صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مدیریت نظرسنجی
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مدیریت نظرسنجی - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مدیریت نظرسنجی

ایجاد شده: 8/آذر/1399       آخرین ویرایش: 8/آذر/1399

🔴 مدیریت نظرسنجی

🔹 در نهایت، نظر مثبت میهمانان منجر به بهبود نرخ تبدیل می‌شود. 

🔹 در واقع هنگامی که دو هتل کالای مشابه را ارائه می‌دهند، یکی از آنها با نظرسنجی مثبت توسط مشتریان انتخاب می‌شود. 

🔹 به همین دلیل برای به حداکثر رساندن درآمد، مهم است که یک استراتژی جامع مدیریت نظرسنجی و بازخورد داشته باشید.

🔹 این روش به معنای تلاش برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری، ترغیب میهمانان به نظرسنجی و بازخورد ارسال شده در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی است.

🔹 به حداکثر رساندن درآمد در صنعت هتلداری وابسته به اجرای راهکارهای مناسب قیمت‌گذاری است که بخش مهمی از استراتژی مدیریت درآمد شماست.

🔹 به طور معمول، این امر نیاز به استفاده از پیش‌بینی برای تقاضا و همچنین تنظیم نرخ اتاق به صورت استراتژیک، استفاده از تکنیک‌های متقابل فروش و مدیریت بازخورد آنلاین مشتری دارد.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...