نتایج جستجو...
حضور ایران در 20 نمایشگاه خارجی در سال 98 + اسامی نمایشگاه‌ها

حضور ایران در 20 نمایشگاه خارجی در سال 98 + اسامی نمایشگاه‌ها

به گزارش هتل‌نیوز ، مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از حضور و مشارکت ایران در 20 نمایشگاه خارجی طی سال جاری خبر داد. "محمد ابراهیم لاریجانی" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه‌های خارج از کشور با حضور روسا و نمایندگان تشکل‌های گردشگری اعم از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، جامعه تخصصی تورگردانان، انجمن راهنمایان ایران، انجمن بوم‌گردی‌های ایران، جامعه هتلداران ایران و شرکت‌های تابعه سازمان میراث فرهنگی با هدف تصویب فهرست نمایشگاه‌های خارجی و چگونگی روند برگزاری نمایشگاه‌ها، برگزار شد. وی افزود: پس از استعلام از تشکل‌های مختلف گردشگری برای تنظیم فهرست نمایشگاه‌های خارجی و تطبیق آن با فهرست کشورهای اولویت‌دار بازار هدف، 20 نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت. مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصریح کرد: نقش استان‌ها، جوامع و تشکل‌ها، حضور فرهنگ، آداب و موسیقی ایران، ضرورت توجه به نمایشگاه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از ظرفیت رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. وی در پایان گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی سفر و گردشگری AITF آذربایجان، COTTM چین، ATM دوبی، عراق، Kotfa کره جنوبی، CMT و CITM چین، پاکستان، OIPYKA روسیه، JATA ژاپن، TOP RESA فرانسه، عمان، هند، IITT هند، Fitur اسپانیا، EMITT ترکیه، TTG ایتالیا، ITB برلین، MITT روسیه و چین، نمایشگاه‌هایی هستند که جمهوری اسلامی ایران در حوزه گردشگری در آنها حضور خواهد داشت.

ایجاد شده: 5/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 5/اردیبهشت/1398     اخبار داخلی
برگزاری 25 دوره آموزشی رایگان در ایام غیر پیک ویژه فعالان گردشگری و هتلداری استان خراسان رضوی

برگزاری 25 دوره آموزشی رایگان در ایام غیر پیک ویژه فعالان گردشگری و هتلداری استان خراسان رضوی

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز از برگزاری 25 دوره آموزشی در ایام غیر پیک با حضور فعالان گردشگری استان، خبر داد. "امیر کلالی" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی با همکاری مشترک دفتر مطالعات و آموزش گردشگری و موسسات منتخب آموزشی خراسان رضوی و به صورت کاملا رایگان با هدف توانمندسازی مدیران و کارکنان صنعت گردشگری استان در حال برگزاریست. به گزارش هتل‌نیوز ، وی افزود: از جمله دیگر اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌توان به تقویت و بروزرسانی دانش و مهارت‌های حرفه‌ای مدیران، کارکنان و فعالین شاغل در صنعت گردشگری، اشاره کرد. "امیر کلالی" تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی با اختصاص اعتباری ویژه از سوی معاونت گردشگری استان به مدت یک ماه ویژه تمامی فعالان رشته‌ها و مشاغل هتلداری، آشپزی، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مجموعه‌های گردشگری، برگزار و در پایان نیز گواهینامه معتبر از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعطا خواهد شد. وی در پایان گفت: این دوره‌های آموزشی بر اساس تقویم آموزشی و در محل هتل پارس مشهد، برگزار خواهد شد.

ایجاد شده: 4/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 4/اردیبهشت/1398     اخبار داخلی
افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری

افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری

آئین افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتل با محوریت موضوعات مدیریت، آموزش، تجهیزات، اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی و ساخت در صنعت هتلداری، صبح روز سه شنبه مورخ سوم اردیبهشت‌ماه در محل سالن ملل مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، برگزار شد. به گزارش هتل‌نیوز ، در این مراسم علاوه بر جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و هتلداری کشور، آقایان "حسین اربابی" معاون سرمایه‌گذاری، "محمد حسن اسدی" مدیرکل دفتر تسهیلات و منابع، آقای "محسن امامی" مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه، حضور داشتند. "محمد حسن اسدی" مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به معرفی و شناسایی دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و هتلداری کشور به عنوان یکی از اهداف اصلی این دوره از نمایشگاه، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با عضویت در شورای سیاست‌گذاری تا حد توان با این نمایشگاه همکاری داشته است. مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، ابراز داشت: هتل و هتلداری از نظر اندازه، وسعت، حجم کار و بخش‌های متعدد اقامتی، پذیرایی، تفریحی و رفاهی، یکی از سخت‌ترین مشاغل و فعالیت‌های خدماتی است. "علی عباس کمری" مدیرعامل گروه هتل‎‌های کوثر به عنوان اسپانسر دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتلداری نیز ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی در ابتدای سال با این شرایط و در این سطح به عنوان یکی از نیازهای اساسی صنعت هتلداری ایران را به فال نیک می‌گیریم زیرا در شرایط فعلی، چاره‌ای به جز روی آوردن به صنعت گردشگری و جایگزین کردن آن با اقتصاد مبتنی بر نفت، نداریم. مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر در ادامه گفت: نکته مهمی که سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری بایستی در نظر داشته باشند این است که هتل، نمونه‌ای کوچک از یک شهر است و صنعت هتلداری همزمان با بیش از 20 صنعت دیگر در ارتباط است. وی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه هتل‌های کوثر در صنعت گردشگری و هتلداری کشور، افزود: هتل‌ها و واحدهای اقامتی گروه هتل‌های کوثر به تائید کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همواره در بین برترین‌های استان خود و کشور قرار داشته‌اند. مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر در پایان به نقش دولت در حمایت از صنعت گردشگری و هتلداری در کشور، تاکید کرد و گفت: دولت بایستی از طریق ارائه تسهیلات ارزان قیمت، حامی هتلداران سراسر کشور باشد. "محسن امامی" مشاور رئیس سازمان و دبیر کانون ملی هماهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم، گفت: با وجود رشد و توسعه به وجود آمده طی سال‌های اخیر، صنعت گردشگری همچنان جزو اولویت‌های مردم، مسئولین و حکومت نیست. مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به چالش‌های متعدد صنعت گردشگری و هتلداری در حوزه‌های مختلف، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نیز دارای مشکلات و سختی‌های خاص خود است. وی اقدامات بخش خصوصی را پرچمدار و زمینه‌ساز رشد و توسعه در تمامی حوزه‌ها معرفی کرد و افزود: اقدامات بخش خصوصی در زمینه صنعت گردشگری باعث زنده نگه داشتن این حوزه بوده است. "محسن امامی" در پایان گفت: صنعت گردشگری و زیرمجموعه‌های آن از جمله هتلداری، یکی از راهکارهای اصلی برای خروج از بحران فعلی است که البته هر یک از فعالان صنعت گردشگری، دولت و حکومت، وظایف مشخصی دارند. "حسین اربابی" معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتل و هتلداری، اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد حکومت از اقتصاد مبتنی بر نفت، کمی تغییر کرده و اقتصاد خدماتی از جمله اقتصاد گردشگری، رفته رفته جای خود در میان مردم، مسئولین و نهادهای مدنی را باز کرده است. معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه گفت: سرمایه‌های موجود در صنعت گردشگری، صرفا سرمایه‌های مادی نیستند بلکه با حجم عظیمی از سرمایه‌های اجتماعی مواجه هستیم که در این میان می‌توان به عملکرد هتلداران و جامعه واحدهای اقامتی کشور در ایام نوروز و در مواجهه به خسارات ناشی از سیل، اشاره کرد. وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کشور نیز گفت: هم‌اکنون بیش از 2200 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 120 هزار میلیارد تومان در حال اجراست که از این میان بالغ بر 500 پروژه به هتل، هتل‌آپارتمان و دیگر مراکز اقامتی مربوط می‌شود. "حسین اربابی" ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک‌ها در اختیار هتلداران و فعالان صنعت هتلداری کشور، قرار گرفت.  وی در پایان به نقش موثر تبلیغات در دنیای امروزی تاکید کرد و گفت: هتلداران بایستی به طور جدی به حوزه تبلیغات ورود پیدا کنند که برگزاری نمایشگاه نیز یکی از مصادیق این فعالیت است.

ایجاد شده: 3/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 3/اردیبهشت/1398     اخبار داخلی
نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتلداری + گزارش تصویری

نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتلداری + گزارش تصویری

نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتلداری، صبح روز چهارشنبه مورخ 21 فروردین‌ماه 98 در محل سالن ملل هتل هویزه تهران، برگزار شد. به گزارش هتل‌نیوز در این نشست خبری که با حضور گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی همراه بود، جناب آقای "محمد حسن اسدی" مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه، جناب آقای "علی عباس کمری" مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر به عنوان حامی مالی این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت منیر تجهیز امین به عنوان مجری و برگزارکننده نمایشگاه، مدیر اجرایی شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب و جمعی دیگر از اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری، حضور داشتند. "محمد حسن اسدی" مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری طی روزهای 3 تا 5 اردیبهشت در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، اظهار داشت: در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تا به استانداردی که جای آن در کشور خالی است، برسیم یا حداقل نزدیک شویم. رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری، عامل اصلی در تفاوت استانداردهای داخلی با جهانی را عدم سرمایه‌گذاری چشمگیر بین‌المللی در صنعت هتلداری کشور دانست و ابراز داشت: در این دوره از نمایشگاه، کشورهای دیگر نیز مشارکت دارند "مهدی اسماعیلی" مدیر اجرایی شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب نیز با اشاره به اینکه هنوز بخش‌هایی از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تکمیل نشده است از برنامه‌ریزی برای احداث 2 هتل بزرگ در این مجموعه خبر داد و گفت: از تمامی فعالان عرصه هتلداری کشور دعوت می‌کنیم تا در شهر آفتاب تهران، سرمایه‌گذاری کنند. "علی‌اصغر کوکب‌زاده" مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت منیر تجهیز امین به عنوان مجری برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتلداری نیز از دیگر حاضرین در این نشست خبری بود که در اظهاراتی کوتاه، گفت: نمایشگاه امسال از نظر کمی و متراژ نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته و پیش‌بینی می‌کنیم از نظر سطح کیفی برگزاری نیز رشد 70 درصدی را تجربه کنیم. "علیرضا دژبد" دبیر شورای سیاست‌گذاری و مدیر اجرایی دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتل ( HODEC EXPO ) نیز از حضور 50 شرکت شامل شرکت‌های ایرانی و نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، سوئیس، آلمان، مالزی، چین و آفریقای جنوبی در این دوره از نمایشگاه خبر داد. اظهارات "علی عباس کمری" مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر و حامی مالی دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری نیز پایان بخش این نشست خبری بود. وی با اشاره به وضعیت فعلی صنعت هتلداری در کشور، گفت: میانگین ضریب اشغال هتل‌ها در استان‌های سراسر کشور طی ایام نوروز با کاهش 21 درصدی در مقایسه با سال گذشته مواجه بوده است و این در حالیست که میانگین ضریب اشغال هتل‌های زیرمجموعه گروه هتلداری کوثر در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 5 درصد افزایش یافته است. دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتلداری با موضوع مدیریت، آموزش، تجهیزات و اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی مهندسی و ساخت طی روزهای 3 تا 5 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، برگزار خواهد شد. گزارش تصویری مربوط به این مراسم را در ادامه مشاهده می‌نمایید.

ایجاد شده: 21/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 21/فروردین/1398     اخبار داخلی
آمار و ارقام مقایسه‌ای جامعه هتلداران ایران از ضریب اشغال هتل‌ها در نوروز 98 به نسبت سال گذشته

آمار و ارقام مقایسه‌ای جامعه هتلداران ایران از ضریب اشغال هتل‌ها در نوروز 98 به نسبت سال گذشته

جامعه هتلداران ایران با انتشار گزارش آماری به تشریح ضریب اشغال هتل‌ها در استان‌های سراسر کشور در نوروز ۹۸ پرداخت و از کاهش ۲۱ درصدی میانگین ضریب اشغال‌ هتل‌های کشور در مقایسه با نوروز سال گذشته، خبر داد. به گزارش هتل‌نیوز ، جزئیات این گزارش و وضعیت هر یک از استان‌ها و مناطق آزاد کشور به شرح زیر است؛ خراسان رضوی: ۱۵ درصد افزایش جزیره کیش: ۲۰ درصد افزایش آذربایجان شرقی: ۷ درصد افزایش قزوین: ۱۵ درصد افزایش سمنان: ۳۷ درصد افزایش البرز: ۲۱ درصد افزایش کرمان: ۱۵ درصد افزایش یزد: ۵ درصد افزایش تهران: ۸ درصد افزایش همدان: ۳۰ درصد کاهش گیلان: ۴۰ درصد کاهش بوشهر: ۳۰ درصد کاهش اردبیل: ۴۰ درصد کاهش چهارمحال و بختیاری: ۳۵ درصد کاهش آذربایجان غربی: ۳۳ درصد کاهش ایلام: ۳۰ درصد کاهش گلستان: ۱۸ درصد کاهش مازندران: ۶۰ درصد کاهش کردستان: ۳۰ درصد کاهش زنجان: ۲۰ درصد کاهش هرمزگان: ۱۵ درصد کاهش فارس: ۶۰ درصد کاهش خراسان شمالی: ۳۰ درصد کاهش کهکیلویه و بویراحمد: ۶۰ درصد کاهش کرمانشاه: ۵۰ درصد کاهش خوزستان: ۷۰ درصد کاهش جزیره قشم: ۵ درصد کاهش لرستان: ۵۰ درصد کاهش اصفهان: 20 درصد کاهش  بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی جامعه هتلداران ایران، در ایام نوروز امسال؛ استان‌های سمنان، البرز و جزیره کیش به ترتیب با ۳۷، ۲۱ و ۲۰ درصد،  بیشترین میزان افزایش ضریب اشغال هتل‌‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته را داشته‌اند و در مقابل استان خوزستان با ۷۰ و استان‌های مازندران، فارس و کهکیلویه و بویراحمد نیز هر کدام با ۶۰ درصد، بیشترین کاهش ضریب اشغال در مقایسه با نوروز سال گذشته را تجربه کرده‌اند.

ایجاد شده: 19/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 19/فروردین/1398     اخبار داخلی
هتل Ottilia؛ اولین هتل جهان که اتاق‌هایش را خودش تمیز می‌کند

هتل Ottilia؛ اولین هتل جهان که اتاق‌هایش را خودش تمیز می‌کند

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، هتل Ottilia واقع در شهر "کپنهاگ" پایتخت کشور دانمارک، مجهز به نوعی تکنولوژی است که اتاق‌ها را تمیز می‌کند و به این طریق تا حدودی زیادی در مصرف آب هم صرفه‌جویی می‌شود. استفاده از فناوری‌های هوشمند در سطح جهان به سرعت در حال گسترش است. از تلفن‌های هوشمند گرفته تا دستگاه‌های شهصی، اتومبیل‌های هوشمند، شهرهای هوشمند و بسیاری از موارد دیگر که شاید روزی تبدیل به بخشی از زندگی روزمره افراد باشد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، فناوری‌های هوشمند تا سال 2022 در صنعت هتلداری و میهمان‌نوازی نیز بکار گرفته خواهند شد. بنابراین هیچ جای تعجب نیست که یک هتل با فناوری تمیز کردن اتاق شروع بکار کرده باشد. در این تکنولوژی، نیازی به استفاده از مواد شیمیایی مضر برای از بین بردن میکروب و باکتری‌ها نیست بلکه قرار است از ACT CleanCoat استفاده شود که به عنوان ماده‌ای شفاف و بی‌بو از طریق نور خورشید، فعال می‌شود. با استفاده از این روش، سرعت تمیز کردن بسیار افزایش  و البته مهمترین موضوع این است که میزان مصرف آب نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد. از سوی دیگر و بر اساس نتایج آزمایش‌های سازمان‌های تحقیقاتی مانند مرکزی ملی تحقیقات دانمارک، مشخص شده که این اسپری ضد باکتری می‌تواند میکروب‌ها و باکتری‌هایی مانند آنفولانزا و انواع قارچ را از بین ببرد. این محصول تاکنون بیش از 24 آزمون استاندارد اروپایی را با موفقیت سپری کرده و بسیاری از آزمایشگاه‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی نیز آن را تائید کرده‌اند. استفاده از این تکنولوژی جدید که هزینه آن برای هر اتاق حدود 2500 دلار است، نیروی کار را تا 50 درصد کاهش می‌دهد.

ایجاد شده: 18/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 18/فروردین/1398     اخبار خارجی
از کاهش 21 درصدی ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز تا نگارش نامه برای رئیس‌جمهور برای جبران خسارت هتلداران درگیر سیل

از کاهش 21 درصدی ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز تا نگارش نامه برای رئیس‌جمهور برای جبران خسارت هتلداران درگیر سیل

به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس جامعه هتلداران ایران با اعلام کاهش 21 درصدی ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز 98 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: در زمان وقوع سیل، جامعه هتلداران ایران از جمله نهادهایی بود که اعلام کرد، گردشگران می‌توانند اقامت خود در مناطق سیل زده و در بازه زمانی تعیین شده را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای کنسل کنند. "جمشید حمزه‌زاده" ابراز داشت: حال از دولت این انتظار می‌رود که با در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای هتلداران، شرایطی برای جبران بخشی از هزینه‌های آنها را فراهم کنند. "حمزه‌زاده" تصریح کرد: به دلیل وقوع سیلی که امسال با آن مواجه بودیم، میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور نسبت به سال گذشته 21 درصد کاهش یافت. البته این کاهش به صورت میانگین محاسبه شده به طوری که در برخی استان‌ها مانند خوزستان، شاهد کاهش70 درصدی ضریب اشغال و در برخی استان‌ها نظیر تهران، شاهد افزایش ضریب اشغال هتل‌ها بودیم. وی افزود: در اثر وقوع سیل، بسیاری از مسافران اقامت خود در هتل‌های شهرهای مختلف کشور را کنسل کردند و حتی افرادی که در تبریز نیز هتل رزرو کرده بودند از ترس سیل هتل خود را کنسل کردند ولیکن به اعتقاد من بیشترین ضرر شامل حال خوزستانی‌ها شد.  رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص اقدامات انجام شده در واکنش به وقوع سیل در مناطقی از کشور، گفت: جامعه هتلداران ایران در اوایل این اتفاق، اطلاعیه‌ای صادر کرد که به دلیل وضعیت پیش آمده در کشور، مسافرانی که از قبل هتل‌های خود را رزرو کرده‌اند، می‌توانند در مناطق سیل زده و در بازه زمانی تعیین شده بدون هیچ هزینه‌ای، اقامت خود را کنسل و پول خود را به طور کامل دریافت کنند. در صورتی که طبق قانون می‌توانستیم این کار را انجام ندهیم. وی در ادامه گفت: برای جبران خسارات سیل به هتلداران نیز باید راهکاری در نظر گرفته شود. به اعتقاد من وقتی قرار است دولت، ضررهای سیل را جبران کند باید ضررهای غیرمستقیم آن را نیز در نظر بگیرد. "جمشید حمزه‌زاده" گفت: در حال نگارش نامه‌ای به رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستیم تا به نوعی دولت با توجه به ضررهای هتلداران در این مناطق، مشوق‌هایی مانند معافیت مالیاتی 100 درصدی برای یک تا دو سال را برای آنها در نظر بگیرد تا به این صورت بخشی از ضررها جبران شود. رئیس جامعه هتلداران در پایان با اشاره به این موضوع که ساختمان هتل‌ها از سیل هیچ آسیب مستقیمی ندیده است، گفت: حداقل انتظار ما از دولت این است که در این شرایط هتلداران را رها نکند.

ایجاد شده: 18/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 18/فروردین/1398     اخبار داخلی
بیانیه جامعه هتلداران ایران در پی وقوع سیل‌های اخیر در کشور

بیانیه جامعه هتلداران ایران در پی وقوع سیل‌های اخیر در کشور

به گزارش هتل‌نیوز ، جامعه هتلداران ایران در پی وقوع سیل در برخی از استان‌ها و مناطق کشور، اطلاعیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد: در پی وقوع سیل‌های اخیر در برخی از مناطق کشور، جامعه هتلداران ایران ضمن ابراز تاسف از بروز این حوادث و همدردی با هموطنان خسارت‌دیده در اقصی نقاط کشور، آمادگی خود مبنی بر هرگونه کمک امدادرسانی به مسافران عزیز را اعلام می‌دارد. لذا بدینوسیله به اطلاع می‌رساند؛ از آن دسته مسافرانی که از قبل نسبت به رزرو هتل‌ها، اقدام نموده و هم‌اکنون به دلیل وقوع سیل امکان حضور در مراکز اقامتی را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نخواهد شد. هتل‌ها و مراکز اقامتی در مناطق سیل‌زده، آمادگی دارند تا با توجه به ظرفیت خالی موجود، نسبت به اسکان موقت مسافران در راه مانده، اقدام نمایند. جامعه هتلداران ایران

ایجاد شده: 7/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 7/فروردین/1398     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...