صفحه اصلی / میزبانی / انواع سرویس - اتاق به همراه صبحانه، ناهار، شام، میان وعده ۲۴ ساعته و نوشیدنی‌های رایگان در تمام مدت شبانه‌روز
انواع سرویس - اتاق به همراه صبحانه، ناهار، شام، میان وعده ۲۴ ساعته و نوشیدنی‌های رایگان در تمام مدت شبانه‌روز - تصویر 1

انواع سرویس - اتاق به همراه صبحانه، ناهار، شام، میان وعده ۲۴ ساعته و نوشیدنی‌های رایگان در تمام مدت شبانه‌روز

ایجاد شده: 26/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 26/بهمن/1398

اتاق به همراه صبحانه، ناهار، شام، میان وعده ۲۴ ساعته و نوشیدنی‌های رایگان در تمام مدت شبانه‌روز ( ( U.ALL ) Ultra All Inclusive: Maximum All Inclusive)


یعنی اتاق جهت اقامت همراه با تمام وعده‌های غذایی شامل صبحانه، ناهار، عصرانه و شام و نوشیدنی‌های رایگان.

این سرویس معمولاً در هتل‌های واقع شده در شهرهای ساحلی ارائه می‌گردد و بسته به نوع نوشیدنی ارائه شده مثلاً تولید داخل یا خارج کشور و اینکه در چه ساعاتی از شبانه‌روز ارائه می‌گردد، دارای واژه‌های متفاوتی است. 

در برخی هتل‌هایی که چنین سرویسی ارائه می‌گردد، استفاده رایگان از ورزش‌های آبی از قبیل جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی، ماساژ و ... برای یکبار در طول اقامت جزئی از سرویس می‌باشد.

این هتل‌ها حداکثر مهمان‌نوازی را دارند و مانند هتل‌های ALL هستند با این تفاوت که میان وعده و نوشیدنی در هتل‌های U.ALL به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. 

برخی از این هتل‌ها، امکانات و تسهیلاتی مانند کوپن ماساژ رایگان نیز به مهمانان خود ( به هر نفر یا به هر اتاق ) ارائه می‌دهند.

نکته مهمی که مسافران باید به آن توجه داشته باشند این است که برخی هتل‌های U.ALL در فصل‌های غیر پیک که مسافرانشان اندک است، خدمات ۲۴ ساعته ارائه نمی‌دهند. 

به عنوان مثال ممکن است برخی هتل‌های U.ALL ترکیه در اول بهار که هوا در این کشور مانند ایران است و تعداد توریست‌هایش مانند تابستان زیاد نیست، خدمات U.ALL ارائه ندهند. بنابراین اگر U.ALL می‌خواهید، حتماً با هتل تماس بگیرید و از ارائه خدمات آن مطمئن شوید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...