صفحه اصلی / میزبانی / چگونه انعام خوبی دریافت کنیم؟
چگونه انعام خوبی دریافت کنیم؟ - تصویر 1

چگونه انعام خوبی دریافت کنیم؟

ایجاد شده: 3/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 3/بهمن/1402

سفارش مهمان را یادداشت کنید!


گاهی برخی از مهمانان تصور‌ میکنند که میزبانان، کم توجه هستند و از آنجاییکه هیچ کار دیگری بلد نیستند، وارد این شغل شده و از روی اجبار میزبان شده اند اما‌ باید توجه داشت که بسیاری از میزبانان، مدارک معتبر دانشگاهی و بین المللی دارند.

اگر‌ شما به عنوان میزبان، سفارش مهمان را یادداشت کنید، به مهمان اطمینان خواهید داد که سفارش آنها دقیقا بر اساس خواسته آنها آماده خواهد شد.
همواره سریع و پاسخگو باشید!

هر چقدر سریعتر بتوانید خواسته مهمان را برآورده سازید، مهمان به همان میزان، رضایت بیشتری از شما خواهد داشت. اگر مهمان درخواستی دارد، باید بدون از دست دادن زمان، آن را برآورده سازید.


مثلا اگر میزی درخواست نان اضافه دارد، نه تنها نباید حرفی بزنید و شرطی بگذارید، بلکه باید بلافاصله نان را برای آن‌ میز سرو کنید!

همواره سریع و پاسخگو باشید

▫️هر چقدر سریعتر بتوانید خواسته مهمان را برآورده سازید، مهمان به همان میزان، رضایت بیشتری از شما خواهد داشت.

▫️اگر مهمان درخواستی دارد، باید بدون از دست دادن زمان، آن را برآورده سازید.

▫️مثلا اگر میزی درخواست نان اضافه دارد، نه تنها نباید حرفی بزنید و شرطی بگذارید، بلکه باید بلافاصله نان را برای آن‌ میز سرو کنید!

همواره با میهمان موافقت کنید زیرا حق با اوست

▫️اگر میهمان به شما بگوید که غذایش ۴۵ دقیقه طول کشیده تا برایش سرو شود و شما می‌دانید که این غذا زیر ۲۰ دقیقه به میز میهمان رسیده و حتی برای اثبات حرف خود می‌توانید زمان سفارش را از روی کامپیوتر رستوران هم چک کنید، چه باید بکنید؟

▫️یک میزبان موفق در اینگونه موارد نیز تنها سر خود را به آرامی و به نشانه تائید تکان می‌دهد، لبخند زده و با حرف میهمان موافقت می‌کند.




برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...