صفحه اصلی / کتابخانه بین المللی / داستان‌های گردشگری ایران + فایل PDF
داستان‌های گردشگری ایران + فایل PDF - تصویر 1

داستان‌های گردشگری ایران + فایل PDF

15,000 تومان
ایجاد شده: 24/دی/1398       آخرین ویرایش: 24/دی/1398

گروه آموزشی هتل‌نیوز - کتاب داستان‌های گردشگری ایران ( Iran Tourism Stories ) پروژه‌ای است که در اواخر سال ۹۶ به پیشنهاد "زوراب پولولیکاشویلی" دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و با استقبال "علی‌اصغر مونسان" وزیر گردشگری کشور، آغاز شد و پس از ۱۸ ماه به پایان رسید.

در این کتاب، ۱۴ روایت از فعالان و دلسوزان عرصه گردشگری در نقاط مختلف کشور از جمله روستاهای لپویی و پاسارگاد واقع در استان فارس، روستای فرحزاد در اصفهان، روستاهای قاسم آباد و جیره سر باقر خاله واقع در گیلان، روستای کلپورگان در سیستان و بلوچستان، روستای اصفهک در خراسان جنوبی، روستای دوپلان در چهارمحال بختیاری، روستای قلعه بالا در سمنان، جزیره قشم و نیز شهرهای همدان و تهران، گردآوری و منتشر شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است "به جرات می‌توان گفت که ایران یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های اصلی جهان است و یکی از طولانی‌ترین تمدن‌های شهری از قرن هفتم پیش از میلاد محسوب می‌شود. ایران که در موقعیتی استراتژیک بین شرق و غرب و در جاده تاریخی ابریشم قرار گرفته، دارای تنوع قومی بالایی است که به میراث‌فرهنگی بی‌نظیر این کشور منتهی شده است. این کشور دارای طبیعتی با کوه‌های پوشیده از برف، کویرهای خشک، سواحل بکر و واحه‌های سرسبز است."

جهت دریافت فایل PDF این کتاب از طریق گزینه ثبت سفارش اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...