صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ فروش
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ فروش - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ فروش

ایجاد شده: 21/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 21/خرداد/1399

اصل اساسی فروش شامل تشویق مشتریان برای صرف هزینه بیشتر در خرید یا رزرو است و یک مؤلفه اساسی هر استراتژی مؤثر قیمت‌گذاری در صنعت هتل است.

این روش می‌تواند به معنای ترغیب یک میهمان برای ارتقا به یک اتاق بهتر یا پرداخت بیشتر برای یک اتاق با نمای مطلوب‌تر باشد. 

این مفهوم همچنین می‌تواند به معنای ترغیب میهمانان به پرداخت هزینه بیشتر برای تختخواب با اندازه کینگ و یا اندازه‌های دلخواه آنها باشد. 

روش‌های فروش در اغلب موارد موفقیت‌آمیز است. بنابراین می‌توان در حالیکه میهمانان در حال انتخاب اتاق هستند گزینه‌های بهتر و ارائه خدمات بیشتر را تبلیغ کنید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...