صفحه اصلی / مدیریت هتلداری / تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مقیاس‌های هتل‌های زنجیره‌ای
تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مقیاس‌های هتل‌های زنجیره‌ای - تصویر 1

تعریف مفاهیم مهم صنعت هتلداری ؛ مقیاس‌های هتل‌های زنجیره‌ای

ایجاد شده: 8/شهریور/1399       آخرین ویرایش: 8/شهریور/1399

مقیاس‌های هتل‌های زنجیره‌ای (Chain Scales)

بخش‌های بازار با نام مقیاس زنجیره‌ای، روشی است که با استفاده از آن، هتل‌های برند بر اساس نرخ متوسط   اتاق طبقه‌بندی می‌شوند. 

هتل‌های مستقل نیز صرف نظر از نرخ میانگین اتاق در آنها به عنوان یک رده جداگانه در مقیاس زنجیره‌ای گنجانده شده‌اند. 

رده‌بندی هتل‌های زنجیره‌ای عبارتند از؛

  1. هتل‌های زنجیره‌ای لوکس ( Luxury Chains )
  2. هتل‌های زنجیره‌ای تاپ ( Upper Upscale Chains )
  3. هتل‌های زنجیره‌ای درجه یک ( Upscale Chains )
  4. هتل‌های زنجیره‌ای متوسط و خوب ( Upper Midscale Chains )
  5. هتل‌های زنجیره‌ای متوسط ( Midscale Chains )
  6. هتل‌های زنجیره‌ای اکونومی ( Economy Chains )
  7. هتل‌های مستقل ( Independents )

جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...