم ایران را به دنیا معرفی کرده و ایران هراسی را کاهش دهیم. او گفت : با توجه به شرایط فعلی قابلیت تبلیغ و ورود به بازارهای جدید برای بخش خصوصی و دفاتر خدمات مسافرتی تقریبا غیر ممکن شده است. مدیرعامل گروه هتلهای رکسان تاکید کرد : لازم است تا دولت تعامل بیشتری با تشکلهای صنفی داشته باشد.
ایجاد شده: 29/اسفند/1401 آخرین ویرایش: 29/اسفند/1401 اخبار داخلی
" علی رحیمپور " مدیرعامل گروه هتلهای رکسان در مصاحبه ای اختصاصی با هتل نیوز در خصوص چالشهای این روزهای صنعت هتلداری کشور گفت : صنعت گردشگری یک صنعت انسانمحور، مشتریمحور و تقاضامحور است. باید بتوانیم با تعریف مقاصد جدید گردشگری، ایران را در سطح ملی و بینالمللی به بهترین شکل معرفی کنیم. او گفت : صنعت گردشگری میتواند به کاهش مفاسد اجتماعی در کشور کمک کند. در ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه گردشگری، کمترین ناهنجاریهای اجتماعی صورت میگیرد. وی افزود : صنعت گردشگری میتواند به افزایش درآمدهای ارزی کشور کمک کند. متاسفانه ما با داشتن مزیت ویژه و رقابتی در حوزه گردشگری سلامت و درمان، نتوانستهایم از این مزیتها استفاده کنیم. مدیرعامل گروه هتلهای رکسان تاکید کرد : عدم تدوین یک برنامه مُدون برای توسعه صنعت گردشگری کشور کاملا مشهود است.
ایجاد شده: 26/اسفند/1401 آخرین ویرایش: 26/اسفند/1401 اخبار داخلی
مهمترین دستاورد توافق اخیر ایران با عربستان سعودی رونق و توسعه تبادلات گردشگری بین دو کشور و تسهیل سفر اتباع سایر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برای سفر به ایران است. صرف نظر از اینکه مهمترین برنده این توافق کشور چین بوده و این کشور برای تامین شریان انتقال انرژی از خلیج فارس به تامین و تثبیت امنیت دائمی منطقه نیاز مند است و به قورت مدام تلاش کند تا درگیری بین کشورهای منطقه از جمله ایران و سعودی ایجاد نشود تا انتقال نفت و گاز به صنایع چین را با بحران مواجه نشود. برخلاف سیاست منطقه ای ایالات متحده و اسرائیل که منافع خود را در ایجاد و تداوم بحران در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس می دانند، این توافق می تواند اقدام مثبتی برای باز شدن تنگناهای موجود بالاخص در روابط خارجی ایران با کشورهای عرب و مسلمان منطقه و زمینه ساز کم رنگ شدن پیمان ابراهیم اسرائیل را فراهم نماید. شاید بتوان گفت بهترین روابط بین دو کشور ایران و سعودی در دوره دوم ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی و تمام دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی بود. سالیانه نزدیک به یک میلیون زائر ایرانی برای حج عمره و تمتع به عربستان سعودی سفر می کردند و تعداد قابل توجهی از اتباع سعودی بویژه شیعیان منطقه شرقیه این کشور بدون هیچ گونه محدودیتی از سوی حاکمان عربستان به ایران سفر می کردند و درآمد بسیاری را نصیب صنعت گردشگری ایران در بخش زیارت و درمان می نمودند. حتی رسم شده بوده که شیعیان دمام، خُبر، قطیف برای عروس و دامادهایشان جهیزیه به عنوان تبرک از ایران می خریدند… بیاد دارم در اجلاس وزرای جهانگردی سال ۲۰۰۲ که در شهر ریاض برگزار شد من به اتفاق هیاتی از سازمان ایرانگردی و جهانگردی مهمان ویژه این اجلاس در شهر ریاض بودیم. با جِت شخصی ما را از شهر جده به ریاض منتقل کردند و در آنجا به بهترین نحوه ممکن پذیرایی شدیم و برادر امیرعبدالله ما را به ضیافت شام به خانه شخصی اش دعوت کرد تا از مهماننوازی ایرانی ها سپاسگزاری کند. چقدر خوشحال بود که از ایران به اتفاق خانواده در سال گذشته دیدار کرده بود. سال قبل که به اتفاق هیات ۷۰ نفره به تهران و اصفهان سفر کرده بودند خیلی از سفر به ایران مشعوف شده و آنقدر خرید کرده بودند که یک فروند هواپیمای کارگو از ریاض برای انتقال بار آنان به اصفهان آمده بود…. دیماه ۱۳۹۴ فرا رسید. دولت روحانی و دکتر ظریف سخت در پی برداشتن تحریم ها و بن بست مذاکرات برای اجرای برجام بودند که در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ایجاد و تشدید شده بود. فاجعه منا رخ داد و ۴۶۵ زائر ایرانی در سرزمین وحی به طرز غیر قابل باوری جان باختند. شیخ نمر روحانی شیعه سعودی اعدام شد و روابط دو کشور بیش از پیش رو به تاریکی گام نهاد در آن زمان آقای امیر عبدالهیان معاون عربی وزیر امور خارجه ایران بود… ۱۲ دیماه ۱۳۹۴ کنسولگری عربستان در مشهد به آتش کشیده شد و متعاقب آن سفارت ریاض در تهران توسط مزدوران اجاره ای که روسای آنان از اجرای برجام متضرر می شدند در آتش سوخت و به اشغال درآمد و این اقدام غیر انسانی و خلاف قانون و عرف بین الملل عده ای انسان غافل و ناآگاه و عده ای کاسب تحریم باعث ویرانی بسیاری از توانمندی های اقتصادی و سیاسی ایران شده و زمینه ساز قطع روابط با بسیاری از کشورها ی عربی با ایران شدند که به طور مستقیم منافع ملی مردم این سرزمین را هدف قرار داد که عواقب آن همچنان پابرجاست. ۷ سال از آن روزها گذشت و این اقدام جاهلانه زمینه ساز فقر و فلاکت مردم نجیب ایران شد و علاوه بر لطمات سیاسی و اقتصادی و بین المللی باعث تضعیف و بن بست در توسعه تبادلات گردشگری نه تنها با عربستان بلکه با همه کشورهای عربی منطقه شد. بر اساس آمار سازمان جهانی گردشگری کشورهای عرب حوزه خلیج فارس سالیانه بیش از ۱۸۰ میلیارد دلار برای سفر و گردشگری در سراسر جهان هزینه، بیشترین مدت زمان اقامت و بیشترین خرید را می کنند و ایران بیش از ۷ سال است که از این درآمد سرشار با توجه به مزیت همسایگی و قرابت فرهنگی محروم شده است… با توافق اخیر که با میانجیگری کشوری غیر مسلمان(چین) برای ایجاد رابطه و برقراری صلح بین دو کشور مسلمان مدعی صورت گرفت امید می رود تا روابط بین دوکشور به حالت عادی برگشته و دست اندرکاران صنعت گردشگری ایران بتوانند از برکات این روابط بهره مند و زائران و گردشگران هر دو سرزمین بتوانند به صورت عادی به سیر و سفر و زیارت بپردازند… دولت مردان ایران بایستی بدانند که صرف امضای این توافق مسایل عمیق و کهنه بین دو کشور به این راحتی قابل حل و فصل نخواهد بود و وجود تحریم های خانمان سوز و عدم عضویت ایران در FATF , استمرار اعتراضات ایرانیان مهاجر و مقیم خارج از کشور، موضوع حقوق بشر، تقلای اسرائیل برای برهم زدن این گونه توافقات همچنان پابرجاست. بایستی بدانند که عربستان سعودی از سر استیصال و عدم حمایت ایالات متحده از این کشور و تهدیدات جدی ایران در طول ۵ ماهه اخیر به خاطر دخالت این کشور در مسائل داخلی ایران به حاکمان چین پناه برده تا دفع انتقام و تهدید ایران کند و گرنه حکام سعودی در طی یکصد سال اخیر هرگز وجود ایرانی قوی را در منطقه را بر نمی تابند. با این توافق و همراهی ایران و عربستان، صادرات نفت و گاز به کشور چین تضمین شده و نفوذ ایالات متحده برای فشار به این کشور برای تامین سوخت های فسیلی به حداقل ممکن خواهد رسید و استراتژی ٫یک جاده یک راه٫ اژهای زرد گام بلندی در حاکمیت بلامنازع در اقیانوس هند، دریای عمان و خلیج فارس برداشته است. در عین حال فرصتی هم برای گشایش ژئوپلیتیکی ایران و اندکی نفس کشیدن برای مردم ستم کشیده ایران باز شده است. امید است که با رعایت همه ملاحظات ملی، منطقه ای و بین المللی و توجه اصولی به منافع ملی و تغییر گفتمان تهاجمی به گفتمان تعاملی، دست از لجبازی در عرصه داخلی و بین المللی برداریم و به چارچوب نظری زندگی در رفاه و امنیت و ثبات اقتصادی کشور بیندیشیم و با استفاده از فضای تعاملی ایجاد شده برای برقراری آشتی ملی و بین المللی گام های موثرتری برداریم … ✍️ علی رحیم پور - مدیرعامل گروه هتلهای بینالمللی رکسان
ایجاد شده: 21/اسفند/1401 آخرین ویرایش: 21/اسفند/1401 مقالات و یادداشت ها
مجموعه گردشگری مهر و ماه جزِ اماکن عمومی بوده و نمی توان اماکن عمومی را به استناد ورود و یا سرویس دادن به افراد بی حجاب تعطیل کرد. دستگاه ناظر و یا دادستان می تواند به آن واحدی که به افراد بی حجاب سرویس می دهد بر اساس قانون تذکر، اخطار و درنهایت اقدام به تعطیلی آن واحد نماید ولی نمی تواند کل مجموعه را که به همه نوع مهمان و مسافر خدمات می دهد را یکجا پلمپ کند. مجتمع های رفاهی بین راهی همانند هتل و بیمارستان هستند. نمی توان به علت مثلا تخلفی در یکی از اتاق ها و یا کافی شاپ و یا تخلف پزشک و یا پرستاری کل هتل و یا بیمارستان را تعطیل کرد. این موضوع قابل پیگیری از طریق وزارت گردشگری و راه و شهرسازی است. متاسفانه کسب و کار در صنعت گردشگری گرفتار سلایق افرادی شده که هیچ اطلاعی از حال و روز و ظرافت های این صنعت ندارند. ادامه این وضعیت ودر این شرایط بحرانی، بیکار کردن هر شهروند ایرانی گناهی نابخشودنی است. رعایت و یا عدم رعایت حجاب مهمان و مسافر در اختیار مالک، بهره بردار و یا مدیر هتل ها و مجتمع های خدمات بین راهی و تورهای گردشگری نیست! مدیر این مجموعه ها بر اساس قانون هیچ گونه اختیاری در برخورد با مسافران به خاطر بی حجابی ندارند و عملا فقط می توانند توصیه کند آن هم با نصب برگه تذکر در هنگام ورود به مجموعه. مدیران اماکن گردشگری که پلیس و یا گشت ارشاد و قویه قهریه در اختیار ندارند که جلوی افراد فاقد حجاب را بگیرند و یا با آنان برخورد کنند. لذا رعایت حجاب و یا عدم آن در اختیار سرمایه گذار و بهره بردار اماکن گردشگری نیست و اصولا چنین حقی را هم ندارند که در این شرایط با بانوان درگیر شوند و محل کار و کسب خود را ناامن کنند! مجتمع رفاهی مهر و ماه همانطور که گفته شد همانند هتل و بیمارستان و مجتمع ها و پاساژهای تجاری و اماکن عمومی محسوب می شود. نمی توان مجتمع تجاری میلاد نور، گلستان، اوپال، پلادیوم و … را به خاطر ورود بانوان بی حجاب تعطیل و پلمپ کرد. احتمالا بایستی منبعد اتوبوس، قطار و هواپیما را هم متوقف و پلمپ کرد به دلیل اینکه در آن مسافری حجاب را رعایت نکرده است. رعایت حجاب و یا عدم تمکین مسافران به رعایت حجاب در ید و اختیار مدیران این مجموعه ها نیست مگر قانون را تغییر داد و پلیس بخشی از ضوابط اجرایی خود را به مدیران این اماکن تفویض نماید و آنوقت Bellboy و Doorman با باتوم و گاز اشک آور به جای Welcome Drink به استقبال مهمانان روند. عجب حکایتی شده توسعه گردشگری داخلی و همچنین آوردن ۲۰ میلیون گردشگر خارجی به ایران….!؟!؟ ✍️ علی رحیمپور - مدیرعامل گروه هتلهای رکسان
ایجاد شده: 3/دی/1401 آخرین ویرایش: 3/دی/1401 مقالات و یادداشت ها
به گزارش هتل نیوز، " محمد حسین محتاج الله " مالک و بهرهبردار گروه هتلهای زنجیرهای مهر یزد ؛ تنها گزینه باقیمانده، خروج کامل از عرصه هتلداری است. سرمایهگذار، مالک و بهرهبردار گروه هتلهای زنجیرهای مهر که چندی پیش توئیتهای متعدد او در شبکههای اجتماعی خبرساز شد، در حضور معاون گردشگری کشور از اوضاع موجود بشدت گلایه و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات هتلداران شد. مواضع دولتی در حوزه سیاست خارجی که ارتباط مستقیم با رکودهای اقتصادی هتلداران است از موضوعات مطرح شده توسط ایشان در این جلسه بود.
ایجاد شده: 22/آذر/1401 آخرین ویرایش: 22/آذر/1401 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، " علی رحیم پور " مدیرعامل گروه هتل های بینالمللی رکسان در جمع مدیران عامل گروههای هتلی با حضور معاون گردشگری کشور مطرح کرد ؛ با توجه به وضعیت کنونی و بحرانهای ناشی از رکودهای بیسابقه در ورود توریسم، جذب میهمان و کاهش چشمگیر پروازهای ورودی از فرودگاه امام، در نشست عصر روز گذشته هتلداران، پیشنهاد اعلام وضعیت فورس ماژور برای صنعت هتلداری را داد. او ادامه داد ؛ اتفاقاتی که رخ داده است خارج از ید سرمایهگذار است. بهترین وضعیت صنعت گردشگری کشور سال ۹۷ بوده و از اواخر سال ۹۸ نشستهایم تا وضعیت بهتر شود، تازه شش ماه بود وضعیت بهتر شده بود که دوباره افت کرد. " رحیم پور " افزود ؛ گردشگری داخلی تعطیل است، شهروند داخلی سرخوش نیست تا سفر برود. ما حتی نمیدانیم شب عید چه اتفاقی میافتد. مدیرعامل گروه هتل های بینالمللی رکسان تاکید کرد ؛ دولت باید برای حفظ نیروی انسانی این صنعت فکری کند. باید با دولت صحبت کرد، نمی شود با این شرایط ادامه داد. اگر لازم است شرایط فورس ماژور (اضطراری) اعلام شود. لازم به ذکر است هتلهای فرودگاهی از جمله هتلهای زیر مجموعه گروه هتلهای رکسان است.
ایجاد شده: 22/آذر/1401 آخرین ویرایش: 22/آذر/1401 اخبار داخلی
گروه هتلهای بینالمللی باباطاهر با بهرهگیری از معماری اصیل ایرانی در یکی از نقاط پرتردد حوزه گردشگری خوش درخشیده است. کمتر جشنواره، همایش و برنامه ملی و بینالمللی است که گذرش به این هتل نیفتاده باشد و این برنامهها و حضور میهمانان شاخص موجب شده است این هتل نامی آشنا برای همگان داشته باشد. گروه هتلهای بینالمللی باباطاهر بر اساس اهداف بلند مدتی که برای خود تعریف کرده، لحظهای از صعود و بالندگی غافل نشده.
ایجاد شده: 23/آبان/1401 آخرین ویرایش: 10/دی/1401 گروه های هتلداری ایران
بیکفایتی و صیانت از حقوق گردشگران، دو علت عزل مدیر هتلهای هما " عليرضا نواده بابايى " در مصاحبه تلفنى با هتل نيوز مطرح كرد ؛ در پی استعلام ثبت مبنی بر شمول اصل ۱۴۱ قانون اساسی در مورد آقای " ابراهیم کاظمی " رییس معزول گروه هتلهای هما، ایشان با رای اکثریت هیئت مدیره گروه هتلهای هما از مسئولیت خود عزل شد. " عباس شیریان " ریاست کنونی هیئت مدیره با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه هتلهای هما از سوی ۴ عضو هیئت مدیره معرفی شد. از دلایل عزل رییس پیشین هتلهای هما علاوه بر عدم کفایت مدیریتی و عدم احراز شرایط میتوان به انتصاب غیرقانونی بازنشستگان در سطوح مدیریت عالی هتلهای هما اشاره کرد. " علیرضا بابایی " عضو هیئت مدیرهی گروه هتلهای هما توضیحات تکمیلی جلسه ۲ مرداد هیئت مدیره را روایت میکند ؛ وضعیت گردشگری کشور در شرایط حساسی است و آرامش خاصی می طلبد. خدمات گیرندگان و گردشگران این اطمینان و آرامش را از اهالی این حوزه انتظار دارند و از مجموعه هتلهای هما انتظارات بیشتری در جهت برآورده کردن نیازها و ارائه خدمات میرود . اما متاسفانه مدتی پیش فردی به عنوان سرپرست گروه هتل های هما معرفی شد که فاقد تخصص، تجربه و دانش مرتبط به حوزۀ گردشگری بود. هیات مدیره دو ماه برای رفع موانع قانونی ایشان برای تصدی سمت مدیرعاملی بردباری نمود اما متاسفانه این موانع برطرف نشدند و در این مدت نیز وی خلاف مصوبات هیات مدیره رفتار شد . لذا با تشکر از زحمات دو ماهۀ آقای کاظمی مومن سرایی و به منظور حفظ اخلاق و رعایت مسائل حرفه ای به نزد امانت و به جهت صرفه و صلاح شرکت و صاحبان واقعی گروه هتل های هما یعنی بازنشستگان عزیز تصمیم بر این شد تا اطلاع ثانوی مدیریت و هدایت و سرپرستی گروه به رییس هیات مدیره آقای دکتر عباس شیریان محول گردد . گروه هتل های هما با پنچ هتل ۵ ستاره در حوزۀ صنعت گردشگری از برندهای خوشنام گردشگری کشور محسوب می شود که سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است. بابایی در خاتمه اظهار کرد : هتل های هما و این مجموعه خوش خاطره در نزد ما و مدیران امانت محسوب میشود و لذا طبق قانون تجارت ، و دغدغه گردشگری که اعضا هیئت مدیره دارند از ما چشم پوشی و یا کوتاهی انتظار نمیرود بنابراین در اقدامی آگاهانه و عادلانه صرفا برای مصلحت گروه با استفاده از اختیارات قانونی ومجاز هیئت مدیره قانونمند به وظایفمان عمل کردیم .
ایجاد شده: 2/مرداد/1401 آخرین ویرایش: 2/مرداد/1401 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه هتلهای هما " یونس یحیی " بهعنوان سرپرست هتل همای تهران منصوب شد.
ایجاد شده: 1/مرداد/1401 آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401 انتصابات
به گزارش هتل نیوز و به نقل از عصر خبر، گویا انتصاب های جالب توجه درگروه هتل های هما كه در دولت قبل وجود داشت در دولت جدید نیز تكرار می شود چرا كه فردی با دكتری علوم سیاسی و با رزومه رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی و معاون اجرایی شرکت پخش فیلم به عنوان مدیر عامل این گروه منصوب شده است! در دولت موسوم به تدبیر و امید، " عمیدالدین فهری " یكی از باجناق های " تقی نوربخش " مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی كه دندانپزشك بود پس از انتصاب و استقرار باجناق خود در تامین اجتماعی به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره گروه هتل های هما منصوب شد كه از شركت های زیر مجموعه این سازمان است و البته در اسفند سال ۹۸ و در زمان " مصطفی سالاری " مدیر عامل وقت سازمان تامین اجتماعی از سمت خود کناره گیری نموده است. همچنین مدیر عامل هلدینگ هكتا (هلدینگ گردشكری تامین اجتماعی)در دولت گذشته " علیرضا نواده بابائی " را به عنوان عضو هیات مدیره گروه هتل های هما منصوب كرده است. این در حالی است كه " بابائی " سوابقی همچون روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون تنیس، هیئت رئیسه فدراسیون اسکی و دبیر سرویس ورزشی و سردبیری چند روزنامه و سایت را داراست و مشخص نیست كه وی چرا و چگونه به سمت عضو هیات مدیره هما منصوب شده است؟ آیا در سازمان بزرگ تامین اجتماعی، افرادی با مدرك و رزومه مرتبط برای عضویت در هیات مدیره این گروه یافت نمی شود؟
ایجاد شده: 25/تیر/1401 آخرین ویرایش: 25/تیر/1401 اخبار داخلی
به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، " فدریکو گونزالس " مدیرعامل گروه هتلهای رادیسون گفت ؛ به طور کلی، آسیا نقش مهمی در برنامههای تجاری آینده ما دارد. رادیسون مجموعه هتلهای خود در چین و هند را تا سال ۲۰۲۵ به ترتیب ۱۲۰۰ هتل افزایش خواهد داد.در سال جاری حدود ۱۵۰ قرارداد امضا خواهد شد اما اقدامات سختگیرانه کرونایی چین میتواند بر تکمیل هتلهای جدید تاثیر بگذارد. وی افزود ؛ در پایان برنامه توسعه شرکت، آسیا و اقیانوسیه بیشتر اتاقهای هتل رادیسون را به خود اختصاص خواهند داد؛ اگرچه بسیاری از درآمدها همچنان از اروپا خواهد بود. مدیرعامل گروه هتلهای رادیسون تاکید کرد؛ انتظار میرود تا سال آینده درآمد و سود به سطح قبل از همهگیری بازگردد زیرا محدودیتهای بیماری کووید در سراسر جهان برداشته شده است. ♦️ رادیسون سال گذشته قراردادهایی را برای ایجاد ۲۰۰ هتل در سراسر جهان امضا کرد که از این تعداد ۱۳۷ هتل در آسیا و اقیانوسیه هستند و سه تا پنج سال زمان نیاز است تا هتلها به مرحله بهره برداری برسد.
ایجاد شده: 1/اردیبهشت/1401 آخرین ویرایش: 1/اردیبهشت/1401 اخبار خارجی
به گزارش هتل نیوز ، " فریبا عباسی " عضو هیات مدیره و مدیر روابط عمومی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در نشست با کانونهای بازنشستگی آذربایجانشرقی گفت: باتوجه به تدوین طرح اقامتی جدیدی از سوی گروه ایرانگردی و جهانگردی، میتوان نوید برگزاری تورهای گردشکری مقرون بهصرفهای برای بازنشستگان کشوری بهویژه برای شهر تبریز را داد. وی در جریان سفر به آذربایجان شرقی و در دیدار با روسای کانونهای بازنشستگی این استان با اشاره به اینکه در دوسال گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا اکثر فعالیتهای گردشگری کشور به حال تعلیق درآمد، گفت: با افزایش شمار افراد واکسینه شده و کاهش چشمگیر افراد مبتلا به ویروس کرونا در کشور، گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، فعالیت خود را در زمینه برگزاری تورهای گردشگری بازنشستگان کشوری افزایش داده و امید میرود بزودی تورهای اقتصادی برای بازنشستگان برگزار شود. عباسی همچنین از تبادل اطلاعات و معرفی خدمات هتلهای ایرانگردی در کانالهای مجازی بازنشستگان کشوری با همکاری روسای کانونهای بازنشستگی آذربایجان شرقی خبر داد. عباس پالیزبان مدیرحقوقی شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز با بیان اینکه «بازنشستگان سرمایههای انسانی ارزشمندی برای کشور هستند» افزود: ما در گروه هتلهای ایرانگردی به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از دارائیهای بازنشستگان کشوری انجام میدهیم. در این نشست که با همت مدیر گروه غرب هتلهای ایرانگردی، مدیر هتل جهانگردی مرند و مدیر اقامتگاه جهانگردی تبریز برگزار شد، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رئیس کانون بازنشستگی مخابرات استان، رئیس کانون بازنشستگی آموزش و پرورش، رئیس کانون بازنشستگی استانداری، رئیس کانون بازنشستگی راهآهن، رئیس کانون بازنشستگی پست بانک تبریز، رئیس کانون بازنشستگی دانشگاه تبریز، اعضای کانون بازنشستگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بههمراه فعالان گردشگردى و آژانسهای مسافرتى استان نیز حضور داشتند.
ایجاد شده: 17/مهر/1400 آخرین ویرایش: 17/مهر/1400 اخبار داخلی