صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / استفاده از هوش مصنوعی در صنعت هتلداری - بخش اول
استفاده از هوش مصنوعی در صنعت هتلداری - بخش اول - تصویر 1

استفاده از هوش مصنوعی در صنعت هتلداری - بخش اول

ایجاد شده: 15/خرداد/1401       آخرین ویرایش: 15/خرداد/1401

🔸 برنامه ای که با هوش مصنوعی طراحی شده است، صنعت گردشگری و هتلداری را می تواند قادر سازد تا خدمات را شخصی سازی کرده و نظرات کاربران را تجزیه و تحلیل نماید.

🔸 هتلداران در حال حاضر به شدت به هوش مصنوعی برای تصمیم گیری آگاهانه تر در مورد قیمت ها، تقاضا و تفسیر داده های مهمانان به منظور اعمال استراتژی های بازاریابی موثرتر و بسته های متناسب با نیازهای مهمانان متکی هستند.

🔸 ابزارهای هتل هوش مصنوعی همچنین می توانند در پشت صحنه برای اجرای روان تر عملیات، با انجام کارهای تکراری و پاسخ داده به سوالات متداول استفاده شوند تا کارکنان هتل بتوانند بر ارائه بالاترین کیفیت خدمات تمرکز کنند.

🔸 یکی از چالش های کلیدی خدمات مشتری برای هتل ها، پاسخ سریع به سوالات مهمانان است و هوش مصنوعی اکنون این مشکل را حل کرده است.

🔸 علاوه بر این، ظرفیت کمک به وظایفی مانند تجزیه و تحلیل داده  ها را دارد و از طریق جمع آوری داده ها، می تواند به طور مؤثر "یاد بگیرد" و با تعاملات مهمان سازگار شود.


برچسب‌ها:    هوش مصنوعی صنعت هتلداری
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...