صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری + فایل PDF
توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری + فایل PDF - تصویر 1

توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 23/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/فروردین/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز – کتاب توسعه هتل‌ها و تجهیزات هتلداری ( Developing Hospitality Properties & Facilities ) با توضیح فرایندهای مربوط، یک راهنمای ضروری برای فراگیران و متخصصان صنعت هتلداری به حساب می‌آید زیرا موضوع توسعه هتل‌ها و امکانات آنها همواره یکی از مسائل کلیدی در میان مدیران هتل بوده است.

مفاهیم مطرح در این کتاب در رابطه با چگونگی مدیریت تجهیزات هتلداری به بهترین نحو ممکن است. این مفاهیم با استفاده از یک بینش مبتنی بر مدل‌های رایج، توانسته است تا مطالب مورد نظر را در یک فرایند منظم و با یک روش آگاهانه، القا کند.

در نسخه دوم این کتاب، مطالعات موردی جدید بین‌المللی از شرکت‌های مانند MyTravel، دیزنی لند، پاریس هتل و ... ارائه شده است. از سوی دیگر فصل‌های مختلف این کتاب نیز توسط نویسندگان معروفی نگاشته شده است.

با توجه به مشارکت کارشناسان و دانشگاهیان، این کتاب به طراحی مسائل و روابط عملیاتی در هتل‌ها توجه دارد و به همین دلیل می‌تواند راهنمای مناسبی برای مدیریت هتلداری در درک چگونگی کارکرد بخش‌های مختلف هتل و ارتباط آنها با یکدیگر باشد.

با توجه به مشارکت دانشگاهیان و کارشناسان، این کتاب به طراحی، ساخت مسائل و روابط عملیاتی در هتلها توجه دارد و به همین دلیل میتواند راهنمای مناسبی برای مدیریت هتلداری در درک چگونگی کارکرد بخشهای مختلف هتل و ارتباط آنها با یکدیگر باشد.

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش، اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...