صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / تعامل مشتری در بازاریابی گردشگری
تعامل مشتری در بازاریابی گردشگری - تصویر 1

تعامل مشتری در بازاریابی گردشگری

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

کتاب تعامل مشتری در بازاریابی گردشگری

کتاب تعامل مشتری در بازاریابی گردشگری به عنوان یک راهنمای معتبر و جامع برای مشارکت مشتری در صنعت گردشگری عمل می کند.

این کتاب مجموعه‌ای از موضوعات استراتژیک و تاکتیکی از جمله درک و مدیریت تعامل با مشتری و همچنین معیارهای جذب، اندازه‌گیری و اجرای روش‌های تعامل را بررسی می‌کنند.

این کتاب اهمیت مشارکت مشتری در شیوه‌های گسترده‌تر بازاریابی گردشگری و موضوعات نوظهور فعلی در این زمینه را بررسی می کند.

همچنین  از طریق مطالعات موردی قبل، حین و پس از همه‌گیری COVID-19، روایتی جامع از مشارکت مشتری در محیط‌های تکنولوژیک در حال توسعه ایجاد می‌کند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...