صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / آشنایی با سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) در هتل
 آشنایی با سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) در هتل - تصویر 1

آشنایی با سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) در هتل

ایجاد شده: 21/دی/1402       آخرین ویرایش: 21/دی/1402

🔵 به منظور ارائه محتواهای گوناگون اعم از صوتی و تصویری و متنی و ... در هتل، ضروری است که پایگاهی برای درج این محتوا در بطن سیستم های تعاملی وجود داشته باشد.

🔵 این پایگاه که خود از ماژول های اصلی سیستم تلوزیون تعاملی به شمار می آید، تحت عنوان سیستم مدیریت محتوا یا Content management system شناخته می شود که  دسترسی به این پایگاه در اختیار مهمان و کاربران عادی قرار ندارد بلکه مدیر سیستم به آن دسترسی دارد.

🔵 اگر سیستم مدیریت محتوا به صورت ابری طراحی نشده باشد، محدودیت های برای مدیر سیستم و برای کسانی که از سیستم گزارش گیری میکنند به وجود می آید و تعامل مهمان با مدیری که در هتل حضور ندارد نیز قطع می شود.

🔵 همچنین سیستم های ابری کمک میکنند که مدیر سیستم بتواند محتوای ویدئویی و تبلیغاتی را به پایگاه داده رسانه های بیرونی که در حوزه تولید و نشر محتوا فعالیت میکنند متصل نماید.

🔵 از این طریق مهمان فقط از محتوا ایجاد شده توسط هتل بهره مند نخواهد بود بلکه هتل بدین وسیله حجم انبوهی از فیلم و محتوای دیگر را میتواند در هتل ارائه و حتی به فروش رساند که خود انها را فراهم نکرده است.

🔵 بسته به اینکه محتوای تعاملی از چند سیستم تعاملی ( تلوزیون، اسند لابی، نمایشگر دیجیتال، موبایل و ...) در اختیار مهمان قرار گیرد، این محتوا میتواند در بعضی یا همه درگاه ها به صورت متمرکز و با وحدت رویه در سراسر هتل به نمایش گذاشته شود که خود سبک نویتی از به کاگیری تکنولوژی را در هتل به همراه دارد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...