صفحه اصلی / فرانت آفیس / مهمترین وظایف شغل پذیرش بر اساس شرح وظایف کاری
مهمترین وظایف شغل پذیرش بر اساس شرح وظایف کاری - تصویر 1

مهمترین وظایف شغل پذیرش بر اساس شرح وظایف کاری

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398

وظایف متصدی پذیرش هتل:

  • خوشامدگویی به میهمانان در بدو ورود توام با احترام و ادب فراوان
  • انجام کارهای مربوط به رزرو اتاق برای مشتریان از طریق تلفن، ایمیل، فکس، نامه و یا حضوری
  • انجام کلیه کارهای لازم در هنگام ورود و خروج مهمانان از جمله گرفتن مدارک شناسایی معتبر از میهمان و بررسی صحت و اعتبار آنها، ارائه فرم مشخصات به میهمان و کمک به او در پرکردن آن، گرفتن و دادن کلید اتاق ها به میهمانان و ...
  • توضیح کامل در مورد انواع اتاق های و امکانات هتل به میهمان و کمک به او در انتخاب اتاق مناسب و دادن کلید به او
  • گرفتن و دادن پیغام به میهمانان
  • پاسخگویی به درخواست های مختلف مهمانان ( از جمله رزرو بلیط تئاتر یا نگهداری اقلام با ارزش)
  • پاسخگویی به سوالات مهمانان و دادن اطلاعات مورد نیاز به آنها
  • بررسی و رسیدگی به پیشنهادات، مشکلات و شکایات میهمانان
  • آماده کردن صورت حساب ها و تحویل پرداخت های مهمانان در هنگام ترک هتل
  • همکاری با سایر کارکنان هتل برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...