نتایج جستجو...
امضای تفاهم‌نامه همکاری جهانی میان گروه هتل‌های Accor و شرکت Meetago در زمینه مدیریت رویدادها

امضای تفاهم‌نامه همکاری جهانی میان گروه هتل‌های Accor و شرکت Meetago در زمینه مدیریت رویدادها

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، گروه هتلداری بین‌المللی Accor به منظور برآورده ساختن نیازهای استراتژیک و تقاضاهای MICE، تفاهم‌نامه همکاری جهانی با شرکت Meetago را به امضا رساند که طی آن این دو شرکت برای جلسات اصلی خود و رویدادهای کسب و کار، همکاری‌های استراتژیکی خواهند داشت. شرکت Meetago ارائه‌دهنده خدمات رزرو و نرم‌افزاری در حوزه‌های جلسات، سفرهای تشویقی، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها که به طور خلاصه MICE نامیده می‌شود، است و یکی از بزرگترین شرکت‌های در اروپای مرکزی به حساب می‌آید. فناوری‌ها و خدمات این شرکت در تمامی زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های Accor از جمله آلمان، اتریش، سوئیس، سراسر اروپا و بازارهای اصلی مانند آمریکا و چین، ارائه خواهد شد و بر اساس آن فناوری Connectivity Solution در 1600 هتل سراسر جهان که خدمات برگزاری جلسات را دارند، قابل دسترسی و استفاده خواهد بود. مشارکت گروه هتلداری Accor و شرکت Meetago با هدف رزرو و مدیریت کنفرانس‌ها، رویدادها و جلسات کسب و کار به شکلی سریع‌تر، جهانی‌تر و کارآمدتر برای هتل‌ها و برگزارکنندگان، انجام می‌شود. این همکاری در نهایت منجر به ارتقای تجارت بین‌المللی میان این دو خواهد شد.

ایجاد شده: 18/تیر/1398       آخرین ویرایش: 19/تیر/1398     اخبار خارجی
نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی، خدمات غذایی و رستوران ( Hawaii Lodging Hospitality Foodservice Expo ) - هاوایی ( آمریکا )

نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی، خدمات غذایی و رستوران ( Hawaii Lodging Hospitality Foodservice Expo ) - هاوایی ( آمریکا )

به گزارش هتل‌نیوز ، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه هتلداری، میهمان‌نوازی، خدمات غذایی و رستوران "هاوایی" با نام Hawaii Lodging Hospitality Foodservice Expo به مدت دو روز و طی روزهای 10 و 11 جولای سال 2019 ( 19 و 20 تیرماه ) برگزار خواهد شد. این رویداد سالیانه که از سال 1995 آغاز بکار نموده است به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری حوزه صنعت هتلداری و خدمات غذایی در ایالت "هاوایی" محسوب می‌شود که دسترسی خریداران به طیف وسیعی از محصولات و خدمات را فراهم می‌کند. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه این است که تمامی خریداران و تامین‌کنندگان مرتبط از قبیل معماران، دانشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، مراکز خرید و فروشگاه‌ها، اقامتگاه‌ها، مدارس، مدیران املاک، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، طراحان داخلی و ... را گردهم آورد. در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2018 برگزار شد، تعداد 4982 شرکت‌کننده حضور داشتند.

ایجاد شده: 17/تیر/1398       آخرین ویرایش: 17/تیر/1398     رویدادها و نمایشگاه‌ها
توسعه برند هتلداری New Fourth در استرالیا

توسعه برند هتلداری New Fourth در استرالیا

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، گروه SEG که در حوزه سرگرمی و اوقات فراغت تخصص دارد، تصمیم گرفته تا تسریع در توسعه برند New Fourth که در Gold Coast استرالیا را در دستور کار خود قرار دهد. این گروه که دفتر مرکزی آن در استرالیا واقع شده به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به توسعه برج چهارم در منطقه The Star Gold Coast سرعت ببخشد. عملیات ساخت و ساز این برج در سال 2020 آغاز خواهد شد اما پیش فروش آپارتمان‌ها از ماه آینده استارت می‌خورد. این برج 215 متری، یک هتل پنج ستاره همراه با اقامتگاه‌های مسکونی مجلل، استخرهای شیک، فضایی جهت برگزاری رویدادهای شبانه، چندین رستوران و کافه، یک سالن اسپا و مرکز ورزشی لوکس و همچنین فضای باز برای جامعه محلی و بازدید کنندگان را در خود جای داده است. هتل واقع در برج The Star Gold Coast می‌تواند تکمیل‌کننده فعالیت‌های هتل بزرگ Star و هتل Darling و اولین هتل Dorsett در استرالیا باشد که البته افتتاح آن تا سال 2022 به تعویق افتاده است. گروه SEG همچنین طرح‌هایی برای مجتمع غذاخوری جدید خود رونمایی کرده است که هدف از اجرای آن‌ها، ایجاد ارتباط هتل بزرگ Star با رستوران‌ها و مجتمع سرگرمی با هتل Dorsett پس از فرایند تکمیل، اعلام گردیده است.

ایجاد شده: 16/تیر/1398       آخرین ویرایش: 17/تیر/1398     اخبار خارجی
گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است

گردشگری اردبیل به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و حمایت از سرمایه‌گذاران به قهقرا رفته است

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بازرس جامعه هتلداران ایران معتقد است که گردشگری استان اردبیل طی یکسال گذشته به سمت تبلیغات توخالی حرکت کرده و هیچ برنامه تحولی در این حوزه مشاهده نمی‌شود. "جعفر بذری" با انتقاد از عملکرد مسئولان گردشگری استان اردبیل، اظهار داشت: در دو رویداد اخیر حوزه گردشگری که در این استان برگزار شد، هیچ دعوتی از فعالان بخش خصوصی به عمل نیامد و نسبت به آنها بی اعتنایی شد. "بذری" با ابراز تجعب از عدم دعوت از جامعه هتلداران استان برای حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت، بیان داشت: بنده به صورت شخصی و صرفا برای دیدار و گفتگو با معاون گردشگری کشور در نمایشگاه گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو حاضر شدم و هیچ خبری از حضور فعالان گردشگری استان در کنفرانس، نمایشگاه و غرفه‌ها نبود. مدیرعامل جامعه هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان اردبیل در ادامه با انتقاد از عملکرد افراد و مسئولانی مه قصد دارند تا بخش دولتی را مقابل بخش خصوصی قرار دهند، ابراز داشت: هدف از این کار، لطمه زدن به صنعت گردشگری استان اردبیل است. ما قدر سرمایه‌گذاران موجود را نمی‌دانیم ولیکن شعار جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری را می‌دهیم. وی افزود: انتظار داریم اگر حمایتی وجود دارد، گزارشی از حمایت‌ها در حوزه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت ارائه شود. بازرس جامعه هتلداران ایران، تلاش اصحاب رسانه به عنوان حامی سرمایه‌گذاران و تلاشگران در انعکاس واقعیت‌ها و رویدادهای رخ داده در استان را قابل قدردانی دانست و گفت: آماده هستیم تا با مسئولان و متولیان حوزه گردشگری و اتاق بازرگانی استان اردبیل در خصوص بی توجهی به فعالان بخش خصوصی اردبیل، مناظره‌ای داشته باشیم تا علت این بی‌ اعتنایی روشن شود. وی افزود: طی روزهای آینده نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهیم داشت تا اعتراض خود را نسبت به این بی توجهی، اعلام کنیم. مدیرعامل جامعه هتل‌ها و واحدهای اقامتی استان اردبیل در پایان گفت: طی یکسال گذشته هیچ حمایت و همراهی در حوزه گردشگری را شاهد نبودیم و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری روز به روز به قهقرا می‌رود.

ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 15/تیر/1398     اخبار داخلی
توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید

توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز ، گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott قصد دارد تا با افتتاح چهار هتل جدید تحت برند Four Points، فعالیت خود در کشور "تانزانیا" را توسعه دهد. بر اساس بیانیه اخیر، این گروه هتلداری قصد دارد تا به زودی دومین هتل Four Points تحت برند Sheraton را در "تانزانیا" و هتل Four Points تحت برند Sheraton با نام New Africa را در "دارالسلام" افتتاح کند. هتل اصلی New Africa در سال 1896 میلادی به عنوان محل اقامت رسمی "قیصر ویلهلم دوم" احداث شد و در طول جنگ جهانی اول به عنوان یک بیمارستان مورد استفاده قرار گرفت. این بنا در زمان امپراتوری بریتانیا تبدیل به یک هتل شد. حضور در مرکز منطقه تجاری شهر و اشراف به بندرگاه از مزیت‌های اصلی هتل New Africa به حساب می‌آید که این هتل را تبدیل به یک عمارت بی‌نظیر و بخش جدایی‌ناپذیر از شهر تبدیل کرده است. هتل Four Points تحت برند Sheraton با نام New Africa در "دارالسلام" دارای 174 اتاق بزرگ شبیه سوئیت است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز و مرکز تناسب مدرن آن اشاره کرد. این هتل همچنین دارای یک فضای جلسه به اندازه 300 متر مربع، یک فضای بنکوئت و 12 اتاق جلسه است که برای برگزاری رویدادها و مراسمات مختلف، ایده‌آل است.

ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 17/تیر/1398     اخبار خارجی
ماهنامه سفر

ماهنامه سفر

ماهنامه سفر نشریه نفیس بازار و تحلیل سفر و مقاصد گردشگری ایران و جهان است که از سال ۱۳۷۰ در تهران منتشر می‌شود. سفرنامه‌ها، گزارش‌های اختصاصی و مصّور و انعکاس تازه‌ترین رویدادها و یافته‌های جدید در عرصه مسافرت، این نشریه را به عنوان مرجع برای علاقه مندان سفر و گردشگری مطرح نموده است. ماهنامه سفر می‌تواند در مدیریت سبد هزینه‌های سفر شما نقشی ارزنده و ممتاز داشته باشد. "سفر" با تمرکز بر موضوعات علوم انسانی و ارتباطات اجتماعی نشریه‌ای است که تحلیل‌های جامعه شناسی، مردم شناسی، ارتباطات بهتر انسان‌ها با یکدیگر و تعامل شان با محیط زیست را در چارچوب انواع سفرها ارائه می‌دهد. نشریه می‌کوشد با هم‌فکری پژوهشگران علوم اجتماعی و اقتصادی راه کارهای نوآورانه‌ای برای بهره‌گیری بهتر از سفرهای گردشگری، فرهنگی، تجاری و آموزشی را به بحث بگذارد. "سفر" را بخش خصوصی منتشر می‌کند. راه‌های ارتباطی  SafarMagazine  SafarJournal  SafarJournal  Safar.me  Info@Safar.me  021 88205011 تهران – خیابان آفریقا – تقاطع خیابان شهید دستگردی (ظفر) - پلاک ۲۶۹ – طبقه ۲- واحد ۷

ایجاد شده: 3/تیر/1398       آخرین ویرایش: 20/خرداد/1399     مجلات و نشریات داخلی
نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی؛ هتلداری، رستوران و غذا ( International Hotel Restaurant & Catering Show ) - تایپه ( تایوان )

نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی؛ هتلداری، رستوران و غذا ( International Hotel Restaurant & Catering Show ) - تایپه ( تایوان )

به گزارش هتل‌نیوز ، نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی با تمرکز بر حوزه‌های هتلداری، رستوران، پذیرایی و غذا با نام International Hotel Restaurant & Catering Show طی روزهای 19 تا 22 ژوئن 2019 ( 29 خردادماه تا اول تیرماه ) در کشور تایوان، برگزار می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه که بزرگترین رویداد حوزه میهمان‌نوازی در جزیره تایوان به حساب می‌آید، کمک به توسعه کسب و کار، ارائه خدمات مشاوره و اتصال شرکت‌ها به بازارهای بین‌المللی است. از دیگر اهداف این نمایشگاه می‌توان به ایجاد روابط دوستانه با سایر کشورهای جهان، اطلاع‌رسانی به خریدان در خصوص محصولات جدید و در نهایت ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری‌های جدید، اشاره کرد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت میهمان‌نوازی در تایوان، راه‌حل‌های نوآورانه و روندهایی برای کسب سود بیشتر را به دست خواهند آورد.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/تیر/1398     رویدادها و نمایشگاه‌ها
ترکیب توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل کرده است

ترکیب توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گردشگری، ایران را به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل کرده است

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز ، اظهار داشت: شورای راهبردی گردشگری سلامت از پنج عضو شامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه، سازمان نظام پزشکی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تشکیل شده است. "امین حقیقت" سطح برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: کشور ایران از یک سو به دلیل سطح بالای علوم پزشکی و تخصصی در حوزه سلامت و از سوی دیگر وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای گردشگری که آن را جزو 10 کشور برتر دنیا از این حیث قرار داده، تبدیل به محور و قطب اصلی گردشگری سلامت در منطقه شده است. به گزارش هتل‌نیوز ، وی افزود: انتخاب اردبیل به عنوان میزبان این رویداد بین‌المللی، هوشمندانه صورت گرفته است زیرا این استان با امکانات بالای خود در زمینه گردشگری به ویژه در حوزه سلامت و تندرستی، می‌تواند نقش عمده‌ای در گردشگری سلامت کشور، ایفا کند. "امین حقیقت" در ادامه گفت: امیدواریم برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه، دستاوردهای خوبی در زمینه توسعه اقتصادی کشور علی‌الخصوص در حوزه گردشگری داشته باشد. "حقیقت" ادامه داد: در زمینه‌های زیرساخت‌های گردشگری سلامت نظیر مراکز اقامتی دارای کمبودهایی هستیم. مراکز اقامتی می‌توانند نقشی خاص و متفاوت را در این حوزه ایفا کنند. نیازمند احداث هتل بیمارستان و همچنین هتل‌ها و مراکز اقامتی هستیم که بتوانند طبقات یا بخش‌هایی از خود را به ارائه خدمات سلامت و تندرستی، اختصاص دهند. دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور، بیان داشت: صنعت هتلداری و اقامت کشور بایستی به سمتی حرکت کند که بتوانیم به صورت تخصصی در حوزه گردشگری سلامت به ارائه خدمات بپردازیم و در این زمینه با رقبای قدرتمند خود نظیر کشورهای ترکیه، تایلند و هندوستان، رقابت کنیم. وی در پایان گفت: گردشگری به عنوان سومین اقتصاد برتر جهان، می‌تواند در برون‌رفت از رکود اقتصادی، مقابله با تحریم و ایران هراسی، نقش عمده‌ای را ایفا کند.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو + گزارش تصویری

افتتاح دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو + گزارش تصویری

دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) صبح روز سه‌شنبه مورخ 28 خردادماه در اردبیل و با حضور مقامات، مسئولان، میهمانان و مدعوین داخلی و خارجی به طور رسمی افتتاح شد.  بازدید مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از جمله برنامه‌هایی بود که پیش از افتتاح و آغاز بکار رسمی این رویداد بین‌المللی، برگزار و پس از آن حاضرین برای شرکت در مراسم افتتاحیه، عازم دانشگاه محقق اردبیلی شدند. به گزارش هتل‌نیوز ، دبیر کل سازمان بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی، استاندار اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، قائم مقام وزیر بهداشت، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل و بیش از 250 نفر از شرکت‌کنندگان، نمایندگان و هیات‌های اعزامی داخلی و خارجی از 17 کشور مختلف جهان از جمله حاضرین در مراسم افتتاحیه بودند. "ایرج حریرچی" قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در خصوص آخرین وضعیت حوزه گردشگری سلامت در کشور، گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت نظیر راه‌اندازی شبکه سلامت از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است. "حریرچی" در رابطه با اهداف ایران در زمینه گردشگری سلامت نیز اظهار داشت: بر اساس سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بایستی به مرکز و قدرت اول منطقه در زمینه گردشگری سلامت تبدیل شویم. مهمترین هدف ما جذب ۲۰ میلیون توریست سلامت تا سال ۲۰۲۵ است. وی در پایان گفت: بر اساس آمار، کشورهای عراق و افغانستان بیشترین توریست سلامت ورودی به کشور و شهرهای مشهد، قم و افغانستان نیز بیشترین میزان جذب توریست سلامت را در اختیار دارند. "حسین پیرموذن" رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از دیگر سخنرانان حاضر در مراسم افتتاحیه بود که در اظهاراتی کوتاه، گفت: در دنیای بد عهدی‌ها، برگزاری این رویداد برای تحکیم روابط موجود، ایجاد روابط جدید، همکاری و همفکری میان کشورهای عضو سازمان بین‌المللی اِکو، فرصت مغتنمی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن بهره جست. "محمد جهانگیری" دبیر علمی کنفرانس و رئیس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت ایران با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری سلامت در میان تمامی دولت‌ها و ملت‌های جهان، ابراز داشت: سلامت، فرهنگ مشترک میان کشورها و ملت‌ها و دغدغه تمامی انسان‌هاست. در واقع هر کشوری که در حوزه گردشگری سلامت پیشرفت می‌کند، دغدغه سلامت کشورهای دیگر را دارد. اظهارات "محمدرضا کرباسی" دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، پایان بخش مراسم افتتاحیه بود. وی ابراز داشت: میهمانان کشورهای عضو اِکو برای بحث درمان به سایر کشورهای غیر عضو این سازمان مراجعه می‌کنند و در نتیجه با هزینه‌های گزاف و مشکلات فرهنگی مواجه می‌شوند. "محمدرضا کرباسی" افزود: خدمات گردشگری سلامت در کشورهای عضو سازمان اِکو به راحتی و با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی در دسترس است. وی در پایان تصریح کرد: برگزاری این همایش برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای علمی به دولتمردان جهت تصمیم‌سازی، فرصت مناسبی است. افتتاح نمایشگاه جانبی تخصصی با موضوع گردشگری سلامت با حضور 73 شرکت‌کننده و همچنین برگزاری نشست تخصصی سرمایه‌گذاری و توسعه مقاصد گردشگری سلامت از دیگر برنامه‌های روز نخست دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) بود. لازم به ذکر است، این رویداد بین‌المللی تا روز پنجشنبه 30 خردادماه در شهر اردبیل برپا خواهد بود. گزارش تصویری اختصاصی هتل‌نیوز از برگزاری روز نخست این رویداد را در ادامه مشاهده می‌فرمائید.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

به گزارش هتل‌نیوز، دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو این سازمان و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز، اظهار داشت: سازمان همکاری‌های اقتصادی که توسط سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه، تاسیس شده است تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف داشته است و کشورهای آسیای میانه از جمله افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان را نیز با خود همراه کرده است. "آدام کولا" با اشاره به فعالیت‌های سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری، ابراز داشت: سازمان اِکو دارای کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه است که یکی از آنها نیز تحت عنوان کمیته گردشگری فعالیت می‌کند. وی تصریح کرد: کمیته گردشگری سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در طول یکسال گذشته با برگزاری 11 جلسه در شهر تاشکند، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برنامه‌های آینده از جمله دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت را بعمل آورده است. "آدام کولا" در خصوص برگزاری دومین همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، گفت: این سازمان فعالیت زیادی در زمینه برگزاری چنین رویدادهایی دارد تا از طریق آن بتواند فرصت‌های موجود در منطقه را جستجو، توسعه و بهبود ببخشد.  دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی، افزود: علاوه بر این کنفرانس و با تصمیم کمیته اجرایی در سال 2020 نیز نشست‌هایی در کشورهای ترکمنستان و ازبکستان، برگزار خواهد شد. "آدام کولا" در رابطه با میزبانی اردبیل از دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو نیز گفت: بسیار خوشحالم که در شهر زیبای اردبیل حضور پیدا کرده‌ایم. این استان و شهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی بسیار موثر باشد. وی در پایان گفت: استان و شهر اردبیل یکی از مناطق در حال رشد در میان کشورهای عضو سازمان اِکو است و مطمئن هستیم که پس از برگزاری این کنفرانس، تقاضا و درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد.

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398     اخبار داخلی
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...