نتایج جستجو...
لغو برجام منجر به تردید بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی صنعت گردشگری و هتلداری شد

لغو برجام منجر به تردید بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی صنعت گردشگری و هتلداری شد

مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی در خصوص روند ورود سرمایه‌گذاران خارجی به صنعت گردشگری ایران، اظهار داشت: اکثر سرمایه‌گذارهای خارجی پس از برجام با ایران در حال مذاکره بودند و بسیاری از آنها به قرارداد نهایی نرسیدند و ممکن است اتفاقات اخیر موجب شود تا تردید این سرمایه‌گذاران بیشتر شود. به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد “حسین رازقی” گفت: بسیاری از سرمایه‌گذارهای اروپایی، آسیایی و کشورهای همسایه علاقه‌مند بودند تا در زمینه هتلداری در کشور سرمایه‌گذاری کنند. مذاکرات سال اول پس از برجام خوب بود؛ اما به مرور ریزش کرد و خروج ترامپ از برجام نیز آنها را بیشتر در حال دو به شک نگه داشت. وی تصریح کرد: کشورهای آلمان، فرانسه، ترکیه، کره‌جنوبی، چین و… علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران هستند. با این حال هنوز آنطور که باید به طور جدی ورود نکرده‌اند. مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه افزود: در یک سال گذشته یعنی آغاز دولت دوازدهم، حدود 300 میلیون دلار در هیات سرمایه‌گذاری خارجی تصویب شده‌ است و در مجموع نیز از سال 92، یک میلیارد و 200 میلیون دلار در این هیات مصوب شده است. “رازقی” همچنین گفت: ورود نکردن سرمایه‌گذار خارجی مربوط به 10 روز اخیر نمی‌شود چون یک سرمایه‌گذار خارجی برای ورود سرمایه‌اش به یک کشور دیگر چندین سال تحقیق و مطالعه می‌کند و سپس تصمیم به این کار می‌گیرد و تصمیم او در این زمان آنقدر جدی است که احتمال ورود نکردنش بسیار کم است. وی در خصوص راه‌حل پیشنهادی و جایگزین جذب گردشگران خارجی نیز گفت: بیشتر بر گردشگری داخلی تاکید می‌کنیم و روی کشورهای همسایه و آسیایی برنامه‌ریزی خواهیم‌کرد.

ایجاد شده: 1/خرداد/1397       آخرین ویرایش: 1/خرداد/1397     اخبار داخلی
ابلاغ ضوابط انتظامی اختصاصی مراکز اقامتی از سوی فرمانده نیروی انتظامی + جزئیات

ابلاغ ضوابط انتظامی اختصاصی مراکز اقامتی از سوی فرمانده نیروی انتظامی + جزئیات

پس از پیگیری‌های فراوان از سوی رئیس و اعضای هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران، ضوابط انتظامی اختصاصی مراکز اقامتی از سوی سردار “حسین اشتری” فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ادارات اماکن استانی ابلاغ شد. به گزارش هتل‌نیوز و بر اساس این ابلاغیه، مراکز اقامتی سراسر کشور ملزم به رعایت موارد زیر می‌باشند. 1 – به سیستم مکانیزه ثبت آمار و اطلاعات مسافرین ( ستا ) متصل باشند. تبصره: ثبت اطلاعات دقیق مسافرین و کلیه همراهان بر اساس شماره ملی برای اتباع ایرانی و شماره گذرنامه برای اتباع خارجی، الزامی بوده و نیازی به ثبت اطلاعات در دفتر مخصوص نمی‌باشد. 2 – نصب دستگاه پاسپورت‌خوان برای پذیرش اتباع خارجی در اماکن اقامتی پنج ستاره الزامی است. 3 – مجهز به صندوق نسوز برای نگهداری مدارک و امانات مسافرین باشند. 4 – محل کار متصدی پذیرش ( رزروشن ) یا اطلاعات به ورود و خروج مسافرین و مهمانان، اشرافیت کامل داشته باشد. 5 – نصب دوربین مداربسته در معابر ورودی و خروجی، لابی، راهروها و پارکینگ الزامی است. 6 – معرفی کلیه کارکنان و متصدیان مشاغل مستقر در مراکز اقامتی برای بررسی صلاحیت به پلیس نظارت بر اماکن عمومی الزامی است. 7 – نصب و استفاده از تجهیزات دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای منوط به اخذ مجوز از مبادی ذی‌ربط می‌باشد. 8 – صاحبان مراکز اقامتی موظفند در صورت مراجعه افراد فاقد مدارک شناسایی، اطفال و اشخاصی که به سن قانونی نرسیده و بدون سرپرست هستند و قصد اقامت در امکنه مزبور را دارند، نسبت به پذیرش و اسکان آنان در مرکز اقامتی، اقدام و بلافاصله مراتب را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اطلاع دهد. 9 – در خصوص پذیرش و اسکان زوج‌هایی که فاقد مدارک معتبر می‌باشند، نسبت به پذیرش آنان اقدام و بلافاصله به هر طریق ممکن مراتب را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اطلاع دهند. 10 – پذیرش و اسکان زوج‌هایی که دارای برگه عکسدار ازدواج موقت ممهور به مُهر دفاتر رسمی ازدواج و طلاق یا ممهور به مُهر و امضای امام جماعت مساجد و … می‌باشند، بلا مانع است. 11 – در صورت مراجعه اتباع خارجه فاقد مدارک معتبر ( گذرنامه، برگ عبور ) نسبت به پذیرش آنان اقدام و بلافاصله به هر طریق ممکن مراتب را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اطلاع دهند. 12 – پذیرش و اسکان وابستگان سفارتخانه‌ها که دارای کارت شناسایی صادره از سوی اداره کل تشریفات وزارت امور خارجه می‌باشند، بلامانع است.

ایجاد شده: 22/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 22/اردیبهشت/1397     اخبار داخلی
خبر ویژه رئیس دستگاه گردشگری کشور به هتلداران / کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 به 3 درصد

خبر ویژه رئیس دستگاه گردشگری کشور به هتلداران / کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 به 3 درصد

مراسم شستمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، شب گذشته با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون گردشگری کشور، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران مختلف بخش‌های دولتی و خصوصی و فعالان صنعت گردشگری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. به گزارش هتل‌نیوز ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بخشی از اظهارات خود در این مراسم با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده تاسیسات گردشگری، اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس مقرر شد تا نرخ ترجیحی مالیات بر ارزش افزوده در هتل‌ها از 9 به 3 درصد کاهش یابد. “علی‌اصغر مونسان” در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر 1700 پروژه در دست ساخت داریم که عمدتاً غیردولتی است و امید داریم با همکاری بخش‌های مختلف 1250 پروژه که نیمی از آن‌ها هتل و تأسیسات اقامتی است به‌مرور به بهره‌برداری برسد. وی در ادامه افزود: همه باید کمک کنیم تا قیمت تمام ‌شده چه در تورهای ورودی و چه در گردشگری داخلی را کاهش دهیم که اگر همه زنجیره صنعت گردشگری به هم کمک کنیم این موضوعات نیز قابل ‌حل است. وزیر راه و شهرسازی نیز در بخشی از اظهارات خود در این مراسم به بازآفرینی شهری و نقش آن در صنعت گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از روش‌های خوب برای بازگرداندن زندگی به حوزه‌هایی که ارزش میراثی و فرهنگی و معماری دارند، حوزه تورگردانی است. عباس آخوندی ابراز داشت: قطعاً هتل‌های لوکس جای خودشان را دارند ولیکن شما بهتر از من می‌دانید کسی که به ایران سفر می‌کند بیشتر تمایل دارد ایران را بشناسد و شناخت ایران با اقامت در هتل‌های لاکچری محقق نمی‌شود و رفتن در دل جامعه ایران برای گردشگران خارجی جذابیت بیشتری دارد.

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 9/اردیبهشت/1397     اخبار داخلی
روایت هتل‌نیوز از افتتاح “تبریز 2018”

روایت هتل‌نیوز از افتتاح “تبریز 2018”

به گزارش هتل‌نیوز ، آئین افتتاح رسمی رویداد گردشگری “تبریز 2018” صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور “حسن روحانی” رئیس جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد. “حسن روحانی” در بخشی از اظهارات خود در این مراسم، افرادی از جمله هتلداران، رانندگان تاکسی و … که در شهر به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند را آبروی شهر دانست و گفت: یک گردشگر زمانی که وارد تبریز می‌شود با این افراد مواجه می‌شود و زمانی که به وطن خود باز می‌گردد، نحوه برخوردها در خاطرش باقی خواهد ماند. رئیس‌جمهور با اشاره به افتتاح هتل “یام” و تبدیل یک کاروانسرای قدیمی به هتل، آن را اقدامی خوب و در راستای احیای آثار تاریخی دانست و گفت: تنها نباید به دنبال جذب گردشگران خارجی باشیم بلکه مردم ایران نیز ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری در کشور هستند. معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد گردشگری “تبریز 2018” به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری اشاره و اظهار داشت: در کلیت این صنعت نسبت به پنج سال گذشته اتفاقات چشمگیری رخ داده است به گونه‌ای که در آغاز دولت تدبیر و امید فقط 125 هتل چهار و پنج ستاره در کشور وجود داشت و هم‌اکنون این عدد به 158 هتل رسیده است. “علی‌اصغر مونسان” ضمن تاکید به ادامه به روند ساخت و ساز هتل‌های جدید در کشور، ابراز داشت: تلاش تمامی همکاران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سراسر کشور این است که تعداد هتل‌های چهار و پنج ستاره در کشور را به عدد 280 هتل برسانند. وی در خصوص ظرفیت‌های اقامتی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: در حال حاضر استان آذربایجان شرقی دارای 67 هتل، هتل‌آپارتمان و 73 میهمان‌پذیر و در مجموع 8400 تخت اقامتی است که با توجه به تعداد هتل‌های در حال ساخت، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم تعداد تخت‌های این استان به بیش از 13 هزار تخت برسد. وی در پایان گفت: در نوروز امسال نیز شاهد افزایش 40 درصدی اقامت گردشگران داخلی و 17 درصدی اقامت گردشگران خارجی در این استان بودیم.

ایجاد شده: 6/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 6/اردیبهشت/1397     اخبار داخلی
افتتاح اولین هتل زیر آب جهان در کشور مالدیو

افتتاح اولین هتل زیر آب جهان در کشور مالدیو

مجتمع اقامتی لوکس Conrad در کشور مالدیو در نظر دارد تا پروژه احداث هتل زیر دریا را به واقعیت برساند. به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز ، این مجتمع اقامتی قصد دارد با سرمایه‌گذاری بالغ بر 15 میلیون دلار جزیره Conrad Maldives Rangali را به مالکیت خود درآورده و شروع به ساخت ویلاهای هتلی دو طبقه نماید. بخشی از این ویلاها به میزان بیش از 4 متر در زیر اقیانوس آرام اجرا خواهد شد. اقامتگاه Muraka به عنوان اولین هتل زیر آب جنوب آسیا قرار است در ماه نوامبر، آماده بهره‌برداری شود. این اقامتگاه دومین مجموعه متعلق به گروه هتلداری Conard است که با تکنولوژی و معماری خاص زیر آب ساخته شده است. یک سالن بدنسازی، یک استخر بسیار بزرگ که به اقیانوس منتهی خواهد شد و مهم‌تر از همه یک طبقه هتل زیر آب از جمله امکانات منحصربفرد این هتل خواهد بود. گروه هتلداری Conard پیش از این نیز رستوران زیر دریایی Ithaa را با استفاده از همین تکنولوژی و معماری، احداث کرده بود. نمایشگر ویدیو http://iranhotelnews.com/wp-content/uploads/2018/04/Muraka-hotel.mp4 00:00 00:00 00:00 برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

ایجاد شده: 2/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 2/اردیبهشت/1397     اخبار خارجی
معرفی هتل Nakara در فرانسه + تصاویر

معرفی هتل Nakara در فرانسه + تصاویر

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز ، پروژه احداث هتل Nakara از سال 2015 در کشور فرانسه توسط تیم معماری Jacques Ferrier و با بودجه‌ای بالغ بر 12 میلیون یورو استارت خورده است. به گفته معمار این پروژه، شهر Agde منطقه‌ای باستانی است که توسط یونانیان بنا شده و اکنون به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگران در فصل تابستان، مشهور است. این منطقه به جهت ویژگی‌های خاص در زمینه جذب توریست، یکی از بهترین مناطق برای تفریح، استراحت و آرامش در سراسر اروپا محسوب می‌شود. طرح توسعه هتل زیبای Nakara تا خط ساحلی منطقه Agde کشیده شده است. تمرکز اصلی در این پروژه بر کیفت فضا و حس مکان بوده است به شکلی که میهمانان احساس آرامش و تعلق به فضا می‌کنند. از مهمترین ویژگی‌های طراحی پروژه هتل Nakara پوسته خارجی بناست. این شبکه‌های سفید رنگ عظیم که سبب ایجاد عمق در نما نیز گشته است، موجب خلق بازی نور و سایه در فضا شده است و در عین کاربرد زیبایی‌شناسی، پاسخی به اقلیم منطقه و وضعیت آب و هوایی نیز می‌باشد. همچنین استخری زیبا در فضاهای مابین ساختمان‌ها و بلوک‌های ساختمانی قرار گرفته که فضایی خصوصی برای میهمانان خلق کرده است. خدمات لاندری، کافی‌شاپ، رستوران، تجهیزات مخصوص کودکان، پذیرش حیوانات، سالن ورزشی، دوچرخه‌‍‌سواری و … از دیگر امکانات مهم این هتل به حساب می‌آید. در ادامه تصاویر و کلیپی از معرفی این هتل را مشاهده می‌نمایید. نمایشگر ویدیو http://iranhotelnews.com/wp-content/uploads/2018/04/nakara-hotel.mp4 00:00 00:00 00:00 برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

ایجاد شده: 1/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 1/اردیبهشت/1397     اخبار خارجی
نقشه گردشگری جهان در 28 سال گذشته / ایران در رتبه 7 جهانی

نقشه گردشگری جهان در 28 سال گذشته / ایران در رتبه 7 جهانی

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، از سال 1990 میلادی تاکنون مناطق آسیا، آمریکای جنوبی،‌ آفریقا و خاورمیانه بیشترین رشد را در جذب گردشگر خارجی به ثبت رسانده‌اند. در سال 2017 در مجموع 1.32 میلیارد سفر خارجی توسط گرشگران در سراسر جهان انجام شد که در مقایسه با آمار 1.24 میلیارد سفر در سال گذشته آن افزایش داشت و همچنین سه برابر بیشتر از 439.5 میلیون سفری است که در سال 1990 میلادی به ثبت رسیده است. در حالی که جمعیت جهان از 5.3 میلیارد نفر در 28 سال پیش (1990) به بیش از 7.6 میلیارد نفر در حال حاضر رسیده است، نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد که امروز در مقایسه با گذشته افراد بیشتری لذت سفر در سراسر دنیا را تجربه می‌کنند. رشد بزرگ گردشگری در قرن 21 زائیده افزایش محبوبیت جاذبه‌های گردشگری در مقاصد اروپایی نبوده و در عوض نتیجه رونق گردشگری در آسیا، آمریکای جنوبی،‌ آفریقا و خاورمیانه بوده است. به عنوان مثال در سال 1990 میلادی، منطقه آسیا-پاسیفیک تنها میزبان 56.2 میلیون توریست خارجی بود اما آمارهای سال 2017 در این منطقه عدد 323.7 میلیون نفر را نشان می‌دهند. از نقطه نظر رشد نسبی جذب گردشگر از سال 1990 تاکنون هیچ کشوری به اندازه کامبوج رونق در این بخش را طی این سال‌ها تجریه نکرده است. در سال 1990 که کامبوج هنوز تحت سیطره خمرهای سرخ، جنگ با ویتنام و متعاقب آن 10 سال اشغال بود، سالانه تنها پذیرای 17000 گردشگر بود اما حالا پس از گذشته سه دهه کشور کامبوج یکی از مقاصد اصلی سفر به جنوب شرقی آسیاست و براساس گزاش سازمان جهانی گردشگری در سال 2016 میزبان 5.01 میلیون توریست بوده که حاکی از رشد 32941 درصد در قیاس با آمارهای سال 1990 است. انتظار می‌رود این رقم در آمارهای اعلامی سال 2017 به 5.6 میلیون نفر برسد. کشور لائوس و میانمار دو همسایه کامبوج نیز در رتبه‌های دوم و سوم بیشترین رشد گردشگری در 28 سال اخیر قرار دارند. لائوس که در سال 1990 تنها 14 هزار گردشگر داشت بر اساس آمار سال 2016 میزبان 3.32 میلیون توریست بوده (رشد 23714 درصدی) و شمار گردشگران میانمار نیز از 21 هزار نفر در سال 1990 به 2.9 میلیون نفر (رشد 13809 درصد) افزایش یافته است. ایران پس از کامبوج، لائوس، میانمار، آلبانی، قرقیزستان و ویتنام در رتبه هفتم بیشترین رشد در جذب گردشگر از سال 1990 میلادی تاکنون قرار گرفته است و امروز 32.9 برابر بیشتر از 28 سال پیش گردشگری خارجی وارد خاک ایران می‌شوند. گرجستان، امارات، آذربایجان، قطر، مالزی، عمان، ایسلند، بلاروس، کوبا، پرو، کرواسی، آفریقای جنوبی و یونان نیز در رتبه‌های بعدی کشورهایی قرار دارند که از سال 1990 تاکنون بیشترین رشد را در جذب توریست خارجی به ثبت رسانده‌اند. در سال 1990 کشورهایی چون مجارستان، سوئیس، پرتغال و بلژیک در میان پرگردشگرترین کشورهای جهان حضور داشتند که امروزه جای خود را به کشورهایی نظیر ژاپن، مالزی و ماکائو دادند و کشور چین که در آن زمان در رتبه دوازدهم جهان قرار داشت، امروز جایگاه خود را به رتبه چهارم ارتقاء داده و تایلند نیز از رتبه هجدهم به جایگاه دهم صعود کرده است. ترکیه نیز یکی دیگر تازه واردها در میان مقاصد برتر گردشگری جهان محسوب می‌شود که در سال 1990 حدود 4.8 میلیون گردشگر داشت و امروز نزدیک به چهل میلیون نفر. تنها سه کشور از سال 1990 تاکنون با کاهش شمار گردشگر رو به رو بوده‌اند؛ مجارستان که زمانی با 20.5 میلیون توریست پنجمین کشور پربازدید جهان بود، امروز با 15.5 میلیون گردشگر به رتبه پانزدهم نزول پیدا کرده است. سوئیس نیز از جایگاه 11 به 35 و رومانی از رتبه 24 به 73 نزول یافته‌اند. از سال 2010 میلادی تاکنون نیز کشورهای الجزایر، زیمباوه، اردن، تونس، اوکراین، سوریه و مصر با کاهش شمار گردشگر در مقایسه با سال‌های گذشته خود رو به رو بوده‌اند و از سال 2015 تاکنون هم کره‌جنوبی، آرژانتین، ایران، بلژیک، لائوس، میانمار، عربستان سعودی، آمریکا و روسیه، ریزش گردشگر داشته‌اند. ایران از سال 2015 تاکنون با کاهش 0.3 میلیون گردشگر مواجه بوده است. آمریکا و روسیه نیز از سال 2015 تاکنون به ترتیب 3.6 و 4.4 میلیون نفر کاهش گردشگر داشته‌اند. بر اساس این گزارش، کاهش در شمار گردشگران در سال‌های اخیر بیشتر نتیجه جنگ، تروریسم و ناآرامی‌های داخلی بوده است.

ایجاد شده: 23/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 23/فروردین/1397     اخبار داخلی
افتتاح دومین هتل Fairmont در شهر Austin

افتتاح دومین هتل Fairmont در شهر Austin

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز ، گروه هتل‌های Fairmont از برندهای زیر مجموعه گروه بین‌المللی Accor، دومین هتل بزرگ خود در شهر Austin را افتتاح کرد. این هتل نمادی قدرتمند از هتل‌های لوکس است که از روز پنجم مارس سال 2018 به صورت رسمی رونمایی شده است. هتل Fairmont از نظر تعداد اتاقها و فضای مختص جلسات و رویدادها به عنوان بزرگترین هتل از هتلهای برند Fairmont در آمریکا و دومین هتل بزرگ Fairmont در جهان، محسوب می‌شود. این هتل دارای 1048 اتاق منحصربفرد، پنج رستوران و کافی‌شاپ، یک مرکز تناسب اندام، فضای 13000 متری برای برگزاری رویدادها و همچنین بزرگترین استخر فضای باز و اسپا با خدمات کامل در مرکز شهر Austin است و با در اختیار داشتن بخش ویژه‌ای به نام Fairmont Gold، تجربه تجاری از سبک زندگی منحصربفردی را به میهمانان ارائه می‌دهد. بخش Fairmont Gold این هتل دارای امکاناتی نظیر 131 اتاق و سوئیت در حد فاصل طبقات 32 تا 35، پذیرش اختصاصی، صبحانه دولوکس رایگان و یک تیم کانسیرژ است. نمایشگر ویدیو http://iranhotelnews.com/wp-content/uploads/2018/03/video_2018-03-28_13-47-58.mp4 00:00 00:00 00:00 برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

ایجاد شده: 8/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 8/فروردین/1397     اخبار خارجی
دکتر جمشید حمزه‌زاده: سال 97، سال ورشکستگی و تعطیلی هتل‌های ایران است

دکتر جمشید حمزه‌زاده: سال 97، سال ورشکستگی و تعطیلی هتل‌های ایران است

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس جامعه هتلداران ایران در نشست با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شوری اسلامی، اظهار داشت: سال 97 سال ورشکستگی و تعطیلی بسیاری از هتل‌های ایران است ولی با این وجود سازمان میراث فرهنگی خبر از احداث چندین هتل در ایران می‌دهد. “جمشید حمزه‌زاده” ابراز داشت: در شرایطی که صنعت هتلداری ایران در طول سی سال گذشته هیچ زمانی مثل الان دچار مشکلات نبوده است، متاسفانه شاهدیم که نگاه واحدی میان دستگاه‌های کشور در راستای منافع ملی و توسعه گردشگری وجود ندارد و سلیقه‌ای عمل می‌شود. “حمزه‌زاده” افزود: هم‌اکنون 850 هتل در سراسر کشور در حال احداث است و با توجه به کاهش 30 درصدی ضریب اشغال هتل‌ها طی سه سال گذشته و همچنین کاهش پنج درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور در سال 96 در مقایسه با سال قبل، سال 97 سال ورشکستگی بسیاری از هتل‌ها خواهد بود. وی در پایان گفت: در تهران تعدادی از هتل‌ها به فروش گذاشته شده است، در مشهد نیز 80 هتل در آستانه واگذاری و 5 هتل نیز تعطیل شده است.

ایجاد شده: 22/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 22/اسفند/1396     اخبار داخلی
دکتر محسن قریب: تصدی‌گری دولت در حوزه گردشگری و هتلداری ناموفق بوده است

دکتر محسن قریب: تصدی‌گری دولت در حوزه گردشگری و هتلداری ناموفق بوده است

به گزارش هتل‌نیوز ، دکتر “محسن قریب” پس از سالها فعالیت در بخش دولتی صنعت گردشگری و هتلداری از جمله گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و … هم‌اکنون سمت ریاست هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا به عنوان نخستین گروه هتلداری بخش خصوصی در کشور را بر عهده دارد. دکتر “محسن قریب” در ابتدای مصاحبه با خبرنگار هتل‌نیوز به بیان شرح مختصری از تاریخچه فعالیت گروه هتل‌های آریا پرداخت و گفت: گروه هتل‌های آریا در سال 1386 تاسیس شده است و در طول این سالها به عنوان اولین گروه هتلداری بخش خصوصی در کشور موفق شده است تا اتفاقات خوبی را رقم بزند. دکتر “محسن قریب” اظهار داشت: گروه هتل‌های آریا از بدو تاسیس سه هدف عمده را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است. در ابتدا ظرفیت‌سازی برای هتل‌های عضو گروه در حوزه‌های اقامتی و پذیرایی از طریق امضای قرارداد با گروه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، در مرحله دوم حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و تبلیغات با بیشترین اثردهی برای تمامی اعضای گروه و به عنوان هدف سوم نیز موضوع آموزش واحد در تمامی هتل‌های زیرمجموعه را دنبال نموده است که در آخرین اقدام، گروهی از مدیران هتل‌ها برای حضور در یک دوره آموزشی به کشور ترکیه اعزام شدند. دکتر “قریب” تصریح کرد: گروه هتل‌های آریا همه ساله در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور دارد و امسال نیز موفق به کسب عنوان بهترین غرفه حاضر در سالن خلیج فارس که مختص به هتلداران بود، شد. در حوزه نمایشگاه‌های خارجی نیز طی سال‌های گذشته حضور پر قدرتی در کشورهایی نظیر ترکیه و چین داشته‌ایم. وی در خصوص برنامه‌های گروه هتل‌های آریا در سال آینده، گفت: در سال آینده نیز اهداف تعیین شده علی‌الخصوص در زمینه ارائه سرویس به سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، توسعه روابط با کشورهای خارجی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهیم داد. وب افزود: همچنین موضوعی که از سال آینده آن را استارت خواهیم زد، تجهیز و استانداردسازی هتل‌های سراسر کشور است که بر اساس مجوز و نمایندگی‌های اخذ شده از چندین شرکت خارجی، طراحی و ساخت و همچنین تجهیز هتل‌های متقاضی را دنبال خواهیم کرد. رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا در رابطه با وضعیت ضریب اشغال هتل‌های زیرمجموعه این گروه، ابراز داشت: خوشبختانه با توجه به استفاده از روش‌های مدرن بازاریابی و فروش و همچنین تلاش‌های مجموعه عوامل، گروه هتل‌های آریا در سال جاری میانگین ضریب اشغال 70 درصد را داشته است. البته با توجه به توزیع نامناسب سفر در کشور و همچنین وضع معیشت مردم که در پی رکود اقتصادی با مشکل مواجه شده است، متاسفانه اکثریت هتل‌های کشور ضریب اشغال پایینی را داشته‌ و مردم ترجیح داده‌اند تا در مراکز عمومی، چادرهای مسافرتی و یا نهایتا در خانه‌مسافرها اقامت داشته باشند. دکتر محسن قریب در رابطه با ورود دولت به صنعت گردشگری نیز گفت: نه فقط در صنعت گردشگری بلکه در تمامی مباحث اقتصادی، تصدی‌گری دولت نتیجه خوبی در پی نداشته و متاسفانه ورود مستقیم دولت با موفقیت همراه نبوده است. تشکل‌های دولتی به دلیل ساختار اجرایی و نظارت‌هایی که بر عملکردشان وجود دارد دچار موانع و مشکلات زیادی به ویژه در بحث تبلیغات و بازاریابی می‌شوند. از سوی دیگر مجموعه‌های دولتی دارای پرسنل مازادی هستند که فقط و فقط، هزینه‌های سرباری را به هتل‌ها تحمیل می‌کنند. وی در پایان افزود: در طرف مقابل و در مقایسه با مجموعه‌های دولتی، بخش خصوصی دارای تحرک، چابکی و سرعت عمل بسیار بالایی در تصمیم‌گیری‌هاست

ایجاد شده: 22/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 22/اسفند/1396     اخبار داخلی
تاکید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ایجاد فضای باز در صنعت گردشگری و هتلداری

تاکید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ایجاد فضای باز در صنعت گردشگری و هتلداری

نشست مشترک اعضای هیات‌رئیسه جامعه هتلدارن ایران و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته به میزبانی هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. به گزارش هتل‌نیوز ، در این نشست علاوه بر رئیس، نایب‌رئیس، مدیر اجرایی و دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به همراه جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور و همچنین جمعی از مدیران عامل گروه‌های هتلداری کشور نیز حضور داشتند. در ابتدای این نشست، دکتر “جمشید حمزه‌زاده” رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن اشاره به مهمترین موانع و مشکلات جاری در صنعت هتلداری کشور، اظهار داشت: متاسفانه در شرایط فعلی، هتلداری کشور در اوضاع نامساعدی قرار دارد به شکلی که میانگین ضریب اشغال هتل‌های سراسر کشور طی سه سال گذشته، 30 درصد کاهش یافته است. رئیس جامعه هتلداران ایران با تاکید بر اهمیت موضوع اقامت به عنوان یکی از ارکان اصلی در صنعت گردشگری، ابراز داشت: اخذ مالیات‌های سنگین از هتلداران، عدم حمایت دولت از طریق اعطای تسهیلات، فعالیت میهمانسراهای دولتی، ورود رسمی وزارت آموزش و پرورش به موضوع اسکان مسافران و فعالیت خانه‌های مسافر، مهمترین مشکلات فعلی صنعت هتلداری در ایران است. وی افزود: بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، میزان گردشگران خارجی ورودی به کشور در سال 96 در مقایسه با سال 95، پنج درصد کاهش یافته است. شهرام شیروانی؛ نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران نیز با تکمیل صحبت‌های حمزه‌زاده، گفت: بحث امنیت گردشگران علی‌الخصوص گردشگران خارجی که وارد ایران می‌شوند بسیار دارای اهمیت است و به همین دلیل از نهادهای انتظامی و امنیتی تقاضا داریم به طور جدی وارد موضوع خانه‌مسافرها شوند و برخورد جدی با اماکن اقامتی غیرمجاز، داشته باشند. نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران، ادامه داد: صنعت گردشگری بسیار وابسته به مسائل و موضوعات سیاسی است تا جایی که با کوچکترین اظهارنظر مقامات در سراسر جهان، گردشگری و اجزای آن دچار تاثیر می‌شود. “شهرام شیروانی” افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا در موضوعاتی مانند مالیات بر ارزش افزوده و همچنین تشکیل وزارت گردشگری، نگاه ویژه‌ و حمایتی به صنعت گردشگری داشته باشند. مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نیز از دیگر افرای بود که در این نشست اظهاراتی را مطرح کرد. وی با اشاره به مظلومیت صنعت گردشگری و هتلداری در ایران، گفت: مساله اصلی در مباحث امنیتی در حوزه صنعت گردشگری و هتلداری، تفاوت در دستورالعمل‌هاست تا جایی که در این حوزه نیاز به یک سند جامع مرتبط با مسائل امنیتی و انتظامی داریم. قلیچ‌خانی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های “سورینت” نیز در اظهارتی کوتاه، گفت: یکی از مشکلات اصلی صنعت هتلداری در کشور پرداخت مالیات بر ارزش افزوده است. در هتل‌ها حتی برای خرید کالاهای ایرانی نیز بایستی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کرد که این مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری است. در ادامه و پس از ورود مهندس “محمد محب‌خدایی” معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به جمع حاضرین، مباحث شکل چالشی‌تری به خود گرفت. معاون گردشگری کشور، اظهار داشت: صنعت گردشگری ایران از یک سو دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوق‌العاده و از سوی دیگر دارای ضوابط و محدودیت‌هایی است. محمد محب‌خدایی با ارائه آماری از وضعیت هتل‌های کشور، گفت: هتلداری ایران از بخش دولتی به شبه دولتی منتقل شده است و از سوی دیگر بین 60 تا 70 درصد هتل‌های اصلی و بزرگ ما که توانایی ارزآوری دارند، وابسته به بخش دولتی و شبه دولتی است. معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با ترسیم فضای کلی حاکم بر صنعت گردشگری کشور، تصریح کرد: در صنعت گردشگری ابتدا باید جامعه هدف خود را شناسایی و در مرحله بعدی به سمت “محصول محوری” حرکت کنیم. این در شرایطی است که یکی از مهمترین مشکلات و محدودیت‌های صنعت گردشگری در ایران عدم وجود امکانات لازم جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی حتی از طریق رسانه ملی است. وی در ادامه افزود: امروزه در سراسر دنیا صنعت گردشگری جایگزین اقتصاد نفتی شده است در حالیکه کشور ایران با پتانسیل فوق‌العاده از این امکان بی‌بهره است و متاسفانه نوع نگاه به گردشگری و گردشگران خارجی، امنیتی است در شرایطی که در کشورهای همسایه مانند ترکیه چنین مسائلی وجود ندارد. دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران، آخرین نماینده هتلداران بود که شفاف و صریح به بیان دغدغه‌های فعالان این صنف پرداخت. “سید مهدی حسینی” در ابتدا عنوان کرد: این جلسه، تخصصی‌ترین نشست سال صنعت هتلداری کشور است زیرا به مقوله امنیت و آرامش پرداخته است. دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات جامعه هتلداران ایران، اظهارات خود را با یک سوال از حاضرین در این نشست آغاز کرد؛ علت استقبال از خانه‌مسافرها چیست؟ عضو هیات‌مدیره گروه هتل‌های کوثر و مدیرکل هتل هویزه تهران، تصریح کرد: گردشگران داخلی و خارجی در خانه‌های اجاره‌ای دارای آزادی‌هایی هستند که در هتل‌ها به دلیل برخی محدودیت‌های قانونی چنین امکانی وجود ندارد. وی در ادامه ابراز داشت: بخش دولتی و شبه دولتی نباید وارد صنعت گردشگری و هتلداری شود و صرفا بایستی نگاه حمایتی داشته باشد. از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم تقاضا داریم به صورت جدی بحث خصوصی‌سازی هتل‌ها که مورد تاکید ریاست محترم جمهور نیز قرار گرفته است را در دستور کار خود قرار دهند. “سید مهدی حسینی” افزود: بر اساس آمار وارقام موجود، عملکرد بخش خصوصی در تمامی بخش‌های صنعت گردشگری از جمله هتل‌ها، آژانس‌ها، ایرلاین‌ها و … بهتر و موفق‌تر از بخش دولتی بوده است که دلیل اصلی آن عدم وجود برخی محدودیت‌هاست. وی در پایان گفت: صنعت هتلداری به طور مستقیم به روابط بین‌الملل وابسته است. برای مثال به دلیل مسائل پیش آمده در سفارت عربستان، بسیاری از هتل‌های شهر مشهد ورشکسته شدند. اظهارات رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، پایان بخش این نشست دو ساعته بود. علاءالدین بروجردی ضمن تائید مشکلات موجود در مسیر توسعه گردشگری کشور، اظهار داشت: برگزاری چنین جلسات بی‌واسطه‌ای با حضور فعالان صنعت گردشگری و مسئولین امر، بهترین راهکار برای رفع موانع و مشکلات است. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: صنعت گردشگری، هتلداری و میهمان‌نوازی ایران بایستی از مبدا تا مقصد، کالبدشکافی شود تا جایی که با بازنگری در برخی از قوانین به راحتی می‌توان حجم عظیمی از گردشگران خارجی را وارد کشور کرد. وی در پایان گفت: در صنعت گردشگری بایستی مطابق با واقعیت‌های موجود در سطح دنیا عمل کنیم. برای مثال حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش علی‌الخصوص سرمایه‌گذاران خارجی، الزامی است.

ایجاد شده: 21/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 21/اسفند/1396     اخبار داخلی
هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

آژانس خبری هتل‌نیوز ؛ رسانه رسمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران در مصاحبه با بیش از 40 نفر از مقامات، مسئولین، دست‌اندرکاران، روسای تشکل‌ها، مدیران ارشد، مدیران، مالکان و سرمایه‌گذاران صنعت هتلداری کشور فعال در بخش دولتی و خصوصی به بررسی مهمترین موضوعات، مسائل و مشکلات کشور در این حوزه، پرداخته است. مشروح مهمترین اظهارات این افراد در مصاحبه با خبرنگاران هتل‌نیوز را در ادامه مشاهده می‌نمایید. 1 – فرشید کریمی؛ مدیر عامل شرکت آرین پارسه کیش: بهتر است تا تمامی نمایشگاه‌های گردشگری داخلی در یک زمان و مکان واحد برگزار شود. 2 – محمدرضا تهرانی؛ مدیر هتل آساره تهران: ورود سرمایه‌گذاران خارجی به صنعت هتلداری منجر به رقابتی شدن بازار و تبلیغات در سطح بین‌المللی می‌شود 3 – حمید کشایی؛ مشاور جامعه هتلداران ایران: خانه‌مسافرها باید زیر مجموعه هتلداری باشند و توسط جامعه هتلداران ساماندهی شوند. 4 – نعمت‌الله شهبازی؛ مدیرعامل اسبق شرکت توسعه گردشگری ایران: استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، راهکاری است برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران. 5 – امیر سامان سایه‌بان؛ مدیر کل هتل اطلس مشهد: در داخل کشور بسترهای لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران وجود ندارد. 6 – منتظری؛ سرارزیاب تاسیسات گردشگری کشور: بخش خصوصی در حوزه استانداردسازی و بروزرسانی هتل‌ها عملکرد بهتری نسبت به بخش دولتی دارد. 7 – حسین ثابت؛ سرمایه‌گذار در صنعت هتلداری: گردشگری ایران دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای است که متاسفانه استفاده درستی از آن نمی‌شود. 8 – امیرحسین جعفری؛ مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین: تفاوت اصلی نمایشگاه‌های داخلی با نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبلیغات، اطلاع‌رسانی و برندسازی است. 9 – جمشید حمزه‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران ایران: برگزاری نمایشگاه به صورت اصولی راهی برای توسعه گردشگری است. 10 – محسن قریب؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا: جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای احداث هتل در ایران یک ضرورت غیر قابل انکار است. 11 – کامیار اسکندریون؛ رئیس جامعه هتلداران استان زنجان: متاسفانه برنامه‌ریزی در صنعت هتلداری ایران مبتنی بر آمار و اطلاعات نیست. 12 – عبدالحمید حرمتی؛ رئبس جامعه هتلداران استان خوزستان: خانه‌مسافرها باید ذخیره صنعت هتلداری باشند نه جایگزین. 13 – حمید جاویدان؛ مدیرکل هتل بزرگ شیراز: هتلداری مانند هر صنعت دیگری نیازمند زیربنای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است. 14 – علی‌عباس کمری؛ مدیرعامل سازمان سیاحتی کوثر: نمایشگاه گردشگری نیازمند اطلاع‌رسانی و تبلیغات از رسانه ملی است. 15 – ابوالفضل مکرمی‌فر؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی: در صنعت هتلداری به شدت با کمبود نیروی انسانی متخصص و کار آزموده مواجه هستیم. 16 – موافق؛ مدیرکل هتل هما ۱ مشهد: آموزش‌های هتلداری در سطح دانشگاه فقط جنبه نظری و تئوری دارد. 17 – جناب آقای حسن سیادتان؛ رئیس جامعه هتلداران استان فارس: نقطه شروع توسعه گردشگری ایران، تشکیل وزارتخانه است. 18 – محسن‌نژاد؛ معاون گردشگری استان فارس: ساخت هتل‌های جدید 4 و 5 ستاره برای جذب گردشگران خارجی، ضروری است. 19 – مانی معین‌زاده؛ مدیرکل هتل های فرودگاهی ایبیس و نووتل: تفاوت اصلی هتلداری ایران با سطح بین‌المللی در سیستم‌های کاری و روش‌های جذب مشتری است. 20 – علی معین‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران استان کرمان: هتلداران بر خلاف آژانس‌ها توان مالی شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری را ندارند. 21 – یورگن شارکوزی؛ متخصص کار آفرینی و توسعه کسب و کار در صنعت گردشگری و هتلداری: ایران در سال گذشته شروع خوبی در حوزه گردشگران ورودی و افزایش مشاغل در این صنعت داشته است. اما پیش‌بینی‌های 10 سال آینده، رشد کمتری را نشان می‌دهد. 22 – پوریا ملکی؛ مدیر هتل میراژ کیش: وجود دپارتمان و واحد آموزش در هتل‌ها ضروری است. 23 – ضمیری؛ مالک و مدیر هتل پارسیس مشهد: نهادها و ارگان‌های دولتی به جای حمایت، سنگ‌اندازی می‌کنند. 24 – شاه‌احمدی؛ مدیرکل هتل‌های بین‌المللی و کریمه قم: فعالیت خانه‌مسافرها و واحدهای اقامتی دولتی ضریب اشغال هتل‌های استان قم را به 20 درصد رسانده است. 25 – الهام کزازی: مدیرعامل شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد: نگاه‌ها به موضوع آموزش در هتلداری ایران، سطحی و همه چیز در حد شعار است. 26 – بصیری؛ نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت مطبخ آرا: نمایشگاه گردشگری بهترین پل ارتباطی میان تولید کنندگان تجهیزات با هتلداران است. 27 – احد فخر؛ مدیر هتل هیلان رفسنجان: بازسازی هتل‌ها و بروز رسانی امکانات و خدمات نسبت به ساخت هتل‌های جدید در اولویت قرار دارد. 28 – عبدالحمید حمیدی؛ رئیس جامعه هتلداران استان کردستان: نمایش فرهنگ و آئین‌های بومی و محلی در نمایشگاه راه توسعه گردشگری نیست. 29 – فضل‌الله جوادپور؛ مدیرکل هتل شاه عباسی اصفهان: شاه بیت غزل صنعت گردشگری ایران احساس امنیت است. 30 – علی رحیم‌پور؛ مدیرعامل شرکت مهر سیاحت سبا: سیستم حاکم بر کسب‌و‌کار هتلداری ایران، بسته و خسته‌کننده است. 31 – محمد محب‌خدایی؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور: رسانه‌های بخش خصوصی نظیر هتل‌نیوز نقش اصلی در اطلاع‌رسانی نمایشگاه را داشتند. 32 – سرکار خانم لسلی؛ مدیر دومین سایت محبوب سفر به ایران در چین: در چین اطلاعات بسیار کمی راجع به ایران وجود دارد و چنین رویدادی می‌تواند در راستای ایران‌شناسی بسیار موفقیت‌آمیز باشد. 33 – مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: گردشگری ایران در حال گذار از سنتی به مدرن است. 34 – حسام‌الدین امیری؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های اسپیناس: صنعت هتلداری در ایران نوپاست و راه طولانی را در پیش دارد. 35 – مارک لوئیس کلیفت؛ مدیرعامل پین تا پین: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی موجب توسعه صنعت گردشگری شده و ایران واقعی را به دنیا نشان می‌دهد. 36 – محمدرضا افشاری؛ مدیرعامل ایرانگردی مارکوپولو: تعامل میان هتلداران، تورگردانان و آژانس‌ها منجر به توسعه بیشتر صنعت گردشگری خواهد شد. 37 – رضا الوند؛ رئیس هیات‌مدیره شرکت گردش‌سازان تک پرداز: صنعت گردشگری و هتلداری ایران در زمینه آموزش‌های روز دنیا دچار خلاء است. 38 – علی دستجردی؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های سورینت: خصوصی‌سازی همیشه جزو اهداف اصلی دولت‌های پس از انقلاب بوده است. 39 – مهدی براتی؛ مدیر بهره‌برداری شرکت پارس آریا: اگر برای نیروی انسانی در صنعت هتلداری برنامه‌ریزی نداشته باشیم، خروجی خوبی نخواهیم داشت. 40 – حیدری؛ کارشناس “آی سی تی” در صنعت هتلداری: توسعه هتلداری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مانند “آی پی تی وی” عجین شده است. 41 – جعفر بذری؛ رئیس جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از میهمانان باعث بروز مشکلات زیادی در هتل‌ها شده است. 42 – سپهری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی: قیمت بالای زمین و محدودیت‌های فرهنگی مهمترین موانع صنعت هتلداری ایران است. 43 – ابراهیم بای سلامی؛ مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی: صد هتل صد کسب‌و‌کار؛ جامع‌ترین طرح موجود در صنعت گردشگری کشور و دارای بیانیه، مانیفست و مواد مشخص است.

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...