صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری
مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری - تصویر 1

مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری

ایجاد شده: 6/بهمن/1402       آخرین ویرایش: 6/بهمن/1402

مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری

کتاب مدیریت کیفیت خدمات در هتلداری با تمرکز بر تجربه میهمان، یک نسخه بین‌المللی از مفهوم خلق بهترین تجربه برای میهمان در صنعت هتلداری را آموزش می‌دهد.

بسیاری از کتاب‌های دیگر در این زمینه به موضوع استراتژی خدمات متمرکز بر میهمان نپرداخته پ‌اند.

اما این کتاب به طور کامل به موضوع مدیریت سازمان‌های هتلداری با استفاده از مطالعات آکادمیک و تجربه واقعی در این صنعت می‌پردازد.

همچنین از تجربه شرکت‌هایی مانند والت دیزنی، ماریوت، ریتز کارلتون، رستوران‌های داردن، خطوط هوایی Southwest و بسیاری دیگر از شرکت‌های مطرح در این حوزه استفاده می‌کند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...