صفحه اصلی / مقالات و یادداشت ها / پیشاپیش عید باستانی سال ۱۴۰۲ مبارک
پیشاپیش عید باستانی سال ۱۴۰۲ مبارک - تصویر 1

پیشاپیش عید باستانی سال ۱۴۰۲ مبارک

ایجاد شده: 20/فروردین/1401       آخرین ویرایش: 20/فروردین/1401

سلام

طبق گزارشات واصله ۳۴۵ روز تا نوروز سال ۱۴۰۲ باقیمانده است و لذا پیشاپیش آن عید باستانی را تبریک عرض کرده و این اطلاعیه را به آگاهی می رساند : 

1️⃣ هتلها به هیچ عنوان در ایام تعطیلات نوروزی افزایش نرخ ندارند و کماکان با همان نرخ قبلی به فعالیت خود ادامه دهند . 

2️⃣ تاسیسات اقامتی موظف به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مربوطه بوده  و همانند گذشته ضمن همکاری با سازمان ملی استاندارد با همکاران  و ناظران سازمان زندانها ، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین  دیده بان حقوق بشر نیز همیاری و تعامل داشته باشند 

3️⃣ هتلها باید در سایت ایران من و ایران ما و ایران شما ثبت نام کنند البته سایت های جانا و مانا و اینا فراموش نشود 

4️⃣ کسانی که تصور می کنند قانوناً  اضافه پرداختی به شرکت گاز به حسابتان برگشت داده میشود سخت در اشتباهند چون اگر به این شرکت مراجعه فرمائید تابلوئی مشاهده خواهید کرد بدین مضمون جنس فروخته شده را پس نمی گیریم اگر جرات دارید اعتراض کنید !! 

5️⃣ کلیه مدیران کل استانها دستاوردهای استان خود را در نوبت بازدید وزیر محترم قرار دهند همانند حاجی فیروز ، دستمال چرخاندن ، نی لبک زدن با لوله آب ، موتور سواری و ... و همچنین  مراکز آموزشی وابسته به وزارت خانه متبوع  نیز یک واحد درسی اتومبیل رانی خاصه در کویر را در دستور کار خود قرار داده  و تاکید کنند زمانی که از تپه بالا می روند دنده سنگین و زمان پائین اومدن دنده را خلاص کنند و  ولش کنند خودش می رود .

6️⃣ نظر به آنکه در تعطیلات نوروزی سالجاری سونامی داشتیم لذا در تعطیلات 1402 پیش بینی طوفان نوح دور از ذهن نمی باشد لذا بایداقدامات پیش گیرانه و شایسته صورت گیرد  .

7️⃣ چون در قانون مصوب شده است مهمانسراهای دولتی باید تعطیل شوند و بارها و بارها دیگران تاکید کردند و ما هم گفتیم امّا به دلیل آنکه زورشان زیاد است ، نشد که بشود ، لذا دیگر نمی گوئیم و اجازه می دهیم کار خودشان را بکنند 

8️⃣ یکی از معضلات بزرگ ، واحدهای غیر قانونی است که مبادرت به پذیرش گردشگر می کنند لذا جهت آنکه این مشکل را مرتفع کنیم غیاباً برای همه  پروانه صادر کرده و اعلام می کنیم : بروند عشقشان را بکنند و پول در بیاورند  فقط ما را  از دعا فراموش نکنند .

9️⃣ با عرض خسته نباشید به کلیه مدیران کل استانها که در مدت تعطیلات نوروزی در مسابقه بزرگ اعلام ورود گردشگر به استان خود شرکت کرده و مرتب به صورت میلیونی اعلام نتیجه می کردند اعلام می کنیم که تمامی گردشگران به خط پایان رسیدند و تعطیلات نوروزی تمام شده و دیگر نیازی نیست آنچنان مصاحبه فرمایند که تصور شود این تعداد گردشگر فقط به دلیل مدیرکلی شما وارد استان شده اند !! البته تمرین کرده و خود را آماده کنند جهت تعطیلات تابستانی و ورود گردشگران خارجی .

🔟 نظر به آنکه در تعطیلات نوروزی سال جاری هتلها بعد از دو سال رکود ، خیلی خوش بحالشان شد خاصه در مناطق آزاد لذا در سال آینده کلیه استانهای کشور را منطقه آزاد اعلام می کنیم .

✍️  علی معین زاده  - فعال و کارشناس گردشگری و هتلداری

برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...