نتایج جستجو...
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / افزایش 30 درصدی ضریب اشغال هتل‌های اردبیل در ایام نوروز 97

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / افزایش 30 درصدی ضریب اشغال هتل‌های اردبیل در ایام نوروز 97

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز ، اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل استقبال گسترده مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل، وضعیت هتل‌ها در ایام نوروز امسال به نسبت سال گذشته بسیار بهتر بود و از سوی دیگر این رونق در زندگی کسبه و مردم شهر نیز مشهود بود. به گزارش هتل‌نیوز ، مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل، ابراز داشت: در نوروز امسال و بر اساس اطلاعات دریافتی از واحدهای اقامتی رسمی سراسر استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان و میهمانسرا، شاهد میانگین ضریب اشغال 85 درصدی بودیم که این میزان در مقایسه با ضریب اشغال 55 درصدی به ثبت رسیده در سال گذشته با رشد 30 درصدی مواجه بوده است. “جعفر بذری” با تائید آمار ارائه شده از سوی رئیس جامعه هتلداران ایران، گفت: رشد 50 درصدی میزان اقامت ارائه شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با در نظر گرفتن مجموع شب‌های اقامت در تمامی مراکز از جمله خانه‌های مسافر، اقامتگاه‌های دولتی، مدارس آموزش و پرورش، کمپ‌ها و … محاسبه شده است. مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل با اشاره به فعالیت 6000 تخت خانه‌مسافر در شهر توریستی سرعین، بیان داشت: به دلیل عدم اخذ مجوز توسط این واحدها و مشکلات و مسائلی که در خصوص نحوه فعالیت خانه‌مسافرها وجود دارد، میزان اقامت مسافران نوروزی در این منازل در آمار رسمی اعلام شده توسط جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان، لحاظ نشده است. وی افزود: از سوی دیگر امسال نیز شاهد فعالیت گسترده وزارت آموزش و پرورش در امر اسکان و اقامت مسافران نوروزی بودیم به شکلی که بایستی اعتراف کرد این وزارتخانه به طور رسمی وارد صنعت هتلداری شده است. “جعفر بذری” در پایان گفت: متاسفانه در شهر توریستی مانند سرعین، مدارس از دو هفته قبل از ایام نوروز، تعطیل می‌شوند و حتی در حال حاضر نیز فعالیت آموزشی خود را آغاز نکرده‌اند و همچنان مشغول جذب مسافران هستند.

ایجاد شده: 16/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 16/فروردین/1397     اخبار داخلی
افزایش 7 درصدی ضریب اشغال هتل‌های استان سمنان در نوروز 97 + جزئیات آماری

افزایش 7 درصدی ضریب اشغال هتل‌های استان سمنان در نوروز 97 + جزئیات آماری

رئیس جامعه هتلداران و میهمانپذیران استان سمنان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز ضمن اشاره به افزایش 7 درصدی ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی این استان در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: عملکرد و اقدامات اداره کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در ایام نوروز، قابل تحسین است. به گزارش هتل‌نیوز ، محمد مهدی کردان با اشاره به مهمترین دلایل تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری و در نتیجه افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در این استان، ابراز داشت: برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی اقوام مختلف کشور، ایجاد نشاط در مسافران نوروزی، برپایی مراکز اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرهای استان، ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی، برپایی سیاه چادر و اجرای برنامه‌های شاد نوروزگاهی، برگزاری تورهای شهری و در پایان توزیع مقادیر بی‌شماری از بروشور و کاتالوگ‌های معرفی جاذبه‌ها و تاسیسات گردشگری، از جمله مهمترین دلایل افزایش میزان مسافران نورزی استان سمنان در مقایسه با سال‌های گذشته است. وی در ادامه به ارائه آمار دقیق اقامت‌های نوروزی در استان سمنان پرداخت و گفت: از مجموع تعداد 385637 اقامت به ثبت رسیده در واحدهای مختلف، 17955 نفر در واحدهای اقامتی رسمی ( هتل، هتل‌آپارتمان و میهمانپذیر )، 80826 نفر در اقامتگاه‌ها و مدارس آموزش و پرورش، 101547 نفر در میهمانسراهای ادارات دولتی و سالن‌های ورزشی، 152921 نفر در اقامتگاه‌های موقت و چادرهای مسافرتی، 26388 نفر در زائرسراها، 4000 نفر در خانه‌های مسافر و منازل استیجاری و 2000 نفر نیز در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اسکان داشته‌اند. “کردان” در پایان افزود: مجموعا تعداد 20 واحد اقامتی رسمی شامل 13 هتل و هتل‌آپارتمان، 4 میهمانسرا، یک مُتل و دو مجتمع اقامتی با ظرفیتی بالغ بر 1330 تخت اقامتی در سراسر استان سمنان، فعال است که در طی روزهای 27 اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی امسال با ثبت ضریب اشغال 75 درصدی، افزایش 7 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرده‌اند.

ایجاد شده: 16/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 16/فروردین/1397     اخبار داخلی
افتتاح دومین هتل Fairmont در شهر Austin

افتتاح دومین هتل Fairmont در شهر Austin

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز ، گروه هتل‌های Fairmont از برندهای زیر مجموعه گروه بین‌المللی Accor، دومین هتل بزرگ خود در شهر Austin را افتتاح کرد. این هتل نمادی قدرتمند از هتل‌های لوکس است که از روز پنجم مارس سال 2018 به صورت رسمی رونمایی شده است. هتل Fairmont از نظر تعداد اتاقها و فضای مختص جلسات و رویدادها به عنوان بزرگترین هتل از هتلهای برند Fairmont در آمریکا و دومین هتل بزرگ Fairmont در جهان، محسوب می‌شود. این هتل دارای 1048 اتاق منحصربفرد، پنج رستوران و کافی‌شاپ، یک مرکز تناسب اندام، فضای 13000 متری برای برگزاری رویدادها و همچنین بزرگترین استخر فضای باز و اسپا با خدمات کامل در مرکز شهر Austin است و با در اختیار داشتن بخش ویژه‌ای به نام Fairmont Gold، تجربه تجاری از سبک زندگی منحصربفردی را به میهمانان ارائه می‌دهد. بخش Fairmont Gold این هتل دارای امکاناتی نظیر 131 اتاق و سوئیت در حد فاصل طبقات 32 تا 35، پذیرش اختصاصی، صبحانه دولوکس رایگان و یک تیم کانسیرژ است. نمایشگر ویدیو http://iranhotelnews.com/wp-content/uploads/2018/03/video_2018-03-28_13-47-58.mp4 00:00 00:00 00:00 برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

ایجاد شده: 8/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 8/فروردین/1397     اخبار خارجی
افشاگری مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان از اختلاف آمار مربوط به ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز

افشاگری مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان از اختلاف آمار مربوط به ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز

به گزارش هتل‌نیوز ، مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان در ابتدا ضمن اشاره به افزایش 10 درصدی ضریب اشغال هتل‌های این استان در ایام نوروز سال جاری در مقایسه با مدت زمانی مشابه سال گذشته، اظهار داشت: تفاوت در سیستم و معیار آمارگیری باعث می‌شود تا ضریب اشغال ارائه شده توسط سازمان میراث فرهنگی همواره چیزی حدود 20 درصد بالاتر از ضریب اشغال واقعی هتل‌ها باشد. “جواد عباسی” در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز ، گفت: سازمان میراث فرهنگی بر اساس تعداد نفرات ورودی به هر استان که آن نیز با محاسبه تعداد پلاک‌های وسایل نقلیه دریافتی از اداره راه و ترابری به دست می‌آید اقدام به ارائه این آمار می‌نماید. برای مثال چنانچه تعداد مسافران ورودی به استان 20 نفر و ظرفیت هتل‌ها نیز 20 درصد باشد، ضریب اشغال 100 درصد اعلام می‌‌شود. مدیرعامل جامعه هتلداران استان گیلان، ابراز داشت: در مقابل، سیستم آمارگیری هتلداران بر اساس تعداد اتاق است زیرا بر اساس استانداردهای بین‌المللی هتلداری، ملاک و معیار ارزیابی عملکرد اقتصادی یک واحد اقامتی، فروش اتاق است. برای مثال همان 20 نفر مسافر در مثال قبلی نهایتا می‌توانند در 10 اتاق دو نفره، اسکان داشته باشند. دبیر تاسیسات گردشگری استان گیلان در ادامه افزود: دلیل اصلی این اختلاف آمار، ادارات کل استانی به ارائه آمار بالای گردشگران ورودی برای بهره‌گیری از سهم بیشتر در بودجه سالیانه است. “جواد عباسی” در پایان گفت: از سوی دیگر سایر نهادهای دولتی مانند سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها و … نیز آمار ارائه شده توسط سازمان میراث فرهنگی را مبنای عمل خود قرار می‌دهند که این باعث بروز مشکلات بسیاری برای هتل‌ها در زمینه‌هایی مانند پرداخت عوارض، مالیات، تسهیلات بانکی و …. شده است.

ایجاد شده: 7/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 7/فروردین/1397     اخبار داخلی
برای توسعه گردشگری به 770 هتل سه، چهار و پنج ستاره جدید نیاز داریم

برای توسعه گردشگری به 770 هتل سه، چهار و پنج ستاره جدید نیاز داریم

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایلنا، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی ( هگتا ) اظهار داشت: بر اساس نتایج آخرین مطالعات صورت گرفته در سطح بین‌المللی، کشور ایران برای توسعه در صنعت گردشگری به بیش از 770 هتل سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره نیاز دارد. ابراهیم بای سلامی ابراز داشت: پیش از انقلاب نیز در طرح مشابهی 200 میهمانسرای جهانگردی احداث شد و پیش از آن نیز شاه عباس با ساخت هزار کاروانسرا، ایران را به مرکز تمدن دنیا تبدیل کرده بود. مدیرعامل هگتا تصریح کرد: طرح “صد هتل، صد کسب و کار” بر همین مبنا و بر اساس آخرین مطالعات بین‌المللی تدوین و ارائه شده است. وی افزود: مهمترین تاثیر ساخت زنجیره‌ای هتل‌ها، کاهش هزینه‌ها تا سقف 30 درصد در عملیات ساخت و همچنین 30 درصد برای تجهیزات، خواهد بود. از سوی دیگر از این طریق می‌توانیم برندهای بین‌المللی را در کشور مطرح کنیم. عضو شورای عالی میراث فرهنگی ادامه داد: هتل‌های کشور در شرایط فعلی ضریب اشغال پایینی دارند زیرا صنعت گردشگری در ایران هنوز به شکل سنتی اداره می‌شود. بای‌سلامی در پایان گفت: به دلیل عدم بازاریابی بین‌المللی و مدیریت به شکل سنتی و محدود، صنعت گردشگری و هتلداری در ایران تقاضا محور است.

ایجاد شده: 27/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 27/اسفند/1396     اخبار داخلی
همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان به میزبانی هتل استقلال تهران + گزارش تصویری

همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان به میزبانی هتل استقلال تهران + گزارش تصویری

به گزارش هتل‌نیوز ، همایش سالیانه مدیران گروه هتل‌های پارسیان از ساعت 8 صبح الی 17 عصر روز سه شنبه مورخ 22 اسفندماه به میزبانی هتل پارسیان استقلال تهران و با حضور مدیرعامل هلدینگ سیاحتی، تفریحی و حمل و نقل پارسیان و همچنین مدیران واحدهای تابعه گروه هتل‌های پارسیان، برگزار شد. در ابتدای این مراسم، مهندس “پوراکبریان” مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و تفریحی پارسیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران، اعضای هیات‌مدیره و کلیه پرسنل گروه هتل‌های پارسیان، برای تمامی اعضای خانواده بزرگ گروه هتل‌های پارسیان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد. مهندس پوراکبریان در ادامه با تاکید بر نقش و اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هلدینگ سیاحتی پارسیان، اظهار داشت: آموزش و ارتقای سطح علمی و تئانمندی‌های تمامی مدیران و کارشناسان با استفاده از محتواهای اصیل بایستی در الویت قرار گیرد. مدیرعامل هلدینگ تفریحی و سیاحتی پارسیان همچنین ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به ویژه در حوزه غذا و نوشابه را از جمله مهمترین اهداف و برنامه‌های گروه هتل‌های پارسیان در سال 97 معرفی کرد. ارائه گزارش عملکرد مالی گروه هتل‌های پارسیان در دوره یازده ماهه سال 96، ارائه گزارش عملکرد کارگروه منابع انسانی، بحث در خصوص جایگاه راهبردی غذا و نوشابه در زمینه فروش، اقدامات در زمینه ایمنی در برابر حوادث، آاقدامات نوروزی کمیته بهداشت و بررسی وضعیت رزرواسیون آنلاین، باشگاه مشتریان و تشکیل ستاد نوروزی از دیگر موضوعات مطرح در این همایش بود.

ایجاد شده: 24/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 24/اسفند/1396     اخبار داخلی
دکتر محسن قریب: تصدی‌گری دولت در حوزه گردشگری و هتلداری ناموفق بوده است

دکتر محسن قریب: تصدی‌گری دولت در حوزه گردشگری و هتلداری ناموفق بوده است

به گزارش هتل‌نیوز ، دکتر “محسن قریب” پس از سالها فعالیت در بخش دولتی صنعت گردشگری و هتلداری از جمله گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و … هم‌اکنون سمت ریاست هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا به عنوان نخستین گروه هتلداری بخش خصوصی در کشور را بر عهده دارد. دکتر “محسن قریب” در ابتدای مصاحبه با خبرنگار هتل‌نیوز به بیان شرح مختصری از تاریخچه فعالیت گروه هتل‌های آریا پرداخت و گفت: گروه هتل‌های آریا در سال 1386 تاسیس شده است و در طول این سالها به عنوان اولین گروه هتلداری بخش خصوصی در کشور موفق شده است تا اتفاقات خوبی را رقم بزند. دکتر “محسن قریب” اظهار داشت: گروه هتل‌های آریا از بدو تاسیس سه هدف عمده را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است. در ابتدا ظرفیت‌سازی برای هتل‌های عضو گروه در حوزه‌های اقامتی و پذیرایی از طریق امضای قرارداد با گروه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، در مرحله دوم حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و تبلیغات با بیشترین اثردهی برای تمامی اعضای گروه و به عنوان هدف سوم نیز موضوع آموزش واحد در تمامی هتل‌های زیرمجموعه را دنبال نموده است که در آخرین اقدام، گروهی از مدیران هتل‌ها برای حضور در یک دوره آموزشی به کشور ترکیه اعزام شدند. دکتر “قریب” تصریح کرد: گروه هتل‌های آریا همه ساله در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور دارد و امسال نیز موفق به کسب عنوان بهترین غرفه حاضر در سالن خلیج فارس که مختص به هتلداران بود، شد. در حوزه نمایشگاه‌های خارجی نیز طی سال‌های گذشته حضور پر قدرتی در کشورهایی نظیر ترکیه و چین داشته‌ایم. وی در خصوص برنامه‌های گروه هتل‌های آریا در سال آینده، گفت: در سال آینده نیز اهداف تعیین شده علی‌الخصوص در زمینه ارائه سرویس به سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، توسعه روابط با کشورهای خارجی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهیم داد. وب افزود: همچنین موضوعی که از سال آینده آن را استارت خواهیم زد، تجهیز و استانداردسازی هتل‌های سراسر کشور است که بر اساس مجوز و نمایندگی‌های اخذ شده از چندین شرکت خارجی، طراحی و ساخت و همچنین تجهیز هتل‌های متقاضی را دنبال خواهیم کرد. رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا در رابطه با وضعیت ضریب اشغال هتل‌های زیرمجموعه این گروه، ابراز داشت: خوشبختانه با توجه به استفاده از روش‌های مدرن بازاریابی و فروش و همچنین تلاش‌های مجموعه عوامل، گروه هتل‌های آریا در سال جاری میانگین ضریب اشغال 70 درصد را داشته است. البته با توجه به توزیع نامناسب سفر در کشور و همچنین وضع معیشت مردم که در پی رکود اقتصادی با مشکل مواجه شده است، متاسفانه اکثریت هتل‌های کشور ضریب اشغال پایینی را داشته‌ و مردم ترجیح داده‌اند تا در مراکز عمومی، چادرهای مسافرتی و یا نهایتا در خانه‌مسافرها اقامت داشته باشند. دکتر محسن قریب در رابطه با ورود دولت به صنعت گردشگری نیز گفت: نه فقط در صنعت گردشگری بلکه در تمامی مباحث اقتصادی، تصدی‌گری دولت نتیجه خوبی در پی نداشته و متاسفانه ورود مستقیم دولت با موفقیت همراه نبوده است. تشکل‌های دولتی به دلیل ساختار اجرایی و نظارت‌هایی که بر عملکردشان وجود دارد دچار موانع و مشکلات زیادی به ویژه در بحث تبلیغات و بازاریابی می‌شوند. از سوی دیگر مجموعه‌های دولتی دارای پرسنل مازادی هستند که فقط و فقط، هزینه‌های سرباری را به هتل‌ها تحمیل می‌کنند. وی در پایان افزود: در طرف مقابل و در مقایسه با مجموعه‌های دولتی، بخش خصوصی دارای تحرک، چابکی و سرعت عمل بسیار بالایی در تصمیم‌گیری‌هاست

ایجاد شده: 22/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 22/اسفند/1396     اخبار داخلی
تاکید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ایجاد فضای باز در صنعت گردشگری و هتلداری

تاکید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ایجاد فضای باز در صنعت گردشگری و هتلداری

نشست مشترک اعضای هیات‌رئیسه جامعه هتلدارن ایران و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته به میزبانی هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. به گزارش هتل‌نیوز ، در این نشست علاوه بر رئیس، نایب‌رئیس، مدیر اجرایی و دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به همراه جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور و همچنین جمعی از مدیران عامل گروه‌های هتلداری کشور نیز حضور داشتند. در ابتدای این نشست، دکتر “جمشید حمزه‌زاده” رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن اشاره به مهمترین موانع و مشکلات جاری در صنعت هتلداری کشور، اظهار داشت: متاسفانه در شرایط فعلی، هتلداری کشور در اوضاع نامساعدی قرار دارد به شکلی که میانگین ضریب اشغال هتل‌های سراسر کشور طی سه سال گذشته، 30 درصد کاهش یافته است. رئیس جامعه هتلداران ایران با تاکید بر اهمیت موضوع اقامت به عنوان یکی از ارکان اصلی در صنعت گردشگری، ابراز داشت: اخذ مالیات‌های سنگین از هتلداران، عدم حمایت دولت از طریق اعطای تسهیلات، فعالیت میهمانسراهای دولتی، ورود رسمی وزارت آموزش و پرورش به موضوع اسکان مسافران و فعالیت خانه‌های مسافر، مهمترین مشکلات فعلی صنعت هتلداری در ایران است. وی افزود: بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، میزان گردشگران خارجی ورودی به کشور در سال 96 در مقایسه با سال 95، پنج درصد کاهش یافته است. شهرام شیروانی؛ نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران نیز با تکمیل صحبت‌های حمزه‌زاده، گفت: بحث امنیت گردشگران علی‌الخصوص گردشگران خارجی که وارد ایران می‌شوند بسیار دارای اهمیت است و به همین دلیل از نهادهای انتظامی و امنیتی تقاضا داریم به طور جدی وارد موضوع خانه‌مسافرها شوند و برخورد جدی با اماکن اقامتی غیرمجاز، داشته باشند. نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران، ادامه داد: صنعت گردشگری بسیار وابسته به مسائل و موضوعات سیاسی است تا جایی که با کوچکترین اظهارنظر مقامات در سراسر جهان، گردشگری و اجزای آن دچار تاثیر می‌شود. “شهرام شیروانی” افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا در موضوعاتی مانند مالیات بر ارزش افزوده و همچنین تشکیل وزارت گردشگری، نگاه ویژه‌ و حمایتی به صنعت گردشگری داشته باشند. مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نیز از دیگر افرای بود که در این نشست اظهاراتی را مطرح کرد. وی با اشاره به مظلومیت صنعت گردشگری و هتلداری در ایران، گفت: مساله اصلی در مباحث امنیتی در حوزه صنعت گردشگری و هتلداری، تفاوت در دستورالعمل‌هاست تا جایی که در این حوزه نیاز به یک سند جامع مرتبط با مسائل امنیتی و انتظامی داریم. قلیچ‌خانی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های “سورینت” نیز در اظهارتی کوتاه، گفت: یکی از مشکلات اصلی صنعت هتلداری در کشور پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است. در هتل‌ها حتی برای خرید کالاهای ایرانی نیز بایستی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کرد که این مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است. در ادامه و پس از ورود مهندس “محمد محب‌خدایی” معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به جمع حاضرین، مباحث شکل چالشی‌تری به خود گرفت. معاون گردشگری کشور، اظهار داشت: صنعت گردشگری ایران از یک سو دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوق‌العاده و از سوی دیگر دارای ضوابط و محدودیت‌هایی است. محمد محب‌خدایی با ارائه آماری از وضعیت هتل‌های کشور، گفت: هتلداری ایران از بخش دولتی به شبه دولتی منتقل شده است و از سوی دیگر بین 60 تا 70 درصد هتل‌های اصلی و بزرگ ما که توانایی ارزآوری دارند، وابسته به بخش دولتی و شبه دولتی است. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با ترسیم فضای کلی حاکم بر صنعت گردشگری کشور، تصریح کرد: در صنعت گردشگری ابتدا باید جامعه هدف خود را شناسایی و در مرحله بعدی به سمت “محصول محوری” حرکت کنیم. این در شرایطی است که یکی از مهمترین مشکلات و محدودیت‌های صنعت گردشگری در ایران عدم وجود امکانات لازم جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی حتی از طریق رسانه ملی است. وی در ادامه افزود: امروزه در سراسر دنیا صنعت گردشگری جایگزین اقتصاد نفتی شده است در حالیکه کشور ایران با پتانسیل فوق‌العاده از این امکان بی‌بهره است و متاسفانه نوع نگاه به گردشگری و گردشگران خارجی، امنیتی است در شرایطی که در کشورهای همسایه مانند ترکیه چنین مسائلی وجود ندارد. دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران، آخرین نماینده هتلداران بود که شفاف و صریح به بیان دغدغه‌های فعالان این صنف پرداخت. “سید مهدی حسینی” در ابتدا عنوان کرد: این جلسه، تخصصی‌ترین نشست سال صنعت هتلداری کشور است زیرا به مقوله امنیت و آرامش پرداخته است. دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران، اظهارات خود را با یک سوال از حاضرین در این نشست آغاز کرد؛ علت استقبال از خانه‌مسافرها چیست؟ عضو هیات‌مدیره گروه هتل‌های کوثر و مدیرکل هتل هویزه تهران، تصریح کرد: گردشگران داخلی و خارجی در خانه‌های اجاره‌ای دارای آزادی‌هایی هستند که در هتل‌ها به دلیل برخی محدودیت‌های قانونی چنین امکانی وجود ندارد. وی در ادامه ابراز داشت: بخش دولتی و شبه دولتی نباید وارد صنعت گردشگری و هتلداری شود و صرفا بایستی نگاه حمایتی داشته باشد. از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم تقاضا داریم به صورت جدی بحث خصوصی‌سازی هتل‌ها که مورد تاکید ریاست محترم جمهور نیز قرار گرفته است را در دستور کار خود قرار دهند. “سید مهدی حسینی” افزود: بر اساس آمار وارقام موجود، عملکرد بخش خصوصی در تمامی بخش‌های صنعت گردشگری از جمله هتل‌ها، آژانس‌ها، ایرلاین‌ها و … بهتر و موفق‌تر از بخش دولتی بوده است که دلیل اصلی آن عدم وجود برخی محدودیت‌هاست. وی در پایان گفت: صنعت هتلداری به طور مستقیم به روابط بین‌الملل وابسته است. برای مثال به دلیل مسائل پیش آمده در سفارت عربستان، بسیاری از هتل‌های شهر مشهد ورشکسته شدند. اظهارات رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، پایان بخش این نشست دو ساعته بود. علاءالدین بروجردی ضمن تائید مشکلات موجود در مسیر توسعه گردشگری کشور، اظهار داشت: برگزاری چنین جلسات بی‌واسطه‌ای با حضور فعالان صنعت گردشگری و مسئولین امر، بهترین راهکار برای رفع موانع و مشکلات است. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: صنعت گردشگری، هتلداری و میهمان‌نوازی ایران بایستی از مبدا تا مقصد، کالبدشکافی شود تا جایی که با بازنگری در برخی از قوانین به راحتی می‌توان حجم عظیمی از گردشگران خارجی را وارد کشور کرد. وی در پایان گفت: در صنعت گردشگری بایستی مطابق با واقعیت‌های موجود در سطح دنیا عمل کنیم. برای مثال حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش علی‌الخصوص سرمایه‌گذاران خارجی، الزامی است.

ایجاد شده: 21/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 21/اسفند/1396     اخبار داخلی
تشریح مهمترین اقدامات و برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر از زبان معاون گردشگری کشور

تشریح مهمترین اقدامات و برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر از زبان معاون گردشگری کشور

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سی‌ویکمین نشست اعضای اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امروز یکشنبه 20 اسفند 96 با حضور “علی‌اصغر مونسان” معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، مهندس “محمد محب‌خدایی” معاون گردشگری، استانداران، معاونان استانداران و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در محل سالن “فجر” ساختمان سازمان میراث فرهنگی، برگزار شد. “محمد محب‌خدایی” معاون گردشگری کشور با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، اظهار داشت: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با عضویت 20 دستگاه به تصویب هیات وزیران رسیده و سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و سامان‌دهی سفر در کل کشور بر عهده این ستاد گذاشته شده است. معاون گردشگری کشور در تشریح اقدامات و مهمترین برنامه‌های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در کشور، ابراز داشت: سازمان‌دهی تمام اعضا در سیستم یکپارچه، ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات، استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر، آسیب‌شناسی عملکرد ستاد سال‌های گذشته، بررسی و ارائه خدمات تسهیلات سفر در تمام کشور، برنامه‌ریزی و توسعه سفر به مناطق کمتر شناخته شده، شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بخش خصوصی، برگزاری جشنواره‌های مختلف، نظارت بر حسن انجام وظایف دستگاه‌ها با تاکید رئیس سازمان و ایجاد سامانه نظارت، ایجاد فضای رقابتی برای استان‌ها، برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات مشترک، تشکیل کارگروه مشترک برای تجمیع هزینه‌ها، تهیه برنامه جامع آمار به طوری که تمام اعضای ستاد می‌توانند آمار سفر را در سامانه‌ای مشترک وارد کنند، برگزاری شش جلسه و 30 مصوبه از مرداد امسال، ابلاغ دستورالعمل به استان‌ها، تشکیل جلسات استانی ستاد و پیگیری وظایف با محوریت پنجره واحد از جمله مهمترین اقدامات است که برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده است. “محب‌خدایی” افزود: جشنواره نوروزگاه، رالی تور، جشنواره گردشگری ایران کودک، ایستگاه‌های فعال در نوروزگاه‌ها، استقبال از اولین میهمانان نوروزی، برگزاری جشنواره‌های فضای محلی و برنامه‌های اختصاصی استان‌ها بر اساس ظرفیت‌های موجود در دستور کار این ستاد قرار دارد. وی در پایان افزود: تولید سفری مفرح و شاد با تاکید بر ایمنی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی، برپایی کمپ‌ها و چادرهای عشایری در تمام نقاط کشور با همکاری معاونت امور عشایری، جشنواره خرید نوروزی، معرفی غذاهای سنتی کشور با کمک هتلداران و رستوران‌داران، اهدای جوایز به برندگان و افرادی که مشارکت اجتماعی بیشتری در حوزه سفر خواهد داشت و … از جمله مهترین برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفرهای کشور، قرار دارد.

ایجاد شده: 20/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 20/اسفند/1396     اخبار داخلی
هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

آژانس خبری هتل‌نیوز ؛ رسانه رسمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران در مصاحبه با بیش از 40 نفر از مقامات، مسئولین، دست‌اندرکاران، روسای تشکل‌ها، مدیران ارشد، مدیران، مالکان و سرمایه‌گذاران صنعت هتلداری کشور فعال در بخش دولتی و خصوصی به بررسی مهمترین موضوعات، مسائل و مشکلات کشور در این حوزه، پرداخته است. مشروح مهمترین اظهارات این افراد در مصاحبه با خبرنگاران هتل‌نیوز را در ادامه مشاهده می‌نمایید. 1 – فرشید کریمی؛ مدیر عامل شرکت آرین پارسه کیش: بهتر است تا تمامی نمایشگاه‌های گردشگری داخلی در یک زمان و مکان واحد برگزار شود. 2 – محمدرضا تهرانی؛ مدیر هتل آساره تهران: ورود سرمایه‌گذاران خارجی به صنعت هتلداری منجر به رقابتی شدن بازار و تبلیغات در سطح بین‌المللی می‌شود 3 – حمید کشایی؛ مشاور جامعه هتلداران ایران: خانه‌مسافرها باید زیر مجموعه هتلداری باشند و توسط جامعه هتلداران ساماندهی شوند. 4 – نعمت‌الله شهبازی؛ مدیرعامل اسبق شرکت توسعه گردشگری ایران: استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، راهکاری است برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران. 5 – امیر سامان سایه‌بان؛ مدیر کل هتل اطلس مشهد: در داخل کشور بسترهای لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران وجود ندارد. 6 – منتظری؛ سرارزیاب تاسیسات گردشگری کشور: بخش خصوصی در حوزه استانداردسازی و بروزرسانی هتل‌ها عملکرد بهتری نسبت به بخش دولتی دارد. 7 – حسین ثابت؛ سرمایه‌گذار در صنعت هتلداری: گردشگری ایران دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای است که متاسفانه استفاده درستی از آن نمی‌شود. 8 – امیرحسین جعفری؛ مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین: تفاوت اصلی نمایشگاه‌های داخلی با نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبلیغات، اطلاع‌رسانی و برندسازی است. 9 – جمشید حمزه‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران ایران: برگزاری نمایشگاه به صورت اصولی راهی برای توسعه گردشگری است. 10 – محسن قریب؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا: جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای احداث هتل در ایران یک ضرورت غیر قابل انکار است. 11 – کامیار اسکندریون؛ رئیس جامعه هتلداران استان زنجان: متاسفانه برنامه‌ریزی در صنعت هتلداری ایران مبتنی بر آمار و اطلاعات نیست. 12 – عبدالحمید حرمتی؛ رئبس جامعه هتلداران استان خوزستان: خانه‌مسافرها باید ذخیره صنعت هتلداری باشند نه جایگزین. 13 – حمید جاویدان؛ مدیرکل هتل بزرگ شیراز: هتلداری مانند هر صنعت دیگری نیازمند زیربنای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است. 14 – علی‌عباس کمری؛ مدیرعامل سازمان سیاحتی کوثر: نمایشگاه گردشگری نیازمند اطلاع‌رسانی و تبلیغات از رسانه ملی است. 15 – ابوالفضل مکرمی‌فر؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی: در صنعت هتلداری به شدت با کمبود نیروی انسانی متخصص و کار آزموده مواجه هستیم. 16 – موافق؛ مدیرکل هتل هما ۱ مشهد: آموزش‌های هتلداری در سطح دانشگاه فقط جنبه نظری و تئوری دارد. 17 – جناب آقای حسن سیادتان؛ رئیس جامعه هتلداران استان فارس: نقطه شروع توسعه گردشگری ایران، تشکیل وزارتخانه است. 18 – محسن‌نژاد؛ معاون گردشگری استان فارس: ساخت هتل‌های جدید 4 و 5 ستاره برای جذب گردشگران خارجی، ضروری است. 19 – مانی معین‌زاده؛ مدیرکل هتل های فرودگاهی ایبیس و نووتل: تفاوت اصلی هتلداری ایران با سطح بین‌المللی در سیستم‌های کاری و روش‌های جذب مشتری است. 20 – علی معین‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران استان کرمان: هتلداران بر خلاف آژانس‌ها توان مالی شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری را ندارند. 21 – یورگن شارکوزی؛ متخصص کار آفرینی و توسعه کسب و کار در صنعت گردشگری و هتلداری: ایران در سال گذشته شروع خوبی در حوزه گردشگران ورودی و افزایش مشاغل در این صنعت داشته است. اما پیش‌بینی‌های 10 سال آینده، رشد کمتری را نشان می‌دهد. 22 – پوریا ملکی؛ مدیر هتل میراژ کیش: وجود دپارتمان و واحد آموزش در هتل‌ها ضروری است. 23 – ضمیری؛ مالک و مدیر هتل پارسیس مشهد: نهادها و ارگان‌های دولتی به جای حمایت، سنگ‌اندازی می‌کنند. 24 – شاه‌احمدی؛ مدیرکل هتل‌های بین‌المللی و کریمه قم: فعالیت خانه‌مسافرها و واحدهای اقامتی دولتی ضریب اشغال هتل‌های استان قم را به 20 درصد رسانده است. 25 – الهام کزازی: مدیرعامل شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد: نگاه‌ها به موضوع آموزش در هتلداری ایران، سطحی و همه چیز در حد شعار است. 26 – بصیری؛ نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت مطبخ آرا: نمایشگاه گردشگری بهترین پل ارتباطی میان تولید کنندگان تجهیزات با هتلداران است. 27 – احد فخر؛ مدیر هتل هیلان رفسنجان: بازسازی هتل‌ها و بروز رسانی امکانات و خدمات نسبت به ساخت هتل‌های جدید در اولویت قرار دارد. 28 – عبدالحمید حمیدی؛ رئیس جامعه هتلداران استان کردستان: نمایش فرهنگ و آئین‌های بومی و محلی در نمایشگاه راه توسعه گردشگری نیست. 29 – فضل‌الله جوادپور؛ مدیرکل هتل شاه عباسی اصفهان: شاه بیت غزل صنعت گردشگری ایران احساس امنیت است. 30 – علی رحیم‌پور؛ مدیرعامل شرکت مهر سیاحت سبا: سیستم حاکم بر کسب‌و‌کار هتلداری ایران، بسته و خسته‌کننده است. 31 – محمد محب‌خدایی؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور: رسانه‌های بخش خصوصی نظیر هتل‌نیوز نقش اصلی در اطلاع‌رسانی نمایشگاه را داشتند. 32 – سرکار خانم لسلی؛ مدیر دومین سایت محبوب سفر به ایران در چین: در چین اطلاعات بسیار کمی راجع به ایران وجود دارد و چنین رویدادی می‌تواند در راستای ایران‌شناسی بسیار موفقیت‌آمیز باشد. 33 – مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: گردشگری ایران در حال گذار از سنتی به مدرن است. 34 – حسام‌الدین امیری؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های اسپیناس: صنعت هتلداری در ایران نوپاست و راه طولانی را در پیش دارد. 35 – مارک لوئیس کلیفت؛ مدیرعامل پین تا پین: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی موجب توسعه صنعت گردشگری شده و ایران واقعی را به دنیا نشان می‌دهد. 36 – محمدرضا افشاری؛ مدیرعامل ایرانگردی مارکوپولو: تعامل میان هتلداران، تورگردانان و آژانس‌ها منجر به توسعه بیشتر صنعت گردشگری خواهد شد. 37 – رضا الوند؛ رئیس هیات‌مدیره شرکت گردش‌سازان تک پرداز: صنعت گردشگری و هتلداری ایران در زمینه آموزش‌های روز دنیا دچار خلاء است. 38 – علی دستجردی؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های سورینت: خصوصی‌سازی همیشه جزو اهداف اصلی دولت‌های پس از انقلاب بوده است. 39 – مهدی براتی؛ مدیر بهره‌برداری شرکت پارس آریا: اگر برای نیروی انسانی در صنعت هتلداری برنامه‌ریزی نداشته باشیم، خروجی خوبی نخواهیم داشت. 40 – حیدری؛ کارشناس “آی سی تی” در صنعت هتلداری: توسعه هتلداری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مانند “آی پی تی وی” عجین شده است. 41 – جعفر بذری؛ رئیس جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از میهمانان باعث بروز مشکلات زیادی در هتل‌ها شده است. 42 – سپهری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی: قیمت بالای زمین و محدودیت‌های فرهنگی مهمترین موانع صنعت هتلداری ایران است. 43 – ابراهیم بای سلامی؛ مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی: صد هتل صد کسب‌و‌کار؛ جامع‌ترین طرح موجود در صنعت گردشگری کشور و دارای بیانیه، مانیفست و مواد مشخص است.

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396     اخبار داخلی
مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD

مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز ، مجموعه هتل‌های کوهستانی “هوانگشو” در پارک بین‌المللی به همین نام در چین و در مساحتی به اندازه 613.200 متر مربع و در سال 2017 طراحی و ساخته شدند. کوهستان “هوانگشو” در یکی از مناطق باستانی و قدیمی چین در استان “آنهویی” واقع شده که یکی از زیباترین مناطق کشور چین به شمار می‌رود. این منطقه از چین به واسطه مناظر بی‌نظیرش شهرت خاصی بین هنرمندان و نقاشان داشته و به همین دلیل استقبال زیادی از این منطقه صورت می‌گیرد. مجموعه این عوامل باعث شد تا گروه معماری MAD با نظارت “ما یانسونگ” پروژه‌ای بزرگ و فوق العاده را برای خلق مجموعه‌ای از هتل‌های اقامتی در این منطقه را ارائه دهند. پروژه‌ای که به راستی به مناسب‌ترین گروه طراحی رسیده تا آنها با خصوصیات و مفاهیم ذهنی خود، بهترین نتیجه را برای این مجموعه رقم بزنند. طرح گروه معماری MAD، مجموعه‌ای از هتل‌های لوکس و بزرگ برای گردشگران است. رویکرد طراحی ارگانیک به همراه خطوط دوار که با طبیعت همگام شده‌اند در طراحی‌های جدید گروه معماری MAD مشاهده می‌شود. “ما یانسونگ” به مانند گذشته ویژگی‌های بصری زیبایی‌شناسی طرح خود را با مشاهده به محیط اطراف و سایت پروژه ارائه کرده است. پرهیز از هر گونه المان‌های اضافی، فراهم کردم بهترین منظره از داخل ساختمان‌ها برای مراجعه‌کنندگان و ارائه بهترین منظره از بیرون نسبت به ساختمان‌ها از مهم‌ترین اقدامات گروه معماری MAD به شمار می‌روند. فراهم ساختن یک شرایط مدرن به همراه تمام امکانات رفاهی در قلب منطقه‌ای که به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط کره زمین که در سازمان “یونسکو” به ثبت رسیده، توانسته است قابلیت‌های فرهنگی- هنری مهمی را خلق نماید. هر کدام از ساختمان‌ها دارای ارتفاع متفاوتی است که به منظور حفظ سطوح زمین و تخریب کمتر، طراحی شده‌اند. ارتباط پویایی بین این 10 ساختمان ایجاده شده که این ارتباط توسط پیکره‌بندی تمام مجموعه به سمت ضلع جنوبی دریاچه صورت گرفته است. این اقدام طراحی منجر به شکل‌گیری و ارتباط بهتر ساختمان‌ها به عنوان یک مجموعه کامل شده و کانسپت معماری طبیعت‌گرا و طبیعت معمارگرا را به خوبی حفظ نموده است. مجموعه اتاق‌های ساختمان‌ها نیز دارای تفاوت متراژ و امکانات می‌باشند. نقطه مشترک تمام واحدها، تعبیه بالکن بوده که خطوط آنها با نگرش در توپوگرافی زمین طراحی شده است. مجموعه اقامتی کوهستانی “هوانگشو” به مانند مجسمه‌های بزرگ و سپیدی هستند که آرام و زیبا، هارمونی زیبایی را با زمین‌های چای کوهستان ساخته‌اند.

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396     اخبار خارجی
کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده توسط هتل “الیزه” شیراز

کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده توسط هتل “الیزه” شیراز

هتل الیزه شیراز برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در رشته هتلداری شد. به گزارش هتل‌نیوز ، در این جشنواره واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی مورد ارزیابی دقیق و فنی گروه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرند و در نهایت، گواهینامه و همچنین تندیس‌های برنزی، نقره‌ای و طلایی به واحدهای برتر اهدا می‌شود. رضایت‌مندی مشتریان، وجود سیستم‌های مدون مدیریت و تضمین کیفیت، رعایت قوانین و موازین قیمت‌گذاری از مهمرین معیارهای ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی برای کسب عناوین برتر است. مدیر هتل “الیزه” شیراز در مصاحبه با هتل‌نیوز، اظهار داشت: ما در هتل الیزه، سه محور اصلی را جهت کسب رضایت‌مندی بالای میهمانان به عنوان فلسفه اصلی ارائه خدمات، مبنای کار خود قرار داده‌ایم. این سه محور به ترتیب عبارت است از: 1 – سرمایه انسانی باهوش، جوان و تحصیلکرده به عنوان زیرساخت اصلی امور اجرایی در سازمان 2 – استفاده از آخرین علوم دانشگاهی روز دنیا به عنوان زیرساخت دانش سازمانی 3 – استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها به عنوان ابزار اصلی در مدیریت فرایندها علیرضا تهرانی ابراز داشت: تیم کاری هتل الیزه در تلاش است تا حتی یک میهمان نیز با ناراحتی و نارضایتی از هتل خارج نشود. وی در ادامه در خصوص کسب تندیس طلایی جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گفت: سرویس‌دهی در هتل نیاز به عشق دارد. ما در سال اول موفق به کسب گواهینامه شدیم و با پیشرفتی که داشتیم در دو سال اخیر موفق به کسب تندیس طلایی این جشنواره شده‌ایم. نکته مهم در کسب این افتخارات، حفظ و تکرار این موفقیت‌هاست می باشد که مدیون حمایت میهمانان وفادارمان و تیم سخت‌کوش هتل است.

ایجاد شده: 16/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 16/اسفند/1396     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...