اخبار خارجی
هتل ۲۲۰ تُنی با کمک ۷۰۰ قطعه صابون جابه‌جا شد!

هتل ۲۲۰ تُنی با کمک ۷۰۰ قطعه صابون جابه‌جا شد!

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ یک شرکت عمرانی در کانادا توانست با موفقیت ساختمان یک هتل را با استفاده از ۷۰۰ قطعه صابون جابه‌جا کند و به مکان دیگر انتقال دهد. ساختمان الموود (Elmwood) در هالیفاکس، واقع در نوا اسکوشیا - کانادا، در سال ۱۸۲۶ ابتدا به‌عنوان یک بنای مسکونی ساخته شد، اما در سال ۱۸۹۶ به هتل ویکتوریایی الموود تبدیل شد. این بنای قدیمی در سال ۲۰۱۸ در شرف تخریب بود. با این حال، یک شرکت املاک و مستغلات، این سازه تاریخی را خریداری کرد و تصمیم گرفت آن را به مکانی جدید منتقل کند و روی یک زیربنای جدید قرار دهد تا در آینده بتواند این بنا را به یک مجتمع آپارتمانی جدید متصل کند. با ارزیابی و بررسی‌های صورت‌گرفته جهت عملیات جابه‌جایی و انتقال، مهندسان ترجیح دادند به جای استفاده از غلتک‌ و دیگر روش‌های سنتی، از صابون استفاده کنند. قالب‌های صابونی این امکان را فراهم می‌کرد که بنا به آرامی سُر بخورد و راحت‌تر حرکت کند.

ایجاد شده: 1/دی/1402       آخرین ویرایش: 1/دی/1402
بهترین کارنامه توریسم ۲۰۲۳ برای بندر جهانی دبی

بهترین کارنامه توریسم ۲۰۲۳ برای بندر جهانی دبی

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛‌ عملکرد بخش گردشگری و تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی در ۱۰ ماه نخست سال‌جاری نشان از موفقیت دبی در جذب ۱۳.۹ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر سال‌جاری دارد. این در حالی است که در مدت مشابه سال ۲۰۲۲ دبی حدود ۱۱.۴ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی دریافت کرده بود.  به‌‌‌طور کل، این شهر با جذب ۱۳.۹ میلیون گردشگر ورودی، افزایش ۲۲درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده است. دبی طی ۱۰ ماه نخست امسال توانست از سطح قبل از کووید-۱۹ فراتر رود و رشد ۳ درصدی داشته باشد. تعداد بازدیدکنندگان دبی در ۱۰ ماهه سال ۲۰۱۹ حدود ۱۳.۵ میلیون گردشگر ورودی به ثبت رسیده بود. دبی در حالی که همچنان به عملکرد قوی خود در تعداد کل بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته ادامه می‌دهد، تعداد بازدیدکنندگان آن بر اساس شاخص‌‌‌هایی همچون تعداد اتاق هتل‌‌‌ها، شب‌‌‌های رزرو شده و میانگین روزانه حتی از سطح پیشاکرونا فراتر رفته است.

ایجاد شده: 25/آذر/1402       آخرین ویرایش: 25/آذر/1402
انگشتر ۷۵۰ هزار یورویی داخل جاروبرقی هتل پیدا شد

انگشتر ۷۵۰ هزار یورویی داخل جاروبرقی هتل پیدا شد

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ در حالی که یکی از مسافران هتل ریتز پاریس به پلیس گزارش داده بود که انگشترش گم شده و گمان می‌برد کسی آن را دزدیده باشد، مقامات هتل از پیدا شدن این انگشتر ۷۵۰ هزار یورویی در داخل جاروبرقی خبر دادند. صاحب این انگشتر گرانبها، یک تاجر زن مالزیایی بود که جمعه گذشته پس از مشکوک شدن به سرقت انگشتر، به پلیس شکایت کرده بود. با این وجود، محافظان امنیتی هتل ریتز توانستند آن را روز یکشنبه در میان گرد و غبار کیسه یک جاروبرقی پیدا کنند. این تاجر زن پیش از پیدا شدن انگشتر، فرانسه را به مقصد لندن ترک کرده بود و اکنون اعلام کرده که برای پس گرفتن انگشترش دوباره به پایتخت فرانسه برخواهد گشت. هتل ریتز نیز اعلام کرد که به این تاجر زن پیشنهاد داده تا سه شب دیگر را به عنوان میهمان در این هتل بگذراند تا به این ترتیب ناراحتی بوجود آمده را جبران کند.

ایجاد شده: 23/آذر/1402       آخرین ویرایش: 23/آذر/1402
آغاز بکار نمایشگاه حمل و نقل هوایی ریاض

آغاز بکار نمایشگاه حمل و نقل هوایی ریاض

به گزارش سرویس خارجی فلای نیوز ؛ نمایندگان بیش از ۱۰۰ کشور و سازمان چند ملیتی برای پانزدهمین کنفرانس بین المللی مذاکرات خدمات هوایی با تمرکز بر تقویت حمل و نقل هوایی برای بهبود حمل و نقل جهانی در ریاض گرد هم آمدند. در این رویداد پنج روزه از سوم دسامبر بیش از 700 کارشناس و متخصص هوانوردی غیرنظامی به بحث و گفتگو خواهند پرداخت. کنفرانس مذکور که به عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی در رده خود شناخته می‌شود، به همسویی با پیشرفت‌های سریع در صنعت حمل‌ونقل هوایی جهانی اختصاص داده شده است. این کنفرانس همزمان با روز جهانی هوانوردی غیرنظامی در آخرین روز خود، همچنین فرصت های سرمایه گذاری موجود در پادشاهی را از طریق استراتژی ملی هوانوردی کشور برجسته خواهد کرد. هدف این استراتژی ارتقای قابلیت‌های بخش هوانوردی غیرنظامی پادشاهی است و آن را به عنوان بخش پیشرو در خاورمیانه تا سال ۲۰۲۳ مطابق با چشم‌انداز عربستان سعودی ۲۰۲۳ قرار می‌دهد.

ایجاد شده: 13/آذر/1402       آخرین ویرایش: 13/آذر/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...