صفحه اصلی / فرانت آفیس / مهارت و دانش مورد نیاز برای یک پذیرشگر
مهارت و دانش مورد نیاز برای یک پذیرشگر - تصویر 1

مهارت و دانش مورد نیاز برای یک پذیرشگر

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398
  • مهارت های ارتباطی عالی
  • رفتار دوستانه و مودبانه در پاسخ به مهمانان و تلفن ها
  • مسئولیت پذیری زیاد در رسیدگی به خواسته ها و نیازهای میهمانان
  • داشتن اطلاعات کافی از امور مختلف شهر محل قرارگرفتن هتل مانند سیستم حمل و نقل، مکان های تفریحی و ...
  • آشنایی نسبی با اصول فروشندگی و جذب مشتری، روانشناسی افراد، فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف
  • آراستگی ظاهری
  • صبر و حوصله
  • توانایی حفظ آرامش در شرایط کاری پرفشار
  • توانایی استفاده از کامپیوتر و اینترنت جهت بکارگیری نرم افزارهای هتل داری و کسب اطلاعات مورد نیاز مشتریان
  • دقت و توجه به جزئیات
  • تسلط به زبان خارجی در درجه اول زبان انگلیسی به خصوص در هتل های بین المللی

 



جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...