کتابخانه داخلی

از کتابخانه بخش هتل کتاب هتل نیوز می توانید کتاب مورد علاقه خود را در حوزه هتلداری با جزئیات بررسی و در صورت تمایل دانلود نمائید.


مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها + خرید آنلاین

مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - موفقیت در بخش جشن‌ها و میهمانی‌ها به عوامل بسیاری بستگی دارد. سطح توقع میهمانان بالا رفته و همین امر باعث شده تا تلاش بیشتری برای جلب توجه آنان صورت پذیرد.  دیگر تنها سرو غذا و نوشیدنی‌های عالی برای میهمانان کافی نیست بلکه سایر موارد جانبی و حاشیه‌ای نیز باید به درستی و دقیق انجام شوند. اینجاست که میهمانان به دنبال خلاقیت و ایده‌های تازه مانند وجود نظم و هماهنگی در هنگام برگزاری یک مراسم هستند. شواهد نشان می‌دهد که یک مسئول منظم و مدیر که هماهنگ با افرادی که آموزش مقدماتی دیده‌اند، عمل می کند در برگزاری مراسم‌ها موفق‌تر از سایرین است.  خوش برخورد بودن و همچنین آماده خدمت‌گذاری و کمک بودن همراه با سرویس‌دهی عالی نه تنها موجب آرامش و رضایت مشتریان می‌شود بلکه باعث می‌شود تا حضور در آن مراسم برایشان به یک خاطره خوب تبدیل شود. کتاب مدیریت سرویس برای جشن‌ها و میهمانی‌ها در 9 فصل توسط "توماس گورک" نوشته شده و "حمید آقا سامان" نیز ترجمه و تلخیص آن را بر عهده داشته است.  فصل 1: سالن‌ها و اتاق‌های پذیرایی، میزها و ... فصل 2: ابزار و وسایل مورد استفاده فصل 3: قوانین چیدمان میز فصل 4: منو، بوفه ونوشیدنی  فصل 5: دکوراسیون، میز و ... فصل 6: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم فصل 7: سرویس‌دهی در بخش مراسم فصل 8: گزارش‌های متنوع از بخش پذیرایی و جشن‌ها فصل 9: لیست‌های بررسی و فرم‌ها جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 21/مهر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
راهنمای جامع گردشگری و سفر به ایران ( Iran Travel Guide ) + خرید آنلاین

راهنمای جامع گردشگری و سفر به ایران ( Iran Travel Guide ) + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‎‌نیوز - کتاب Iran Travel Guide اولین راهنمای جامع گردشگری و سفر به ایران به زبان انگلیسی است که توسط یک تیم متخصص و حرفه‌ای و با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چاپ و منتشر شده است. کتاب Iran Travel Guide بدون شک راهنمای ارزشمندی به حساب می‌آید که در نوع خود در ایران و جهان بی‌نظیر و منحصربفرد و کاملا جامع، خلاقانه و جدید است. از مهمترین ویژگی‌های کتاب راهنمای جامع گردشگری و سفر به ایران ( Iran Travel Guide ) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛  معرفی بیش از 1000 جاذبه گردشگری ایران همراه با تصاویر و نقشه‌ها ارائه اطلاعات کاربردی و ضروری قبل و حین سفر برای گردشگران خارجی ارائه اطلاعات جامع از استان‌ها، شهرها، تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران زمین  معرفی هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و ...  عکس و تصاویر اکثر جاذبه‌ها کتاب راهنمای جامع گردشگری و سفر به ایران ( Iran Travel Guide ) در 608 صفحه و شامل سه بخش اصلی است که در هر بخش، نیازمندی‌های اصلی گردشگران بین‌المللی جهت شناخت جاذبه‌ها و نحوه سفر و بازدید از ایران به طور کامل، ارائه شده است. بخش اول - اطلاعات اولیه و ضروری قبل و حین سفر به ایران  بخش دوم - معرفی 1000 جاذبه کشور در دسته‌بندی استانی و شهری همراه با عکس، نقشه مشخصات جاذبه‌ها بخش سوم - راهنمای دوزبانه ( فارسی – انگلیسی ) جهت تامین نیازهای زبانی یک گردشگر خارجی

ایجاد شده: 1/مهر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
پذیرایی و تشریفات در سازمان‌ها و ادارات + خرید آنلاین

پذیرایی و تشریفات در سازمان‌ها و ادارات + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب "پذیرایی و تشریفات در سازمان‌ها و ادارات" که در سال 1394 توسط جناب آقای "محسن عبداللهی آرا" نوشته شده و انتشارات مهکامه نیز آن را منتشر نموده در 10 فصل، موضوع پذیرایی و تشریفات را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده است. فصل‌های کتاب پذیرایی و تشریفات در سازمان‌ها و ادارات به شرح زیر است؛  فصل 1: اهمیت خدمت‌رسانی در سازمان‌های دولتی و خصوصی فصل 2: دلایل چیدن میز فصل 3: اصول چیدمان میز صبحانه برای میهمانان عادی فصل 4: اصول سرو چای و قهوه فصل 5: طریقه حمل و چیدمان سینی کوچک فصل 6: اصول چیدمان میوه فصل 7: شیوه‌های پذیرایی فصل 8: انواع میزهای موجود در اتاق‌های جلسات فصل 9: استانداردهای ظاهری پرسنل پذیرایی کننده در ادارات و سازمان‌ها فصل 10: انواع دستمال سفره جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 24/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
مدیریت مراکز تفریحی + خرید آنلاین

مدیریت مراکز تفریحی + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - با توجه به مسائل و امور مختلف در زندگی انسان‌ها و لزوم توجه به مساله استراحت، آرامش روحی، استفاده مناسب از اوقات فراغت و برنامه‌ریزی برای آن، بسیاری از برنامه‌ریزان صنعت گردشگری در تلاشند تا با ارائه خدمات متنوع، پاسخگوی نیازهای گردشگران با توجه به روحیات و انتخاب آنان باشند.  انواع مختلف گردشگری، شکل گرفته و هر روز نیز بر تعداد آن افزوده می‌شود. یکی از انواع آن ایجاد و تأسیس مراکز تفریحی به منظور استفاده جامعه میزبان و به‌ خصوص گردشگران ورودی به آن منطقه است.  در سراسر دنیا در کنار سایر جاذبه‌ها، عموماً مراکز تفریحی نیز با خدمات متنوع و برای استفاده افراد با سنین مختلف، تأسیس می‌شود و حتی گاهی به ‌عنوان جاذبۀ اولیه از طرف گردشگران، انتخاب می‌گردد. این مراکز شامل خدمات متنوعی با توجه به فرهنگ جامعه خود و یا نیازهای گردشگران هستند که ممکن است مرکز تفریحی بسیار بزرگ برون‌شهری با امکانات بسیار اعم ‌از زمین تنیس یا والیبال، چوگان، اسب‌سواری و... و یا یک مرکز تفریحی کوچک درون‌شهری با امکانات کم باشد.  به هر حال هر کدام از این نوع مراکز که باشد، بسته ‌به نیازسنجی و امکان‌سنجی و تحقیقات بازاریابی به ‌نوعی در خدمت صنعت گردشگری قرار می‌گیرد و بنابراین، لزوم توجه به این موضوع به ویژه مدیریت این مراکز تفریحی کاملاً واضح و روشن است و اهمیت و ضرورت نگرش علمی و تجربه عملی آن را نشان می‌‌دهد. سرفصل‌های کتاب مدیریت مراکز تفریحی که توسط سرکار خانم "زینب رجبی" و جناب آقای "امین پیرمحمدزاده" نوشته شده است، عبارتند از: فصل 1: تعاریف و مفاهیم فراغت و تفریح فصل 2: تعاریف و مفاهیم مربوط به باشگاه‌ها فصل 3: عضوگیری، اداره کردن و مالکیت باشگاه‌ها فصل 4: فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک باشگاه فصل 5: بازاریابی، تمایز محصول و قیمت‌گذاری باشگاه فصل 6: بازاریابی عضویت باشگاه‌ها فصل 7: انجمن مواد غذایی و آشامیدنی‌ها فصل 8: مدیریت مالی باشگاه فصل 9: فناوری مراکز تفریحی فصل 10: باشگاه‌های بدنسازی، مجموعه‌های آب گرم و بخش تنیس فصل 11: برنامه‌ریزی و بازاریابی اوقات فراغت و امکانات تفریحی جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 17/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
نکات کلیدی در هتل‌ها ( جلد دوم ) - لاندری + خرید آنلاین

نکات کلیدی در هتل‌ها ( جلد دوم ) - لاندری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - جلد دوم کتاب "نکات کلیدی در هتل‌ها" در رابطه با بخش لاندری است و چکیده مطالب مرتبط با این بخش از هتل با حدف حواشی و اضافات را در خود جای داده است تا خواننده بتواند به راحتی به اصول کاربردی خشکشویی و لباسشویی دسترسی داشته باشد. تمامی قسمت‌های مختلف یک هتل، مهم هستند و مانند دانه‌های تسبیح با یکدیگر ارتباط دارند. اگر یک قسمت کم کاری داشته باشد، قسمت‌های دیگر دچار مشکل می‌شوند و کل هتل زیر سوال قرار می‌گیرد. بخش لاندری و ظرفشویی هتل نیز از قسمت‌هایی است که با کوچکترین اشتباه، بزرگترین چالش را برای هتل به وجود می‌آورد و بنابراین همواره بایستی از افراد خبره و کارآمد در این بخش استفاده کرد. جلد دوم کتاب نکات کلیدی در هتل‌ها که توسط جناب آقای "علی‌اصغر رضایت" و سرکار خانم "نهال نقوی" نوشته شده است به موضوعاتی نظیر تاریخچه لاندری، چگونگی کار با ماشین‌های خشکشویی و آبکشی، وجود لکه‌های مختلف، انواع پارچه‌ها، البسه گوناگون، نیروی انسانی در لاندری و مواد برطرف کننده لکه‌ها، می‌پردازد. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 10/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
مدیریت سیستم‌های تاسیساتی هتل + خرید آنلاین

مدیریت سیستم‌های تاسیساتی هتل + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - در کتاب "مدیریت سیستم‌های تاسیساتی هتل" ابزار و نکات کلیدی برای مدیریت ساختار فیزیکی هتل به همراه آمار و مثال‌های منحصر به صنعت هتلداری، آورده شده است. مدیران و مالکان هتل می‌توانند مطالب مورد نظر خود را از بخش‌های مختلف این کتاب استخراج کنند. این کتاب توسط جناب آقای "حمیدرضا برومند" در دو قسمت نوشته شده است. در قسمت اول به تسهیلات و ساختار فیزیکی هتل، نگاه و پیرو آن نظراتی اجمالی در خصوص نیازهای مدیریت هتل به نگهداری از سیستم‌ها ارائه شده است. قسمت دوم کتاب نیز شامل فصل‌های گوناگونی است که به معرفی انواع سیستم‌ها و تجهیزات مانند سیستم‌های فاضلاب و آبرسانی، اطفای حریق و تهویه مطبوع، می‌پردازد که در یک هتل بکار گرفته می‌شود.  جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 14/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در صنعت گردشگری + خرید آنلاین

آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در صنعت گردشگری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب "آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در صنعت گردشگری" توسط جناب آقای "جلال نصیریان" نوشته و تالیف شده است. در این کتاب، آداب صحیح غذا خوردن، دست دادن، لباس پوشیدن، هدیه دادن و گرفتن، اقامت در هتل، مسافرت و ... در سطح بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. سرفصل‌های این کتاب عبارت است از؛  فصل 1: بخش‌های مرتبط با صنعت گردشگری فصل ۲: سیر و سفر در ایران قبل از اسلام فصل ۳: حقوق جهانگرد در تمدن ایران اسلامی به روایت سیاحان بزرگ فصل ۴: حقوق جهانگرد و بسترهای جهانگردی در ایران معاصر فصل ۵: سوگندنامه جهانگردی فصل ۶: دیدگاه‌های میهمان‌نوازی فصل ۷: انواع مختلف میهمان فصل ۸: تشریفات در ارتباطات به ویژه بین‌الملل جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 29/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
روش تحقیق در گردشگری و هتلداری + خرید آنلاین

روش تحقیق در گردشگری و هتلداری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - گاهی راه درست یا غلط براي انجام بعضی كارها وجود ندارد، بلکه ممكن است روش‌های متفاوتی وجود داشته باشد. آنچه اهمیت دارد توجیه آنچه انجام می‌دهیم و نحوه انجام آن است. کتاب "روش تحقیق در گردشگری و هتلداری" با ارائه رویکرد متعادل در مورد نظریه و عمل و همچنین ارائه دانش و مهارت لازم برای انجام پژوهش و توجیه رویکرد نسبت به آن به شما در حل مسئله فوق کمک خواهد کرد. این کتاب با تأکید بر مهارت‌هایی که شما به عنوان پژوهشگر تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی در انجام پژوهش کلاسی، مشاوره‌ای یا پایان‌نامه، احتیاج خواهید داشت با استفاده از مثال‌های واقعی، روش شفافی را برای توضیح مفاهیم و ایده‌های محققان حوزه گردشگری و هتلداري مورد توجه قرار داده و با در نظر گرفتن ویژگی‌های صنعت گردشگری و هتلداري شامل بُعد بین‌المللی و تأثیری که این موضوع می‌تواند بر فرایند تحقیق داشته باشد، راهنمایی‌های لازم جهت تدوين یک پروژه گردشگری و هتلداري را ارائه می‌دهد. ساختار کتاب "روش تحقیق در گردشگری و هتلداری" به گونه‌ای است که به شما در درک اصول اولیه تحقیق و توسعه روش تفکر، توجیه آن و درک این‌ نکته که ابزارهای همسان معتبر دیگری نیز برای موضوع تحقیق شما وجود دارد، کمک کند. کتاب "روش تحقیق در گردشگری و هتلداری" توسط "لونت آلتینی" و "الکساندروس پاراسکواس" تالیف شده و در 11 فصل توسط آقایان "صادقی صالحی" و "سالار کهزادی" و خانم‌ها "پگاه ایزدی" و "زهرا پازوکی‌نژاد" ترجمه شده است. در فصل 1، اینکه چرا ما به عنوان فردی دانشگاهی پژوهش انجام می‌دهیم و همچنین پژوهش چه اهمیتی دارد، مورد طرح و بحث قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا روش‌های استدلال برای انجام تحقيق خاص را توسعه دهید و سؤالات تحقیق که در طول سفر تحقیقی راهنمایتان خواهد بود را تدوین کنید. هدف فصل 2 و 3 ارائه مهارت‌های لازم هنگام مطالعه علمی و راهبردی جهت انجام ادبیات نظری به گونه‌اي است كه در تدوين بنیان نظری قوی برای پروژه تحقیقی مفید باشد. فصل 4 با ارائه راهبردها، رویکردها و فلسفه‌های مختلفی که در هنگام انجام تحقیق انتخاب خواهید کرد، بخش‌های مفهومی‌تر تحقیق را معرفی می‌کند. فصل‌های 5 تا 7، راهنمای‌هایی در مورد اینکه از چه کسانی اطلاعات جمع‌آوری کنید، چگونه اطلاعات را کسب کنید و چگونه یک طرح تحقیق آماده کنید که استاد راهنما یا کمیته تحقیق دانشگاه را متقاعد سازد که شما قادر به انجام تحقیق آکادمیک قوی هستید را ارائه می‌دهد. فصل 8، رفتن به محل تحقيق، شروع انجام تحقیق و انجام کار میدانی را مورد توجه قرار می‌دهد. هدف اين فصل تجهیز شما به راهبردهايی جهت برخورد با دنیای واقعی و سختی‌هاست. فصل 9 و 10 با معرفی رویکردها و تکنیک‌های مختلف، مهارت‌های اوليه لازم جهت تحلیل داده را ارائه می‌دهد. این فصل با ارائه چندین مثال به شما کمک خواهد کرد تا قبل از استفاده واقعی از تکنیک‌ها در پژوهش، آنها را درک و به صورت عملی مورد استفاده قرار دهید. سرانجام فصل 11 در مورد نوشتن پروژه تحقیقی و همچنین تبدیل نتايج پژوهش به يك مقاله علمی موفق قابل چاپ، پیشنهادهایي را ارائه می‌دهد. جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
ابزارهای مدیریت و سرپرستی با رویکرد هتلداری و مراکز اقامتی + خرید آنلاین

ابزارهای مدیریت و سرپرستی با رویکرد هتلداری و مراکز اقامتی + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - در کتاب ابزارهای مدیریت و سرپرستی با رویکرد هتلداری و مراکز اقامتی ضمن طرح اجمالی مبانی نظری مطالب مختلف مدیریت و بهره‌گیری از تجارب، سعی شده است تا با رویکرد کاربردی، طرح موضوع شود. سرفصل‌های این کتاب توسط جناب آقای "سلام‌الله قربانی" و در 240 صفحه در قطع رقعی منتشر شده است، عبارت است از؛  هتل به مثابه یک سازمان  گذری بر سیر تحولات مکاتب مدیریت مدیریت با رویکرد هتلداری سازماندهی برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کنترل و نظارت هدایت و رهبری گزارش‌دهی استقرار نظام آراستگی محیط کار  تصمیم‌گیری سرپرستی در هتل معرفی بخشی از استانداردها در هتلداری و گردشگری امور اداری هتل کایزن چیست؟ آشنایی با الگوی مدیریت مشارکتی ( نظام پیشنهادات ) مدیریت کیفیت آموزه‌های دمینگ برای افزایش بهره‌وری مدیریت جلسات نکات کاربردی در مدیریت ( توصیه‌هایی به مدیران ) جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 9/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری + خرید آنلاین

ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری + خرید آنلاین

گروه آموزشی هتل‌نیوز - اطلاع‌رسانی و آموزش در خصوص سه مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست و همچنین استقرار سیستم HSE در هتل‌ها و به طور کلی در عرصه صنعت گردشگری، الزامی به نظر می‌رسد. کلیه فرایندها و فعالیت‌های روزانه هتل‌ها در خدمت ارتقای بهداشت، حفظ ایمنی و حفاظت محیط زیست، قرار گرفته و با ارتقای سلامت پرسنل و میهمانان خود به ارتقای سلامت جامعه کمک می‌کنند و در مسیر تحقق شعار سازمان جهانی گردشگری که همان گردشگری پایدار است، گام‌های موثری برداشته‌اند. کتاب "ایمنی و بهداشت در صنعت هتلداری" توسط آقایان محسن صلحی ایردموسی، محسن فرهادی و سرکار خانم سمیرا گلرنگ در 168 صفحه و قطع وزیری، منتشر شده است. سرفصل‌های این کتاب عبارت است از؛ بهداشت محیط در هتل  سلامتی شغلی و ایمنی در هتل حفظ محیط زیست در محیط هتل جهت خرید آنلاین و دریافت این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید. لازم به ذکر است، قیمت این کتاب با در نظر گرفتن هزینه‌ پستی و ارسال درب منزل سفارش دهنده، محاسبه شده است.

ایجاد شده: 2/تیر/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1401
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...