کتابخانه داخلی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


نکات کلیدی در هتل‌ها ( جلد چهارم ) - مدیریت و نظارت بر خدمات پذیرایی + خرید آنلاین

نکات کلیدی در هتل‌ها ( جلد چهارم ) - مدیریت و نظارت بر خدمات پذیرایی + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - چهارمین جلد از کتاب نکات کلیدی در هتل‌ها با عنوان "مدیریت و نظارت بر خدمات پذیرایی" ضمن اینکه صرفاً کاربردی است، ارتباط مستقیم با مواد خوراکی، پذیرایی و رسم میهمان‌نوازی دارد. این کتاب که توسط جناب آقای "علی‌اصغر رضایت" نوشته شده به غیر از مدیریت خدمات پذیرایی و میزبانی، مقداری تشریفات را هم برای شما به تصویر می‌کشد. سرفصل‌های اصلی این کتاب عبارت است از؛  فصل 1: آشنایی مقدماتی با واحدهای مختلف پذیرایی فصل 2: نگاره تشکیلاتی قسمت خوراکی و نوشیدنی فصل 3: سه شیوه سرو خوراک فصل 4: تعدادی از واژه‌های مورد استفاده در آشپزخانه و رستوران جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 4/مرداد/1399       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
پایه و اساس مدیریتی در هتل‌های پنج ستاره + خرید آنلاین

پایه و اساس مدیریتی در هتل‌های پنج ستاره + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب "پایه و اساس مدیریتی در هتل‌های پنج ستاره" یکی از مفیدترین منابع در زمینه هتلداری و مدیریت هتلداری است که می‌تواند توسط تمام افراد علاقه‌مند و شاغل در این حوزه اعم از دانشجویان رشته هتلداری و مدیران و صاحبان هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرد. نام کتاب به هتل‌های پنج ستاره اشاره دارد اما قواعد مندرج، در تمامی هتل‌ها با درجه‌های دیگر نیز صادق است. این کتاب که توسط جناب آقای "علی‌اصغر رضایت" نوشته شده، آمیخته‌ای از علم و هنر است و جزئیات مسائل هتلداری را مورد پردازش قرار داده است. کتاب "پایه و اساس مدیریتی در هتل‌های پنج ستاره" برای کسانی که به نحوی در صنعت هتلداری فعالیت می‌کنند اعم از دانشجویان رشته هتلداری، مدیران و صاحبان هتل‌ها مورد استفاده است. از نکات دیگر مربوط به کتاب می‌توان به دو زبانه بودن آن اشاره کرد که می‌تواند برای معادل‌های صحیح فارسی و انگلیسی در هتلداری منبع مناسبی باشد. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 28/تیر/1399       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در حوزه هتلداری + خرید آنلاین

مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در حوزه هتلداری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب "مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در حوزه هتلداری" در چهار بخش عمده تهیه شده است.  بخش اول به کلیاتی در حوزه رفتار سازمانی و مسائل مدیریتی مرتبط با موضوع می پردازد. در بخش دوم به موضوع رفتار سازمانی در سطح فردی و تمام جزئیات آن و در بخش سوم به مباحث رفتار سازمانی در سطح گروه و سرانجام در بخش چهارم نگاهی محدود به برخی مطالب عمده نظیر فرهنگ سازمانی، رهبری و ارتباطات، مدیریت بهره‌وری و سرانجام مدیریت بحران و ریسک پرداخته شده است. سر فصل‌های کتاب مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی در حوزه هتلداری عبارتند از: فصل 1: طرح موضوع فصل 2: نگاهی اجمالی به مفاهیم نظری فصل 3: مبانی رفتار فرد / توانایی / شخصیت / یادگیری / ادراک / ارزش‌ها و نگرش‌ها / انگیزش فصل 4: مطالعات رفتار گروه / روش تصمیم‌گیری گروهی / مطالعات رفتار سازمانی در سطح سازمان فصل 5: فرهنگ سازمانی / رهبری سازمان / ارتباطات سازمانی / مدیریت بهره‌وری / مدیریت بحران و ریسک جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 24/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
آموزش خدمات میزبانی + خرید آنلاین

آموزش خدمات میزبانی + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب "آموزش خدمات میزبانی" راهنمای نوینی جهت آموزش کارکنان غذا و نوشیدنی محسوب می‌شود و تمامی موضوعات مربوط به سرویس‌دهی اعم از موقعیت مدیر، میزبان، سر میزبان و کمک میزبان را تحت پوشش قرار می‌دهد. کتاب "آموزش خدمات میزبانی" که توسط جناب آقای "علی‌اصغر رضایت" نوشته شده است، عملکردهای مناسب در موقعیت‌های گوناگون را برای موسسات و شرکت‌های مختلف بیان می‌کند و انواع سرویس فرانسوی، آمریکایی، انگلیسی، روسی، خانوادگی و سرویس تشریفات را شرح می‌دهد. علاوه بر موضوعات فوق، این کتاب تکنیک‌های پیشرفته سرو غذا مانند استیک، گوشت قطعه قطعه شده، ماهی و میوه را نیز آموزش می‌دهد و به بهداشت و ایمنی غذا هم می‌پردازد. سرفصل‌های کتاب "آموزش خدمات میزبانی" عبارت است از؛  فصل 1: کارکنان پذیرایی فصل 2: انواع سرویس‌دهی و چیدمان میز فصل 3: میزبانی فصل 4: سرویس میز فصل 5: طریقه سفارش گرفتن فصل 6: حمل سینی فصل 7: پیشنهادات و فروش‌های وسوسه انگیز فصل 8: توجه به کودکان فصل 9: وظایف جانبی میزبان فصل 10: آگاهی از منو فصل 11: سامانه سفارش الکترونیکی فصل 12: انعام گرفتن فصل 13: کمک میزبانی فصل 14: بهداشت و ایمنی فصل 15: فرم‌های محل کار جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 26/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
ارائه مدل گردشگری پایدار فرهنگی در ایران + خرید آنلاین

ارائه مدل گردشگری پایدار فرهنگی در ایران + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - گردشگری فرهنگی به علت وجود منابع فرهنگی و تاریخی فراوان و همچنین میراث ملموس و ناملموس، بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند شاخص‌ترین نوع گردشگری موجود در ایران باشد.  برای ایجاد پایداری گردشگری فرهنگی بایستی ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و محیط زیستی مورد مطالعه قرار گیرد. با شناخت این ابعاد، می‌توان یک آسیب شناسی کلی را که بتوان نقاط ضعف و آنچه مانع رسیدن جامعه به پایداری گردشگری فرهنگی می‌شود را شناسایی کرد و با برطرف نمودن نقص‌ها و ارائه راهکارهایی به سر منزل مقصود رسید. کتاب "ارائه مدل گردشگری پایدار فرهنگی در ایران" که توسط جناب آقای "علی لوافان" نوشته شده، دارای هفت سرفصل به شرح زیر است. فصل 1: مقدمه‌ای بر گردشگری فرهنگی فصل 2: گردشگری فرهنگی و توسعه پایدار گردشگری فصل 3: نظریه‌ها ( توسعه پایدار، مدیریت شهری و محیط زیست ) فصل 4: ظرفیت‌های گردشگری؛ میراث ملموس و میراث ناملموس فصل 5: بررسی پژوهش‌های صورت گرفته با موضوع گردشگری پایدار فرهنگی فصل 6: مدل مفهومی گردشگری پایدار فرهنگی فصل 7: مولفه‌های موثر در گردشگری فرهنگی جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 12/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
کتابچه راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان + خرید آنلاین

کتابچه راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز  - کتاب‌های مفیدی درباره رضایت میهمانان نوشته شده است اما این کتاب با همه آنها متفاوت است.  کتاب‌های موجود از خواننده می‌خواهند تا روش‌ها و راهبردهایی را از میان مطالب کتاب انتخاب کنند و آنها را در کسب و کار خود بکار گیرند اما در مقابل، کتاب حاضر در هر صفحه یک تکنیک خاص و کاربردی را برای رضایت مشتری معرفی می‌کند. با مطالعه این کتاب، گروه مدیران شاغل در یک کسب و کار با خواندن و بحث در مورد تکنیک‌های ارائه شده و تصمیم‌گیری جمعی به این نتیجه می‌رسند که آیا اجرای این تکنیک برای آنها مناسب است یا خیر. کتاب " راهنمای مدیر هتل؛ 189 تکنیک برای کسب رضایت متفاوت میهمان" که توسط "وینسنت ماگنینی" و "کارول سیمون" نوشته و "مصطفی محمودی" نیز آن را ترجمه کرده است، دارای سرفصل‌های زیر است. فصل 1: ارائه تجریه پذیرایی فصل 2: انتقال تجربه خدماتی فصل 3: مدیریت محرک‌های اساسی امتیازگیری از خدمات فصل 4: ایجاد و حفظ فرهنگ پذیرایی جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 22/دی/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...