اخبار خارجی
 پخش زنده ویدیو هنگام تماس با پلیس و اورژانس

پخش زنده ویدیو هنگام تماس با پلیس و اورژانس

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ نیروهای امداد و نجات برای پشتیبانی از قابلیت جدید سیستم‌عامل iOS 18 با نام Live Video support (پشتیبانی از پخش زنده‌ی ویدئو) اعلام آمادگی کرده‌اند. براساس گزارش ورج، اپل قصد دارد قابلیت پخش زنده‌ی وید‌ئو هنگام تماس با پلیس و اورژانس را به گوشی‌های آیفون اضافه کند تا نیروهای امدادی بتوانند سریع‌تر به‌ افراد کمک کنند. برخی از پلتفرم‌های پشتیبانی از تماس‌‌های اضطراری مانند RapidSOS Unite و Prepared درحال ادغام با قابلیت Emergency SOS Live Video هستند که اپل در ماه ژوئن (خرداد و تیر) و در طی مراسم WWDC معرفی کرد. قابلیت جدید گوشی آیفون به کاربران امکان می‌دهد با دیسپچرهای نیروهای امدادی، تماس ویدئویی برقرار کنند تا نیروهای امداد بتوانند افراد نیازمند کمک را سریع‌تر و راحت‌تر پیدا کنند. سرویس SOS اضطراری (Emergency SOS) اکنون نیز امکان برقراری تماس تلفنی، ارسال پیام و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با نیروهای امدادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایجاد شده: دو روز قبل       آخرین ویرایش: دو روز قبل
تقاضا چهل هزار هواپیمای جدید در دو دهه آینده

تقاضا چهل هزار هواپیمای جدید در دو دهه آینده

به گزارش سرویس خارجی فلای نیوز : دو غول صنعت هواپیماسازی، بوئینگ و ایرباس، پیش‌بینی می‌کنند که آسمان در دو دهه آینده به طور قابل توجهی شلوغ‌تر خواهد شد. این شرکت‌ها تخمین می‌زنند که به بیش از چهل هزار هواپیمای جدید در این بازه زمانی نیاز خواهد بود، که خبر بسیار خوبی برای تجارت آنها و فرصتی برای رشد و توسعه است. طبق پیش‌بینی بلندمدت بوئینگ، این صنعت در ۲۰ سال آینده به حدود ۴۴ هزار هواپیمای جدید نیاز خواهد داشت، به این معنی که تعداد هواپیماهای مسافربری و باری در حال پرواز تقریباً دو برابر خواهد شد. ایرباس، رقیب اروپایی بوئینگ و بزرگترین سازنده هواپیما در جهان، نیز در آخرین پیش‌بینی خود از نیاز به بیش از ۴۲ هزار هواپیمای جدید تا سال ۲۰۴۳ خبر داده است. این افزایش تقاضا به دلیل عوامل مختلفی از جمله رشد طبقه متوسط ​​جهانی، افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی و ظهور بازارهای جدید در حال توسعه است.

ایجاد شده: چهار روز قبل       آخرین ویرایش: چهار روز قبل
کشف اجساد ۶ گردشگر خارجی در هتلی در تایلند

کشف اجساد ۶ گردشگر خارجی در هتلی در تایلند

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ؛ پلیس تایلند از آغاز تحقیقات درباره یافتن اجساد اتباع خارجی در یک هتل لوکس در این کشور خبر داد.  پس از کشف اجساد ۶ تبعه خارجی در اتاق یکی از هتل‌های گران قیمت بانکوک، اکنون مقامات محلی تحقیقات خود را درباره این ماجرا آغاز کردند. هفتمین تبعه خارجی مرتبط با این حادثه اکنون مفقود شده و تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه دارد.  به گفته سخنگوی پلیس بانکوک ؛ تمامی این افراد شهروندان ویتنامی هستند که ۲ تن از آنها تابعیت آمریکا را نیز داشته اند. این افراد که شامل ۳ مرد و ۳ زن می‌شدند گرچه دو اتفاق مجزا گرفته بودند، اما اجساد آنها در یک اتاق مشترک کشف شد.  مقامات محلی تاکید دارند تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این افراد خودکشی نکرده و فرد یا افراد دیگری به آنها آسیب رسانده است. تایلند به شدت به صنعت گردشگری وابسته است و وقوع چنین رخداد‌هایی می‌تواند به شهرت این کشور در این حوزه آسیب وارد کند.

ایجاد شده: 27/تیر/1403       آخرین ویرایش: 27/تیر/1403
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...