صفحه اصلی / کتابخانه داخلی / روش تحقیق در گردشگری و هتلداری + خرید آنلاین
روش تحقیق در گردشگری و هتلداری + خرید آنلاین - تصویر 1

روش تحقیق در گردشگری و هتلداری + خرید آنلاین

115,500 تومان
ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401

گروه آموزشی هتل‌نیوز - گاهی راه درست یا غلط براي انجام بعضی كارها وجود ندارد، بلکه ممكن است روش‌های متفاوتی وجود داشته باشد. آنچه اهمیت دارد توجیه آنچه انجام می‌دهیم و نحوه انجام آن است.

کتاب "روش تحقیق در گردشگری و هتلداری" با ارائه رویکرد متعادل در مورد نظریه و عمل و همچنین ارائه دانش و مهارت لازم برای انجام پژوهش و توجیه رویکرد نسبت به آن به شما در حل مسئله فوق کمک خواهد کرد.

این کتاب با تأکید بر مهارت‌هایی که شما به عنوان پژوهشگر تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی در انجام پژوهش کلاسی، مشاوره‌ای یا پایان‌نامه، احتیاج خواهید داشت با استفاده از مثال‌های واقعی، روش شفافی را برای توضیح مفاهیم و ایده‌های محققان حوزه گردشگری و هتلداري مورد توجه قرار داده و با در نظر گرفتن ویژگی‌های صنعت گردشگری و هتلداري شامل بُعد بین‌المللی و تأثیری که این موضوع می‌تواند بر فرایند تحقیق داشته باشد، راهنمایی‌های لازم جهت تدوين یک پروژه گردشگری و هتلداري را ارائه می‌دهد.

ساختار کتاب "روش تحقیق در گردشگری و هتلداری" به گونه‌ای است که به شما در درک اصول اولیه تحقیق و توسعه روش تفکر، توجیه آن و درک این‌ نکته که ابزارهای همسان معتبر دیگری نیز برای موضوع تحقیق شما وجود دارد، کمک کند.

کتاب "روش تحقیق در گردشگری و هتلداری" توسط "لونت آلتینی" و "الکساندروس پاراسکواس" تالیف شده و در 11 فصل توسط آقایان "صادقی صالحی" و "سالار کهزادی" و خانم‌ها "پگاه ایزدی" و "زهرا پازوکی‌نژاد" ترجمه شده است.

در فصل 1، اینکه چرا ما به عنوان فردی دانشگاهی پژوهش انجام می‌دهیم و همچنین پژوهش چه اهمیتی دارد، مورد طرح و بحث قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا روش‌های استدلال برای انجام تحقيق خاص را توسعه دهید و سؤالات تحقیق که در طول سفر تحقیقی راهنمایتان خواهد بود را تدوین کنید.

هدف فصل 2 و 3 ارائه مهارت‌های لازم هنگام مطالعه علمی و راهبردی جهت انجام ادبیات نظری به گونه‌اي است كه در تدوين بنیان نظری قوی برای پروژه تحقیقی مفید باشد.

فصل 4 با ارائه راهبردها، رویکردها و فلسفه‌های مختلفی که در هنگام انجام تحقیق انتخاب خواهید کرد، بخش‌های مفهومی‌تر تحقیق را معرفی می‌کند.

فصل‌های 5 تا 7، راهنمای‌هایی در مورد اینکه از چه کسانی اطلاعات جمع‌آوری کنید، چگونه اطلاعات را کسب کنید و چگونه یک طرح تحقیق آماده کنید که استاد راهنما یا کمیته تحقیق دانشگاه را متقاعد سازد که شما قادر به انجام تحقیق آکادمیک قوی هستید را ارائه می‌دهد.

فصل 8، رفتن به محل تحقيق، شروع انجام تحقیق و انجام کار میدانی را مورد توجه قرار می‌دهد. هدف اين فصل تجهیز شما به راهبردهايی جهت برخورد با دنیای واقعی و سختی‌هاست.

فصل 9 و 10 با معرفی رویکردها و تکنیک‌های مختلف، مهارت‌های اوليه لازم جهت تحلیل داده را ارائه می‌دهد. این فصل با ارائه چندین مثال به شما کمک خواهد کرد تا قبل از استفاده واقعی از تکنیک‌ها در پژوهش، آنها را درک و به صورت عملی مورد استفاده قرار دهید.

سرانجام فصل 11 در مورد نوشتن پروژه تحقیقی و همچنین تبدیل نتايج پژوهش به يك مقاله علمی موفق قابل چاپ، پیشنهادهایي را ارائه می‌دهد.

جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.

لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...