صفحه اصلی / فرانت آفیس / قسمت دوم از بررسی ویژگیهای شغل یک پذیرشگر
قسمت دوم از بررسی ویژگیهای شغل یک پذیرشگر - تصویر 1

قسمت دوم از بررسی ویژگیهای شغل یک پذیرشگر

ایجاد شده: 9/مهر/1397       آخرین ویرایش: 9/مهر/1397

#آموزش
#فرانت آفیس
#پذیرش هتل (قسمت دوم)
————————————
قسمت دوم از بررسی ویژگیهای شغل یک پذیرشگر

 متصدی پذیرش هتل باید

در همه حال رفتاری مودبانه و صمیمی، همراه با آرامش و صبر داشته باشد (حتی در شرایط بحرانی).
به همه جزئیات توجه کند.
از روابط عمومی خوبی برخوردار بوده و تاحدی با روانشناسی افراد، لهجه ها و فرهنگ های مختلف آشنایی داشته باشد.
از اصول فروشندگی و جذب مشتری به میزان لازم در کار خود استفاده کند.
همچنین با شناختی کاملی که از وظایف سایر کارکنان هتل دارد، باید در رسیدگی به خواسته ها، پیشنهادات و شکایات احتمالی میهمانان، سرعت عمل لازم  را به کار گیرد.
با نحوه بررسی درستی و اعتبار انواع کارت های شناسایی اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و...میهمانان آشنا باشد.
انواع روش های رزرواسیون را شناخته و مراحل مختلف هر کدام را در هنگام نیاز به خوبی انجام دهد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...