نتایج جستجو...
افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

افتتاح هتل "پرشین پلازا" در تهران با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش هتل‌نیوز ، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از هتل "پرشین پلازا" تهران روز چهارشنبه مورخ 17 بهمن‌ماه همزمان با ایام دهه فجر و با حضور دکتر "علی‌اصغر مونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، معاونین گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این سازمان و "انوشیروان محسنی بندپی" استاندار تهران، برگزار شد. "سعید سید کاظمی" مدیرعامل هتل "پرشین پلازا" در گفتگو با هتل‌نیوز ، اظهار داشت: ماهیت هتل "پرشین پلازا" بیزینسی است اما با توجه به موقعیت مکانی عالی و قرار گرفتن در قلب تهران، این هتل دسترسی بی‌نظیری به مراکز خرید و اماکن دیدنی را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. "سید کاظمی" ابراز داشت: هتل "پرشین پلازا" دومین هتل دارای باند فرود هلی‌کوپتر ( هلی پد ) در سطح شهر تهران است و با استفاده از مدرن‌ترین امکانات، توانایی پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی به بهترین نحو ممکن را دارد. مدیرعامل هتل "پرشین پلازا" در ادامه با اشاره به اهمیت پذیرایی از میهمانان، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل، وجود رستوران بام است. همچنین هتل "پرشین پلازا" با استفاده از کارکنان آموزش دیده و متخصص، بهترین شرایط ممکن را برای میهمانان خود و همچنین رشد و توسعه صنعت گردشگری، فراهم آورده است.  لازم به ذکر است، هتل "پرشین پلازا" تهران واقع در منطقه عباس‌آباد تهران در زمینی با زیربنای 13000 متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی، احداث شده است.  پروژه هتل "پرشین پلازا" تهران با مالکیت جناب آقای "محمد زاغی" حاصل تلاش پنج ساله شرکت "افق سپید پاسارگاد" است که در 2 فاز، اجرا شده است. یکصد اتاق، تالارهای پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی و ... از جمله مهمترین فضاهای خدماتی این هتل به حساب می‌آید.

ایجاد شده: 17/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 17/بهمن/1397     اخبار داخلی
افتتاح 3 واحد اقامتی جدید در استان خراسان رضوی همزمان با دهه فجر

افتتاح 3 واحد اقامتی جدید در استان خراسان رضوی همزمان با دهه فجر

به گزارش هتل‌نیوز ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی از افتتاح سه واحد اقامتی جدید در این استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر 104 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در ایام دهه فجر، خبر داد. "ابوالفضل مکرمی‌فر" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: با بهره‌برداری از این واحدهای جدید مجموعا تعداد 57 اتاق و 114 تخت به ظرفیت اقامتی استان خراسان رضوی، افزوده و برای 39 نفر به صورت مستقیم و 109 نفر نیز به صورت غیرمستقیم، اشتغال‌ ایجاد خواهد شد. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، گفت: هتل "کوثر" در بیدخت گناباد با سرمایه‌گذاری 33 میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی با زیربنای 3360 متر مربع، دارای ظرفیت اقامتی شامل 15 اتاق و 30 تخت آماده بهره‌برداری است که برای 25 نفر به صورت مستقیم و 75 نفر به صورت غیر مستقیم، اشتغال‌زایی به دنبال خواهد داشت. "مکرمی‌فر" افزود: میهمان‌پذیر "جان نثاران ابا عبدالله‌الحسین" در مشهد نیز با سرمایه‌گذاری 43 میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی با زیربنای 2168 متر مربع و با ظرفیت اقامتی 22 اتاق و 44 تخت، آماده بهره‌برداری است که برای 9 نفر به صورت مستقیم و 22 نفر به صورت غیر مستقیم، اشتغال ایجاد خواهد شد. وی در پایان گفت: میهمان‌پذیر "میران" با سرمایه‌گذاری 27 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی با زیربنای 1079 متر با ظرفیت اقامتی 20 اتاق و 40 تخت به بهره‌برداری خواهد رسید و برای 5 نفر به صورت مستقیم و 12 نفر به صورت غیر مستقیم، شغل ایجاد خواهد شد.

ایجاد شده: 14/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 14/بهمن/1397     اخبار داخلی
مراکز اقامتی غیر رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی حمایت می‌شود

مراکز اقامتی غیر رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی حمایت می‌شود

رئیس جامعه هتلداران استان مازندران در گفتگو با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: بر اساس آمارهای اعلام شده، استان مازندران برای چندمین سال پیاپی بیشترین میزان گردشگران داخلی را به خود اختصاص داده است ولیکن سوال اینجاست که این گردشگران در کجا اقامت دارند؟ "جمشید سلطان‌مرادی" ابراز داشت: به عنوان رئیس جامعه هتلداران استان، رسما اعلام می‌کنم که بالای 80 درصد از مراکز اقامتی مازندران فاقد مسافر هستند. برای مثال در شهرستان کلاردشت، نود درصد از 14 هتل و هتل‌آپارتمان موجود، خالی است. عضو هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران، گفت: مسئولین بالادستی به جای توضیح در خصوص این موضوع که گردشگران در چه مراکز اقامتی دارند فقط به دنبال اهرم‌های فشار مانند قبوض آب، برق، گاز و مالیات بر ارزش افزوده هستند. وی افزود: متاسفانه مراکز اقامتی غیر رسمی مانند خانه‌های مسافر در سازمان میراث فرهنگی دارای حامیانی هستند که از این حمایت، سود می‌برند.

ایجاد شده: 14/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 14/بهمن/1397     اخبار داخلی
اختصاص 450 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تکمیل هتل چهار ستاره در اهواز

اختصاص 450 میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تکمیل هتل چهار ستاره در اهواز

به گزارش هتل‌نیوز ، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان از تصویب و اختصاص 450 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل یک هتل 4 ستاره در این استان و شهرستان اهواز به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اشتغال‌زایی در کشور، خبر داد. "احسان زارع اصل" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: دریافت تسهیلات برای این پروژه احداث هتل از منابع صندوق توسعه ملی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مصوب و مجری طرح نیز برای دریافت آن به بانک معرفی شده است. وی افزود: با اختصاص این تسهیلات و تکمیل فرایند ساخت این هتل و بهره‌برداری از آن تا اوایل سال 1399، حداقل 200 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد. وی در پایان گفت: این هتل چهار ستاره در زمینی به مساحت 1590 متر مربع و زیربنای 13559 متر در حال احداث و شامل 30 اتاق دو تخته، 25 اتاق سه تخته، 10 اتاق چهار تخته، 30 سوئیت تک خواب و 10 سوئیت دو خوابه است.

ایجاد شده: 10/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 10/بهمن/1397     اخبار داخلی
مصادره 12 هتل در استان گیلان از سوی بانک‌ها / تکذیب اظهارات استاندار در خصوص واگذاری اقامتگاه‌های دولتی

مصادره 12 هتل در استان گیلان از سوی بانک‌ها / تکذیب اظهارات استاندار در خصوص واگذاری اقامتگاه‌های دولتی

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل روزنامه دنیای اقتصاد، رئیس جامعه هتلداران استان گیلان معتقد است، ساخت اقامتگاه در این استان اگر به گونه‌ای باشد که نظارت برابر روی آنها صورت نگیرد و صرفا اعمال قانون برای هتل‌ها صورت گیرد، هتلداران باز هم متضرر خواهند شد. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان، اظهار داشت: وقتی تصمیمات غیرکارشناسی باشد و بخش خصوصی در این تصمیمات نقشی نداشته باشد، نتیجه به هیچ عنوان به نفع بخش خصوصی که تمام سرمایه‌اش را برای ساخت هتل گذاشته است، نخواهد بود. "حسن مهرور" در ادامه از ارائه وام‌های با بهره بالا انتقاد کرد و گفت: وقتی بانک‌ها به هتلداران وام‌هایی با سود 18 درصد می‌دهند و از سوی دیگر هتل‌ها با توجه به موانع موجود نمی‌توانند به سوددهی برسند، هتل توان بازپرداخت وام را ندارد و با مصادره هتل از سوی بانک‌ها مواجه می‌شویم. وی تصریح کرد: در سال جاری نزدیک به 12 واحد اقامتی در سطح استان گیلان توسط بانک‌ها مصادره شده است. این روند به بخش خصوصی آسیب خواهد زد و دیگر با کمک وام نیز حل نخواهد شد. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان در ادامه اظهارات استاندار گیلان در خصوص واگذاری برخی اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ اقامتگاه دولتی جهت واگذاری به جامعه هتلداران استان مراجعه نکرده و هیچ پروانه‌ای نیز جهت فعالیت این اقامتگاه‌ها صادر نشده است. وی در رابطه با تاثیرات منفی اقامتگاه‌های دولتی، گفت: این مراکز از خدمات دولت استفاده می‌کنند اما بهره‌ای به دولت نمی‌رسانند و بدون پرداخت هیچ مالیات و عوارضی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. رئیس جامعه هتلداران استان گیلان ادامه داد: اقامتگاه‌های دولتی در رقابتی نابرابر با هتل‌ها مشغول فعالیت هستند. از سوی دیگر حدود 5 هزار خانه مسافر در استان گیلان فعالیت می‌کنند که بسیاری از آنها فاقد مجوزهای لازم هستند و نظارت درستی نیز نسبت به فعالیت‌های آنها صورت نمی‌گیرد. وی در پایان گفت: در صورت نظارت صحیح، رقابت سالم به وجود خواهد آمد اما در غیر این صورت هتلداران متضرر خواهند شد.

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
واگذاری بخشی از اقامتگاه‌های دولتی استان گیلان به بخش خصوصی

واگذاری بخشی از اقامتگاه‌های دولتی استان گیلان به بخش خصوصی

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد، استاندار گیلان با اشاره به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی این استان را دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنعت گردشگری معرفی کرد و گفت: پس از راه‌اندازی راه‌آهن و آزادراه، تلاش بر این است تا مهمترین استراتژی گردشگری که ایجاد اقامتگاه و محل پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران است را متناسب با ظرفیت و جایگاه استان گیلان، رونق و توسعه بخشیم. "مصطفی سالاری" اظهار داشت: توسعه این امر در استان به شرطی امکان‌پذیر خواهد بود که اقامتگاه‌ها متناسب با ظرفیت‌های موجود ایجاد شود تا گردشگران تمایل پیدا کنند در دیگر ایام سال نیز به گیلان سفر کنند. "سالاری" ابراز داشت: این اتفاق و ارائه خدمات مناسب در کنار ایجاد یک محیط گردشگری، از یک سو انگیزه برای ویلاسازی‌های بی‌مورد که به محیط زیست آسیب می‌زند را کاهش خواهد داد و از سوی دیگر باعث خواهد شد تا افراد برای سفرهای خود تصمیم به اجاره ویلا، چادر زدن و ... نگیرند. وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها به صورتی انجام گرفته است تا خدمات رسمی گردشگری و اقامتی با هر میزان درآمد و توانایی برای گردشگران ارائه شود. استاندار گیلان در ادامه به موضوع اقامتگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: نسبت اقامتگاه‌های دولتی در استان گیلان در مقایسه با دو استان شمالی کشور بسیار کمتر است و در حال حاضر بخشی از این اقامتگاه‌ها واگذار شده و بخشی دیگر نیز در حال واگذاری به بخش خصوصی است. وی افزود: دولت اجازه ایجاد اقامتگاه‌های دولتی جدید را نخواهد داد و نظارت کافی در این زمینه وجود دارد.

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان

گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر به استان گلستان و در آئین افتتاح پروژه‌های گردشگری این استان، اظهار داشت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، تعداد 11 هتل به هتل‌های استان گلستان افزوده شده که 9 هتل در دولت دوازدهم احداث شده است. این رقم رشد 94 درصدی را نشان می‌دهد. "علی‌اصغر مونسان" ابراز داشت: هم‌اکنون 160 پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومان در سطح استان گلستان در دست ساخت است که از این میان، 34 پروژه هتل بوده و حدود 1000 میلیارد تومان از حجم سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است. به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: پیش‌بینی می‌شود اکثر پروژه‌های گردشگری استان گلستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهر‌ه‌برداری برسد که با این اتفاق تعداد 7853 تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده خواهد شد و کل ظرفیت تخت‌های استان به 13171 خواهد رسید. وی تصریح کرد: همچنین با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 5712 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد. معاون رئیس‌جمهور در ادامه گفت: تعداد کل هتل‌های ساخته شده در استان گلستان تا قبل از دولت یازدهم 17 هتل بود که فقط در دولت‌های یازدهم و دوازدهم 11 هتل افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است. وی در پایان گفت: با افتتاح هتل‌های جدید شامل یک هتل 4 ستاره، دو هتل 3 ستاره و 2 هتل‌آپارتمان، امروز تعداد هتل‌های استان گلستان به عدد 33 رسیده است.

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
آخرین وضعیت هتل‌ها و مراکز اقامتی فارس از زبان رئیس جامعه هتلداران استان

آخرین وضعیت هتل‌ها و مراکز اقامتی فارس از زبان رئیس جامعه هتلداران استان

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به کاهش 18 درصدی اقامت گردشگران در هتل‌های این استان طی 9 ماه نخست سال جاری، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی منجر به کاهش سفر و یا حذف آن از سبد خانوار شده است. "حسن سیادتان" با تاکید بر نقش و اهمیت بسزای بسته‌های تشویقی دولت برای تامین بخشی از هزینه‌های گزاف هتل‌ها و تکمیل ظرفیت‌های موجود، ابراز داشت: رزرو هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس برای نوروز 98 از اویل بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان اسفندماه ادامه دارد. وی تصریح کرد: ضریب اشغال هتل‌های استان در 9 ماه نخست سال جاری بین 15 تا 20 درصد بوده است. رئیس جامعه هتلداران استان فارس در پایان گفت: هم‌اکنون 19 هتل در استان فارس در حال احداث است که پس از بهره‌برداری به ظرفیت هتلینگ فارس اضافه خواهد شد.

ایجاد شده: 24/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397     اخبار داخلی
برگزاری همایش سراسری دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور + جزئیات

برگزاری همایش سراسری دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور + جزئیات

دبیر جامعه هتلداران ایران در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز از برگزاری همایش سراسری دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور به همت جامعه هتلداران ایران، خبر داد. "کامیار اسکندریون" دبیر جامعه هتلداران ایران، اظهار داشت: همایش سراسری دست‌اندرکاران صنعت گردشگری تحت عنوان "از خزر تا خلیج فارس" با حضور روسا و اعضای هیات‌مدیره تشکل‌های مرتبط، مدیران و بهره‌برداران هتل‌ها و واحدهای اقامتی و همچنین اعضای هیات‌مدیره جوامع هتلداری استان‌های سراسر کشور طی روزهای 10 تا 12 بهمن‌ماه به میزبانی هتل "هرمز" بندرعباس، برگزار خواهد شد. دبیر جامعه هتلداران ایران، تصریح کرد: بررسی راهکارهای برون‌رفت از وضعیت رکود فعلی در صنعت گردشگری، ایجاد انگیزه، رفع موانع و تسهیل موضوع سفرهای داخلی توسط گردشگران ایرانی از جمله مهمترین محورهای این همایش خواهد بود. وی ضمن اشاره به برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده جامعه هتلداران در حاشیه این همایش، ابراز داشت: در این نشست، اصلاح اساسنامه جامعه هتلداران ایران در دستور کار قرار خواهد گرفت. دبیر جامعه هتلداران ایران در پایان از روسای جوامع و تشکل‌های هتلداری استان‌های سراسر کشور دعوت کرد تا نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری این همایش را به صورت کتبی به دفتر مرکزی جامعه هتلداران ایران ارسال نمایند.

ایجاد شده: 18/دی/1397       آخرین ویرایش: 18/دی/1397     اخبار داخلی
آخرین وضعیت بازسازی هتل "هما" بندرعباس

آخرین وضعیت بازسازی هتل "هما" بندرعباس

به گزارش هتل‌نیوز ، رئیس جامعه هتلداران ایران و رئیس جامعه واحدهای اقامتی استان هرمزگان در بازدید از هتل "هما" بندرعباس از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی این هتل قرار گرفتند. رئیس جامعه واحدهای اقامتی استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بازسازی بخش‌هایی از ساختمان هتل "هما" پس از سال‌ها معطلی به دلیل سختی و پیچیدگی‌های کار، بالاخره توسط مدیریت هتل آغاز شده است. "محمدرضا چرسی‌زاده" ابراز داشت: بازسازی بخش‌‌های اقامتی و پذیرایی هتل "هما" بندرعباس، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. وی در پایان با اشاره به اهمیت ویژه بازسازی مراکز اقامتی در کشور از سرعت عمل، ساخت با کیفیت، استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد و نوآوری را از مهمترین ویژگی‌های فرایند بازسازی هتل "هما" دانست و از مدیریت و کادر اجرایی این هتل تقدیر و تشکل بعمل آورد.

ایجاد شده: 16/دی/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397     اخبار داخلی
برگزاری سمینار هوشمندسازی هتل‌ها در هتل درویشی مشهد

برگزاری سمینار هوشمندسازی هتل‌ها در هتل درویشی مشهد

به گزارش هتل‌نیوز ، سمینار "هوشمندسازی هتل‌ها" با حضور "احمد دیناری" معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در محل هتل "درویشی" مشهد، برگزار شد. معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در این سمینار با اشاره به اهمیت هوشمندسازی هتل‌ها در مدیریت موثر تجربه مشتری و افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: زمانه تغییر کرده لذا ما نیز بایستی تغییر کنیم و به سمت هوشمندسازی واحدهای اقامتی حرکت کنیم. "احمد دیناری" ابراز داشت: آنچه در تاسیسات گردشگری به ویژه هتل و واحدهای اقامتی به میهمانان عرضه می‌شود، خاطره و تجربه است و برای اینکه بتوان تجربه و خاطره‌ای شیرین و تکرارنشدنی برای میهمانان رقم زد بایستی از تجهیزات با کیفیت، خوب و به طور کلی عناصر اعتمادزا برای مشتریان استفاده کرد. "دیناری" تصریح کرد: هوشمندسازی هتل‌ها نتایج و تاثیرات خوبی از جمله افزایش کیفیت خدمات، افزایش بهره‌وری، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه قدرت انتخاب به میهمانان برای مدیریت برنامه‌ها، ایجاد مزیت رقابتی پایدار، کاهش و کنترل هزینه‌ها و در نهایت افزایش رضایت میهمانان را در پی خواهد داشت. معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، تاکید کرد: هوشمندسازی هتل‌ها یک ابزار و استراتژی بازاریابی نوین در بازار امروزی است که مدیران تاسیسات گردشگری بایستی به سمت آن بروند تا ضمن صرفه‌جویی و افزایش سرعت در ارائه خدمات، بتوانند به ارتقای جایگاه خود در بازار گردشگری دست یابند. وی در پایان با اشاره به استقرار یک سوم واحدهای اقامتی رسمی کشور در استان خراسان رضوی و شهر مشهد، گفت: واحدهای اقامتی مشهد همواره در هوشمندسازی و استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، پیشگام و پیشقدم بوده‌اند.

ایجاد شده: 16/دی/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...