صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / گردشگری و اقتصاد تجربه در عصر دیجیتال
گردشگری و اقتصاد تجربه در عصر دیجیتال - تصویر 1

گردشگری و اقتصاد تجربه در عصر دیجیتال

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

کتاب گردشگری و اقتصاد تجربه در عصر دیجیتال

این کتاب دیدگاه‌های نظری متنوع و نمونه های عملی اقتصاد تجربه در اقتصادهای در حال توسعه و توسعه یافته در صنایع مرتبط با گردشگری را گرد هم آورده است.

این مقاله بینش هایی را در مورد توسعه تجربه جدید نسبت داده شده به فن آوری جدید و تغییرات در رفتار مصرف کننده فراهم می کند.

این کتاب به بررسی چگونگی دیجیتالی شدن و ابزارهای دیجیتال جدید، برنامه های کاربردی هوشمند، و پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای چارچوب بندی و خلق تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی می پردازد.

همچنین بر نقش فن آوری در تغییر رفتار و انگیزه های مصرف کننده تمرکز می کند.

این کتاب دیدگاه هایی را در مورد توسعه و روندهای صنعت گردشگری در اقتصاد تجربه محور جدید ارایه می دهد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...