نتایج جستجو...
برگزاری دوره آموزشی ارتقای مهارت آشپزی در گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

برگزاری دوره آموزشی ارتقای مهارت آشپزی در گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

به گزارش ایتنا ؛ گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در راستای ارتقای کیفیت خدمات و به‌روزرسانی مهارت‌های کارکنان خود، دوره آموزشی و کاربینی آشپزی ویژه پرسنل هتل‌های شرق کشور را در هتل جهانگردی سمنان برگزار کرد.   این دوره آموزشی دو روزه با حضور آشپزها و کمک‌آشپزهای هتل‌های شاهرود، دامغان، سمنان و بسطام برگزار شد و هدف آن ارتقای مهارت‌های تخصصی آشپزی و بهبود سطح کیفی خدمات در این هتل‌ها بود.   "محمود عربخانی" سرآشپز برجسته گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، آموزش‌های تخصصی در زمینه تهیه و سرو غذاهای متنوع، شیوه طبخ انواع پیش‌غذاها و غذاهای ایرانی و فرنگی را به شرکت‌کنندگان ارائه کرد.   بهمن اخلاقی رئیس سازمان میراث فرهنگی استان سمنان، به همراه هیئت همراه از این دوره بازدید کرد. وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و اساتید، بر اهمیت این آموزش‌ها در ارتقای سطح خدمات گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی تأکید و خواستار تداوم این‌گونه برنامه‌های آموزشی شد.

ایجاد شده: 20/دی/1403       آخرین ویرایش: 20/دی/1403     اخبار داخلی
برای خدا، وزیر گردشگری را بابت کنسرت نیمه برهنه در قم  استیضاح کنید

برای خدا، وزیر گردشگری را بابت کنسرت نیمه برهنه در قم استیضاح کنید

به گزارش ایتنا ؛ " محمد منان رئیسی " نماینده قم در مجلس گفت : می‌خواهم از چند تن از وزرای دولت به دلیل عملکرد بی سابقه‌ای که در چند ماه اخیر داشته اند، تقدیر و تشکر کنم! وی افزود : در ابتدا از وزیر نیرو به علت قطعی عجیب و غریب برق در فصل پاییز و زمستان تشکر می‌کنم. همچنین از وزیر نفت به دلیل این همه تدبیر و ذخیره سازی سوخت نیروگاه‌ها تشکر می‌کنم! او ادامه داد : از آقای صالحی‌امیری نیز تشکر ویژه می‌کنیم چرا که اخیراً شاهد اجرای بی سابقه کنسترت یک زن نیمه برهنه در شهر مقدس قم بودیم و باید به وزیر گفت که در بهار آزادی واقعاً جای خالی است و با این همه تدبیر و حسن نیت واقعاً شما ما را شرمنده کردید! نماینده قم در مجلس تاکید کرد : در حال حاضر چند ماه از شروع به کار وزرا گذشته است و قدمی بردارید و حداقل دو نفر از وزرا را استیضاح کنید تا از این مجلس صدای مثبتی به جامعه برسد.

ایجاد شده: 2/دی/1403       آخرین ویرایش: 2/دی/1403     اخبار داخلی
واگذاری هتل‌های بنیاد مستضعفان به بخش خصوصی از نگاه نمایندگان مجلس

واگذاری هتل‌های بنیاد مستضعفان به بخش خصوصی از نگاه نمایندگان مجلس

به گزارش ایتنا ؛ " محمدصالح جوکار " نماینده مردم یزد در مجلس گفت : اقدام بنیاد مستضعفان در این راستا اقدام قابل تقدیر است. واگذاری این هتل‌ها به بخش خصوصی باعث می‌شود تا بنیاد مستضعفان بیشتر و بهتر بتواند به رسالت اصلی خود که رسیدگی به محرومان و مستضعفان کشور است برسد و با این کار در واقع بنیاد در حوزه امور اجرایی خود چابک‌تر شده است. رسالت بنیاد مستضعفان همان‌طور که از نام آن پیداست رسیدگی به محرومان و مستضعفان و رفع استضعاف از جامعه است نه هتل‌داری و فعالیت‌هایی از این دست. همچنین " احمد جباری " نماینده مردم بندر لنگه در مجلس گفت : این اقدام بنیاد از مصادیق اجرای اصل چهل و چهار قانون اساسی است. هتل‌داری در واقع یک نوع بنگاه‌داری است که جز شرح وظایف بنیاد مستضعفان نیست. واگذاری هتل‌های بنیاد مستضعفان به بخش خصوصی کمک می‌کند تا این بنیاد بهتر بتواند به وظایف اصلی خود عمل کند.

ایجاد شده: 18/آذر/1403       آخرین ویرایش: 18/آذر/1403     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...