صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / بازاریابی گردشگری در شرق و جنوب شرق آسیا
 بازاریابی گردشگری در شرق و جنوب شرق آسیا - تصویر 1

بازاریابی گردشگری در شرق و جنوب شرق آسیا

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

کتاب بازاریابی گردشگری در شرق و جنوب شرق آسیا

نویسنده: Sam Kim, Jungkeun kim

علی رغم افزایش علاقه به گردشگری در آسیا، بیشتر تحقیقات بر روی مقاصد کلیدی منطقه متمرکز شده اند و از سایر مقاصدی که کم تر مورد بررسی قرار گرفته اند، غفلت کرده اند.

به این ترتیب اطلاعات کمی در مورد تلاش ها و اقدامات بازاریابی در کنار موفقیت ها و چالش هایی که کشورهای منطقه آسیای جنوب شرقی تجربه کرده اند، وجود دارد.

هدف این کتاب پرداختن به این مهم از طریق بررسی رویکردها، تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی مورد استفاده کشورهای مختلف منطقه به صورت جمعی و انفرادی برای مدیریت عرضه های گردشگری خود و قرار دادن آن ها در بازار جهانی گردشگری است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...