صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ عوامل موثر بر قیمت‌گذاری در هتل‌ها
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ عوامل موثر بر قیمت‌گذاری در هتل‌ها - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ عوامل موثر بر قیمت‌گذاری در هتل‌ها

ایجاد شده: 17/دی/1399       آخرین ویرایش: 17/دی/1399

🔴 عوامل موثر بر قیمت‌گذاری در هتل‌ها

🔹 با شناخت عوامل مؤثر و مهم در قیمت‌گذاری در صنعت هتلداری، می‌توان بهترین شیوه‌ را انتخاب کرد و به کار گرفت که به‌ نوبه‌ خود منجر به افزایش درآمد هتلداران و افزایش گردش پول در جامعه می‌شود. 

🔹 عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌گذاری خدمات این صنعت، متعدد و بسته به محل و زمان می‌تواند متفاوت باشد. 

🔹 به‌ طور مثال بررسی عوامل مختلف تاثیرگذار بر قیمت‌گذاری در صنعت هتلداری در آفریقا نشان داد که عوامل زیر نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛

📌 توجه به مسائل زیست‌محیطی

📌 امکانات رفاهی

📌 برند هتل

📌 عوامل مدیریتی

📌 موقعیت هتل

📌 کیفیت ارائه خدمات

📌 سرویس‌های زیرساختی 

📌 بازاریابی بر قیمت‌گذاری خدمات هتلداری

🔹 همچنین مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری در صنعت هتلداری هند، موارد زیر هستند؛

📌 ارائه تخفیف به میهمانان

📌 کمک به میهمانان

📌 آداب خوشامدگویی گرم

📌 انجام کار به شیوه دوستانه 

📌 ارائه اتاق تمیز به آنها





جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...