اخبار خارجی
اعتصاب کارکنان امنیتی فرودگاه‌ها در آلمان

اعتصاب کارکنان امنیتی فرودگاه‌ها در آلمان

به گزارش فلای نیوز ؛ اعتصاب سراسری کارکنان امنیتی در روز پنج‌شنبه (اول فوریه) فعالیت ۱۱ فرودگاه‌ در آلمان را با اختلالات گسترده مواجه کرده است. این اعتصاب ‌پس از سه دور مذاکره ناموفق با کارفرمایان برای افزایش دستمزدها، در پی فراخوان سندیکای کارمندی و کارگری "وردی" (Verdi) صورت گرفته است. وردی خواهان افزایش حقوق کارکنان امنیت به ازای هر ساعت، ۲ یورو و ۸۰ سنت است. انتظار می‌رود این اعتصاب یک روزه منجر به لغو یا تأخیر حدود ۱۱۰۰ پرواز شود. انجمن فرودگاه‌های آلمان اعلام کرده که حدود ۲۰۰ هزار مسافر تحت تأثیر این اعتصاب قرار می‌گیرند. محافظان و کارکنان بخش امنیت در فرودگاه‌های هامبورگ، برمن، هانوفر، برلین، کلن، دوسلدورف، لایپزیگ، درسدن، ارفورت، فرانکفورت و اشتوتگارت به فراخوان وردی پاسخ مثبت داده و در این اعتصاب سراسری شرکت کرده‌اند.

ایجاد شده: 12/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 12/بهمن/1402
اکویلم معرفی شد؛ شهرستانی لوکس در ابر شهر نئوم عربستان

اکویلم معرفی شد؛ شهرستانی لوکس در ابر شهر نئوم عربستان

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری شهر شگفت انگیز اکویلم (Aquellum)، نماد شهرنشینی لوکس در قلب نئوم عربستان است که به‌زودی ساخته خواهد شد. در یکی از اعلامیه‌های پیشگامانه، مدیران نئوم (NEOM) جدیدترین پروژه شهری خود را معرفی کردند. پروژه اکویلم با هدف ایجاد شهری فراتر از باور ساخته خواهد شد و مکان ساخت این منطقه مجلل در داخل کوه‌ها خواهد بود. شهرستان اکویلم به‌عنوان جدیدترین پروژه باشکوه از چشم‌انداز نئوم در منطقه شمال غرب عربستان سعودی شناخته خواهد شد. شهر فناورانه اکویلم با ایدئولوژی منحصربه‌فرد، معماری آوانگارد و با هدف ایجاد ذهنیتی برای آینده شهرنشینی بشر، مجموعه‌ای از تجربیات پیشگام را به مهمانان خود ارائه خواهد داد. این پروژه در حوالی شمال غرب کشور عربستان سعودی و در امتداد خط ساحلی خلیج عقبه، در یک رشته کوه ۴۵۰ متری ساخته خواهد شد.

ایجاد شده: 11/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 11/بهمن/1402
بزرگترین کشتی تفریحی جهان از میامی به حرکت درآمد

بزرگترین کشتی تفریحی جهان از میامی به حرکت درآمد

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ بزرگترین کشتی تفریحی جهان در اولین سفر خود از میامی در ایالت فلوریدا آمریکا در میان نگرانی‌ها در مورد انتشار گاز متان، به حرکت در آمد. این کشتی تفریحی که «نماد دریاها» نام دارد به طول ۳۶۵ متر دارای ۲۰ عرشه است و می‌تواند حداکثر ۷۶۰۰ مسافر را در خود جای دهد. این کشتی تفریحی متعلق به گروه رویال کارائیب است. این کشتی در اولین فعالیت به یک سفر هفت روزه در مناطق گرمسیری می‌رود. فعالان محیط زیست هشدار داده‌اند که این کشتی با گاز طبیعی مایع حرکت می‌کند و گاز مضر متان را در هوا نشر می‌دهد. گاز گلخانه‌ای قدرتمند، متان در جو ۸۰ برابر بیشتر از دی اکسید کربن گرما را جذب می‌کند و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای برای کاهش سرعت گرمایش جهانی بسیار مهم است. نماد دریاها برای ساخت ۲ میلیارد دلار هزینه داشته و دارای هفت استخر، شش سرسره آبی و بیش از ۴۰ رستوران، بار و سالن است.

ایجاد شده: 8/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 9/بهمن/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...