کتابخانه داخلی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


فناوری اطلاعات و ارتباطات در هتل؛ نقشه راه تحول دیجیتالی Hotel ICT + خرید آنلاین

فناوری اطلاعات و ارتباطات در هتل؛ نقشه راه تحول دیجیتالی Hotel ICT + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه‌ای چند وجهی است که در راستای تحول دیجیتالی در هر صنعت و حوزه‌ای بایستی مورد توجه قرار گیرد. در صنعت هتلداری نیز صرفا با شکل‌گیری و استقرار تمامی این وجوه است که فناوری اطلاعات و ارتباطات، موضوعیت یافته و امکان دیجیتالی شدن و دستیابی به توسعه همه جانبه هتل‌ها بر مبنای اطلاعات و ارتباطات فراهم می‌گردد. کتاب "فناوری اطلاعات و ارتباطات در هتل؛ نقشه راه تحول دیجیتالی Hotel ICT" در 188 صفحه توسط جناب آقای "حمید عسکری آزاد" و با هدف بررسی نقش و جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت هتلداری به رشته تحریر درآمده است. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 26/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
مهارت‌های اجتماعی و روابط‌عمومی در هتل + خرید آنلاین

مهارت‌های اجتماعی و روابط‌عمومی در هتل + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - آشنایی با متدهای اصلی مهارت‌های اجتماعی و اصول کاربردی در روابط‌عمومی هتل، می‌تواند گامی اساسی در جهت اخذ رضایت میهمانان و افزایش انگیزه پرسنل و کارکنان هتل و در نهایت دستیابی به درجه‌ای مطلوب برای موفقیت در بازاریابی و فروش باشد.  کتاب مهارت‌های اجتماعی و روابط‌عمومی در هتل، نوشته آقایان "فرید جواهرزاده" و "سید مهدی نجاتیان قریشی" دارای 7 فصل به ترتیب ذیل می‌باشد. فصل 1: برقراری ارتباط با مردم ( ارتباطات مردمی ) مسائل قانونی و امنیتی فصل 2: حراست و نگهبانی از هتل  فصل 3: میهمان‌نوازی در هتل فصل 4: نیازهای میهمان فصل 5: خدمات فصل 6: مهارت‌های اجتماعی در هتل فصل 7: تکالیف مربوط به ایفای نقش جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 20/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
مبانی مدیریت هتلداری + خرید آنلاین

مبانی مدیریت هتلداری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - یکی از نیازهای صنعت گردشگری و به ویژه گردشگران، محل مناسب و منطبق با استانداردهای رفاهی و بهداشتی بین‌المللی جهت اقامت و استراحت است که در اصطلاح ( هتل ) نامیده می‌شود. هتل، سازمان و تشکیلات آن از سه مرحله مهم به شرح زیر تشکیل شده است. طراحی و ساخت هتل طراحی و تهیه تجهیزات  مدیریت و برنامه‌ریزی سیستم کاری و سازماندهی هتل در کتاب "مبانی مدیریت هتلداری" که توسط آقایان "ابراهیم شیوا" و "فرزین شواخ" نوشته شده است برای هر کدام از این بخش‌های اساسی، مطالب مورد نیاز به اختصار شرح داده شده است. سرفصل‌های این کتاب عبارت است؛  فصل اول: طراحی ساختمان هتل فصل دوم: تجهیزات هتل فصل سوم: سازمان و مدیریت هتل جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 13/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...