کتابخانه داخلی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


 مدیریت و کنترل هزینه غذا و نوشیدنی

مدیریت و کنترل هزینه غذا و نوشیدنی

کتاب مدیریت و کنترل هزینه غذا و نوشیدنیگردآوری و تأليف: مهدی ابریشم‌کش ، عباس واحدمدیران خدمات غذایی به منظور کنترل موثر هزینه‌ها می‌بایست به مسائل حسابدار، بازاریابی، حقوق و دستمزد کارکنان، تولید، خدمات، اصول بهداشتی و نگهداری و انبارداری مواد غذایی و نوشیدنی تسلط کامل داشته باشند.این کتاب اطلاعات مفید و گسترده‌ای از روش‌های کنترل هزینه و راه‌حل‌های ویژه برای پایین نگهداشتن هزینه‌ها و بالا بردن حاشیه سود را برای مدیران و دانشجویان فراهم کرده است.همچنین این کتاب برگرفته از تجارب اساتید داخلی، دیدگاه و بیان تجربیات نویسندگان این دست نوشته و چکیده‌ای از کتب نگارش شده توسط اساتید خارجی است. مدیران مشاغل از این مرجع مفید می‌توانند به عنوان منبعی که در برگیرنده فرم‌ها و فرمول‌های ساده می‌باشد به راحتی برای فراگیری و آموزش کارکنان خود در جهت کنترل هزینه‌ها و مدیریت موثر عملیات غذا و نوشیدنی استفاده نمایند.

ایجاد شده: 20/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 20/بهمن/1402
بررسی کاربردی مشارکت در گردشگری رقابتی و پایدار

بررسی کاربردی مشارکت در گردشگری رقابتی و پایدار

کتاب بررسی کاربردی مشارکت در گردشگری رقابتی و پایدار مؤلف: بهار بیشمی، مصطفی محمودیهدف این کتاب، کمک به افراد مرتبط با گردشگری برای تدوین و پیاده‌سازی طرح‌های ابتکاری گردشگری به صورت مشترک است.این کتاب شامل موضوعاتی مانند:چه اقداماتی برای پایدارتر و رقابتی کردن طرح‌های گردشگری با رویکرد مشارکتی نیاز است؟ چه کسانی در این فرآیندها باید همکاری کنند؟اقدامات و فرایندهای مشارکتی چگونه میتوانند ایجاد و تقویت شوند؟سازمان جهانی گردشگری با همکاری سازمان توسعه هلند در بخشی از کارهای خود برای تقویت و پشتیبانی از توسعه پایدار گردشگری این کتاب را براساس همکاری چند جانبه ذینفعان برای گردشگری تهیه کرده‌اند. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
چالش‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری در کشورهای اسلامی

چالش‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری در کشورهای اسلامی

کتاب چالش‌ها و راهکارهای توسعه گردشگری در کشورهای اسلامی مؤلف: مصطفی محمودیاین کتاب به دنبال ارائه راهکارهای علمی می‌باشد که با آموزه‌ها و احکام تمامی مذاهب اسلام هماهنگی دارد، زیرا نیاز است گردشگری را از نو معرفی کرد.این کتاب شامل موضوعاتی مانند:صنعت گردشگری و جایگزین‌های آنگردشگری اسلامی دیدگاه قرآن و بزرگان دین اسلام درباره مسافرتتاریخچه گردشگری در اسلام مشروعیت فقهی این صنعت است.این کتاب با ارائه الگوی گردشگری مدنظر اسلام آغاز می‌گردد، از وظایف و مسئولیت‌های کسب و کارهای گردشگری، کدهای رفتاری گردشگران، راهبردهای توسعه و رونق این صنعت صحبت به میان خواهد آورد. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
 مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتل + خرید آنلاین

مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتل + خرید آنلاین

كتاب مهارت‌های اجتماعی و روابط عمومی در هتلنويسندگان: فريد جواهرزاده، سيد مهدی نجاتيان قریشیکتاب‌حاضر با بیان تجارب شخصی و حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی و فرانت آفيس و به‌كارگيری تاريخچه قوانين و درج ضوابط در امور هتل، به پذيرشگران و كارمندان فرانت آفيس شيوه‌های نوين برخورد با ميهمان  يادآور سازند.محورهای اصلی کتاب:▫️برقراری ارتباط با مردم، مسائل قانونی و امنیتی▫️حراست و نگهبانی از هتل▫️مهمانوازی در هتل▫️نیازهای مهمان و...در حرفه هتلداری کارمندان فرانت آفیس به طور معمول از طریق تلفن و یا ارتباط مستقیم با میهمانان و مراجعه کنندگان ارتباط می گیرند ارتباطی که نقش مؤثری در موفقیت یک هتل دارد.پرواضح است ارتباطی این گونه نیازمند استفاده از توانایی های متفاوت در نزد افراد است که با به کارگیری آنها بتواند ارتباطی مستقیم و مؤثر را ایجاد و با تکیه بر مهارتهای اجتماعی اثرگذاری بهتری در نزد مخاطب و میهمان باقی گذارد.آموزشهایی از این دست که کارکنان هتل را نسبت به این مهم توانمندتر سازد یکی از دغدغه های مدیران و برنامه ریزان امور است به گونه ای که بتوان ظرافت های ارتباطی میهمان نوازی و مسؤولیت پذیری را به آنان منتقل نماید. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
مكان‌ها و فضاهای گردشگری + خرید آنلاین

مكان‌ها و فضاهای گردشگری + خرید آنلاین

كتاب مكان‌ها و فضاهای گردشگری نویسنده: گرت شاو- الن ام. ويليامزترجمه و تأليف: دكتر محمدرضا ربيعی مندجين- محمد عليزاده- سونيا ازهریهدف اين كتاب، كمك به يك جهت‌گيری مجدد است كه منجر به مشخص شدن شكاف ‌ِبين دانش و درك عمومی از گردشگری خواهد شد.مقدمه كتاب به دنبال مفهوم‌سازی گردشگری، بر اساسِ مباحث گسترده پيرامون "پويايی و حركت" است.يكی از موضوعات مهم مورد توجه كتاب حاضر، اين است كه چگونه جهانی شدن، در معانی مختلف آن، جريان‌های گردشگری و در واقع فضاها و مكان‌ها را شكل می‌دهد.با توجه به اینکه گردشگری در مکانها و فضاها رخ می دهد، ذاتاً امری جغرافیایی است. در جغرافیا، تعاملات بین مکانهای پیرامون فضای خاصی پدید می آورد که این امر فرصتها و تهدیدهایی را برای مقاصد گردشگری ایجاد می کند.در این بستر علاوه بر اینکه مقصدهای گردشگری بخوانیم سازمانهای مدیریت مقصد با هم همکاری میکنند؛ بلکه شرکت ها و سازمان های خصوصی گردشگری برای توسعه جایگاه خود در بازار گردشگری با هم دیگر پیوندهایی برقرار میکنند.در بستر جهانی شدن قوانین ملی تا حدی تضعیف می شود به همین خاطر است که برخی کشورها از جهانی شدن دوری می گزیند اما همین جهانی شدن فرصتهایی را خلق میکند که آن را جذاب می سازد. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
 آشنایی با زمین‌شناسی و زمین گردشگری + خرید آنلاین

آشنایی با زمین‌شناسی و زمین گردشگری + خرید آنلاین

کتاب آشنایی با زمین‌شناسی و زمین گردشگری تالیف: سید امیر توکلی صبور زمین‌گردشگری یا ژئوتوریسم از دو بخش ژئو و توریسم تشکیل شده‌است بخش ژئو جاذبه‌های زمین‌شناسی، ژئومورفولوژی و میراث معدن‌کاری را شامل می‌شود و بخش توریسم آن به عنوان موضوعی چند رشته‌ای، تمامی زیرساختهای صنعت گردشگری از جمله تفسیر، مدیریت، اقامت، تورها و… شامل می‌شود و برخلاف اکوتوریسم که جاذبه‌های طبیعت جاندار را در مرکز توجه قرار داده‌است، این صنعت به‌طورکلی با جاذبه‌های طبیعت بی جان سروکار دارد. مخاطبان زمین‌گردشگری فقط متخصصان و کارشناسان زمین‌شناسی و ژئومورفولوژی نیستند، بلکه گردشگران عادی و علاقه‌مندان طبیعت هستند. در جریان فعالیت‌های زمین‌گردشگری، بازدیدکنندگان ضمن بازدید از پدیده‌های زیبا و ویژه زمین‌شناسی و ژئومورفولوژی، با مبانی پیدایش آن‌ها آشنا شده اهمیت وجودی آن‌ها را درمی‌یابند. سرفصل‌های کتاب : 1️⃣ شکل گیری زمین2️⃣ کانی شناسی و سنگ شناسی3️⃣ تغییرات در چهره زمین4️⃣ آب های زیرزمینی، گنبدهای نمکی و بیابان ها5️⃣ حفاظت از میراث زمین شناسی جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
 گردشگری سلامت در رویکردی جامع + خرید آنلاین

گردشگری سلامت در رویکردی جامع + خرید آنلاین

کتاب گردشگری سلامت در رویکردی جامعمؤلف: علی‌اصغر شالبافيانتوسعه "گردشگری سلامت" تحت تأثير عوامل زيادی قرار دارد كه از جمله عوامل كليدی آن، بايد به ساختار جمعيت و سطح اميد به زندگی اشاره كرد.دليل تأليف اين كتاب، فراهم ساختن مبنایی براي كمک به درک صحيح از گردشگری سلامت توسط طيف گسترده ذینفعان آن است.مهم‌ترين موضوعات مورد توجه در تأليف اين كتاب موارد زير بوده است: تأكيد بر برخی از مهم‌ترین چالش‌ها و شكاف‌های موجود در پژوهش‌ها و مطالعات صورت‌گرفته در حوزه گردشگری پزشكی و گردشگری تندرستی؛ به‌خصوص چالش‌های مرتبط با تعاريف و داده‌های آماری تبيين اهميت و ارزش اقتصادی گردشگری تندرستی و گردشگری پزشكی به‌عنوان ابزارهای متنوع‌سازی اقتصاد گردشگریمعرفی آميخته بازاريابی نوين در حوزه گردشگری پزشكی، تحليل و بررسی راهبردهای بازاريابی گردشگری پزشكی و تندرستی جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
 گردشگری پزشکی درمان ها، بازارها و پيامدهای سيستم سلامت + خرید آنلاین

گردشگری پزشکی درمان ها، بازارها و پيامدهای سيستم سلامت + خرید آنلاین

کتاب گردشگری پزشکی درمان ها، بازارها و پيامدهای سيستم سلامت (بررسی ميدانی)نويسندگان: نيل لونت- ريچارد اسميت- مارك اِكسورثی- استفان تی. گرين-دانيل هورسفال- روسِل مانيونمترجمان: نازنين‌السادات فاتحی- مهلا ميهن‌دوستگردشگری پزشكی دربرگيرنده مفهوم گسترده‌تری نسبت به گردشگری سلامت است.صنعت گردشگری پزشكی، پويا و متغير است و طيفي از عوامل، نظير شرايط اقتصادی، تغييرات و بی ثباتی سياست‌های داخلی، محدوديتهای سفر، فعاليت‌های تبليغاتي را در بر می‌گیرد. همچنین ممکن است در دگرگونی های ژئوپلتيكی، و روش‌های نوآورانه و پيشرو در درمان، تغيير اَشكال مصرف و توليد خدمات سلامتی در داخل و خارج از كشورها سهم داشته باشند. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
مدیریت ژئوتوریسم + خرید آنلاین

مدیریت ژئوتوریسم + خرید آنلاین

کتاب مدیریت ژئوتوریسمتأليف: راحله غضبانیاكنون گردشگری به يک صنعت بزرگ جهانی با ميزان تأثير بالا تبديل شده است و ژئوتوريسم يك شاخه درحال رشد فزاينده اين صنعت است.تورهای با ماهيت زمين‌شناسی، به بازديد از مناطق طبيعی و توضيح فرآيند تشكيل آن‌ها مي‌پردازند.برای ايجاد يک نگرش جامع به ژئوتوريسم، گردشگران علاوه بر تماشای محيط طبيعی بی‌جان، مي‌توانند از تفاسير زمين‌شناسی آن لذت ببرند.بنابراين باعث افزايش حمايت آنان جهت نگهداری از پديده‌های زمين‌شناسی برای نسل آينده می‌شود.هركجا گردشگری منافع محيطی مستقيمی را به محل مورد بازديد می‌رساند، باعث جلب حس همدلی بازديدكنندگان برای حفظ ميراث منطقه و افزايش وفاداری آنان می‌شود. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
كتاب گردشگری، حمل و نقل عمومی و تحرک پايدار + خرید آنلاین

كتاب گردشگری، حمل و نقل عمومی و تحرک پايدار + خرید آنلاین

كتاب گردشگری، حمل و نقل عمومی و تحرک پايدارنويسندگان: سی. مايكل هال، ديم-ترين لكلان، يايل رممترجم: دكتر حسين حاتمی‌نژاد، طيبه قائمی‌راد، شهاب نارگانی‌بافقیاين كتاب به دنبال بيان نقش حياتی حمل و نقل عمومی در گردشگری به عنوان بخشی از تجربه گردشگران و اهميت آن برای پايداری مقاصد و گردشگری می‌باشد.اصطلاح «حمل و نقل عمومی» به طور معمول با فرم‌های متعارف حمل و نقل جمعی مانند خدمات برنامه‌ريزی‌شده اتوبوسی، قطار يا كشتی‌هايی كه به طور مكرر رفت و آمد می‌كنند، ارتباط می‌يابد.با اين حال، اكثر مردم اين اصطلاح را با ساير انواع سيستم‌های حمل و نقل مسافر از جمله تاكسی‌ها، شاتل‌ها و يا سواری‌های كرايه‌ای مرتبط نمی‌دانند، در صورتی كه اين خدمات برخی از ويژگی‌های كليدی خدمات حمل و نقل‌ عمومی را دارا می‌باشند. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
 گردشگری پايدار در عمل (واگشايی ناسازه‌ها) + خرید آنلاین

گردشگری پايدار در عمل (واگشايی ناسازه‌ها) + خرید آنلاین

كتاب گردشگری پايدار در عمل (واگشايی ناسازه‌ها)ويرايش: مايكل هاگز- ديويد ويور- كريستوف فوربرگردان: دكتر حميد ضرغام بروجنی- مرضيه همتی- اليكا حسنیاین کتاب در سه بخش و هجده فصل تنظیم شده است: بخش اول: مفهوم‌سازی گردشگری پایدار، در شش فصل مستقل به بحث درباره گردشگری پایدار، تاریخچه، وضعیت فعلی و پیش‌بینی آینده، سیاست گردشگری برای پیگیری توسعه مجدد و پایداری می‌پردازد.بخش دوم: چشم‌انداز مقصد، شامل هفت فصل مجزا از مطالعات موردی مقصد، ادراک گردشگران از محصولات گردشگری، رویکرد دولتی به پایداری گردشگری است و چگونگی عملیاتی‌سازی برنامه‌های توسعه گردشگری پایدار را بررسی کرده است.بخش سوم: چشم‌انداز مجریان، شامل چهار فصل به‌علاوه یک ‌فصل نتیجه‌گیری از دید مجریان گردشگری است و موضوعاتی از قبیل سهم زمین‌گردشگری در گردشگری پایدار، نقش رویدادها در ایجاد مقصدهای گردشگری پایدار و چالش‌ها، فرصت‌ها و تعاملات در این فصل بحث و بررسی شده است. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...