نتایج جستجو...
افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش هتل‌نیوز ، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از هتل "پرشین پلازا" تهران روز چهارشنبه مورخ 17 بهمن‌ماه همزمان با ایام دهه فجر و با حضور دکتر "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، معاونین گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این سازمان و "انوشیروان محسنی بندپی" استاندار تهران، برگزار شد. "سعید سید کاظمی" مدیرعامل هتل "پرشین پلازا" در گفتگو با هتل‌نیوز ، اظهار داشت: ماهیت هتل "پرشین پلازا" بیزینسی است اما با توجه به موقعیت مکانی عالی و قرار گرفتن در قلب تهران، این هتل دسترسی بی‌نظیری به مراکز خرید و اماکن دیدنی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. "سید کاظمی" ابراز داشت: هتل "پرشین پلازا" دومین هتل دارای باند فرود هلی‌کوپتر ( هلی پد ) در سطح شهر تهران است و با استفاده از مدرن‌ترین امکانات، توانایی پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی به بهترین نحو ممکن را دارد. مدیرعامل هتل "پرشین پلازا" در ادامه با اشاره به اهمیت پذیرایی از میهمانان، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل، وجود رستوران بام است. همچنین هتل "پرشین پلازا" با استفاده از کارکنان آموزش دیده و متخصص، بهترین شرایط ممکن را برای میهمانان خود و همچنین رشد و توسعه صنعت گردشگری، فراهم آورده است.  لازم به ذکر است، هتل "پرشین پلازا" تهران واقع در منطقه عباس‌آباد تهران در زمینی با زیربنای 13000 متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی، احداث شده است.  پروژه هتل "پرشین پلازا" تهران با مالکیت جناب آقای "محمد زاغی" حاصل تلاش پنج ساله شرکت "افق سپید پاسارگاد" است که در 2 فاز، اجرا شده است. یکصد اتاق، تالارهای پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی و ... از جمله مهمترین فضاهای خدماتی این هتل به حساب می‌آید.

ایجاد شده: 17/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 17/بهمن/1397     اخبار داخلی
مراکز اقامتی غیر رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی حمایت می‌شود

مراکز اقامتی غیر رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی حمایت می‌شود

رئیس جامعه هتلداران استان مازندران در گفتگو با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: بر اساس آمارهای اعلام شده، استان مازندران برای چندمین سال پیاپی بیشترین میزان گردشگران داخلی را به خود اختصاص داده است ولیکن سوال اینجاست که این گردشگران در کجا اقامت دارند؟ "جمشید سلطان‌مرادی" ابراز داشت: به عنوان رئیس جامعه هتلداران استان، رسما اعلام می‌کنم که بالای 80 درصد از مراکز اقامتی مازندران فاقد مسافر هستند. برای مثال در شهرستان کلاردشت، نود درصد از 14 هتل و هتل‌آپارتمان موجود، خالی است. عضو هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران، گفت: مسئولین بالادستی به جای توضیح در خصوص این موضوع که گردشگران در چه مراکز اقامتی دارند فقط به دنبال اهرم‌های فشار مانند قبوض آب، برق، گاز و مالیات بر ارزش افزوده هستند. وی افزود: متاسفانه مراکز اقامتی غیر رسمی مانند خانه‌های مسافر در سازمان میراث فرهنگی دارای حامیانی هستند که از این حمایت، سود می‌برند.

ایجاد شده: 14/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 14/بهمن/1397     اخبار داخلی
حمایت جامعه هتلداران ایران از اجرای طرح سفر ارزان در کشور

حمایت جامعه هتلداران ایران از اجرای طرح سفر ارزان در کشور

به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص اجرای طرح "سفر ارزان" توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری تاسیسات گردشگری و بانک‌ها، اظهار داشت: اگر این طرح حتی برای مدت 6 ماه تا یک سال نیز اجرا شود، می‌تواند به توسعه سفر در کشور کمک کند. رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به اینکه این طرح قرار نیست مانند طرح‌های قبلی، طولانی‌ مدت و دائمی باشد، ابراز داشت: همه بخش‌های گردشگری مانند حمل و نقل، هتل، دفاتر خدمات مسافرتی، پذیرایی و ... باید در راستای بهتر اجرا شدن طرح "سفر ارزان" کمک کنند زیرا تمام این فعالیت‌ها به نفع صنعت گردشگری و مردم خواهد بود. رئیس جامعه هتلداران ایران با تاکید مجدد بر حمایت از این طرح، گفت: در صورت انجام حمایت‌های لازم، طرح "سفر ارزان" در بازه زمانی مشخص، اجرایی موفق خواهد داشت زیرادر مقایسه با طرح‌های قبلی که از سوی سازمان مطرح شد، بهتر به نظر می‌رسد. "جمشید حمزه‌زاده" در ادامه گفت: هتلداران برای ارائه تخفیف و در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های خالی خود به آژانس‌های گردشگری با هدف توسعه سفرهای داخلی، آماده همکاری هستند. وی تصریح کرد: اجرای موفقیت‌آمیز طرح "سفر ارزان" در کشور، می‌تواند در عین کمک به ارزان‌سازی خدمات سفر، باعث بهبود وضعیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در تاسیسات گردشگری، افزایش ضریب اشغال هتل‌ها، رونق کسب و کار آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و حفظ سفر در سبد خانوار ایرانی، شود. وی در ادامه به کاهش میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور اشاره کرد و افزود: بر خلاف آمار ارائه شده از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، میزان ضریب اشغال هتل‌های کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کمتر شده است. در حقیقت مسافران هتل رو کم شده‌اند که این وضعیت ناشی از شرایط اقتصادی مردم و ازدیاد مراکز غیر رسمی اقامتی در سطح کشور است. وی ادامه داد: در شرایط فعلی، حاشیه سود هتل‌ها کم شده است زیرا با وجود افزایش شدید هزینه‌ها بسیاری از هتلداران برای فروش خدمات خود مجبور به ارائه تخفیف‌های 10 تا 50 درصدی شده‌اند.

ایجاد شده: 30/دی/1397       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1397     اخبار داخلی
هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره پایتخت مساوی با یک لیوان قهوه‌خوری

هزینه یک شب اقامت در هتل 5 ستاره پایتخت مساوی با یک لیوان قهوه‌خوری

روزنامه شهروند روز گذشته ( شنبه 29 دی ) با انتشار مطلبی به بررسی قیمت هتل‌های کشور پس از نوسانات نرخ ارز و مدعی شد، هزینه اقامت در هتل‌های لوکس کشور برای گردشگران خارجی با محاسبه تخفیف‌های زمستانی از برخی اجناس موجود در وب‌سایت Amazon نیز پایین‌تر است. به گزارش هتل‌نیوز ، این روزنامه هزینه یک شب اقامت در یکی از هتل‌های پنج ستاره واقع در شهر تهران با محاسبه نخفیف زمستانی را 330 هزارتومان محاسبه کرده است که این قیمت برای گردشگران خارجی با در نظر گرفتن هر دلار 10 هزار تومان، 33 دلار خواهد بود. در واقع هزینه یک شب اقامت در این هتل کمتر از یک لیوان دمنوش قهوه است که در سایت آمازون حدود 35 دلار به فروش می‌رسد. روزنامه شهروند در مثالی دیگر، هزینه یک شب اقامت در هتل لوکس پنج ستاره پایتخت با محاسبه تخفیف زمستانی را یک میلیون و 100 هزار تومان برابر با 110 دلار برای گردشگران خارجی ذکر کرده است که بر اساس گفته این روزنامه با این مبلغ می‌توانید در سایت آمازون، دو هدفون بلوتوث‌دار خریداری کنید.  جالب اینجاست که هزینه اقامت در هتل‌آپارتمان‌های ایران بین 80 تا 100 هزار تومان معادل 8 تا 10 دلار برای گردشگران خارجی است که این قیمت با هزینه خرید یک دو شاخه پریز در سایت Amazon برابر است. "جمشید حمزه‌زاده" رئیس جامعه هتلداران ایران در این خصوص اظهار داشته است: قیمت هتل‌های ایران برای گردشگران خارجی، گران‌تر از شهروندان ایرانی نیست و در غیر این صورت تخلف روی داده است. وی ابراز داشت: بر اساس قانون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، هتل‎های کشور موظفند تا قیمت اتاق‌های خود از گردشگران خارجی را بر اساس ریال و یا معادل آن دریافت کنند.

ایجاد شده: 30/دی/1397       آخرین ویرایش: 30/دی/1397     اخبار داخلی
مصادره 12 هتل در استان گیلان از سوی بانک‌ها / تکذیب اظهارات استاندار در خصوص واگذاری اقامتگاه‌های دولتی

مصادره 12 هتل در استان گیلان از سوی بانک‌ها / تکذیب اظهارات استاندار در خصوص واگذاری اقامتگاه‌های دولتی

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل روزنامه دنیای اقتصاد، رئیس جامعه هتلداران استان گیلان معتقد است، ساخت اقامتگاه در این استان اگر به گونه‌ای باشد که نظارت برابر روی آنها صورت نگیرد و صرفا اعمال قانون برای هتل‌ها صورت گیرد، هتلداران باز هم متضرر خواهند شد. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان، اظهار داشت: وقتی تصمیمات غیرکارشناسی باشد و بخش خصوصی در این تصمیمات نقشی نداشته باشد، نتیجه به هیچ عنوان به نفع بخش خصوصی که تمام سرمایه‌اش را برای ساخت هتل گذاشته است، نخواهد بود. "حسن مهرور" در ادامه از ارائه وام‌های با بهره بالا انتقاد کرد و گفت: وقتی بانک‌ها به هتلداران وام‌هایی با سود 18 درصد می‌دهند و از سوی دیگر هتل‌ها با توجه به موانع موجود نمی‌توانند به سوددهی برسند، هتل توان بازپرداخت وام را ندارد و با مصادره هتل از سوی بانک‌ها مواجه می‌شویم. وی تصریح کرد: در سال جاری نزدیک به 12 واحد اقامتی در سطح استان گیلان توسط بانک‌ها مصادره شده است. این روند به بخش خصوصی آسیب خواهد زد و دیگر با کمک وام نیز حل نخواهد شد. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان در ادامه اظهارات استاندار گیلان در خصوص واگذاری برخی اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ اقامتگاه دولتی جهت واگذاری به جامعه هتلداران استان مراجعه نکرده و هیچ پروانه‌ای نیز جهت فعالیت این اقامتگاه‌ها صادر نشده است. وی در رابطه با تاثیرات منفی اقامتگاه‌های دولتی، گفت: این مراکز از خدمات دولت استفاده می‌کنند اما بهره‌ای به دولت نمی‌رسانند و بدون پرداخت هیچ مالیات و عوارضی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان ادامه داد: اقامتگاه‌های دولتی در رقابتی نابرابر با هتل‌ها مشغول فعالیت هستند. از سوی دیگر حدود 5 هزار خانه مسافر در استان گیلان فعالیت می‌کنند که بسیاری از آنها فاقد مجوزهای لازم هستند و نظارت درستی نیز نسبت به فعالیت‌های آنها صورت نمی‌گیرد. وی در پایان گفت: در صورت نظارت صحیح، رقابت سالم به وجود خواهد آمد اما در غیر این صورت هتلداران متضرر خواهند شد.

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان

گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر به استان گلستان و در آئین افتتاح پروژه‌های گردشگری این استان، اظهار داشت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، تعداد 11 هتل به هتل‌های استان گلستان افزوده شده که 9 هتل در دولت دوازدهم احداث شده است. این رقم رشد 94 درصدی را نشان می‌دهد. "علی‌اصغر مونسان" ابراز داشت: هم‌اکنون 160 پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومان در سطح استان گلستان در دست ساخت است که از این میان، 34 پروژه هتل بوده و حدود 1000 میلیارد تومان از حجم سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است. به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: پیش‌بینی می‌شود اکثر پروژه‌های گردشگری استان گلستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهر‌ه‌برداری برسد که با این اتفاق تعداد 7853 تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده خواهد شد و کل ظرفیت تخت‌های استان به 13171 خواهد رسید. وی تصریح کرد: همچنین با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 5712 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد. معاون رئیس‌جمهور در ادامه گفت: تعداد کل هتل‌های ساخته شده در استان گلستان تا قبل از دولت یازدهم 17 هتل بود که فقط در دولت‌های یازدهم و دوازدهم 11 هتل افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است. وی در پایان گفت: با افتتاح هتل‌های جدید شامل یک هتل 4 ستاره، دو هتل 3 ستاره و 2 هتل‌آپارتمان، امروز تعداد هتل‌های استان گلستان به عدد 33 رسیده است.

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
آخرین وضعیت هتل‌ها و مراکز اقامتی فارس از زبان رئیس جامعه هتلداران استان

آخرین وضعیت هتل‌ها و مراکز اقامتی فارس از زبان رئیس جامعه هتلداران استان

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به کاهش 18 درصدی اقامت گردشگران در هتل‌های این استان طی 9 ماه نخست سال جاری، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی منجر به کاهش سفر و یا حذف آن از سبد خانوار شده است. "حسن سیادتان" با تاکید بر نقش و اهمیت بسزای بسته‌های تشویقی دولت برای تامین بخشی از هزینه‌های گزاف هتل‌ها و تکمیل ظرفیت‌های موجود، ابراز داشت: رزرو هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس برای نوروز 98 از اویل بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان اسفندماه ادامه دارد. وی تصریح کرد: ضریب اشغال هتل‌های استان در 9 ماه نخست سال جاری بین 15 تا 20 درصد بوده است. رئیس جامعه هتلداران استان فارس در پایان گفت: هم‌اکنون 19 هتل در استان فارس در حال احداث است که پس از بهره‌برداری به ظرفیت هتلینگ فارس اضافه خواهد شد.

ایجاد شده: 24/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

انتصاب "ولی تیموری" به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

به گزارش هتل‌نیوز با صدور حکمی از سوی "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جناب آقای "ولی تیموری" به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، منصوب شد. در متن این حکم آمده است: به استناد تبصره ( 3 ) بند یک تصویب‌نامه شماره ۱۶۹۰۶۷ / ت ۵۰۱۰۷ ه مورخ 8 / 11 / 1392 هیأت محترم وزیران به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر منصوب می‌شوید. سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره‌گیری از توان و امکانات سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد به خصوص در ایام تعطیلات، اشاعه فرهنگ سفر و برنامه‌ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری در سطح کشور از جمله وظایف تعریف شده برای ستاد می‌باشد. همکاری مستمر و هماهنگی با دستگاه‌های عضو تصویب‌نامه و تعامل با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که انتظار دارد ضمن تقویت دبیرخانه ستاد مربوطه، برنامه‌ها و تمهیدات لازم را برای انجام امور جاری و اداری ستاد به منظور فراهم نمودن تسهیلات و خدمات بهینه سفر به مسافران و گردشگران به ویژه هموطنان عزیز در زیر مجموعه معاونت گردشگری سازمان، تهیه و اقدامات لازم را به عمل آورید. امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه همدلی، همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین مدیران و کارکنان سازمان در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

ایجاد شده: 22/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397     انتصابات
واکنش مسئولان شهری اصفهان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص هتل "عباسی"

واکنش مسئولان شهری اصفهان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص هتل "عباسی"

به گزارش هتل‌نیوز ، انتشار مطالبی از سوی کاربران فضای مجازی در رابطه با استقرار نگهبانان و پارکبانان در محوطه روبروی هتل "عباسی" اصفهان و جلوگیری از تجمع و توقف افراد در این نقطه، مسئولان شهری اصفهان را به واکنش واداشت. در ادامه بخش‌هایی از واکنش مسئولان شهر اصفهان در خصوص این خبر را مشاهده می‌فرمائید. مهدی مقدری؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان این تصمیم هیات‌مدیره مجتمع عباسی است و مرتبط با مدیریت شهری نیست؛ چند مورد نزاع با سلاح سرد در آنجا اتفاق افتاده و در یک مورد، گردشگر خارجی مورد حمله قرار گرفته است. نصیر ملت؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اگر چه این اتفاق نتیجه تصمیمات مدیریت شهری نیست اما برای اصلاح آن، موضوع را به رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان انتقال خواهیم داد تا با رفع نگرانی‌ها، وضعیت خیابان به حالت عادی برگردد. سعید سهرابی؛ مدیر پروژه چهارباغ اصفهان محوطه مقابل هتل عباسی در فهرست پنج گذر فرهنگی شهر قرار گرفته است. متاسفانه قبل از استقرار پارکبان‌ها در محوطه روبروی این هتل هر نوع خلاف و بزهی در این نقطه انجام می‌شد و پاتوق طیف خاص بزهکاران اجتماعی بود.

ایجاد شده: 22/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397     اخبار داخلی
آخرین وضعیت بازسازی هتل "هما" بندرعباس

آخرین وضعیت بازسازی هتل "هما" بندرعباس

به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس جامعه هتلداران ایران و رئیس جامعه واحدهای اقامتی استان هرمزگان در بازدید از هتل "هما" بندرعباس از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی این هتل قرار گرفتند. رئیس جامعه واحدهای اقامتی استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بازسازی بخش‌هایی از ساختمان هتل "هما" پس از سال‌ها معطلی به دلیل سختی و پیچیدگی‌های کار، بالاخره توسط مدیریت هتل آغاز شده است. "محمدرضا چرسی‌زاده" ابراز داشت: بازسازی بخش‌‌های اقامتی و پذیرایی هتل "هما" بندرعباس، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. وی در پایان با اشاره به اهمیت ویژه بازسازی مراکز اقامتی در کشور از سرعت عمل، ساخت با کیفیت، استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد و نوآوری را از مهمترین ویژگی‌های فرایند بازسازی هتل "هما" دانست و از مدیریت و کادر اجرایی این هتل تقدیر و تشکل بعمل آورد.

ایجاد شده: 16/دی/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397     اخبار داخلی
در موضوع هتل "آسمان" شیراز حق با سرمایه‌گذار است / صادرکنندگان مجوز باید مجازات شوند

در موضوع هتل "آسمان" شیراز حق با سرمایه‌گذار است / صادرکنندگان مجوز باید مجازات شوند

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص آخرین وضعیت هتل "آسمان" شیراز" اظهار داشت: چنانچه ضرر سرمایه‌گذار هتل را جبران کنند، وی بلافاصله طبقات هتل را کم خواهد کرد. "جمشید حمزه‌زاده" ضمن بیان این مطلب، ابراز داشت: متاسفانه در کشور ما افرادی که مجوزها را صادر می‌کنند بعد از مدتی در جایی پنهان می‌شوند و سرمایه‌گذار که به سختی هزینه خود را فراهم کرده، تنها می‌ماند. رئیس جامعه هتلداران ایران تاکید کرد: زمانی که مجوز می‌دهند و امضا می‌کنند بایستی همه موارد را در نظر بگیرند تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود. وی افزود: هتل "آسمان" شیراز قبل از ساخت، تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده است و اگر در حال حاضر دوستان به این نتیجه رسیده‌اند که اشتباهی در کار بوده، مراجعی که مجوز را صادر کرده‌‍اند بایستی تاوان آن را پس دهند. وی تصریح کرد: از نظر بنده وقتی سرمایه‌گذاری مجوزها را گرفته، بایستی امنیت سرمایه او نیز حفظ شود و متولیانی که مجوز می‌دهند باید در این موارد دقت لازم را داشته باشند. رئیس جامعه هتلداران ایران در ادامه افزود: در این موضوع، حق با سرمایه‌گذار است و اگر کسی خلاف این را می‌گوید، حرف زور است. در واقع وقتی شما مجوزی دارید که به تائید تمام سازمان‌های ذی‌ربط رسیده، کار شما کاملا درست است. وی در پایان گفت: اگر مسئولان قبول کنند که ضرر هتل جبران شود، سرمایه‌گذار با این موضوع کنار می‌آید و بلافاصله طبقات هتل را کم خواهد کرد ولیکن متاسفانه می‌خواهند از جیب سرمایه‌گذار هزینه کنند.

ایجاد شده: 9/دی/1397       آخرین ویرایش: 9/دی/1397     اخبار داخلی
آغاز بکار رسمی نخستین مدرسه هتلداری کشور با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران در استان اردبیل

آغاز بکار رسمی نخستین مدرسه هتلداری کشور با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران در استان اردبیل

به گزارش هتل‌نیوز ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری استان از آغاز بکار رسمی مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) در شهرستان سرعین از 15 بهمن‌‎ماه سال جاری، خبر داد. "نادر فلاحی" ضمن اشاره به این نکته که اکثر فعالان حوزه گردشگری استان اردبیل از رفتارهای به روز عملی در این زمینه بهره‌مند نیستند و نیاز به آموزش دارند، اظهار داشت: مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) به منظور ارائه آموزش به هتلداران و میهمانداران از 15 بهمن‌ماه به صورت رسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد "سرعین" آغاز بکار خواهد نمود. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز ضمن تائید این خبر، گفت: فاز مطالعاتی راه‌اندازی نخستین مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) کشور به پایان رسیده و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری، وارد فاز اجرای این طرح شده‌ایم. "اسحاق رسولی" ابراز داشت: برنامه‌های آموزشی این مدرسه هتلداری در دو بخش در نظر گرفته شده که در فاز نخست آموزش‌هایی برای فعالان گردشگری و مدیران مراکز اقامتی و در صورت استقبال برای زیرمجموعه‌ها و کارکنان نیز ارائه خواهد شد. وی با تاکید بر ضرورت ارتقای آموزش‌ها در بخش میهمان‌نوازی و استقبال از گردشگران، افزود: آموزش‌ها می‌تواند منجر به تغییر در رفتار شده و فرهنگ میهمان‌نوازی را تقویت کند. استاندار اردبیل نیز در این نشست، اظهار داشت: آموزش‌ها در حوزه گردشگری بایستی ساماندهی و به صورت حرفه‌ای اعمال شوند. "اکبر بهنام‌جو" افزود: برنامه‌های آموزشی مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) که به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان راه‌اندازی شده بایستی حمایت شود و سایر دستگاه‌ها نیز باید نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشند. وی گفت: در صورتی که خروجی مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) مطلوب باشد، می‌توان از استان‌های دیگر نیز گروه‌ها و افرادی را جهت آموزش جذب کرد.

ایجاد شده: 8/دی/1397       آخرین ویرایش: 8/دی/1397     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...