صفحه اصلی / تشریفات / بهبود درآمد در بخش غذا و نوشیدنی - بخش سوم
بهبود درآمد در بخش غذا و نوشیدنی - بخش سوم - تصویر 1

بهبود درآمد در بخش غذا و نوشیدنی - بخش سوم

ایجاد شده: 6/خرداد/1401       آخرین ویرایش: 6/خرداد/1401

💫 بهبود خدمات تحویل غذا

🔸 سفارش غذا به صورت آنلاین باعث می شود که مهمان های داخل اتاق ها در ساعات شلوغی رستوران پشت خط تلفن منتظر پاسخگویی نمانند.

🔸 مهمانان از هر نقطه از هتل که باشند 

( استخر ، باشگاه یا محوطه خارجی هتل) میتوانند غذا را سفارش دهند و با روشن کردن گزینه (GPS) غذا را در مکانی که هستند تحویل بگیرند.

🔸 در مورد پرداخت صورت حسابها میدانیم که فرایند عادی پرداخت صورت حساب که شامل عملیات  ورود کارت ، تایید، تطبیق و استرداد وجه است در زمان شلوغی رستوران ممکن است بسیار وقت گیر باشد و با مشکلاتی مانند قطعی خط دستگاه پوز مواجه شویم .

🔸 گزینه پرداخت آنلاین در  این اپلیکیشن به رستوران هتل ها این امکان را میدهد تا با دسترسی دستگاه پوز به سیستم مرکزی  عملیات  پرداخت راحت تر انجام شود.

🔸 این قابلیت به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی با یک کلیک فاکتور غذا و نوشیدنی مهمان را روی حساب اتاق وی اعمال کنید که احتمال خطای پرداخت را نیز کاهش میدهد. 

🔸 هتل ها شاهد افزایش 43 درصدی ثبت سفارش از این طریق بوده اند.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...