به گزارش هتل نیوز، " علیاصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور در مراسم اختتامیه جشنواره فرآوردههای کنجدی اردکان گفت؛ گردشگری رویداد محور است و برای ایجاد مقاصد جدید باید جرقههایی را برای توسعه مقاصد گردشگری داشته باشیم. چون ارتباط عموم مردم با رویدادها و جشنوارهها سادهتر و قابلفهمتر است، لذا نقطه ثقل مقاصد گردشگری را برنامه ریزان گردشگری رویدادها و جشنوارهها میدانند. او گفت ؛ اتفاقاتی که باید بیفتد تا جشنوارهها در کشور و اردکان قوت بگیرد، مسئله استمرار آنهاست. هرچقدر منظم و با چارچوب دقیقتری برگزار شود، میتواند کمک بهتری به مقصد شدن اردکان داشته باشد. " شالبافیان " افزود ؛ برای غنای این جشنوارهها به تولید محتوا نیاز است، لذا استمرار این جشنوارهها به تولید محتوا با انتشار گسترده نیاز دارد.
ایجاد شده: 13/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 13/اسفند/1400 اخبار داخلی
درباره اجلاس جهانی گردشگری جوانان ( GYTS ) اجلاس جهانی گردشگری جوانان , یک پلتفرم جدید است که توسط سازمان جهانی گردشگری برای تقویت توانمندسازی و مشارکت جوانان در بخش گردشگری ایجاد شده است. این مجموعه ای از رویدادهای بین المللی، کارگاه ها، طرح های آموزشی خواهد بود که به کودکان و جوانان بستری منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن و بحث درباره ایده ها، چشم اندازها و پیشنهادات آنها برای آینده گردشگری پایداری در دستور کار سال ٢٠٣٠ برای توسعه پایدار می دهد. چه کسانی را شامل میشود؟ این رویداد کودکان و جوانان ١٢ تا ١٨ سال را با سازمان ملل و مقامات دولتی، نمایندگان صنعت گردشگری، مشاهیر شناخته شده جهانی، کارشناسان و سایر سهامداران اصلی گرده هم می آورد. به شرکت کنندگان جوان بستری برای تبادل دانش، افزایش آگاهی، تحریک گفت و گو و شبکه سازی داده می شود. این به آنها این اجازه را می دهد تا صلح، درک متقابل و توسعه پایدار را از طریق گردشگری ترویج دهند. چرا اجلاس جهانی گردشگری جوانان ؟ جهان میزبان بزرگترین نسل جوان در تاریخ خود است و انتظار می رود که به رشد خود ادامه دهد. این امر ضرورت ایجاد بسترهای جدید برای کار با جوانان در سطح محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی را به همراه داشته است. نسل جوان به عنوان یکی از سهامداران مهم در تلاش برای دستیابی به SDG (اهداف توسعه پایدار) در نظر گرفته می شود. جوانان که به عنوان یک نیرو اصلی برای توسعه و تغییرات اجتماعی شناخته می شوند، پتانسیل ایجاد توسعه پایدار در بخش گردشگری را دارند. با توجه به رشد سریع گردشگری جوانان در دهه گذشته و همچنین تاثیرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی آن، مشارکت مستقیم جوانان در بحث و اقدامات مربوط به توسعه پایدار و آینده صنعت گردشگری ضروری است. برای جوانان ، سفر نوعی یادگیری است، راهی برای ملاقات با افراد دیگر و کشف فرهنگ های دیگر، وسیله ای برای رشد خود و بخشی ضروری از زندگی روزمره است. گردشگری جوانان، درک اجتماعی و فرهنگی متنوعی ایجاد میکند و تعامل روزانه بین جوانان و میزبان آنها را تقویت میکند. شما با تبدیل شدن به شریک GYTS ، از سازماندهی اولین رویدادهای جهانی که منحصرا به جوانان و گردشگری اختصاص دارد ، حمایت خواهید کرد. شما صدای رهبران گردشگری فردا را خواهید داشت و حمایت از GYTS شما را به عنوان حامی کودکان و جوانان ، گردشگری مسئولانه و توسعه پایدار با دید جهانی وفرصت هایی برای تقویت همکاری ها و مشارکت های بیشتر در شبکه سازی با رهبران جهانی صنعت گردشگری، بخش دولتی و خصوصی از جمله وزرای ۱۵۰ کشور عضو سازمان جهانی گردشگری، مقامات بلند پایه سازمان ملل و سفیران گردشگری مسئول سازمان جهانی جهانگردی قرار میدهد. از طریق کانال های ارتباطی ما، شناخت و قدردانی از شما بسیار فراتر از جامعه گردشگری جهانی خواهد بود و شما را در کنار برند جهانی UNWTO قرار میدهد. شما آگاهی از برند خود را افزایش داده و تصویر خود را در جامعه بینالمللی تقویت خواهید کرد. این فرصت شماست تا همسویی برند خود را با ارزش های ملل متحد تکرار کنید. این فرصت برای کمک به اجرای دستور کار سال ۲۰۳۰ و دستیابی SDGS است.
ایجاد شده: 13/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 13/اسفند/1400 مقالات و یادداشت ها
به گزارش هتل نیوز، " حسین قاسمی " دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت ؛ اگر افراد قصد سفر نوروزی با خودروی شخصی را داشته باشند، باید پلاک خودرو را در سامانه ایران من ثبت کنند. فردی که پلاک خودرو به نام اوست، باید وارد سامانه ایران من شود، اطلاعات تزریق واکسن و پلاک خودرو را در این سامانه ثبت و اعلام کند که دو یا سه دز واکسن کرونا را دریافت کرده است. با ورود به این سامانه تنها ثبت اطلاعات فردی که پلاک خودرو به نام اوست، کافی است و نیازی به ثبت اطلاعات سرنشینان خودرو نیست. دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت ؛ افراد برای ثبت اطلاعات خودروی شخصی خود باید به آدرس omid.gov.ir مراجعه کنند. " قاسمی " تاکید کرد ؛ محدودیت جدید تردد از بیستم اسفندماه اجرا میشود. بر این اساس پلاک های خودروهایی که در سامانه ایران من ثبتنام نکرده و واکسیناسیون آنها تایید نشود از ۲۰ اسفند در صورت تردد بین جاده ای جریمه می شوند.
ایجاد شده: 12/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 12/اسفند/1400 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، " عباس شیراوژن " سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در صفحه توییتر خود نوشت ؛ با توجه به مهار نسبی موج ششم بیماری کرونا در شرایط فعلی، هموطنان عزیز می توانند برای سفرهای نوروزی به شرط واکسیناسیون کامل (مگر به دلیل عدم گذشت فاصله زمانی ۳ ماهه با دوز قبلی) برنامه ریزی نمایند. این تصمیم مشروط به عدم اوج گیری مجدد بیماری است. چنانچه رعایت شیوه نامه های بهداشتی نشود و بیماری مجددا اوج بگیرد، در مورد سفرها تصمیم جدید گرفته خواهد شد. بر همین مبنا کلیه مقاطع تحصیلی آموزش عالی که بدلیل بیماری کرونا، کلاسهایشان غیرحضوری برگزار می شده است، کلاسهای آموزشی باید بصورت حضوری برگزار شود. تصویب الزامات جدید مترتب بر رنگ بندی شهرها که بدلیل جزئیات فراوان پس از ابلاغ مکتوب ، اعلام خواهد شد.
ایجاد شده: 7/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 7/اسفند/1400 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، " سید مهدی زریباف " اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت ؛ بدون شک هفتاد درصد انرژی جهان در اختیار کشورهای اسلامی قرار دارد. زیست بومهای بسیار متنوع و عجیبی در کشورهای اسلامی مشاهده میکنیم. اگر همه کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند و ساختار قدرت بین خودشان را به صورت ولایی و در بستر ولایت سامان دهی کنند در آن زمان اتحاد جماهیر اسلامی شکل میگیرد. این اقتصاددان ضمن اشاره به اینکه یکی از نقاط این آرمان میتوان به ایجاد توریسم علمی و دانشگاهی بین کشورهای جهان اسلام اسلام است افزود ؛ یعنی یک قشر خاص از نخبگان و علمان جهان اسلام دور یکدیگر جمع شوند و فرصتهای تعاملی، مجازی، حقیقی را ایجاد کنند و به مفاخر یکدیگر و هویت کشورهای اسلامی پی ببرند.
ایجاد شده: 6/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 6/اسفند/1400 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، " عزت الله ضرغامی " وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری در پیامی ویدئویی به گردهمایی مجازی راهنمایان گردشگری گفت ؛ خش مهمی از جامعه گردشگری را راهنمایان گردشگری تشکیل میدهند و آنها سفرای فرهنگی کشور محسوب میشوند. وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راهنمایان گردشگری را یکی از حلقههای ارتباط بین کشورها که دارای ماموریت مهمی در بعد ملی هستند دانست و گفت ؛ با وجود کارنامه خوب، اما راهی دراز و مهم را پیش رو داریم. ایران اسلامی کشور بزرگی است و امروز در دنیا جایگاه برجستهای نسبت به گذشته دارد. او اشاره کرد ؛ امپراطوری رسانهای با تمام قوا تلاش میکند که ایران را به گونهای دیگر نشان دهد. ایران هراسی امروز در دستور کار همه شبکههای استکباری قرار دارد، بنابراین هر چه که روایتگران و راهنمایان گردشگری از تاریخ کشور برای گردشگران خارجی مطرح کنند به وظیفه بزرگ ملی خود عمل کردهاند. " ضرغامی " افزود ؛ سعی کردیم در بخشهای مختلف گردشگری ظرفیتهای متنوعی را تقویت کنیم، بهطور حتم در کنار این ظرفیتها روایتگری و راهنمایی گردشگران نقش محوری دارد. وزیر گردشگری در پایان ابراز امیدواری کرد که راهنمایان گردشگری در دوره جدید با درکی بهتر از شرایط کشور و آینده گردشگری در ایران ماموریتهای خود را با موفقیت انجام دهند.
ایجاد شده: 2/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 2/اسفند/1400 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، نشست تخصصی " آب و گردشگری در ایران " با همکاری گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی و «گروه دانش بنیاد آشیان» روز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فضای مجازی برگزار می شود. «جغرافیای آب»، «مدیریت آب» و همچنین «گردشگری و آب در ایران» از محورهای اصلی بحث شرکتکنندگان در نشست خواهد بود. " محمود ضیائی " دبیر این رویداد علمی، در تشریح دلیل برگزاری این نشست گفت: توسعۀ گردشگری به طور مستقیم با منابع آب سطحی و زیرزمینی کشور ارتباط دارد. امروزه گردشگری یکی از مصرف کنندگان اصلی منابع آبی است، لذا استفاده بهینه از این منابع مشترک، لازمۀ توسعه پایدار گردشگری در ایران است و بدین سبب حکمروایی آب، به یکی از دغدغههای اصلی مدیران مقصدهای گردشگری تبدیل شده است. " ضیائی " با تأکید بر اینکه با توجه به قرار گرفتن ایران در کمربند بیابانی جهان و وضعیت فعلی بیلان آب کشور، مدیریت آب در گردشگری اهمیت دوچندانی یافته است، ابراز امیدواری کرد نکته نظرات علمی، تجربی و سخنان شرکت کنندگان این نشست به شناخت هرچه بیشتر مسئله و ارائه راهکارهای عملیاتی برای مدیریت بهتر مصرف منابع آبی در گردشگری کشور بینجامد. " مجید لباف خانیکی " عضو هیئت علمی دانشگاه نزوی عمان و پژوهشگر حوزه نظام های بومی مدیریت منابع آب، " مصطفی طالشی " عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تهران و پژوهشگر حوزه برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه منابع آبی، " علی رحیم پور " عضو هیات مدیره هگتا و عضو انجمن متخصصان گردشگری ایران و " آرمین نوربخش " موسس و مدیرعامل خانه آب ایران، دیگر سخنرانان این نشست تخصصی خواهند بود. این نشست روز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت: ۱۶ الی ۱۸ در آدرس https://www.skyroom.online/ch/ashiaan_2022/water-tourism برگزار می شود.
ایجاد شده: 2/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 2/اسفند/1400 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، " فریدون فعالی " مدیرکل میراثفرهنگی استان کرمان در آیین افتتاح مجموعه گردشگری هتل پلاس گفت ؛ عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۹۸ آغاز شده و فاز اول آن امروز آغاز بکار می کند. کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این مجموعه ۶۷ میلیارد تومان است که در فاز اول برای ساخت ۱۱ سوئیت در ۲ هکتار ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است. مدیرکل میراثفرهنگی استان کرمان در پایان تاکید کرد؛ با توجه به اینکه شهرستان رابر زادگاه سردار دلها است و گردشگری مقاومت نیز در دستور کار قرار دارد، افتتاح این مجموعه گردشگری بخشی از نیازهای گردشگران را تامین می کند.
ایجاد شده: 1/اسفند/1400 آخرین ویرایش: 1/اسفند/1400 اخبار داخلی
به گزارش هتل نیوز، نشست تخصصی «آب و گردشگری در ایران» با همکاری گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی و «گروه دانشبنیاد آشیان»، در روز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فضای مجازی برگزار خواهد شد. «جغرافیای آب»، «مدیریت آب» و همچنین «گردشگری و آب در ایران» از محورهای اصلی بحث شرکتکنندگان در نشست خواهد بود. " محمود ضیائی " عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر نشست «آب و گردشگری در ایران» در رابطه با اهمیت و ضرورت برگزاری نشستی با محوریت آب و گردشگری گفت: توسعه گردشگری به طور مستقیم با منابع آب سطحی و زیرزمینی کشور ارتباط دارد، نه تنها بسیاری از فعالیتهای گردشگری به طور مستقیم به منابع آب وابسته است بلکه آب به طورغیرمستقیم، شرط لازم برای توسعه سایر محصولات گردشگری نیز به شمار میآید. امروزه گردشگری یکی از مصرفکنندگان اصلی منابع آبی کشور است، لذا استفاده بهینه از این منابع لازمه توسعه پایدار گردشگری است و بدین سبب، به یکی از دغدغههای اصلی مدیران مقصدهای گردشگری تبدیل شده است. وی با تأکید بر اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی و بخصوص وضعیت فعلی بیلان آب کشور، این موضوع اهمیت دوچندانی یافته است، ابراز امیدواری نمود نکته نظرات علمی، تجربی و حرفهای شرکتکنندگان این نشست به شناخت هرچه بیشتر مسئله و ارائه راهکارهای عملیاتی برای مدیریت بهتر مصرف منابع آبی در گردشگری کشور بینجامد.
ایجاد شده: 28/بهمن/1400 آخرین ویرایش: 28/بهمن/1400 اخبار داخلی
به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، " یحیى علی السقاف " معاون وزیر دارایی یمن در خصوص نتایج عملیات طوفان یمن۳ بر اقتصاد امارات گفت ؛ گستره آثار و نتایج این عملیات حتی به بخش هتلداری و صنعت گردشگری نیز خواهد رسید؛ دو بخشی که شهرت جهانی دارند. دولت امارات همچنین دهها میلیارد دلار از توقف فعالیت نمایشگاه اکسپو ضرر خواهد کرد؛ نمایشگاهی که مقر ان در دبی قرار گرفته و انتظار میرود که بیش از بیست و پنج میلیون بازدیدکننده برای این کشور جذب کند. این بازدیدها ممکن است به خاطر احساس مردم به بیثباتی و ناامنی در امارات لغو شوند؛ احساس تهدیدی که در نتیجه عملیات طوفان یمن۳ شکل گرفت و کاخ مستکبران را به لرزه درآورد. " رشید الحداد " روزنامهنگار و کارشناس مسائل اقتصادی نیز می گوید ؛ امروزه دولت امارات برای نجات اقتصادش از جهان گدایی میکند؛ اقتصاد شکنندهای که بر منابع بیثبات و حساس نظیر نفت، گردشگری، خدمات، تبادل تجاری، حمل و نقل دریایی و هوایی، سرمایهگذاریهای خارجی شکل گرفته است. دولت امارات که شکوه پوشالی خود را بر درد و رنج دیگران بنا کرده، تمام چالشهای منطقه را در دو دهه گذشته برای ساخت یک شهرت گردشگری و سرمایهگذاری به کار گرفته و تبدیل به قطب گردشگری و نمایشگاههای بینالمللی شده، اکنون امنیتش را که مهمترین دلیل جذب سرمایهاش تاکنون بوده از دست داده است. این عملیات یک پیام قوی برای تمام پایتختهای سرمایهداری عربی و جهانی بود؛ جایی که نیروهای مسلح یمنی بر تمام کشورهای دنیا تاکید کردند که امارات یک میدان باز برای جنگ است و نه یک محیط امن برای سرمایهگذاری و گردشگری. ابوظبی به پایتختی برای دفع سرمایه تبدیل شده و جای مناسبی برای فعالیتهای مطلوب نخواهد بود.
ایجاد شده: 25/بهمن/1400 آخرین ویرایش: 25/بهمن/1400 اخبار خارجی
به گزارش هتل نیوز " رحمتالله رفیعی " رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در گفتگو با شبکه ایران کالا گفت ؛ متاسفانه در زمان کرونا بخش زیادی از آژانس های مسافرتی، گردشگران، راهنمایان و هتلداران از گردونه این صنعت خارج و حذف شدند یا به مشاغل دیگری روی آوردند. قبلا این صنعت با متقاضی زیادی برای کار روبرو بود اما افول صنعت گردشگری باعث شد اعتماد نسبت به این صنعت از بین رفته و دفاتر و شرکت ها حدود ۵۰ درصد از پرسنل خود را از دست دادند. " رفیعی " در ادامه این گفتگو گفت ؛ پیشنهاد ادغام آژانس ها و شرکت های هواپیمایی شاید پیشنهاد بجا و مطلوبی به نظر برسد ولی اجرایی کردن آن فعلا ممکن نیست. وی ضمن اعلام اینکه تغییرات نرخ ارز ۲۰ درصد بر صنعت هوانوردی تاثیرگذار است تاکید کرد ؛ متاسفانه کاهش ارزش پول ملی باعث شده نه تنها بلیط هواپیما بلکه سایر ناوگان حمل و نقل هم دچار افزایش قیمت شوند. گردشگری که به شکل آزاد و بدون قانون در حال انجام است باعث افزایش شیوع کرونا است. رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در پایان گفت ؛ در حقیقت مردم باعث شیوع کرونا نشدند بلکه این متولیان امر هستند که با سوء مدیریت ایجاد کننده این وضعیت بوده اند.
ایجاد شده: 23/بهمن/1400 آخرین ویرایش: 23/بهمن/1400 اخبار داخلی
وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ بیکاری در جامعه ملتهب امروزه ما بیداد می کند و این حق مردم شریف و نجیب ماست که بدانند مسئولین کشور چه برنامهای برای حل مشکل بیکاری و معیشت آنان دارند. بنا نبود پاسخ هجمه رسانهای صورت گرفته در دو روز اخیر را ارایه کنم و بنا نبود خبری هم اینگونه از سوی مدیرعامل محترم سازمانتامین اجتماعی در خصوص یک کار جاری شرکتی صورت بگیرد. ولی آنقدر حجمه رسانهای به بویژه از سوی رسانههای غیرهمسو با دولت برای تخریب دستگاه متولی و دولت افزایش پیدا کرد که مدیرعامل سازمان در مقابل عمل انجام شده برای پاسخگویی به رسانهها قرار گرفت و به ناخواسته برای پیشگیری از ادامه وسیله قرارگرفتن اینجانب برای تخریب دولت، اقدام به صدور ابلاغ برکناری شد. البته مزیت فضای مجازی و شبکههای اینترنتی امروزی در جهان همین است و این هم از برکت مطالبهگری عموم مردم و رسانهها است. باشد که این فضای رسانهای هر چه بیشتر گسترش یابد و دعواهای جناحی برای خدمت به جامعه فرهنگی ایران اسلامی در رسانهها فروکش کند. قطعا رسیدن به مردم سالاری هزینه دارد و ما بایستی هزینه آن را پذیرا باشیم گرچه همراه با بی تقوایی عدهای خاص نیز باشد. اگر این عزل صورت نمی گرفت قطعا دوستان غیر همسو از شخص رئیس جمهور محترم هم توضیح می خواستند. گرچه رسانههای منتقد دولت با هیجان بیش از حد من را مدیر جهادی جناب رییسی خواندند.!؟ ولی من منصوب ایشان و مدیران مرتبط با دولت ایشان نیستم. همواره در دوره بیش از ۳۰ سال خدمت حرفهای سعی کردهام بر اساس شیوه و منشی که به ما آموخته اند بدون در نظرگیری جهتگیریهای سیاسی بیشتر به عنوان یک کارشناس برای اعتقاد و تعصبی که دارم برای کشورم کار کنم. اما برای تنویر افکار عمومی و دفاع از کسوت و حیثیت مدیران و کارشناسان کشور و جدا از نوع تفکر و منش دولت مستقر اصل موضوع را توضیح خواهم داد. حدود ۲ سال است که شرکتهای تابعه رفاه و گردشگری تامین که در بخش گردشگری کشور فعال هستند بویژه در بخش حمل و نقل، تورگردانی و هتلداری با بیش از ۷۰۰۰ پرسنل رسمی، شرکتی و خرید خدمت به دلیل شیوع بیماری کرونا زمین گیر شدند ولی با مدیریت و تلاش مضاعف شبانه روزی حتی یک نفر از آنان اخراج نشد و خدا را شکر بدون کمترین نارضایتی و با همت و تلاش همه مدیران و کارکنان زحمتکش شرکتها بسوی عبور از این بحران پیش رفتیم. در زمان دولت جدید متاسفانه از سوی سازمان پایان ماموریت ۲ نفر از اعضای هیات مدیره شرکت اعلام شد و یک نفر از معاونین شرکت هم در دولت پست معاون وزیری گرفت و شرکت بیش از ۵ ماه است که بدون معاون و متاسفانه یک تنه تا کنون اداره شده است. این بلاتکلیفی حتی در تکمیل هیات مدیره شرکتهای تابعه نیز صادق است. اما آنچه که رسانه ها به دختر من به عنوان استخدام فوری و انتصاب به عنوان معاون منتشر کردند کاملا خلاف واقع و بی تقوایی محض بود. ایشان از ۶ سال پیش در این شرکت کار می کرده و من ایشان را بکار نگرفته ام ۴ سال قبل از من در این شرکت با مدرک کارشناسی ارشد گردشگری انجام وظیفه کرده، مدیر برنامهریزی راهبردی و سرپرست مدیریت سهام و امور مجامع شرکت بوده است و من ۲ سال است که به این شرکت آمدهام. متاسفانه اطلاعات مغرضانه و غیرواقع ارایه شد. به جرأت میگویم هیچ کار خلاف قانون، عرف سازمانی و خارج از اختیارات شرکتی و مدیر عاملی صورت نگرفته است. بدون هرگونه استخدام جدیدی و از بین نیروهای موجود شرکت ۳ سرپرست برای ۳ معاونت و ۵ سرپرست برای ۵ تا از مدیریتهای شرکت هم زمان صادر شده است. این یک کارحرفه ای شرکتداری است که وقتی معاون نداری برای پیشگیری از اختلال در شرکت و ارایه خدمت به مردم بایستی از طریق سرپرستی اقدام کنیم. این سرپرستی برای ۸ نفر از جمله ایشان صادر شده است. سرپرستی در حوزه اداری هم یعنی مسئولیت موقت و بدون تغییر در دریافتی. البته با سازمان هماهنگ شد و همه اسامی برای استعلام صلاحیت عمومی برای مدیریت حراست سازمان همان روز ارسال شد. متاسفانه فقط یک ابلاغ سرپرستی از این ۸ ابلاغ برجسته و رسانهای و از آن برداشت تبلیغاتی غیرحرفه ای شد!؟! به هر حال همیشه بایستی بهانهای برای رفتن باشد تا دیگران همانند ما با انرژی و خلاقیت جدیدی ادامه کار دهند و کاستی ها را برطرف کنند.🌿 ما که به برکت نظام جمهوری اسلامی در این کشور مدیر شده ایم، پذیرفته ایم که هزینه هایش را هم بپردازیم و این حق مدیرعامل محترم سازمان است که از مدیران هم سوتر استفاده کند. انشاا.. از این به بعد با اطلاعات بیشتری اقدام شود. به نظرم بدنه مدیریتی که کشور برای آنان هزینه بسیاری متحمل شده نبایستی با موج غیرواقعهای رسانههای مغرض و مبتدی آسیب ببیند. ضمن پوزش از مکدر شدن خاطر همه همکاران محترم در سازمان و شرکتهای تابعه، همواره از خداوند منان برای آنان آرزوی توفیق بیش از پیش داشته و انشاا.. تلاش مضاعف شود تا با کمک به مدیریت جدید برای اعتلای اهداف سازمانی موفقیتهای بیش از پیش کسب شود. مزید استحضار همه احکام سرپرستی پیوست است. وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ علی رحیم پور - ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰
ایجاد شده: 23/بهمن/1400 آخرین ویرایش: 23/بهمن/1400 مقالات و یادداشت ها