صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / هیچ گونه تخلفی در احکام انتصابات سرپرستی هگتا صورت نگرفته است
هیچ گونه تخلفی در احکام انتصابات سرپرستی هگتا صورت نگرفته است - تصویر 1

هیچ گونه تخلفی در احکام انتصابات سرپرستی هگتا صورت نگرفته است

ایجاد شده: 23/بهمن/1400       آخرین ویرایش: 23/بهمن/1400

وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ

 بیکاری در جامعه ملتهب امروزه ما بیداد می کند و این حق مردم شریف و نجیب ماست که بدانند مسئولین کشور چه برنامه‌ای برای حل مشکل بیکاری ‌و معیشت آنان دارند.

بنا نبود پاسخ هجمه رسانه‌ای صورت گرفته در دو روز اخیر را ارایه کنم و بنا نبود خبری هم اینگونه از سوی مدیرعامل محترم سازمان‌تامین اجتماعی در خصوص یک کار جاری شرکتی صورت بگیرد. ولی آنقدر حجمه رسانه‌ای به بویژه از سوی رسانه‌های غیرهمسو با دولت برای تخریب دستگاه متولی و دولت افزایش پیدا کرد که مدیرعامل سازمان در مقابل عمل انجام شده برای پاسخگویی به رسانه‌ها قرار گرفت و به ناخواسته برای پیشگیری از ادامه وسیله قرارگرفتن‌ اینجانب برای تخریب دولت، اقدام به صدور ابلاغ برکناری شد. البته مزیت فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی امروزی در جهان همین است و این هم از برکت مطالبه‌گری عموم مردم و رسانه‌ها است. باشد که این فضای رسانه‌ای هر چه بیشتر گسترش یابد و دعواهای جناحی برای خدمت به جامعه فرهنگی ایران اسلامی در رسانه‌ها فروکش کند. قطعا رسیدن به مردم سالاری هزینه دارد و ما بایستی هزینه آن را پذیرا باشیم گرچه همراه با بی تقوایی عده‌ای خاص نیز باشد.

اگر این عزل صورت نمی گرفت قطعا دوستان غیر همسو از شخص رئیس جمهور محترم هم توضیح می خواستند. گرچه رسانه‌های منتقد دولت با هیجان بیش از حد من را مدیر جهادی جناب رییسی خواندند.!؟ ولی من منصوب ایشان و مدیران مرتبط با دولت ایشان نیستم.

همواره در دوره بیش از ۳۰ سال خدمت حرفه‌ای سعی کرده‌ام بر اساس شیوه و منشی که به ما آموخته اند بدون در نظرگیری جهت‌گیری‌های سیاسی بیشتر به عنوان یک کارشناس برای اعتقاد و تعصبی که دارم برای کشورم کار کنم.

اما برای تنویر افکار عمومی و دفاع از کسوت و حیثیت مدیران و کارشناسان کشور و جدا از نوع تفکر و منش دولت مستقر اصل موضوع را توضیح خواهم داد. ‌

حدود ۲ سال است که شرکت‌های تابعه رفاه و گردشگری تامین که در بخش گردشگری کشور فعال هستند بویژه در بخش حمل و نقل، تورگردانی و هتلداری با بیش از ۷۰۰۰ پرسنل رسمی، شرکتی و خرید خدمت به دلیل شیوع بیماری کرونا زمین گیر شدند ولی با مدیریت و تلاش مضاعف شبانه روزی حتی یک نفر از آنان اخراج نشد و خدا را شکر بدون کمترین نارضایتی و با همت و تلاش همه مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت‌ها بسوی عبور از این بحران پیش رفتیم.

در زمان دولت جدید متاسفانه از سوی سازمان پایان ماموریت ۲ نفر از اعضای هیات مدیره شرکت اعلام شد و یک نفر از معاونین شرکت هم در دولت پست معاون وزیری گرفت و شرکت بیش از ۵ ماه است که بدون معاون و‌ متاسفانه یک تنه تا کنون اداره شده است. این بلاتکلیفی حتی در تکمیل هیات مدیره شرکتهای تابعه نیز صادق است. 

اما آنچه که رسانه ها به دختر من به عنوان استخدام فوری و انتصاب‌ به عنوان معاون منتشر کردند کاملا خلاف واقع و بی تقوایی محض بود. ایشان از ۶ سال پیش در این شرکت کار می کرده و

من ایشان را بکار نگرفته ام ۴ سال قبل از من در این شرکت با مدرک کارشناسی ارشد گردشگری انجام وظیفه کرده، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی و سرپرست مدیریت سهام و امور مجامع شرکت بوده است و من ۲ سال است که به این شرکت آمده‌ام. متاسفانه اطلاعات مغرضانه‌ ‌و غیرواقع ارایه شد.

به جرأت می‌گویم هیچ کار خلاف قانون، عرف سازمانی و خارج از اختیارات شرکتی و مدیر عاملی صورت نگرفته است. بدون هرگونه استخدام جدیدی و از بین نیروهای موجود شرکت ۳ سرپرست برای ۳ معاونت و ۵ سرپرست برای ۵ تا از مدیریت‌های شرکت هم زمان‌ ‌صادر شده است. این یک کارحرفه ای شرکت‌داری است که وقتی معاون نداری برای پیشگیری از اختلال در شرکت و ارایه خدمت به مردم بایستی از طریق سرپرستی اقدام کنیم. این سرپرستی برای ۸ نفر از جمله ایشان صادر شده است. سرپرستی در حوزه اداری هم یعنی مسئولیت موقت و بدون تغییر در دریافتی.

البته با سازمان هماهنگ‌ شد و همه اسامی برای استعلام صلاحیت عمومی برای مدیریت حراست سازمان همان روز ارسال شد. متاسفانه فقط یک ابلاغ سرپرستی از این ۸ ابلاغ برجسته و رسانه‌ای و از آن برداشت تبلیغاتی غیرحرفه ای شد!؟!

به هر حال همیشه بایستی بهانه‌ای برای رفتن باشد تا دیگران همانند ما با انرژی و خلاقیت جدیدی ادامه کار دهند و کاستی ها را برطرف کنند.🌿

ما که به برکت نظام جمهوری اسلامی در این کشور مدیر شده ایم، پذیرفته ایم که هزینه هایش را هم بپردازیم و این حق مدیرعامل محترم سازمان است که از مدیران هم سوتر استفاده کند. انشاا.. از این به بعد با اطلاعات بیشتری اقدام شود. به نظرم بدنه مدیریتی که کشور برای آنان هزینه بسیاری متحمل شده نبایستی با موج غیرواقعه‌ای رسانه‌های مغرض و مبتدی آسیب ببیند.

ضمن پوزش از مکدر شدن خاطر همه همکاران محترم در سازمان و شرکت‌های تابعه، همواره از خداوند منان برای آنان آرزوی توفیق بیش از پیش داشته و انشاا.. تلاش مضاعف شود تا با کمک به مدیریت جدید برای اعتلای اهداف سازمانی موفقیت‌های بیش از پیش کسب شود. مزید استحضار همه احکام‌ سرپرستی پیوست است.

وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ

علی رحیم پور - ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...